مدیر عامل شرکت ویزا (Visa)، ال کلی (Al Kelly) از قابلیت ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به جریان اصلی پول در جهان گفته است. وی قصد دارد شرکتش در میانه رونق ارزهای دیجیتال حضور فعالی داشته باشد.

قابلیت ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به جریان اصلی

ال کلی، مدیر عامل ویزا، طی یک گفتگو با مدیر عامل Fortune، آلن موری (Alan Murray) در پادکست «Leadership Next»، گفت که ارزهای دیجیتال طی ۵ سال می‌توانند به شدت «به جریان اصلی» تبدیل شوند.

کلی در حالیکه زودگذر بودن ارزهای دیجیتالش را غیرمحتمل خواند، می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شرکت جهانی پرداخت دیجیتال او در میانه این میدان حضور فعالی داشته باشد:

نکته‌ای که من در مورد کسب‌وکارمان واقعاً دوست دارم این است که ما برندگان و بازندگان را انتخاب نمی‌کنیم. امروز که من و شما اینجا نشسته‌ایم و صحبت می‌کنیم، من نمی‌دانم ارزهای دیجیتال تا چه حد پیش خواهند رفت. آیا می‌توانیم پنج سال دیگر بگوییم که این یک علاقه زودگذر بوده؟ یا اینکه به شدت به یک جریان اصلی تبدیل خواهد شد؟ من آنقدر باهوش نیستم که بدانم، اما آنقدر هوشمند هستم که اطمینان حاصل کنم شرکت ما در میانه این میدان به صورت فعال حضور داشته باشد.

این مدیر اجرایی ادعا کرد که شرکت ویزا اکنون به جای اینکه تنها بر پرداخت‌ها متمرکز باشد، روی انتقالات پول تمرکز کرده است:

اگر این کار به نتیجه برسد ما می‌توانیم سهم خود یا حجم بیشتری از آن را به‌دست آوریم، زیرا پیش‌بینی می‌کنیم که احتمالاً نتیجه آن بزرگ خواهد بود. ما مطمئناً می‌خواهیم برای آن آماده باشیم و من فکر می‌کنم شروع خیلی خوبی داشته باشیم.

ارزهای دیجیتال و جریان اصلی پول

این مطلب راهم مطالعه کنید: ورود شرکت ویزا به بازار بیت کوین و ارائه خدمات ارز دیجیتال به بانک ها

بیت کوین و استیبل کوین‌ ها

کلی ارزهای دیجیتال را به دو دسته تقسیم می‌کند. وی که بیت کوین را به عنوان جانشین دیجیتالی طلا می‌داند، اشاره کرد که ویزا در تلاش است تا خریدهای خود را انجام دهد و امکان تبدیل بیت کوین به ارز فیات را فراهم کند:

در این دسته، ما سعی داریم دو کار انجام دهیم: خرید بیت کوین در اعتبارنامه‌های ویزا را فعال کنیم. و در مرحله دوم، همکاری با برخی کیف پول‌های بیت کوین برای فراهم کردن امکان تبدیل بیت کوین به ارز فیات.

همچنین، رئیس ویزا پیش‌بینی می‌کند که دسته دیگر (ارزهای دیجیتال با پشتوانه ارز فیات) می‌توانند به یک وسیله پرداخت قوی تبدیل شوند.

در ماه دسامبر، ویزا استیل کوین USD را به شبکه خود اضافه کرد و راه را برای کارت‌های اعتباری USDC هموار کرد.

خرید بیت کوین

آیا به نظر شما قابلیت ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به جریان اصلی پول در جهان وجود دارد؟ شما می‌توانید از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما در ارتباط بوده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: u.today