خرید بیت کوین برای افرادی که به دنبال روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری هستند ایده‌ای عالی است. وقتی کار کردن و نحوه ترید بیت کوین و به‌طور کلی مزایای بیت کوین نسبت به دارایی های دیگر را بدانید، نتیجه گرفتن از آن ساده‌تر می‌شود.

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که افراد زیادی در سراسر جهان از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. امروزه مردم دریافته‌اند که می‌توانند از این ارز دیجیتال برای تراکنش‌های آنلاین و آفلاین بهره ببرند. یکی از مشخصه‌های عالی این رمزارز ناشناس ماندن کاربر است. این بعنی در حین پرداخت با بیت کوین نیازی نیست هیچ یک از اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار دهید. به این ترتیب استفاده از این روش پرداخت سریع‌تر و بسیار راحت‌تر صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید بیت کوین خود را به صورت آنلاین، در کیف پول کامپیوتر یا موبایل خود نگهداری کنید. خرید بیت کوین روشی مطمئن برای ذخیره پول در دنیای مجازی است. ۲۰ میلیون واحد بیت کوین در دنیا در دسترس است که ۶۰ درصد آن تاکنون استخراج شده است. در بین جوانان متولد هزاره جدید، از هر چهار نفر، یک نفرشان به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین علاقه نشان می‌دهند. این نوع سرمایه‌گذاری در مقایسه با صرفا خریدن و نگهداشتن بیت کوین در کیف پول، گزینه بهتری است. با کمک Immediate Edge می‌‎توانید همین امروز کیف پول بیت کوین خود را ایجاد کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: از صفر تا صد تریدر حرفه ای، راهنمای جامع برای سرمایه‌ گذاری بیت‌ کوین و آلت کوین

مزایای بیت کوین

خرید بیت کوین برای افرادی که قصد دارند روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری را امتحان کنند ایده‌ای عالی است. اگر نحوه استفاده از بیت کوین را یاد بگیرید می‌توانید در این حوزه، بهترین نتیجه را کسب کنید.

در این مقاله از کوین نیک برخی از مزایای بیت کوین و استفاده از آن را معرفی می‌کنیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱.عدم نیاز به مدارک هویتی

نکته قابل توجهی که درباره بیت کوین وجود دارد این است که برای خرید آن هیچ نیازی به ارائه مدارک شناسایی شما وجود ندارد. این یعنی کل فرایند خرید و فروش این ارز دیجیتالی به شکل آنلاین صورت می‌گیرد. شما برای اینکه یک مبادله یا معامله با این ارز انجام دهید هیچ نیازی به تماس گرفتن با بانک یا هر نهاد مالی دیگری ندارید. انتقال پول بدون دخالت شخص ثالث انجام می‌شود و روشی کاملا امن است. هیچ واسطه‌ای وجود ندارد که مجبور باشید برای انجام تراکنش به او کارمزد بپردازید. می‌توانید پول دیجیتالی خود را برای هر کسی انتقال دهید. شخص گیرنده موردنظر، حتی می‌تواند در خارج از کشور شما باشد. در تراکنش‌های جهانی هم نیازی به تعویض ارز ندارید و با همان کوین‌ها می‌توانید مبادلات و خریدهای خود را انجام دهید.

۲. امکان انجام پرداخت‌های جهانی با سرعت بالا

یکی دیگر از مزایای بیت کوین این است که می‌توانید با استفاده از آن در سراسر جهان به مبادله و معامله بپردازید. مقدار بیت کوین شما هر چقدر که باشد به سرعت برای گیرنده ارسال خواهد شد. فرد گیرنده هم در کمترین زمان ممکن پول را دریافت می‌کند. این امر در معاملات جهانی یک مزیت بزرگ و تجربه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

۳. پرداخت‌های ساده از طریق موبایل

بیت کوین به شما اجازه می‌دهد پرداخت‌هایتان را از طریق گوشی موبایلتان انجام دهید. می‌توانید با استفاده از کیف پول موبایل، بیت کوین خود را بلافاصله برای شخص مورد نظرتان ارسال کنید. می‌توانید رمزارزهای خود را به شکلی امن در کیف پول خود و به دور از دسترس هکرها ذخیره کنید. هرگاه قصد خرید از فروشگاه‌هایی را داشته باشید که پرداخت با بیت کوین را می‌پذیرند، برای این کار می‌توانید به سادگی از موبایلتان استفاده کنید. باید اطلاعات خود درباره بیت کوین و نحوه کار با آن را افزایش بدهید تا بتوانید در همه جا از آن بهترین استفاده را داشته باشید.

معرفی مزایای بیت کوین

با افزایش آگاهی خود درباره بیت کوین، نتیجه بهتری از سرمایه گذاری خود خواهید گرفت.

۴. پرداخت کارمزد ناچیز برای انجام تراکنش‌ها

همه ما هر بار که بخواهیم با حساب بانکی خود تراکنشی را انجام دهیم باید برای انتقال پول کارمزد بپردازیم. به این ترتیب همیشه فرستنده مبلغی را در تراکنش‌ها از دست می‌دهد. بیت کوین به شما کمک می‌کند از پرداخت کارمزدهای هنگفت در امان بمانید. یک سیستم امنیتی مطمئن برای انتقال بیت کوین وجود دارد. امنیت بالا و کارمزد پایین تراکنش یکی از مزایایی است که افراد زیادی را ترغیب کرده تا وارد کار با بیت کوین شوند.

۵. عدم وجود شخص ثالث

در حین انتقال پول، شما همیشه به یک شخص ثالث وابسته هستید. بیت کوین نقش شخص ثالث در تراکنش‌ها را به طور کلی حذف کرده است. فرایند پرداخت و انتقال بیت کوین ساده بوده و برای همه در دسترس است. فقط دو شخص طرف معامله در کل تراکنش نقش دارند یعنی فرستنده و گیرنده.

۶. حفاظت از هویت

در حین پرداخت و انتقال بیت کوین هویت شما فاش نشده و از این لحاظ در امنیت کامل خواهید بود. اطلاعات شخصی شما با هیچ کسی به اشتراک گذاشته نمی‌شود. چنین روشی کاملا امن بوده و از هویت شما محافظت می‌کند.

۷. شبکه غیرمتمرکز

هیچ شخص یا نهادی روی شبکه بیت کوین کنترل ندارد. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که تراکنش و انتقالات بیت کوینی شما کاملا امن هستند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: راهنمایی‌های کاربردی برای کاهش ریسک در تجارت رمزارز

نظر شما چیست؟ اگر موردی هست که فکر می‌کنید در این مطلب با عنوان مزایای بیت کوین از قلم افتاده می‌توانید نظر خود را ثبت کنید تا سایر مخاطبان این مقاله هم از آن استفاده ببرند.

منبع: Coinspeaker