میکرو والت کوین پات (CoinPot) یک میکرو والت چند رمز ارزی است که به شما کمک می‌کند وجوه خود را بدون هیچ گونه هزینه‌ای به کیف پول ارز دیجیتال شخصی خود منتقل کنید. میکرو والت یک کیف پول است که مقادیر کمتری از ارزهای دیجیتال را در خود جای می‌دهد. هنگامی که موجودی آن به یک حد مشخص رسید، بودجه شما را به کیف پول واقعی ارز دیجیتال شما منتقل می‌کند. چرا وجوه را مستقیم به کیف پول ارز دیجیتال خود ارسال نمی‌کنید؟ زیرا اگر بخواهید این کار را انجام دهید، کارمزدها کل سود حاصل از فاستی را که استفاده کرده‌اید، از بین می‌برند. این کارمزدها به دلیل هزینه‌های استخراج‌کننده است که از کاربران دریافت می‌شود. این کارمزدها برای ایجاد انگیزه در استخراج‌کنندگان بیت کوین برای تأیید معاملات بیت کوین دریافت می‌شود.

میکرو والت کوین پات

میکرو والت کوین پات در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و به کاربران خود امکان می‌دهد درآمد حاصل از فاست‌ها را در آن جمع‌آوری کنند. این میکرو والت بدون هیچ هزینه‌ای وجوه و توکن‌ها را به یکدیگر تبدیل می‌کند.

میکرو والت کوین پات ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، دش، لایت کوین و حتی داج کوین را در خود جای داده است. پرداخت آنها هر ۷ روز است و با چندین فاست پردرآمد همکاری می‌کند. یکی از ویژگی‌های میکرو والت کوین‌پات سیستم تبدیل است. از طریق کوین‌پات می‌توانید سکه‌های خود را به یک سکه کاملاً متفاوت تبدیل کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بیت کوین را به دش، بیت کوین کش، لایت کوین، داج کوین و … تبدیل کنید (و بالعکس).

متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی کوین پات را راه‌اندازی کرده و چرا راه اندازی شده، وجود ندارد. علی رغم طبیعی بودن این نوع پلتفرم‌ها، برخی آن را یک علامت خطر می‌دانند. یک شرکت برای اینکه به آن اعتماد شود باید دو چیز داشته باشد: صداقت و شفافیت. کوین‌پات هیچکدام از این موارد را ندارد اما هنوز از آن چشم‌پوشی نکنید، این پلتفرم همچنان نکات مثبت زیادی برای استفاده دارد.

آشنایی با برخی ویژگی های کوین پات

برخی ویژگی های میکرو والت کوین پات

این مطلب راهم مطالعه کنید: بهترین فاست های اتریوم

توکن‌های کوین پات

در مارس ۲۰۱۸، این سرویس میکرو والت، تولید توکن‌های کوین پات، یک ارزش افزوده جدید برای کاربران CoinPot را اعلام کرد. در کنار سکه‌های قبلاً پذیرفته شده، CoinPot یک توکن است و در اعلامیه این شرکت، یک «دارایی» عنوان شده است. برای به‌دست آوردن این «دارایی» سه راه وجود دارد:

  • از یک فاست پشتیبانی شده استفاده کنید. هر بار که از یکی از این فاست‌ها استفاده کنید، ۳ توکن کوین پات به شما تعلق می‌گیرد. همچنین هر بار که فردی با کد معرف شما از این فاست‌ها استفاده کند، ۱ توکن کوین‌پات به دست خواهید آورد.
  • این توکن‌ها را استخراج کنید. درست مانند سایر ارزهای دیجیتال، می‌توانید این توکن‌ها را به روش مشابه استخراج کنید (با استفاده از یک ماینر CoinPot).
  • سکه‌های خود را تبدیل کنید. همان طور که قبلا گفته شد، کوین پات دارای یک سیستم تبدیل است که به کاربران امکان می‌دهد سکه‌های خود را تبدیل کنند. همین امر در مورد توکن‌های کوین‌پات نیز صدق می‌کند.

خیلی جالب است که میکرو والت کوین پات توکن‌های خاص خود را دارد، درست است؟ اما این توکن‌ها چه کاربردی دارند؟ اصولاً بخشی از ارزش این توکن به آنچه می‌توانیم خرج کنیم بستگی دارد.

با توکن‌های کوین پات چه کنیم؟

وقتی صحبت از توکن‌های کوین پات می‌شود، کارهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید با آنها انجام دهید:

  • برنده قرعه کشی ساعتی شوید. هنگامی که توکن‌های کوین‌پات معرفی شد، این پلتفرم همچنین اعلام کرد که قرعه کشی ساعتی برگزار می‌کند که در آن می‌توانید توکن برنده شوید. با استفاده از این توکن‌ها می‌توانید بلیط خریداری کنید و سپس این توکن‌ها بخشی از جایزه بزرگ (و همچنین ۱۰۰۰ توکن اهدایی از کوین‌پات خواهند بود).
  • سکه‌های خود را تبدیل کنید. با استفاده از این سیستم تبدیل، می‌توانید توکن‌های کوین پات خود را به سکه دیگری به انتخاب خود تبدیل کنید.
  • می‌توانید آنها را هولد کنید. هر چند این توکن‌ها اصلاً قیمت بالایی ندارند، چه کسی می‌داند؟ شاید به زودی افزایش یابند. به‌دست آوردن آنها بسیار آسان است. بنابراین اگر آنها را هولد کنید ضرر نمی‌کنید.

چیزی برای از دست دادن وجود ندارد

اگر کاربر مشتاق فاست‌های ارز دیجیتال هستید، احتمالاً می‌دانید که این روش‌ها در واقع «شما را سریع ثروتمند نمی‌کنند». فاست‌ها نه تنها توزیع‌کننده ارزهای دیجیتال رایگان هستند، بلکه پورتال‌های اطلاعاتی در مورد رمز ارزهایی هستند که توزیع می‌کنند. این یک روش آسان برای جذب کاربران جدید به ارزهای دیجیتال است و گرچه درآمد زیادی ندارد، اما هنوز هم روش خوبی برای کسب یک درآمد جانبی است. البته این را هم بپذیریم که برخی از این فاست‌ها در واقع بسیار سرگرم‌کننده هستند.

قبل از اینکه در مورد میکرو والت کوین پات قضاوت کرده و آن را ناامن ارزیابی کنید، چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟ برایتان هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت! حتی ممکن است به آن عادت کرده و هر روز از این فاست‌ها استفاده کنید.

نظر شما در مورد میکرو والت کوین پات چیست؟ آیا شبیه چیزی هست که بخواهید امتحان کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: wethecryptos