رشد چشمگیر اتریوم در حالی که بازارهای قدیمی و بیت کوین از نوسانات قیمتی زیادی برخوردار هستند، به خوبی پیش رفته است. از زمان عرضه توکن UNI صرافی یونی سواپ نیز، ارزش اتریوم تاکنون ۶ تا ۷ درصد افزایش داشته است.

باتوجه به پایین‌ترین قیمت اتریوم در این ماه، این ارز دیجیتال توانسته ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد و موجب تعجب برخی از تحلیلگرانی شده است که فکر می‌کردند بازار اتریوم در آستانه ورود به وضعیت خرسی قرار دارد. اما اتریوم با بسترسازی که کرده است نوید حرکت و رشد رو به بالا را می‌دهد.

رشد چشمگیر اتریوم به زودی اتفاق می‌افتد

شرکت تحلیلی بلاکچین سانتیمنت در ۱۷ سپتامبر گزارش داد که روند اتریوم در روزهای آینده صعودی خواهد بود، زیرا آمارهای داخلی این را نشان می‌دهند. طبق این داده‌ها یک واگرایی بین قیمت اتریوم و تعداد آدرس روزانه فعال در درون این شبکه در حال تشکیل است.

آخرین باری که چنین واگرایی مشاهده شد پیش از روند صعودی شدید ۲۰ درصدی در ماه آگوست و اوایل ماه سپتامبر بود. این همچنین اولین واگرایی مثبت از ماه آگوست است که نشان می‌دهد به زودی قیمت اتریوم مجدداً کنترل می‌شود:

اتریوم در روز پنج‌شنبه صعودی بود و از بیت کوین جدا شد، زیرا مدل واگرایی DAA نشان می‌دهد که با افزایش قیمت تازه‌ای همراه است و تا ۷ درصد امکان رشد دارد. در همین روز، اتریوم برای ۴۵۶ هزار آدرس منحربه‌فرد در حال ردو‌بدل شدن است که بیشترین میزان از زمان عرضه آن به حساب می‌آید.

رشد چشمگیر اتریوم

نمودار عملکرد اتریوم

بیشتر بخوانید: اتریوم چیست ؟

اصول اساسی تاثیرگذار و طولانی مدت بر اتریوم با وجود اقدامات اخیر قیمت در وضعیت خوبی باقی مانده است. کریس برنیسک، یکی از شرکای شرکت پلیس‌هلدر کپیتال، اخیراً درباره چشم انداز اتریوم در چرخه بازار گفت:

انتظار داشته باشید که اتریوم به جریانی اصلی در این چرخه تبدیل شود. با توجه به عملکرد اتریوم نسبت به بیت کوین در طول عمر کوتاه خود، من آن را با ارزش و دارای چرخه عملکردی قدرتمندی می‌دانم.

منبع: Newsbtc.com