بیت کوین در عرض چند ساعت پس از عبور از اوج قیمت (ATH) قبلی، با ثبت رکورد جدید و عبور از ۶۱۰۰۰ دلار، بر خلاف میانگین تارگت‌های تعیین شده برای آخر هفته، به بالاترین سطح خود رسید. بر اساس قراردادهای اختیار معامله، احتمال رسیدن بیت کوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار تا پایان مارس ۲۰۲۱ یک درصد و احتمال عبور آن از این محدوده قیمت تا پایان ماه آوریل، ۸ درصد و تا پایان دسامبر ۲۰ درصد است. اکنون موضوع هیجان‌انگیز است، زیرا قیمت از ۶۱۰۰۰ دلار عبور کرده و قبل از پایان مارس ۲۰۲۱ از این محدوده قیمت خارج شده و این امر باعث می‌شود که قیمت بیت کوین قبل از پایان آوریل ۲۰۲۱ از ۱۰۰ هزار دلار عبور کند. در ادامه به بررسی دلایل احتمال افزایش ۶۳ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

احتمال افزایش ۶۳ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱

آنچه در اینجا جالب توجه است این است که همزمان می‌توان از این نمودار برای پیش‌بینی افت قیمت بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار در پایان مارس ۲۰۲۱ با احتمال ۵ درصد، تا پایان آوریل ۲۰۲۱ با احتمال ۲۰۲۰ درصد و تا پایان دسامبر ۲۰۲۱ با احتمال ۴۵ درصد استفاده کرد. علاوه بر این، معیارهایی مانند قراردادهای آتی بیت کوین سالانه ۳۰ درصد افزایش یافته‌اند. ورود استیبل کوین‌‌ها و تقاضای سازمان‌ها در صرافی‌های اسپات افزایش یافته است.

با این حال، فشار خرید فعلی و احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار به فعالیت قراردادهای اختیار معامله بیت کوین و صرافی‌های مشتقات بستگی دارد. قراردادهای باز اختیار معامله بیت کوین همچنان در ATH خود باقی مانده‌اند.

نمودار احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار در آینده

نمودار احتمال افزایش قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار در ماه های آینده

توجه به این نکته مهم است که حجم معاملات در قراردادهای اختیار معامله بیت کوین به طور پیوسته در حال افزایش است، ضمن اینکه حجم معاملات در صرافی‌های اسپات و

مشتقات نیز افزایش یافته است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Skew، حجم ساعتی معاملات اسپات در صرافی‌ها با شکست ۶۱۰۰۰ دلار افزایش یافته و در صورت عدم اصلاح یا کاهش بیشتر قیمت، ممکن است قبل از پایان این هفته از ۶۳۰۰۰ دلار عبور کند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

همه کیف پول‌های بیت کوین موجودی دارند

یکی از راه‌های سنجش اینکه آیا حرکت فعلی قیمت با سودآوری مورد انتظار هولدرها مطابقت دارد یا خیر، پر یا خالی بودن آدرس‌های کیف پول بیت کوین است. در ۱۳ مارس ۲۰۲۰، ۳۹/۹۵ درصد آدرس‌ها بیت کوین داشته و در ۱۳ مارس ۲۰۲۱، دقیقاً یک سال بعد، ۱۰۰ درصد آدرس‌ها دارای موجودی بیت کوین بودند.

پر و خالی بودن کیف پول های بیت کوین

موجودی یا عدم موجودی آدرس های کیف پول بیت کوین

نمودار فوق بر اساس داده‌های IntoTheBlock، انتقال در سال گذشته و احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار قبل از آوریل ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد. احتمال این اتفاق، همچنین به ورود سرمایه از سوی تریدرهای خرد و رالی آلت کوین‌ها بستگی دارد. هنگامی که فصل آلت کوین‌ها شاهد ورود سرمایه‌گذاری بیشتری باشد، انتظار می‌رود بیت کوین فصل خرید بیشتر را آغاز کند، بازار گاوی سرعت گرفته و به افزایش قیمت کمک می‌کند که در نتیجه احتمالاً بیت کوین فراتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد رفت.

خرید بیت کوین

به نظر شما بیت کوین می‌تواند به زودی به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ شما می‌توانید پیش‌بینی خودتان را از طریق سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع: ambcrypto