به تازگی خبر رسیده که برادران (دوقلوهای) وینکلواس قصد دارند فیلمی با اقتباس از کتاب بیلیونرهای بیت کوین بسازند و تولید کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کوین نیک همراه باشید.

طبق گزارشی که به تازگی به دست ما رسیده، برادران وینکلواس، یعنی کمرون و تایلر وینکلواس (Cameron and Tyler Winklevoss) با Stampede Ventures همکاری می‌کنند تا کتاب بیلیونرهای بیت کوین (Bitcoin Billionaires) را که به وسیله بن مزریش (Ben Mezrich) نوشته شده، به یک فیلم تبدیل نمایند. Stampede شرکتی است که به وسیله آقای گرگ سیلورمن (Greg Silverman) تاسیس شده؛ کسی که در گذشته، مدیر تولید شرکت بزرگ برادران وارنر (Warner Bros) بود. این شرکت در نظر دارد تا با سرمایه خود، به ساخته شدن فیلم‌های سینمایی کمک کرده و این مدیوم بزرگ از صنعت سرگرمی را رو به پیشرفت هدایت کند.

کتاب بیلیونرهای بیت کوین در واقع یک کتاب غیر تخیلی و کاملا واقعی است که داستان جالبی را برای روایت دارد. این کتاب در واقع داستان درگیری بزرگ بین برادران وینکلواس و مدیر سابق فیس بوک، یعنی مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) را تعریف می‌کند. حتما می‌دانید که این دو برادر یک نبرد دادگاهی را با مدیر سابق فیس بوک داشتند و بد نیست بدانید که برادران وینکلواس، تصمیم گرفتند تا روی پدیده و فناوری جدیدی به نام رمزارزها، سرمایه گذاری کرده و شانس خود را امتحان کنند.

کمرون و تایلر وینکلواس پیش از این با Ben Mezrich کار کرده بودند. آن‌ها پیش از این تصمیم گرفتند تا کتاب The Accidental Billionaires را که کتاب پرفروش و بسیار خوبی نیز محسوب می‌شود، به یک فیلم سینمایی به نام The Social Network تبدیل نمایند. جالب است بدانید که فیلم The Social Network توانست حتی به یک فیلم برنده جایزه اسکار تبدیل شود و موفقیت چشمگیری را برای تهیه کنندگان به وجود بیاورد.

این مطلب را هم مطالعه کنید: آیا ادعای حصین (رپر ایرانی) در مورد داشتن ۵۰۵ میلیون دلار بیت کوین واقعیت دارد؟

آقای گرگ سیلورمن به عنوان خالق Stampede Ventures درباره کتاب بیلیونرهای بیت کوین و پتانسیل تبدیل شدن این کتاب به فیلم، این گونه توضیح می‌دهد:

پس از مطالعه کردن کتاب بیلیونرهای بیت کوین مشخص بود که ترکیب داستان جالب توجه رستگاری کمرون و تایلر با قلم و نویسندگی استادانه‌ی Ben، به یک فیلم منحصر به فرد و بزرگ منجر می‌شود.

گرگ سیلورمن حتی از فیلم بیلیونرهای بیت کوین توصیف جالبی دارد و می‌گوید این فیلم مانند آن است که Rocky II و Wall Street به یکدیگر برسند و با هم تلاقی داشته باشند. برادران وینکلواس درباره نویسنده خوش نام، یعنی بن مزریش می‌گویند:

Ben خیلی سریع وعده‌ی رمزارز را درک کرد و درباره تعریف داستان خود به دنیا، جدی بود.

جالب است که برادران وینکسواس با سرمایه گذاری روی رمزارز خوشنام و محبوبی مانند بیت کوین، تبدیل به بیلیونر شدند و سرمایه عظیمی را از این راه به دست آوردند. این دو برادر تا به حال یک صرافی به نام Gemini و یک استیبل کوین (Stable Coin) به نام Gemini dollar یا GUSD تاسیس کرده‌اند. کمرون و تایلر وینکلواس در دسته اولین افرادی قرار می‌گیرند که با سرمایه گذاری کردن روی بیت کوین، به بیلیونر تبدیل شدند و حالا فیلم بیلیونرهای بیت کوین با اقتباس از داستان واقعی آن‌ها ساخته می‌شود.

نظر شما در مورد برادران وینکلواس و کمک آن‌ها برای تولید فیلمی با اقتباس از کتاب بیلیونرهای بیت کوین چیست؟

منبع: Coindesk