در حالی که بیت کوین در حال شکستن رکوردهای خود است و به قیمت‌های جدیدی دست پیدا می‌کند، به نظر می‌رسد که ریپل هم قصد ورود به یک بازار گاوی جدید دارد. ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته توانسته است ۲۳ درصد رشد داشته باشد و از قیمت ۰/۳ دلار به قیمت ۰/۳۷ دلار برسد. یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با یک شاخص تکنیکال پیش‌بینی کرده است که این بازار گاوی می‌تواند با یک پرش ۱۹۲ درصدی، قیمت ریپل را به ۱ دلار برساند.

افزایش قیمت ریپل

نمودار هفتگی قیمت ریپل

منطقه ۰٫۳۰ دلار برای ریپل در طول سال‌های گذشته، بسیار محوری و اساسی بوده است. در ماه اوت سال گذشته، این محدوده به عنوان یک منطقه پشتیبان قوی عمل کرده است تا جلوی از دست رفتن ارزش قابل توجه این ارز دیجیتال را بگیرد. از آن زمان تا امروز، منطقه ۰٫۳۰ دلار به عنوان یک مانع مقاومت لجباز برای این ارز دیجیتال شناخته شده است. اخیرا هم ریپل این سطح را قبل از یک عدم پذیرش تند و تیز تجربه کرده است.

حالا تحلیل‌ها نشان می‌دهد که ریپل بالاخره می‌تواند یک بازار گاوی را که بسیاری از طرفدارانش چشم انتظار آن بودند، تجربه کند. این تحلیل اشاره دارد که ریپل اخیرا از یک مانع سقوط بزرگ عبور کرده است و انتظار می‌رود که بتواند محدوده قیمت ۰٫۸۰ تا ۰٫۹۲ دلار را هدف بگیرد. این باعث می‌شود تا قیمت ریپل یک شتاب ۱۹۲ درصدی را از سطح قیمت ۰٫۲۸ دلار تجربه کند.

می‌توانید تحلیل کامل را در صفحه توییتر این تحلیلگر مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵

سطوح مقاومتی که قیمت ریپل برای پیشروی با آن‌ها روبه‌رو خواهد بود

در حالی که تحلیل این شخص برای سرمایه‌گذاران ریپل بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، این تحلیلگر همچنین هشدار داده است که دستیابی ریپل به این قیمت کار آسانی نخواهد بود. برای شروع‌، ریپل باید از منطقه مقاومت ۰٫۳۰ دلار و ۰٫۳۵ دلار عبور کند. این فرد باور دارد که چهارمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا قادر خواهد بود این منطقه مقاومت را از میان بردارد و راه را برای مناطق مقاومت ۰٫۵۵ دلار و ۰٫۸۰ دلار باز کند.

افزایش نهنگ‌های ریپل در ماه‌های اخیر این باور را به وجود آورده است که ریپل خود را برای یک حرکت سهمی‌وار آماده می‌کند. سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها روی ریپل یک نشانه است که سرمایه‌گذاران با سرمایه بالا انتظار دارند که در آینده نزدیک، قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند.

با این حال، ریپل بدترین عملکرد را در سال ۲۰۲۰ نسبت به رقبا داشته است. برای مثال، بیت کوین ۱۴۳ درصد و اتریوم ۲۷۰ درصد افزایش داشته‌اند. این در حالی است که ریپل یک حرکت راکد ۵۵ درصدی را از آغاز سال ۲۰۲۰ تا امروز تجربه کرده است.

شما قیمت ریپل را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Zycrypto