قیمت ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش داشته است. ۲۱۱ میلیون ریپل نیز اخیرا بین چند کیف پول انتقال داده شده است. مالکین برخی از این کیف پول‌ها ناشناس و برخی دیگر متعلق به سرمایه‌گذاران شرکتی هستند. برای پیگیری اخبار ریپل و سایر رمزارزها با کوین نیک همراه باشید.

در حال حاضر، تمام رمزارزها مومنتوم گرفته و در حال رشد هستند. ریپل نیز از این قاعده مستثنی نیست و در زمان نگارش این مقاله، ۰/۲۰ دلار معامله می‌شود که به معنای رشد ۷/۷۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته است.

این رمزارز توانسته سطح مقاومت ۰/۱۸۸۶۷ را بشکند. اگر روند بازار صعودی بماند و آلت کوین ریپل نیز بتواند بالای این سطح باقی بماند، احتمالاً به رشد خود ادامه خواهد داد. یک مقاومت جزئی نیز در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰/۲۰ دلار) وجود دارد و اگر قیمت بتواند از آن عبور کند احتمال رشد تا ۰/۲۵ دلار امکان‌پذیر است.

بنا به گزارش‌ها، با افزایش تدریجی مومنتوم رپیل، سرمایه‌گذاران ناشناس هم در ابعاد کوچک و خُرده‌فروشی و هم در ابعاد نهادی در حال جابه‌جایی مقادیر زیادی از این کوین در بین کیف پول‌های خود و همچنین ارسال آن‌ها به صرافی‌های بزرگ رمزارز هستند.

براساس داده‌های حساب توییتری @XRPL_Monitor که روی دفتر کل ریپل نظارت می‌کند، طی ۸ ساعت گذشته حدود ۲۱۱ میلیون کوین ریپل بین کیف پول‌های مختلفی که برخی از آن‌ها ناشناس و برخی دیگر متعلق به سرمایه‌گذاران شرکتی هستند جابه‌جا شده است. کیف پول‌های دیگر توسط شرکت‌های صرافی‌ رمزارز راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شوند.

این انتقال‌ها بیش از ۱۲ بار برای ارسال و دریافت مبالغی از ریپل انجام شده که جمعا ۳۹,۵۱۸,۵۲۵ دلار ارزش دارند.

طبق گزارش وبسایت ارائه‌دهنده خدمات مرورگر بلاک چین ریپل، Bithomp.com، بخشی از صرافی‌های رمزارز شناخته‌شده‌ای که در این معاملات شرکت داشته‌اند یعنی بیثام (Bithumb)، ریپل، و بایننس و همچنین مجموعه توییتی از طرف حساب توییتری @XRPL_Monitor داده‌های این انتقال‌ها را نشان می‌دهد. این حساب توییتری در یکی از این توییت‌های خود در ۷ آوریل ۲۰۲۰ نوشت:

نوع تراکنش: پرداخت

مقدار: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریپل

هزینه تراکنش: ۱۰۰ دراپ (۰/۰۰۰۱ ریپل)

فرستنده: Ripple

موجودی فرستنده: ۹۴,۰۶۲,۶۱۵/۱۳۰۸۱۱

گیرنده: rpF98sqNJHYDas6SoRQL6XfctmZcZC2cjZ

موجودی گیرنده: ۱۳,۳۶۸,۴۱۷/۸۸۷۰۹۵

پیوند: https://t.co/EQup9JEZCq

افزایش قیمت ریپل برای رسیدن به ۰/۲۰ دلار

ریپل، که در حال حاضر سومین کوین بزرگ پس از بیت کوین و اتریوم است، با قیمت ۰/۲۰ دلار معامله می‌شود. ریپل دومین کوینی است که توانسته افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته داشته باشد. در این مدت، ریپل حدود ۸ درصد و بیت کوین حدود ۴ درصد رشد داشته‌اند، درحالیکه اتریوم با حدود ۱۳ درصد رشد صدرنشین این افزایش قیمت است.

طبق گزارش‌ها، این افزایش قیمت تا ۰/۲۰ دلار توسط معامله‌گران پیش‌بینی شده بود. البته همین گزارش‌ها پیش‌بینی کرده بودند که قیمت تا ۰/۱۴ دلار پایین برود. با این وجود، توکن ریپل با اعلام حمایت کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در کنگره، دیوید گوخشتاین (David Gokhshtein) از این کوین، که آن را مفید خوانده بود، به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد.

گوخشتاین یکی از معدود افراد سیاسی طرفدار رمزارزها است. او پیش از این نیز توضیح داده بود که رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا تاثیر قابل توجهی بر رشد صنعت رمزارز خواهد داشت. گوخشتاین پیش‌بینی کرده بود که افراد برای به‌دست‌آوردن فیات شروع به فروش بیت‌ کوین‌های خود می‌کنند تا بتوانند در طول این بحران موقعیت اقتصادی خود را حفظ کنند.

منبع: cryptonewmedia.press