قیمت XRP پس از اخباری مبنی بر تأسیس یک نهاد در ایالت وایومینگ در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است. با ثبت شرکت ریپل در ایالت وایومینگ فعالیت آن در این ایالت رسمی شد. این خبر در حالی منتشر شد که درگیری بین این شرکت و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ادامه دارد. با این وجود، قیمت XRP امروز پس از انتشار خبر کیتلین لانگ (Caitlin Long) در توییتر، حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

ثبت شرکت ریپل در ایالت وایومینگ؛ ریپل به وایومینگ می‌رود

وایومینگ یکی از ایالت‌های آمریکاست که به تلاش در جهت ایجاد چارچوبی دوستانه برای تنظیم مقررات برای ارزهای دیجیتال مشهور است. بخش عمده‌ای از این امر به تلاش‌های کیتلین لانگ، یک طرفدار مشهور ارز دیجیتال و همچنین بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آوانتی (Avanti)، یک مؤسسه مالی ارز دیجیتال برمی‌گردد.

دیروز لانگ این خبر را منتشر کرد و از ورود شرکت ریپل به ایالت وایومینگ استقبال کرد. وی در توییتی نوشت:

ریپل، به وایومینگ خوش آمدید! بیشتر شرکت‌های ارز دیجیتال متوجه شده‌اند که وایومینگ به دلیل قوانین سهل‌تر ما محل سکونت بهتری نسبت به ایالت دلاور (Delaware) است.

جزییات صفحه ثبت شرکت ریپل در ایالت وایومینگ

صفحه ثبت نام شرکت Ripple Markets WY LLC در ایالت وایومینگ

همچنین، لانگ از صفحه ثبت نام اسکرین شاتی را ضمیمه کرده که در آن این شرکت جدید با نام ریپل مارکتز WY LLC نامگذاری شده و اکنون فعال است. پرونده اولیه مربوط به تاریخ ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۰ است.

خرید ریپل

شایان ذکر است که همه اینها در حالی است که درگیری قانونی بین شرکت ریپل و SEC همچنان وجود دارد. SEC ادعا کرده بود که شرکت ریپل اوراق بهادار غیرقانونی و ثبت نشده را عرضه کرده و اساساً ادعا می‌کند XRP یک اوراق بهادار است. این شکایت روی ارز دیجیتال ریپل اثر منفی گذاشت. در پی اخبار مربوط به ماه دسامبر بیش از ۷۰ درصد کاهش یافت و علی رغم ادامه بازار گاوی، هنوز هم شرایط سختی برای بهبود دارد.

افزایش ۱۵ درصدی قیمت ارز دیجیتال ریپل

با این وجود، ۲۴ ساعت گذشته برای XRP بسیار مطلوب بوده و دلیل آن ممکن است این باشد که گفتگوهای زیادی در مورد تغییر مکان به ایالت وایومینگ انجام شده است.

قیمت XRP با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۰/۶۵ دلار رسید و در حال حاضر در حدود ۰/۵۵ دلار معامله می‌شود.

به نظر شما آیا ثبت شرکت ریپل در ایالت وایومینگ می‌تواند در بهبود قیمت ارز دیجیتال آن تأثیر خوبی بگذارید؟ شما می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato