واکنش طرفداران ریپل نسبت به صحبت‌های قاضی پرونده  شکایت SEC علیه شرکت ریپل مثبت بود و باعث افزایش قیمت نزدیک به ۲۰ درصدی ارز ریپل (XRP) شد. به این ترتیب قیمت ریپل از محدوده ۰/۴۶ دلاری به بالای محدوده ۰/۵۰ دلار رسید.

واکنش مثبت طرفداران ریپل نسبت به اظهارات قاضی

روند رسیدگی به پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه شرکت ریپل و مدیرعامل‌های آن کریستین لارسن (Christian Larsen) و برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) در ۱۹ مارس پیگیری شد و به صورت آنلاین برای ناظران گزارش داده شد.

در طول دادرسی، قاضی نت‌بورن (Judge Netburn) از وکیل مدافع توضیح خواست:

درک من از XRP این است که نه تنها ارزشی مشابه یک ارز دارد بلکه دارای یک ابزار کاربردی است و این ابزار آن را از بیت کوین و اتر متمایز می‌کند.

وکیل مدافع در پاسخ به این سوال توضیح داد:

بیت کوین و اتر نیز موارد استفاده خاص خود را دارند اما کاربرد XRP غیرقابل انکار است. سپس مثالی از نقل و انتقالات بین بانکی برون مرزی اشاره کرد.

با وجود درک اولیه قاضی از پرونده هنوز برای پیروزی قاطع ریپل در این پرونده زود است. زمان دادرسی و پرسخ و پاسخ تا چهارم ژوئن ادامه دارد و هر دو طرف فرصت دفاع از خود را خواهند داشت.

با این حال با اینکه هنوز در مراحل ابتدایی پروند هستیم اما شاهد واکنش مثبت بازار بودیم. چرا که در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار این تنها ریپل بود که در روز گذشته وضعیت مثبتی را ثبت کرد.

واکنش مثبت طرفداران ریپل

واکنش مثبت بازار و طرفداران ریپل نسبت به اظهارات اولیه قاضی پرونده

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

اتهامات علیه ریپل

کمیسیون SEC علیه شرکت ریپل و به طور جداگانه گارلینگ‌هاوس و لارسن به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت نشده، اتهاماتی را مطرح کرد. در بیانیه مطبوعاتی ۲۲ دسامبر، SEC ادعا کرد که ریپل بودجه‌ای در حدود ۱/۲ میلیارد دلار از فروش این اوراق جمع آوری کرده است. بعلاوه، کریستین لارسن و برد گارلینگهاوس ۶۰۰ میلیون دلار اوراق بهادار ثبت نشده اضافی جمع آوری کرده بودند که در هر دو مورد از طریق فروش XRP به دست آمده است.

اتهام دیگری هم در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۱ از طرف بری سوس‌تک (Barry Sostack) سرمایه‌گذار ریپل مطرح شده بود.

البته خود SEC هم از طرف سرمایه‌گذاران مورد اتهام قرار گرفته است. آن‌ها هدف SEC به عنوان حمایت از سرمایه‌گذاران را زیر سوال می‌برند و اعتقاد دارند اقدامات SEC میلیاردها دلار سرمایه را از بین برده و موجب سقوط قیمت XRP و خارج شدن آن از صرافی‌های آمریکایی شده است.

خرید ریپل

پیش بینی شما از نتیجه پرونده شکایت SEC علیه ریپل چیست؟ به نظر شما واکنش مثبت طرفداران ریپل ادامه خواهد داشت و شاهد ادامه روند صعودی قیمت ریپل خواهیم بود؟

فراموش نکنید که نظرات و تحلیل‌های خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در ماین بگذارید.

منبع: beincrypto