کوین نیک، یک پلتفرم جامع برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است که به شما کمک می‌کند تا ارزهای دیجیتال بیت کوین، تتر، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم، داج کوین، zcash، لایت کوین و بایننس کوین را به ساده‌ترین شکل ممکن و با بهترین قیمت، خرید و فروش کنید. ما در این راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کنیم تا با نحوه کار در سایت کوین نیک و راه‌های ارتباط با تیم پشتیبانی آن، آشنا شوید.

برای خرید یا فروش انواع ارزهای دیجیتال در کوین نیک، فقط کافی است تا در این سایت، ثبت نام کنید. حال می‌توانید پس از طی چند مرحله ساده احراز هویت برای مبادله امن و اعلام اطلاعات بانکی خود، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به ساده‌ترین شکل ممکن، تجربه کنید.

برای آشنا شدن با محیط کار کوین نیک و نحوه خرید ارزهای دیجیتال در این پلتفرم ویدیو زیر را مشاهده کنید.

خرید ارزهای دیجیتال در کوین نیک

برای خرید ارزهای دیجیتال بیت کوین، تتر، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم، داج کوین، zcash، لایت کوین و بایننس کوین، فقط کافی است تا وارد داشبورد سایت کوین نیک شوید و سپس از بین گزینه‌های خرید یا فروش ارزهای دیجیتال محبوب خود، یکی را انتخاب کنید.

شکل کلی و ظاهری صفحه داشبورد سایت کوین نیک، به این صورت است:

راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کوین نیک

داشبورد ارزهای دیجیتال در کوین نیک

راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

پروفایل خرید و فروش در کوین نیک

با انتخاب هر کدام از ارزهای دیجیتال و کلیک روی دکمه خرید، می‌توانید ارز دلخواه‌تان را دریافت کنید.

در مرحله بعد، لازم است تا فرم درخواست خرید را تکمیل و اطلاعات لازم را ثبت کنید.

مقدار ارز مورد نیاز خود را ثبت و آدرس کیف پول‌تان را وارد کنید، سپس برای اتمام عملیات خرید، روی دکمه ثبت، کلیک نمایید.

همانطور که در تصویر بالا کاملا مشخص شده، پس از وارد کردن مقدار ارز مورد نیاز، آدرس کیف پول و توضیحات احتمالی مبلغ قابل پرداخت به صورت اتوماتیک، مشخص می‌شود و شما به راحتی می‌توانید خرید خود را ثبت کنید.

توضیح: اگر می‌خواهید ارز دیجیتال ریپل، خریداری کنید؛ باید tag مربوط به کیف پول‌تان را وارد کنید. همچنین افرادی که علاقمند به خرید بایننس کوین یا BNB هستند، باید MEMO   کیف پول‌ خود که در واقع شناسه اختصاصی کیف پول‌شان است را وارد کنند.

در پایین صفحه، قوانین سایت ذکر شده که برای عبور به مرحله بعد، لازم است ضمن مطالعه قوانین، روی دکمه تایید کلیک کنید و به این ترتیب، وارد صفحه فاکتور خواهید شد.

راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خوب

فاکتور سفارش در کوین نیک

در صفحه فاکتور، اطلاعات خرید شامل (شماره فاکتور، تاریخ صدور، وضعیت سفارش، نوع سفارش، میزان سفارش، کارمزد انتقال، کارمزد ثابت، میزان دریافتی شما، قیمت هر واحد ارز دیجیتال و جمع کل فاکتور)‌، به شما نشان داده می‌شود.

راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فارسی

پرداخت هزینه در کوین نیک

برای پرداخت این فاکتور، ۵ دقیقه زمان دارید؛ در غیر این صورت ممکن است سایت، به دلیل تغییر قیمت ارزهای دیجیتال که به صورت لحظه ای درنوسان است؛ شما را به دریافت فاکتور جدید هدایت کند.

با تایید فاکتور، وارد صفحه پرداخت می‌شوید.

کوین نیک جهت آسایش حال شما، ۲ روش پرداخت در اختیارتان قرار داده است.

۱. پرداخت از طریق موجودی حساب

برای کاربرانی که قبلا حساب خود را شارژ کرده‌اند، قابل استفاده است.

۲. پرداخت آنلاین

شما را به دروازه پرداخت بانک، هدایت می‌کند تا به صورت آنلاین و در امن‌ترین حالت ممکن، خرید کنید. اکثر کاربران ترجیح می‌دهند تا از این شیوه پرداخت، استفاده کنند.

همکاران ما در بخش اجرایی، در اسرع وقت مراحل خرید شما را نهایی می‌کنند. همچنین پیامک انجام مراحل خرید، برای شما ارسال می‌شود تا از روند کار خرید خود، مطلع باشید.

راه‌های تماس با پشتیبانی کوین نیک

در طول مراحل خرید ارزهای دیجیتال، هرگاه سوالی برای‌تان پیش آمد یا به مشاوره با کارشناسان ما نیاز داشتید؛ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

۱. تماس تلفنی
۲. چت آنلاین
۳. واتساپ
۴. تلگرام

راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کامل

راه های تماس با کوین نیک

فروش ارزهای دیجیتال به کوین نیک

برای فروش ارزهای دیجیتال، فقط کافی است تا از صفحه اصلی داشبورد، دکمه فروش هر یک از ارزهای دیجیتال که قصد فروش آن‌ را دارید؛ انتخاب کنید.

سپس فرم تیکت را مشاهده می‌کنید که با تکمیل آن می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را با عادلانه‌ترین قیمت، به ما بفروشید.

راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تکمیلی

نحوه ی فروش ارز به کوین نیک

در فرم تیکت، نوع و مقدار ارزی که قصد فروش آن را دارید، وارد کنید.

شما می‌توانید از بین ۲ روش پرداخت ما، هر کدام را مطابق با سلیقه خود، انتخاب کنید:

۱. پرداخت به حساب بانکی

با وارد کردن اطلاعات بانکی، مبلغ ارزهای دیجیتال به صورت ریالی، به حساب شما واریز خواهد شد.

۲. افزایش موجودی

مبلغ به موجودی حساب‌ شما در سایت، واریز می‌شود و از طریق آن می‌توانید سایر ارزهای دیجیتال دلخواه‌تان را خریداری کنید. اگر توضیح خاصی داشتید، می‌توانید آن را در بخش مربوطه فرم، با ما به اشتراک بگذارید.

پس از تکمیل، فرم تیکت به تیم اجرایی ما ارسال می‌شود. سپس همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و آدرس کیف پول مد نظر را برای‌تان ارسال می‌کنند.

پس از تایید واریز، تیم مالی کوین نیک، مبلغ را به حساب شما منتقل کرده و تسویه حساب انجام می‌شود.

امیدواریم با مطالعه مطلب راهنمای خرید و فروش ارزهای دیجیتال توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در خصوص ارزهای دیجیتال، تامین کنیم.

نکته: کوین نیک، قیمت‌های جهانی ارز دیجیتال را بر اساس آخرین اعلام صرافی بایننس، تعیین می‌کند. همچنین قیمت تومانی ارزها بر اساس نرخ هر دلار تتر در بازار، محاسبه می‌شود.

توجه توجه!  کوین نیک برای تبدیل ارز، هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی کند.