سامسونگ ۳ استیبل کوین دیگر را پس از استفاده ارزهای شاخص بازار در فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده در تلفن همراه تازه خود، به جمع ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می‌کند افزوده  است.

TrueUSD، «میکر» (Maker) و USD Coin به جمع رمز ارزهای پشتیبانی شده توسط سامسونگ پیوسته است.

طبق گزارش‌ها این تلفن همراه در حال حاضر از «بَت» (Basic Attention Token) نیز پشتیبانی می‌کند. BAT توکن‌های مرورگر اینترنتی Brave است که در ازای تماشای تبلیغات در این مروگر به کاربران اعطا می‌شود.

«کوکوین» (KuKoin)، «نِم» (NEM)، «کایبر نتوورک» (Kyber Network)، «کیوتام» (Qtum) و Pundi X از جمله ارزهای پشتیبانی‌شده در تلفن همراه سامسونگ هستند. پشتیبانی این سکه‌ها پس از به کارگیری کیف پول XWallet صورت گرفت. علاوه بر اینها، بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین (BNB) نیز در این فهرست دیده می‌شوند.

در ۵ شهریورماه سال جاری وایت پیپر تلفن همراهی که توسط تلکام چین عرصه شده و مبتنی بر بلاک‌چین فعالیت می‌کند منتشر شده. این سیستم بلاک‌چین از بستر سیم کارت برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کند.بکارگیری تلفن همراه برای انجام کارهای روزمره به یک ضرورت بدل شده به همین دلیل صرافی‌های ارز دیجیتال و فعالان عرصه رمز ارزها می‌کوشند مبادله ارز دیجیتال در تلفن همراه را تسهیل کنند. از سوی دیگر شرکت های بزرگ تولید تلفن همراه هوشمند درک کرده اند که ارزهای دیجیتال در آینده دنیای تکنولوژی نقش مهمی را ایفا می‌کنند از این رو لازم است راه را برای استفاده راحت‌تر از آن در محصولات خود باز کنند.