شرکت سرمایه‌گذاری تیم دریپر (Tim Draper) یک پلاگین وردپرس عرضه کرد که ادعا می‌کند می‌تواند مبادلات رمزارز را دموکراتیک کرده و در اختیار همه قرار دهد. برای اطلاع از اخبار بیشتر در حوزه رمزارز با کوین نیک همراه باشید.

شرکت دریپر گورن هولم (Draper Goren Holm) واقع در سانتا مونیکای کالیفرنیا در مورد پلاگین وردپرس «صرافی رمزارز» جدید خود اعلام کرد:

این پلاگین وردپرس به همه افراد اجازه می‌دهد در وب‌سایت‌های مختلف در عرض چند دقیقه ویژگی مبادلات رمزارز اضافه کنند و یا حتی صرافی رمزارزی با نام تجاری خود پدید آورند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت سرمایه‌گذاری اعلام کرد که این پلاگین وردپرس برای تمام مالکین وب‌سایت، وبلاگ‌نویس‌ها، تولیدکننده‌های محتوا، و همچنین شرکت‌ها و کارآفرینان رسانه‌ای در دسترس است. تیم دریپر، که در سال ۲۰۱۹ شریک گورن هولم شد، اظهار داشت:

این پلاگین وردپرس می‌تواند ما را یک قدم به رویای جهان بدون مرز نزدیک‌تر کند.

به گفته الون گورن (Alon Goren)، شریک و بنیان‌گذار شرکت و نویسنده این پلاگین، ۳۵ درصد اینترنت با استفاده از وردپرس ساخته شده. راه‌اندازی محصول روی پایانه‌ای چنین محبوب و معروف به این معنا است که اکنون هرکس می‌تواند صرافی رمزارز خود را داشته باشد.

با اینکه این پلاگین وردپرس به شکلی طراحی شده تا حدی قابل تنظیم باشد، اما خود نمی‌تواند در نقش یک صرافی عمل کند. با استفاده از API پایانه رمزارز Totle این پلاگین می‌تواند بهترین قیمت‌ها را از پایانه‌های مبادلاتی غیرمتمرکز یافته و آن‌ها را لیست کند. این محصول همچنین امکانات داخلی خاصی برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال ندارد اما با پلاگین‌ کیف پول‌های موجود، مانند متاماسک (MetaMask)، بریو (Brave)، و کیف پول کوین بیس سازگار است.

منبع: Coindesk