اخبار زیادی درباره افرادی که به کمک بیت کوین به موفقیت رسیده‌اند منتشر شده است. ثروتمند شدن با بیت کوین موفقیت مالی بزرگی است که این ۵ نفر به آن دست یافتند. فکر می‌کنید شما با شروع سرمایه گذاری در بیت کوین چه میزان سود می‌کنید؟ با کوین نیک همراه باشید تا داستان میلیونر شدن این ۵ سرمایه گذار با بیت کوین که در ابتدا بیشتر شبیه رویا بود را تعریف کنیم. به نظر شما آیا این روزها هم ثروتمند شدن با بیت کوین امکان‌پذیر است؟

۱. راجر ور،۵۲۰ میلیون دلار

راجر ور ثروتمند شدن با بیت کوین

راجر ور

راجر ور متولد سن خوزه، کالیفرنیا هم اکنون ساکن توکیو است. او در دسته افرادی که به کمک بیت کوین به موفقیت رسیده‌اند قرار می‌گیرد. راجر ور از اولین حامیان بیت کوین بود و ثروت خود را به دلیل سرمایه گذاری سنگین در استارتاپ های مربوط به بیت کوین بدست آورد. به کمک این سرمایه گذاری‌ها، او توانست ثروت هنگفت ۵۲۰ میلیون دلاری را بدست آورد.

دلیل علاقه زیاد راجر ور به بیت کوین متفاوت بودن سیستم کاری آن در مقایسه باسیستم‌های بانکی سنتی است. به دلیل این حمایت گسترده او از ارزهای مجازی به او لقب «مسیح بیت کوین» را داده‌اند. شاید او نتواند همانند مسیح روی آب راه برود اما با کمک‌هایش به خیریه شخصیت خوب خود را  به همه نشان داد.

بیشتر بخوانید: ۷ مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین 

۲.چارلی شرم،۴۵۰ میلیون دلار

 

چارلی شرم ثروتمند شدن با بیت کوین

چارلی شرم

او متولد بروکلین، نیویورک، و تأثیرگذارترین میلیونر بیت کوین است. در اقدامی بسیار هوشمندانه، شرم مقادیر زیادی بیت کوین را قبل از انفجار قیمت خریداری کرد. این سرمایه گذاری و سایر سرمایه گذاری ها باعث شد وی۴۵۰ میلیون دلار سود کسب کند. او تنها به سرمایه گذاری در ارز مجازی قانع نشد و به کمک راجر ور کمپانی خود را تاسیس کرد.

متاسفانه فعالیت‌های او باعث شد یه جرم پولشویی متهم شود. او پس از آزادی از زندان در سال ۲۰۱۶، دوباره به کار خود بازگشت و Intellisys Capital را راه اندازی کرد که در شرکت های Blockchain اوراق سرمایه گذاری می فروشد.

۳.دیو کارلسون،۳۵۰ میلیون دلار

دیو کارلسون ثروتمند شدن با بیت کوین

دیو کارلسون

ثروتمند شدن با بیت کوین دیو کارلسون با اکثر میلیونرهای بیت کوین کمی متفاوت است، زیرا او ثروت شگفت انگیز ۳۵۰ میلیون دلاری خود را از استخراج بیت کوین بدست آورد. او اوایل سال ۲۰۱۰در واشنگتن آمریکا استخراج خود را شروع کرد. کارلسون که به طور رسمی مهندس مایکروسافت بود، پتانسیل خوبی در بیت کوین مشاهده کرد و MegaBigPower را برای استخراج سکه های خود پایه گذاری کرد. گفته می‌شود او ماهانه ۸ میلیون دلار درآمد دارد.

۴.جرد کنا، ۳۰۰ میلیون دلار

جرد کنا ثروتمند شدن با بیت کوین

جرد کنا

دنیای بیت کوین همه نوع شخصی را به خود جذب می‌کند، برای مثال جرد کنا یک نیروی دریایی سابق آمریکا است. او اهل سان فرانسیسکو است و در همان منطقه هم ساکن است. زمانی که او هر کوین را تنها به قیمت ۲۰ سنت به فروش رساند، میلیون‌ها بیت کوین استخراج می‌شد.

اولین موفقیت او زمانی بود که هر سکه را به ازای ۲۰۰ دلار به فروش رساند. او با گذشت زمان به استخرهای استخراج بیت کوین ملحق شد. متاسفانه او در سال ۲۰۱۰ متحمل ضرر بزرگی شد.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب بهترین نرم افزار برای بیت کوین ماینینگ

۵.دوقلوهای وینکلووس، ۱۵۰ میلیون دلار

دوقلوهای وینکلووس ثروتمند شدن با بیت کوین

دوقلوهای وینکلووس

این دو میلیونر بیت کوین را اکثر مردم می‌شناسند. آن‌ها متولد ساوتهمپتون، نیویورک هستند و دوره تحصیلات تکمیلی خود را در هاروارد گذرانده‌اند. آن‌ها در حالی که در هاروارد بودند، سایتی مشابه فیسبوک به نام ConnectU راه‌اندازی کردند. سال‌ها بعد، آن‌ها از مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک بخاطر دزدی از ایده سایت خود شکایت کردند. آن‌ها توسط آرمی همر در فیلم برنده اسکار«شبکه اجتماعی» به تصویر کشیده شدند.

بعد از این قضایا آن‌ها متوجه پتانسل بیت کوین شدند و سرمایه گذاری ۱۱ میلیون دلاری خود را  در آن انجام دادند.

علاوه بر سرمایه گذاری در خود ارز، آن‌ها چندین شرکت مستقر در بیت کوین مانند BitInstant چارلی شرم را از لحاظ مالی تأمین کرده‌اند. این فعالیت‌ها به ایجاد Winkdex منجر شد که یک شاخص اقتصادی برای ردیابی میانگین قیمت بیت کوین است. تعدد این فعالیت‌ها به آن‌ها در بدست آوردن این ثروت ۱۵۰ میلیون دلاری کمک کرد.

نتیجه‌گیری ثروتمند شدن با بیت کوین

لیست افرادی که همه به عنوان میلیونرهای بیت کوین می‌شناسند شامل بنیان‌گذار اسرار آمیز آن ساتوشی ناکاموتو نمی‌شود. او با ایده فوق‌العاده خود افراد زیادی را به میلیونر تبدیل کرد.

نکته اشتراک همه افرادی‌که ثروتمند شدن با بیت کوین را تجربه کردند، حمایت زودهنگام آن‌ها از ارزهای مجازی است. آن‌ها با ورود به بازار ارز جهانی و سرمایه‌گذاری‌های کلان در مراحل ابتدایی از افزایش سریع قیمت در سال‌های اخیر استفاده کرده اند.