تحلیل ۵ ارز دیجیتال برتر از تاریخ ۲۳ مارچ تا ۲۹ مارچ سال ۲۰۲۰ میلادی.

در ادامه این مطلب از کوین نیک، با هم به بررسی عملکرد ۵ ارز دیجیتال در ۷ روز گذشته می‌پردازیم.

شاخ‌های گاو لئو در فراز ارزهای دیجیتال

جالب است بدانید که ارز دیجیتال برتر هفته گذشته، LEO بوده است. این ارز دیجیتال با سود نهایی ۱ درصدی خود توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد. با این که رمزارز لئو در تلاش بود تا از شوک قیمت پایین اول هفته خود در قیمت ۰/۸۰۵۱۲ دلار بیرون بیاید، بازار خرسی حاکم بر این هفته باعث شد تا نقطه مقاومت سربالای آن در قیمت ۱/۰۲۵ دلار باقی بماند. هر چند، به این دلیل لئو تنوانسته بهترین عملکرد را داشته باشد چرا که بازار گاوی خود را نشان داد و با حفظ حاکمیت خود، اجازه نداد تا این قیمت به سمت پایین حرکت کند.

جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد این گاو یک بار دیگر قدرت خود را به رخ بکشد تا قیمت‌ها از ۱/۰۲۵ دلار افزاش پیدا کنند. اگر این گاو موفق عمل کند، شامل یک زوج موفق جدید لئو و دلار آمریکا خواهیم بود که احتمال رسیدن قیمت آن به ۱/۳۶ دلار هم وجود دارد.

جایگاه دوم هوبی به لطف حجوم بازار گاوی

توکن هوبی (Houbi Token) دومین ارز دیجیتال موفق ۷ روز اخیر بوده است. این ارز توانست در دنیای شلوغ ارزهای دیجیتال، همچنان چراغ سبز خود را روشن نگه دارد. البته که زوج توکن هوبی و دلار آمریکا هفته بسیار فراری را پشت سر گذاشتند. در کنار دیگر ارزهای دیجیتال، هوبی هم شاهد کاهش قیمت اول هفهته با قیمت ۳/۸۸۹۰ بود. اما بعد از آن، با بالا گرفتن قیمت‌ها، به نقطه ۵/۳۵۰۶ دلار رسید. اما به نظر نمی‌رسد که گاو توکن هوبی زوری بالاتر از این قیمت داشته باشد.

البته اگر هم این گاو قادر نباشد بیشتر از این کاری بکند، به نظر می‌رسد که قیمت زوج توکن هوبی و دلار آمریکا بین ۳/۸ دلار و ۵/۳۵۰۶ دلار بچرخد.

چین لینک و هج ترید در مکان‌های بعدی

با این که چین لینک (Chainlink) کاهش ۷ درصدی را ۷ روز گشته تجربه کرده است، اما با این حال توانسته جایگاه سوم را از آن خود کند. در طول این هفته، اتریوم کلاسیک اعلام کرد که با چین لینک برای اوراکل‌های غیر متمرکز همکاری خواهد کرد. این همکاری باعث شد تا چین لینک بتواند از یک باخت قطعی نسبت به عملکرد دیگر ارزهای دیجیتال پیروز بیرون بیاید.

هج ترید (Hedge Trade) اما یک کاهش ۱۳ درصدری را در ۷ روز گذشته تجربه کرد، با این حال توانست جایگاه چهارم را به دست بیاورد. این نوسانات شدید نشان می‌ٔهد که بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار هستند.

در چهار هفته اخیر این ارز توانست قیمت‌هایی بین ۸۲/۳۷۹۸۷۲۳۱ دلار و ۲/۹۸۰۶۳۹۳۶ دلار را تحکیم کند، اما در نهایت این رمزارز تسلیم شد و به قیمت ۲/۰۵۲۳۳۲۸۱ کاهش پیدا کرد. البته با حمله گاوها به بازار خرسی، می‌توان انتظار داشت که گاو ارز حج ترید با یک تلاش دوباره بتواند به بالای ۳ دلار برسد. وقتی این ارز بتواند خود را بالای ۳ دلار برساند، می‌توان منتظر حرکت آن به سمت ۴ دلار بود.

و بالاخره بیت کوین

بیت کوین توانست دوباره در بین ۵ ارز برتر هفته جای خود را باز کند.

زوج بیت کوین و دلار آمریکا در هفته اخیر یک آمار مثلت موازی بلند مدت (Symmetrical Triangle) را در چارت ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. قیمت این ارز پس از مدتی افزایش قابل توجه، به زیر قیمت ۱۰ هزار ۵۰۰ دلار رسید که پایین‌تر از نقطه مقاومت است. دو نقطه پشتیبان ۷/۸۵۶.۷۶ دلار و ۶/۴۳۵ دلار همچنان وجود دارند، اما اگر هر دو این نقطه‌های پشتیبان شکست بخورند، می‌توان باز هم منتظر کاهش قیمت بود.

اما در عین حال، اگر زوج بیت کوین و دلار آمریکا بتوانند مسیر سر پایینی خود را تغییر دهند، گاوهای بیت کویون با یک تلاش دیگر قادر خواهند بود باز قیمت را به بالای ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار برسانند.

منبع: cryptonewmedia