اتریوم بالاخره توانست از سال ۲۰۱۸ تا امروز، رکورد بالاترین قیمت خود را بشکند. دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان امروزدر حدود قیمت ۵۱۵ دلار خرید و فروش می‌شود. اما مسئله فقط این نیست و رکورد تازه اتریوم نشان می‌دهد که این پلتفرم حالا تعداد آدرس‌های بیشتری نسبت به بیت کوین دارد.

داده‌هایی که توسط شرکت Glassnode به دست آمده، نشان می‌دهد که آدرس‌های اتریوم در سال ۲۰۲۰ اترهای بیشتری را نسبت به سال‌های قبل نگه داشته‌اند.

رکورد تازه اتریوم

رشد آدرس‌های دارای اتریوم

تا اینجای سال ۲۰۲۰، شبکه اتریوم بیش از ۱۴٫۸۲۰٫۷۷۱ میلیون آدرس اتریوم را که صاحب پول هستند، به خود اضافه کرده است. به زبان ساده‌تر، موجودی هیچ کدام از این کیف پول‌های اتریوم، صفر نیستند. تا زمان نگارش این مطلب، ۴۹٫۶ میلیون کیف پول وجود دارد که این یک رکورد برای اتریوم محسوب می‌شود.

رکورد تازه اتریوم

نمودار ۲۴ ساعته قیمت اتریوم

سال ۲۰۲۰ با تمامی نقطه ضعف‌های خود، سال بسیار موفقی برای جذب افراد بیشتر به سمت اتریوم نسبت به دو سال اخیر بوده است. بر اساس آمار، سال ۲۰۲۰ دارای رشد ۱۳ درصدی در جذب مردم به سمت پلتفرم اتریوم بوده است. در سال ۲۰۱۹، پلتفرم اتریوم توانسته بود ۱۳٫۱۲۰٫۴۰۳ میلیون آدرس دارای ارز و در سال قبل‌تر ۱۴٫۱۱۴٫۶۴۲ آدرس دارای ارز را به خود اضافه کند.

رکورد تازه اتریوم

رشد آدرس‌های جدید اتریوم

رکورد تازه اتریوم در برابر بیت کوین

اما رکورد تازه اتریوم به این مورد ختم نمی‌شود. با دستیابی به این اعداد و ارقام، حالا اتریوم توانسته آدرس‌های دارای ارز بیشتری نسبت به بیت کوین داشته باشد. در زمان نگارش این مطلب، ۳۲/۵ میلیون آدرس بیت کوین وجود دارد که ارز دیجیتال بیت کوین در خود نگهداری می‌کنند. در صورتی که این رقم برای اتریوم به ۴۹/۷ میلیون آدرس رسیده است.

رکورد تازه اتریوم

مقایسه آدرس‌های اتریوم با آدرس‌های بیت کوین

البته که باید به این موضوع هم اشاره کرد که هر آدرس اتریوم را نمی‌توان به یک شخص نسبت داد چرا که ساخت آدرس‌های اتریوم بسیار ساده است و نیاز به تایید هویت هم ندارد. اما در هر صورت این رکورد تازه اتریوم نشان می‌دهد که مردم بیشتری نسبت به سال قبل به سمت این پلتفرم و ارز دیجیتال آن جذب شده‌اند.

نظر شما در خصوص جذب بیشتر مردم به سمت اتریوم چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Decrypt