پلتفرم مسافرتی تراوالا، اکسپدیا را نیز با خود همراه کرد. از حالا دیگر می‌توانید با ارز دیجیتال از خدمات سایت اکسپدیا استفاده کنید. به‌تازگی اکسپدیا با همکاری پلتفرم مسافرتی تراوالا که مبتنی بر بلاکچین است امکانی را فراهم کرده تا کاربرانش بتوانند با ارز دیجیتال از خدماتش بهره ببرند.

سایت تراوالا روز ۶ جولای اعلام کرد که با این همکاری ۷۰۰ هزار خدمات جدید به پلتفرم گردشگری‌اش اضافه شده و کاربران می‌توانند از طریق ارز دیجیتال از این خدمات، که حالا بیشتر از ۲ میلیون می‌شود و در ۲۳۰ کشور در دسترس است، استفاده کنند.

آلفونسو پاردیس، معاون رپیس گروه اکسپدیا، گفته است این شرکت قصد دارد با سرعتی بیشتر از قبل کسب‌وکارش را گسترش دهد. گذشته از این موضوع، شرکت کاملا متوجه نوآوری‌های این صنعت شده و برای ما بسیار اهمیت دارد که کاربران از طریق روش پرداخت موردعلاقه‌شان با ما در ارتباط باشند.

می‌شود گفت این حرکت نتیجه فعالیت‌های بخش EPS اکسپدیا، این غول صنعت گردشگری است. EPS (Expedia PartnerSolutions) به تراوالا این امکان را می‌دهد که به داده‌های پلتفرم اکسپدیا دسترسی پیدا کند و خدمات اکسپدیا را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: لایت‌کوین (Litecoin) در بین فعالان صنعت گردشگری محبوب شده است

آخرین حلقه زنجیره همکاری‌های تراوالا

پلتفرم مسافرتی تراوالا در نوامبر ۲۰۱۹ همکاری مشابهی را با سایت Booking.com شروع کرد و تقریبا ۹۰ هزار خدمات جدید به پلتفرمش اضافه شد. این همکاری موجب شد در عرض سه ماه درآمد شرکت ۳۳٪ افزایش یابد.

گذشته از این، چندی پیش یعنی اواخر ماه می پلتفرم گردشگری تراوالا با سایت رزرو بلیط هواپیما TravelByBit ادغام شد. این یکی شدن باعث شد تا پلتفرم تراوالا بزرگتر شود و برای افرادی که می‌خواهند از طریق ارز دیجیتال خرید کنند خدمات بیشتری ارائه کند.

منبع: CoinTelegraph