شرکت اسکوئر (Square) که پیش از این با خریدهای بزرگ بیت کوین شهرت داشت، حالا در حال ورود به کسب‌ و کار کیف پول ارزهای دیجیتال است. بر اساس توییتی از جک دورسی، کیف پول سخت افزاری اسکوئر در راه است.

ویژگی‌های کیف پول سخت‌افزاری اسکوئر

شرکت اسکوئر ادعا کرده که این کیف پول در حالی که برخی از اصول بنیادین این شرکت را به اشتراک می‌گذارد، کاملاً به صورت متن باز ساخته خواهد شد.

جک دورسی بنبانگذار شبکه اجتماعی توییتر و مدیرعامل اسکوئر در توییت خود اشاره کرده که بیت کوین برای همه ساخته شده و به اهمیت ایجاد یک راه حل غیر حضانتی تأکید کرده است.

همچنین، این کیف پول در دسترس بودن و امنیت را با هم به ارمغان می‌آورد، ضمن اینکه دارای یک راه حل لایه دو است که دورسی معتقد است برای رشد آن ضروری است.

کیف پول سخت افزاری اسکوئر

جک دورسی مالک اسکوئر از احتمال عرضه کیف پول سخت افزاری بیت کوین سخن گفت

علاوه بر این، دورسی قصد دارد مکانیسم بازیابی را بهبود ببخشد تا از سوختن پول مردم جلوگیری کند.

کیف پول سخت افزاری اسکوئر برای راحتی و دسترسی بیشتر احتمالاً بدون نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت سعی خواهد کرد برای کاربران تلفن همراه نیز یک تجربه فوق‌العاده را فراهم کند.

خرید بیت کوین

در حال حاضر، لجر و ترزور دو شرکت بزرگ در بازار کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال هستند. باید دید آیا اسکوئر قادر به غلبه بر سلطه آنها خواهد بود یا خیر.

آیا شما برای نگهداری رمز ارزهای خود از کیف پول سخت‌افزاری استفاده می‌کنید؟ آیا از آن راضی هستید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را از طریق سایت کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که جهت اطلاع از قیمت روز ارزهای دیجیتال و اخبار آن ما را در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

منبع: u.today