تریدرهای ارز دیجیتال در حال پیگیری یک انتقال استثنایی بیت کوین به مبلغ ۴/۵ میلیارد دلار هستند. در بزرگترین تراکنش بیت کوین که برای اولین بار توسط ردیاب دفترکل خودکار BTC Block Bot شناسایی شد، ۱۰۳٫۵۱۰ بیت کوین در یک تراکنش تنها با پرداخت کارمزد ۲۱ دلار ارسال شده است.

بزرگترین تراکنش بیت کوین

این انتقال که روز شنبه اتفاق افتاده است، یکی از بزرگترین انتقالات در تاریخ بیت کوین است. این انتقال، جابه‌جایی ۱/۱ میلیارد دلاری ۸۸٫۸۵۷ بیت کوین در اکتبر سال گذشته را که عنوان بزرگترین معامله بیت کوین را به خود اختصاص داده بود، تحت‌الشعاع قرار داده است.

خرید بیت کوین

چه کسی پشت پرده این انتقال است؟

نگاهی به آدرس ارسالی در تراکنش روز شنبه نشان می‌دهد که صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس پشت این انتقال بوده است. طبق داده‌های Bitinfocharts، این آدرس متعلق به یک کیف پول سرد بوده که متعلق به این صرافی ارزدیجیتال است.

اگرچه صرافی بیتفینکس بیانیه‌ای در مورد این تراکنش منتشر نکرده، اما سابقه انتقال مقادیر زیاد بیت کوین را به طور نسبتاً منظم دارد.

در زمان انتشار این مقاله، این کیف پول سرد همچنان سومین آدرس ثروتمند بیت کوین است که ثبت شده است. حتی پس از انتقال عظیم روز شنبه، این کیف پول ۹۸٫۵۱۱ بیت کوین به ارزش حدود ۴/۳ میلیارد دلار دارد.

به نظر شما ثبت بزرگترین تراکنش بیت کوین چه تأثیری در روند قیمت آن خواهد داشت؟ شما می توانید نظزات و تحلیل‌های خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

منبع: dailyhodl