آگهی‌های استخدامی از یک پروژه ارز دیجیتال آمازون به نظر می‌رسد مربوط به یک اکوسیستم بسته باشد که می‌تواند در اقتصادهای نوظهور گسترش یابد.

پروژه ارز دیجیتال آمازون

پس از شرکت‌های ویزا و مسترکارت حالا غول تجارت الکترونیکی آمازون هم با راه‌اندازی یک پروژه ارز دیجیتال در مکزیک، در حال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است.

این پروژه که هنوز رونمایی نشده و آمازون آن را در فهرست اعلان‌های شغلی اخیر خود قرار داده، به نظر می‌رسد تلاشی برای حفظ مشتریان پر سود پرایم (Prime) در پلتفرم آمازون است.

در یکی از آگهی‌های شغلی درباره «محصول جدید پرداخت آمازون» نوشته شده است: این محصول به مشتریان امکان می‌دهد پول نقد خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند و با استفاده از آن مشتریان می‌توانند از خدمات آنلاین از جمله خرید کالاها یا خدماتی مانند Prime Video لذت ببرند.

در این آگهی آمده، بخش پرداخت دیجیتال و پرداخت‌های نوظهور (DEP) شرکت آمازون قصد دارد ابتدا این محصول را در مکزیک عرضه کند. آگهی شغلی دوم به حضور این محصول به طور گسترده در بازارهای نوظهور اشاره دارد. آمازون در «تمامی سطوح» در حال استخدام مهندسان توسعه نرم افزار است تا کارکنان خود را برای راه‌اندازی این محصول آماده کند.

تیم DEP و آمازون هنوز در این مورد رسماً اظهارنظری نکرده‌اند.

پروژه ارز دیجیتال آمازون

آمازون پیش از این خبر از راه اندازی پروژه آمازون کوین داده بود

این مطلب راهم مطالعه کنید: مسترکارت از تراکنش های ارز دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد

مشخص نیست که آمازون چقدر در زمینه ارزهای دیجیتال که با پروژه «سکه‌های آمازون» مشترک است، فعالیت خواهد داشت. این پروژه نوآوری ارز مجازی که ۸ سال روی آن کار شده به مالکان این امکان را می‌دهد تا از طریق بازی‌های وب، پول نقد صادر شده توسط آمازون را انتقال دهند.

نظر شما در مورد پروژه ارز دیجیتال آمازون چیست؟ آیا به زودی شاهد پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در میان مردم خواهیم بود؟ نظرات خود را در کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk