بایننس به‌طور رسمی اعلام کرد تمام کاربران این صرافی باید احراز هویت انجام دهند. این تصمیم به‌منطور مطابقت با قوانین و مقررات مالی بین‌المللی صورت گرفته است.

طبق اطلاعیه‌ای که بایننس امروز ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) در وب‌سایتش منتشر کرد، تمام کاربران می‌بایست تا سطح متوسط احراز هویت انجام دهند. این شرایط برای کاربرانی که تازه ثبت نام می‌کنند بلافاصله و برای کاربرانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند تا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) اعمال می‌شود. در اینجا باید اشاره کنیم که سطح متوسط احراز هویت در صرافی بایننس نیازمند ارسال تصویر مدارک شناسایی است.

همچنین کاربرانی که تاکنون احراز هویت انجام نداده‌اند، فقط می‌توانند موجودی حساب خود را به کیف پول شخصی بفرستند، اوردرها را کنسل کنند و پوزشن‌ها را ببندند. از امروز به بعد امکان واریز یا خرید و فروش ارز دیجیتال را ندارند.

احراز هویت کاربران صرافی بایننس

توییت CZ درباره احراز هویت تمام کاربران بایننس

البته این موضوع مدتی‌ می‌شود که بر سر زبان‌ها افتاده، اما امروز به طور رسمی بایننس آن را اعلام کرد. این صرافی در روزهای گذشته محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای را در پیش گرفته است. همین چند وقت پیش بود که سقف برداشت روزانه برای کاربران احراز هویت نشده را ۹۷٪ کاهش داد و از ۲ بیت کوین به ۰/۰۶ بیت کوین رساند.

این محدودیت‌ها نشان می‌دهد بایننس به دنبال کاهش موارد احتمالی فعالیت‌های غیرقانونی است. این قوانین انجام معاملات ارزهای دیجیتال را بدون پشت سرگذاشتن فرایند احراز هویت، عملا غیرممکن می‌کند.

حالا با اعلام رسمی بایننس، می‌شود گفت این صرافی برای کاربران ساکن ایران که به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند در بایننس احراز هویت کنند، دیگر تمام شده است. با این شرایط و قوانین، کاربرانی ایرانی نمی‌توانند در بایننس معامله انجام دهند.

اما به هر حال، این خبری بود که دیر یا زود اتفاق می‌افتاد و به معنای تمام شدن ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی نیست. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌توانید از سایت صرافی ارز دیجیتال کوین نیک استفاده کنید و با ریال رمزارز دلخواه‌تان را بخرید یا بفروشید. اگر هم مایل هستید در یک بازار امن ارز دیجیتال ترید انجام دهید و خطر مسدود شدن حساب شما را تهدید نکند، سایت کوین نیک مارکت را پیشنهاد می‌کنیم.