با افزایش ارزش بیت کوین به حدود ۱۱٫۴۰۰ دلار تعداد زیادی از نهنگ‌های ارز دیجیتال شروع به فعالیت کردند. در ۲۴ ساعت گذشته ربات‌های ناظر بر حرکات نهنگ‌ های بیت کوین و اتریوم ۱۱ تراکنش بزرگ را، به‌ارزش ۱۵٫۰۰۶ بیت کوین یا معادل ۲۳۱/۶۳ میلیون دلار، شناسایی کردند. در این مطلب به بررسی تراکنش های بزرگ بیت کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته می‌پردازیم.

تراکنش های مهم بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

تعداد ۴٫۶۰۰ بیت کوین به ارزش ۵۱/۶۵ میلیون دلار در طی ۳ تراکنش بزرگ از صرافی‌های ارز دیجیتال به کیف پول‌هایی با مبدا نامعلوم ارسال شد. این فرضیه وجود دارد که دارندگان کیف پول‌ها مشغول جمع‌آوری ارزهای دیجیتال برتر هستند.

همچنین ۲٫۳۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۵/۷ میلیون دلار هم از کیف پول با مبدا نامعلوم به ۲ صرافی ارز دیجیتال بایننس و اوککس ارسال شد که به نظر می‌رسد در بازار آزاد به فروش رسیده است.

در دو تراکنش دیگر هم تعداد ۱٫۹۲۵ بیت کوین معادل ۲۱/۳۶ میلیون دلار از یک کیف پول نامعلوم به یک پلتفرم نگهداری ارز دیجیتال ارسال شد.

۴ تراکنش باقی‌مانده هم شامل انتقال ارز دیجیتال از کوین بیس به بایننس، از پلتفرم نگهداری ارز دیجیتال به یک صرافی، از یک صرافی به پلتفرم نگهداری ارز دیجیتال و از یک پلتفرم نگهداری ارز دیجیتال به یک کیف پول نامعلوم می‌شود.

۱۱ تراکنش بزرگ انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته عبارتند از:

انتقال تعداد ۱٫۷۱۵ بیت کوین به ارزش ۱۹/۴ میلیون دلار از بایننس به پلتفرم Xapo

انتقال تعداد ۲٫۴۶۶ بیت کوین به ارزش ۲۷/۹ میلیون دلار از  پلتفرم Xapo  به یک کیف پول نامعلوم

انتقال تعداد ۱٫۰۷۵ بیت کوین به ارزش ۱۲/۱ میلیون دلار از بایننس به یک کیف پول نامعلوم

انتقال تعداد ۱٫۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۱۱/۲ میلیون دلار از کوین بیس به بایننس

انتقال تعداد ۱٫۴۰۰ بیت کوین به ارزش ۱۵/۷ میلیون دلار از یک کیف پول نامعلوم به اوککس

انتقال تعداد ۱٫۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۱۱/۱ میلیون دلار از Xapo   به بایننس

انتقال تعداد ۱٫۰۲۵ بیت کوین به ارزش ۱۱/۴ میلیون دلار از یک کیف پول نامعلوم به پلتفرم Xapo

انتقال تعداد ۹۰۰ بیت کوین به ارزش ۱۰ میلیون دلار از کیف پول نامعلوم به بایننس

انتقال تعداد ۱٫۰۲۵ بیت کوین به ارزش ۱۱/۴ میلیون دلار از بایننس به یک کیف پول نامعلوم

انتقال تعداد ۲٫۵۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۷/۹ میلیون دلار از بیت استمپ به یک کیف پول نامعلوم

انتقال تعداد ۹۰۰ بیت کوین به ارزش ۹/۹ میلیون دلار از کیف پول نامعلوم به پلتفرم Xapo

تراکنش های بزرگ بیت کوین و اتریوم

تراکنش های بزرگ بیت کوین و اتریوم به ارزش ۲۳۱ میلیون دلار

این مطلب راهم مطالعه کنید: افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین در سال ۲۰۲۰

تراکنش‌ های بزرگ اتریوم و ریپل در ۲۴ ساعت گذشته

در همین حال یک نهنگ اتریوم هم تعداد ۱۱۹٫۵۴۰ اتر به ارزش ۴۱/۱ میلیون دلار را به کیف پول‌های نامعلوم جابجا کرد. در تراکنش بزرگ دیگر اتریوم هم تعداد ۶۵٫۰۰۰ اتر به ارزش ۲۲/۱ میلیون دلار از پلتفرم مالی غیرمتمرکز نکسو (Nexo) به یک کیف پول نامعلوم منتقل شد.

تریدرهای ارز دیجیتال همچنین شاهد یک تراکنش برزگ ریپل هم بودند که طی آن تعداد ۳۷/۵ میلیون رپیل به ارزش ۹/۴ میلیون دلار از کیف پول جنسیس ریپل (Ripple Genesis wallet)  به یک کیف پول منتقل شد.

با وجود اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تحرکات زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به‌خصوص بیت کوین انجام شد، شرکت تحلیلگر ارز دیجیتال گلس‌نود (Glassnode) می‌گوید با عبور قیمت بیت کوین از مرز ۱۱ هزار دلار، اغلب سرمایه‌گذاران بیت کوین، همچنان تمایل به نگهداری از دارایی خود دارند.

تحلیل شما از تراکنش های بزرگ بیت کوین و اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال چیست؟ اگر شما هم نظر یا تحلیل خاصی در مورد آینده بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال دارید می‌توانید از طریق کوین نیک به اشتراک بگذارید و با فعالان این حوزه بحث و تبادل نظر کنید.

منبع: dailyhodl