بازار رمزارزها در حال حاضر رنگ خون شده و اکثر کوین‌ها در وضعیت قرمز به سر می‌برند. با این حال، بیت کوین در حال نگارش این مقاله با حدود ۳ درصد رشد نسبت به روز گذشته حدود ۹,۳۰۰ دلار معامله می‌شود. پیتر برند با اشاره به مبانی فاندامنتال این رمزارز برتر اشاره می‌کند که بهای بیت کوین به زودی به صد هزار دلار خواهد رسید. برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه رمزارز و بیت کوین با کوین نیک همراه باشید.

ما تنها چند روز با هاوینگ بیت کوین، که قرار است روز ۱۲ می برگزار شود، فاصله داریم. تحلیل‌گران انتظار دارند این روزها شاهد تحرکات بسیار گسترده قیمت باشیم.

مبانی فانتدامنتال بیت کوین ضامن رسیدن قیمت به صدر هزار دلار

معامله‌گر مهم مالی، پیتر برند (Peter Brandt) اظهار داشت که مبانی فاندامنتال بیت کوین نشان می‌دهند که این کوین آماده رسیدن به صد هزار دلار است. برند ادامه داد روند صعودی است اما احتیاط نیز لازم است. او در این خصوص توضیح داد:

این روایت بیت کوین برای من معنادار است و دوست دارم بگویم بیت کوین به ماه خواهد رفت. پنجاه هزار دلار، صدر هزار دلار. اما کجا باید احتیاط کرد.

برند افزود:

احتیاط برای من اینجا است که بیت کوین در حال حاضر از هر لحاظ جای رشد دارد. عرضه پولی‌اش. عدم ثبات اقتصاد حال حاضر جهان. قوی‌بودن بازار طلا. ضعیف‌بودن بازار سهام. خدای من، خب حالا اگر بیت کوین نتواند با تمام این اوصاف روندی صعودی داشته باشد، من به عنوان یک معامله‌گر نمی‌توانم آینده چندان روشنی برای بیت کوین تصور کنم.

برند همچنین تاکید کرد که او آماده هرگونه تغییر وضعیتی برای بیت کوین هست و هر دارایی دیگری نیز ممکن است دچار تغییر شرایط شود.

برند همچنین اظهار داشت که افراد معمولا از او برای تغییر ذهنیت‌اش در خصوص یک دارایی مشخص انتقاد می‌کنند. اما از سویی دیگر، او همچنین مطمئن است که هنگامی که عقیده‌ای داشته باشد، بر آن عقیده استوار خواهد بود.

منبع: Cryptogazette