با اعلام خبر خرید ۱/۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت تسلا،  تنها در طی چند دقیقه بیت کوین بیش از ۳۰۰۰ دلار رشد کرد و سقف قیمتی جدیدی را به ثبت رساند، به این ترتیب می‌توانیم بگوییم بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین تا این لحظه ۴۴٫۰۰۰ دلار است که هر لحظه امکان افزایش آن وجود دارد.

خرید ۱/۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط تسلا

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد حال حاضر دنیا و مالک شرکت خودروسازی تسلا که در روزهای اخیر بارها حمایت خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد تنها به حمایت بسنده نکرده است. امروز مشخص شد، شرکت تسلا ۱/۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

بلافاصله پس از اعلام این خبر بیت کوین که در محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری نوسان می‌کرد بیش از ۴۰۰۰ دلار افزایش قیمت را تجربه کرد و به قیمت ۴۴۰۰۰ دلار رسید. به نظر می‌رسد این پایان کار نخواهد بود و بیت کوین می‌تواند سقف قیمتی خود را تا قیمت‌های بالاتری هم افزایش دهد.

خرید بیت کوین توسط تسلا

خرید ۱/۵ میلیون دلار بیت کوین توسط تسلا و افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۴۴۰۰۰ دلار

پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت

شرکت تسلا در ژانویه امسال اعلام کرده بود قصد دارد سیاست‌های سرمایه‌گذاری خود را به‌روزرسانی کند و تنوع و انعطاف پذیری بیشتری به سرمایه‌گذاری‌های خود ببخشد تا به نقدینگی بیشتری دسترسی داشته باشد.

به این ترتیب تسلا تصمیم گرفت بخشی از دارایی خود را در شمش طلا، صندوق‌های معاملاتی طلا و همچنین ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین سرمایه‌گذاری کند. به گفته شرکت تسلا:

بر اساس این سیاست گذاری ما تصمیم گرفتیم ۱/۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنیم و برنامه داریم هر چند وقت دارایی‌های دیجیتال بیشتری برای سرمایه‌گذاری بلند مدت خریداری کنیم. همچنین تصمیم داریم در آینده از بیت کوین به عنوان یکی از راه‌های پرداخت برای محصولات خود استفاده کنیم. البته با رعایت کامل قوانین و به صورت محدود آن را آغاز کنیم.

خرید بیت کوین

به نظر شما با این خریدهای بزرگ قیمت بیت کوین تا کجا پیشروی خواهد کرد؟ فراموش نکنید نظرات و تحلیل‌های خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: cointelegraph