تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

همراهان گرامی کوین نیک، برای دنبال کردن ادامه تحلیل‌های روزانه قیمت بیت کوین می‌توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

تحلیل روزانه قیمت بیت کوین

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از جهش قیمتی روز دوشنبه، سه شنبه را هم با افزایش قیمت ۲ درصدی پشت سر گذاشت و خودش را به محدوده ۵۵۵۰۰ دلاری نزدیک کرد. امروز هم بیت کوین موفق به لمس محدوده ۵۵۸۰۰ دلاری شد، اما در عبور از آن ناکام ماند تا مجبور به عقب نشینی شود. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در قیمت ۵۴۷۵۰ دلار معالمه می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به بالای مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری برساند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد بیت کوین پس از شکست خط روند نزولی و عبور از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته شتاب بیشتری گرفت و موفق شد به خوبی بالای محدوده ۵۳۰۰۰ دلار قرار بگیرد. بیت کوین امروز حتی تلاش برای عبور از محدوده ۵۵۰۰۰ دلار کرد و موفق به لمس قیمت ۵۵۸۰۰ دلار هم شد اما نتوانست موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند.

با نگاه دقیق‌تر متوجه خواهیم شد بیت کوین در یک کانال صعودی با حمایت در محدوده ۵۴۵۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت حفظ این محدوده و عبور از ۵۵۰۰۰ دلار بیت کوین این شانس را دارد تا به محدوده ۵۶۰۰۰ دلار یا سقف کانال دست پیدا کند.

در صورت تحقق این امر، مقاومت بعدی در مسیر صعودی بیت کوین در قیمت ۵۷۰۰۰ تا ۵۷۵۰۰ دلار قرار گرفته است. در این صورت بیت کوین برای رسیدن به محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار تنها مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری را پیش رو خواهد داشت.

در طرف دیگر در صورتی که نتواند از محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری و سپس ۵۶۰۰۰ دلاری عبور کند، احتمال آغاز یک روند اصلاحی وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۵۴۵۰۰ دلاری یا کف کانال قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، انتظار داریم محدوده ۵۳۵۰۰ تا ۵۳۰۰۰ دلار از ریزش قیمت جلوگیری کند. در صورتی که این حمایت هم از دست برود، محدوده ۵۲۰۰۰ دلار و سپس ۵۱۵۰۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهند شد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۸ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در مومنتوم  صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۵٫۰۰۰ و۵۶۰۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۷۰۰۰ تا ۵۷۵۰۰ و سپس ۵۸۰۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۴۵۰۰ تا۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۳۵۰۰ تا ۵۳۰۰۰ دلار، سپس محدوده ۵۲۰۰۰ بعد از آن ۵۱۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل ۲۰۲۱)

روز گذشته بیت کوین با یک جهش قیمتی ۱۰ درصدی از محدوده ۴۹۰۰۰ دلار خودش را به ۵۴۵۰۰ دلار رساند و به خوبی بالای مقاومت ۵۳۵۰۰ دلاری قرار گرفت. هر چند بیت کوین موفق به عبور از مانع ۵۴۵۰۰ دلاری نشد و تا ۵۳۲۰۰ دلار عقب نشینی کرد، اما خیلی زود به بالای محدوده ۵۳۵۰۰ دلار بازگشت تا همچنان این فرصت را داشته باشد تا برای عبور از محدوده ۵۴۰۰۰ و ۵۴۵۰۰ دلار تلاش کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین روز گذشته به خوبی از محدوده ۵۱۰۰۰ دلار عبور کرد و با عبور از این محدوده روند صعودی شتاب بیشتری گرفت به صورتی که بیت کوین موفق شد از مقاومت‌های ۵۲۰۰۰ و ۵۳۵۰۰ دلار هم عبور کند و خودش را به ۴۵۵۰۰ دلار برساند.

با وجود اینکه بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۴۵۰۰ دلار نشد اما به خوبی بالای محدوده ۵۳۰۰۰ دلار باقی ماند تا این فرصت را داشته باشد تا دوباره شانس خود را برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر امتحان کند.

در حال حاضر بیت کوین با مقاومت در محدوده ۵۴۰۰۰ تا ۵۴۵۰۰ دلار دست و پنجه نرم می‌کند، در صورتی که موفق به عبور از این محدوده شود، انتظار داریم روند صعودی بیت کوین با شتاب بیشتری دنبال شود.

 مقاومت بعدی در محدوده ۵۵۵۰۰ تا ۵۵۸۰۰ دلار قرار گرفته است و پس از آن محدوده ۵۷۵۰۰ و ۵۸۰۰۰ دلار موانع بعدی بیت کوین پیش از رسیدن به مرز ۶۰٫۰۰۰ دلار محسوب می‌شوند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده ۵۴۰۰۰ تا ۵۴۵۰۰ دلار عبور کند، شروع روند اصلاحی بیت کوین دور از انتظار نیست. اولین حمایت در مسیر نزولی بیت کوین در محدوده ۵۳۵۰۰ دلار قرار دارد اما حمایت مهمتر که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود در قیمت ۵۳۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این حمایت کلیدی در محدوده ۵۱۰۰۰ تا ۵۰۵۰۰ دلار است که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۹۰۰۰ و ۴۸۵۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۷ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در مومنتوم  صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۴٫۰۰۰ تا۵۴۵۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۵۵۰۰ و سپس ۵۵۸۰۰ دلار و سپس ۵۷۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۳۵۰۰ تا۵۳۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۱۰۰۰ دلار، سپس محدوده ۵۰٫۵۰۰ و بعد از آن ۴۹۰۰۰ تا ۴۸۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل ۲۰۲۱)

بالاخره پس از ۱۰ کندل نزولی در نمودار قیمت بیت کوین امروز شاهد برگشت بازار هستیم. بیت کوین که روز گذشته محدوده ۴۷۰۰۰ دلاری را لمس کرده بود، با حفظ این حمایت دوباره به روند صعودی بازگشت و موفق شد به بالای محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری بازگردد. در صورتی که بیت کوین بتواند موقعیتش را بالای ۵۲۰۰۰ دلار حفظ کند می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۲۲۵۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین که در روزهای گذشته یکی پس از دیگری حمایت‌های خود را از دست داده بود و بسیاری از تریدرها و معامله گران را نگران کرده بود، روز گذشته هم حمایت ۴۷۵۰۰ دلاری را از دست داد اما میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در محدوده ۴۷۰۰۰ دلار نقطه برگشت بازار بود و بیت کوین پس از برخورد به این محدوده خیلی زود به بالای مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلار بازگشت.

اگر به نمودار تغییرات بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین ضمن عبور از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری خط روند نزولی که در محدوده ۵۱۰۰۰ دلار تشکیل شده بود را هم شکست و به بالای مانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رسید.

حالا در مسیر صعودی بیت کوین با مقاومت ۵۳۵۰۰ دلاری روبرو شده است. در صورتی که بتواند از این مانع هم عبور کند، انتظار داریم روند صعودی شتاب بیشتری بگیرد و بیت کوین را دوباره بالای محدوده ۵۵۰۰۰ دلار ببینیم، البته پیش از آن باید از مقاومت ۵۴۵۰۰ دلاری هم به سلامت عبور کند.

اما در صورتی که بیت کوین در عبور از محدوده ۵۳۵۰۰ دلار ناکام بماند، احتمال شروع یک روند اصلاحی وجود دارد. در مسیر اصلاح اولین حمایت در محدوده ۵۱۵۰۰ دلار قرار گرفته است. پس از آن میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در نزدیکی قیمت ۵۱۰۰۰ دلاری به عنوان محدوده حمایتی وارد عمل خواهد شد.

در صورتی که بیت کوین این حمایت را از دست بدهد، احتمال اینکه دوباره به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار و حتی زیر آن سقوط کند وجود دارد. حمایت بعدی در مسیر نزولی قیمت در محدوده ۴۸۵۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۶ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن مومنتوم  صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۲ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۳٫۰۰۰ تا۵۳۵۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۴۵۰۰ و سپس ۵۵۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۱۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۱۰۰۰ دلار، سپس محدوده ۵۰٫۰۰۰ و بعد از آن ۴۸۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین در ادامه روند نزولی خود روز گذشته را هم با افت قیمت ۲ درصدی پشت سر گذاشت و با وجود لمس محدوده ۴۸۷۰۰ دلار اما در نهایت روز شنبه را با قیمت ۴۹۹۵۰ دلاری به پایان رساند. با وجود ادامه‌دار شدن روند نزولی بیت کوین، نکته مثبت این است که بیت کوین به خوبی بالای محدوده ۴۷۰۰۰ دلار قرار دارد. در زمان نگارش این مطلب هم بیت کوین در محدوده ۴۹۶۰۰ دلاری معامله می‌شود.

نکته‌ای که باید در مورد روند بیت کوین به آن توجه کنیم این است که بولران سال ۲۰۱۷ بیت کوین قیمت‌های زیر میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (EMA 100) را هم به خود دیده بود. اتفاقی که در روزهای گذشته هم برای بیت کوین رخ داد. اما در روند صعودی گذشته بیت کوین هیچگاه به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه سقوط نکرد. این محدوده در حال حاضر برای بیت کوین در نزدیکی قیمت ۴۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد و تا زمانی که بیت کوین بالای (EMA 200) قرار داشته باشد می‌توانیم به ادامه روند صعودی بازار امیدوار باشیم.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم، متوجه می‌شویم در کندل‌های اخیر بین محدوده ۴۷۵۰۰ تا۵۱۰۰۰ دلار در نوسان بوده است. در حال حاضر اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۴۹۰۰۰ دلار قرار دارد، در صورتاز دست دادن این حمایت، محدوده ۴۷۵۰۰ دلاری که روز پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، وارد عمل خواهد شد.

در صورت از دست دادن محدوده ۴۷۵۰۰ دلار،  حمایت بعدی در محدوده قیمت ۴۵۰۰۰ دلار  قرار گرفته است. اگر ۴۵۰۰۰ دلار هم از دست برود، محدوده ۴۴۰۰۰ دلار تا ۴۲۵۰۰ دلار می‌تواند نقش حمایت کننده کلیدی را ایفا کند، انتظار داریم در صورت برخورد قیمت به این محدوده شاهد تغییر روند بازار باشیم، در غیر این صورت حمایت بعدی در محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلار یا (EMA 200) قرار دارد که از دست دادن آن می‌تواند نشانه‌ای برای پایان بولران فعلی باشد.

در طرف دیگر در صورتی که محدوده قیمت ۴۹۰۰۰ یا ۴۷۵۰۰ دلار به خوبی از قیمت بیت کوین محافظت کند، اولین مقاومت در محدوده ۵۰٫۰۰۰ و سپس ۵۱۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور بیت کوین از این محدوده، مقاومت‌های بعدی در قیمت ۵۳۵۰۰ و ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۵ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۰٫۰۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۱۵۰۰ و سپس ۵۳۵۰۰ و ۵۵۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۴۹۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۴۷۵۰۰ دلار، سپس محدوده ۴۵٫۰۰۰ و بعد از آن ۴۴٫۰۰۰ تا ۴۲۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۴ اردیبهشت (۲۴ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین در ادامه روند نزولی ۱۰ روز اخیر خود، روز گذشته حمایت ۵۰٫۰۰۰ دلاری  را از دست داد  و تا محدوده ۴۸۰۰۰ دلاری پایین کشیده شد. با این حال با برخورد به حمایت ۴۸۰۰۰ دلاری خیلی زود به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار بازگشت، با توجه به اینکه RSI روزانه به محدوده فروش بیش از حد رسیده است، در صورتی که گاوها بتوانند قیمت را بالای محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار حفظ کنند می‌توانیم به تغییر روند امیدوار باشیم. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۰٫۳۶۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که بیت کوین در روزهای گذشته تحت تاثیر یک خط روند نزولی قرار گرفته و هربار برای عبور از آن تلاش کرده به در بسته برخورد کرده است.

اگر دقیق‌تر به نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم شاهد تشکیل یک الگوی کنج نزولی هستیم. به این صورت که بیت کوین انتظار داریم بیت کوین در ادامه این الگو کاملا فشرده شود و سقف الگو را به سمت بالا بشکند.

در حال حاضر اولین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۱۰۰۰ دلار قرار دارد، اما مقاومت مهمتر در محدوده ۵۲۰۰۰ دلار یا به عبارتی سقف الگو و خط کیجونسن قرار گرفته است.

در صورتی که بیت کوین بتواند الگو را بشکند و بالای آن تثبیت شود، مقاومت بعدی در محدوده ۵۳۵۰۰ یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در صورت عبور از این مانع، رسیدن بیت کوین به محدوده ۵۵۰۰۰ تا ۵۶۰۰۰ دور از انتظار نیست.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۱۰۰۰ و ۵۲۰۰۰ نشود، انتظار داریم درون الگوی کنج به مسیر نزولی خود ادامه دهد.

در این صورت اولین حمایت برای بیت کوین در قیمت ۴۸۰۰۰ دلار و پس از آن محدوده ۴۶۰۰۰ دلار یا کف الگو خواهد بود. در صورتی که بیت کوین این حمایت را هم از دست بدهد، حمایت مهم بعدی در محدوده ۴۴۰۰۰ دلار قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت بیت کوین را تا محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۴ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۱۰۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۲۰۰۰ و سپس ۵۳۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۴۶۰۰۰ دلار، سپس محدوده ۴۴٫۰۰۰ و بعد از آن ۴۰٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوینتحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲ اردیبهشت (۲۲ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین در ادامه روند نزولی خود روز گذشته هم نزدیک به ۵ درصد افت کرد و تا محدوده ۵۳۵۰۰ دلاری پایین کشیده شد. امروز هم بیت کوین سری به محدوده ۵۲۵۰۰ دلار زد اما پس از آن خودش را به بالای ۵۴۰۰۰ دلار رساند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۴۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیت کوین در روزهای اخیر در عبور از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به مشکل برخورده است، روز گذشته هم این اتفاق تکرار شد و با وجود اینکه بیت کوین خودش را به محدوده ۵۶۰۰۰ دلار رسانده بود موفق به عبور از محدوده ۵۶۵۰۰ دلار (SMA 100) نشد و به این ترتیب تا محدوده ۵۳۵۰۰ دلار عقب نشینی کرد.

امروز اما بیت کوین با لمس محدوده ۵۲۵۰۰ دلار گارد صعودی گرفته است و این فرصت را دارد تا شانس خود را دوباره برای عبور از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته امتحان کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار و سپس ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد. همچنین شاهد تسکیل یک خط روند نزولی هم در این محدوده هستیم. در صورتی که بیت کوین بتواند از این محدوده مقامت ۵۵۰۰۰ تا ۵۵۵۰۰ دلاری عبور کند، این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به محدوده ۵۷۵۰۰ دلار تلاش کند. در صورت عبور از این مانع انتظار داریم بیت کوین یک روند صعودی تازه را آغاز کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۵۰۰۰ تا ۵۵۵۰۰ دلاری نشود، امکان ادامه روند اصلاحی وجود دارد. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد اما حمایت مهم‌تر محدوده ۵۳۵۰۰ دلار است که پیش از این هم مانع از ادامه روند نزولی شده بود.

در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده قیمت ۵۱۰۰۰ و ۵۰٫۰۰۰ دلار می‌تواند در نقش حمایت کننده وارد عمل شود.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۵۰۰۰ تا ۵۵۵۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۶۰۰۰ و سپس ۵۷۵۰۰ و ۵۸٫۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۳۵۰۰ تا  ۵۳۰۰۰ دلار، سپس محدوده ۵۲٫۰۰۰ و بعد از آن ۵۰٫۰۰۰ و ۴۸٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از سقوط روز یکشنبه، روزهای دوشنیه و سه شنبه را بین محدوده ۵۳۰۰۰ تا ۵۷۵۰۰ نوسان کرد. هر چند که حمایت محدوده ۵۳۰۰۰ دلار نشانه خوبی است اما از طرف دیگر بیت کوین نشان داد در حال حاضر قدرت کافی برای عبور از محدوده ۵۷۵۰۰ و ۵۸۰۰۰ دلار را ندارد. امروز هم بیت کوین روند نزولی را در پیش گرفته است و با ۲ درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۵۵۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۱ ساعته نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که بیت کوین در روزهای اخیر برای عبور از مقاومت ۵۷۵۰۰ دلار دچار مشکل شده است. همچنین با نگاه دقیق‌تر شاهد تشکیل یک مثلث فشرده با مقاومت در محدوده ۵۶۵۰۰ و حمایت در محدوده ۵۴۵۰۰ دلار هم هستیم.

در صورتی که بیت کوین بتواند مثلث را به سمت بالا بشکند انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد. به این ترتیب اولین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۶۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن میانگین متحرک ساده در محدوده قیمت ۵۷۰۰۰ تا ۵۷۵۰۰ مانع بسیار مهمی برای بیت کوین محسوب می‌شود.

در صورت عبور از این محدوده مقاومت بعدی برای بیت کوین در محدوده قیمت ۵۸۰۰۰ تا ۵۸۵۰۰ دلار یا همان خط روند صعودی شکسته شده در روز یکشنبه خواهد بود.

در صورتی که بیت کوین بتواند از این مقاومت هم عبور کند دستیابی به قیمت ۵۹۵۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۶۵۰۰ دلاری نشود، احتمال ادامه روند نزولی آن وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۵۴۵۰۰ دلار یا ضلع پایین مثلث قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت مهم بعدی برای بیت کوین در قیمت ۵۳۲۰۰ تا ۵۳۰۰۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم بارها مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۲۰۰۰ دلار، سپس ۵۰٫۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۶۵۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۷۰۰۰ تا ۵۷٫۵۰۰ دلار و سپس ۵۸۰۰۰ تا ۵۸٫۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۴۵۰۰ تا ۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۳۲۰۰ تا  ۵۳۰۰۰ دلار، سپس محدوده ۵۲٫۰۰۰ و بعد از آن ۵۰٫۰۰۰ و ۴۸٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز یکشنبه با یک ریزش نزدیک به ۱۰٫۰۰۰ دلاری  به زیر ۵۱۰۰۰ دلار سقوط کرده بود، روز گذشته برای جبران ارزش از دست رفته تلاش کرد، حتی موفق به لمس محدوده ۵۷۵۰۰ دلار هم شد ولی در عبور از آن ناکام بود و روز دوشنبه را در محدوده ۵۵۵۰۰ دلار به پایان برد. امروز هم تا این لحظه بیت کوین به روند نزولی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۵۵۲۰۰ دلار معامله می‌شود و همچنان احتمال بازگشت به محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری وجود دارد.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیت کوین روز گذشته موج بازگشتی خوبی را آغاز کرد و حتی از مقاومت‌های ۵۵۰۰۰ و ۵۷۰۰۰ دلار هم عبور کرد اما موفق به عبور از مقاومت مهم ۵۷۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار نشد، این محدوده در واقع فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از سقوط پیشین محسوب می‌شود.

همچنین در محدوده ۵۶۰۰۰ دلار هم شاهد تشکیل یک خط روند نزولی هستیم که در حال حاضر به عنوان مقاومت مهم بیت کوین محسوب می‌شود. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مانع شود، این فرصت را خواهد داشت تا دوباره برای رسیدن به مقاومت ۵۷۵۰۰ دلاری تلاش کند.

مقاومت مهم بعدی برای بیت کوین محدوده ۵۸۰۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود. در صورت عبور از این موانع می‌توانیم انتظار داشته باشیم روند خرسی به پایان رسیده باشد.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۶۰۰۰ دلاری نشود، ادامه روند نزولی محتمل خواهد بود.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی از دست دادن این حمایت، محدوده قیمت ۵۳۰۰۰ دلار می‌تواند نقش حمایت را ایفا کند، اما حمایت مهم‌تر که انتظار داریم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند در محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار و ۴۸۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۳۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۶۰۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۷۵۰۰ و ۵۸٫۰۰۰ دلار و سپس ۵۹۵۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۳۰۰۰  دلار، سپس محدوده ۵۲٫۰۰۰ و بعد از آن ۵۰٫۰۰۰ و ۴۸٫۰۰۰ و دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز گذشته و تنها در طی چند دقیقه ریزش ۱۵درصدی را تجربه کرد و تا محدوده ۵۱٫۰۰۰ دلاری پایین آمد، خیلی زود موفق شد به بالای محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری بازگردد و بخشی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند. با این حال بیت کوین برای بازگشت به جایگاه روزهای گذشته خود با مقاومت‌های مهمی روبرو شده است و باید ببینیم قدرت کندل‌های بیت کوین به اندازه‌ای است که بتواند از سد این موانع عبور کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۶۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین که روز گذشته حمایت‌های مهم در قیمت ۶۰٫۰۰۰ و ۵۸۰۰۰ را از دست داد و تا محدوده ۵۱۰۰۰ دلار سقوط کرده بود، در این محدوده با استقبال خریداران مواجه شد و دوباره روند صعودی گرفت.  حالا برای اینکه بتواند دوباره به جایگاه قبلی برسد باید از سد حمایت‌های از دست رفته که تبدیل به مقاومت شده‌اند عبور کند.

 در حال حاضر مهمترین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار قرار گرفته است که محل تلاقی خط کیجونسن و کف شکسته شده الگوی کنج است.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این ناحیه شود، مقاومت‌های بعدی در محدوده ۵۹۵۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلاری قرار دارد. در صورت تثبیت موقعیت بیت کوین بالای محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین این فرصت را دارد تا برای رسیدن به محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین نتواند از مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری عبور کند، احتمال ادامه اصلاح قیمت دور از ذهن نیست. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۵۵۰۰۰ تا ۵۴۵۰۰ دلار قرار دارد.

پس از آن محدوده ۵۳۵۰۰ و ۵۰۰۰۰ دلار حمایت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت بیت کوین را تا محدوده ۴۸۰۰۰ و سپس ۴۶۰۰۰ تا ۴۵۵۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۳۰ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۹۵۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلار  مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۵۰۰۰ تا ۵۴٫۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۳۸۰۰ تا ۵۳۵۰۰  دلار، سپس محدوده ۵۰٫۰۰۰ و بعد از آن ۴۸٫۰۰۰ و دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل ۲۰۲۱)

صبح امروز شاهد یک کندل قرمز بزرگ در نمودار قیمت بیت کوین بودیم. یا به عبارت صحیح‌تر بیت کوین در طی شب گذشته نزدیک به ۱۰٫۰۰۰ دلار ریزش کرد و از محدوده ۶۰٫۵۰۰ دلار به ۵۰٫۵۰۰ دلار  رسید. با این حال حمایت ۵۱۰۰۰ دلاری موفق به حفظ قیمت بیت کوین شد و بیت کوین دوباره به بالا برگشت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۶۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

با وجود مثبت بودن احساسات بازار بعد از عرضه سهام کوین بیس کمتر کسی انتظار ریزش ۱۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین را داشت، ولی بیت کوین با از دست دادن حمایت‌های مهم ۵۹۵۰۰، ۵۷۰۰۰، ۵۴۵۰۰ دلار تا محدوده ۵۱۰۰۰ یا دقیق‌تر ۵۰۵۰۰ دلار سقوط کرد. شاید تشکیل الگوی کنج در نمودار بیت کوین نسبت به این ریزش هشدار دهنده بود.

بیت کوین پس از برخورد به حمایت ۵۱۰۰۰ دلاری خیلی زود به محدوده ۵۴۰۰۰ دلار بازگشت. در صورتی که موفق به حفظ محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری شود این فرصت را خواهد داشت تا بخشی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۵۷۰۰۰ دلار و بعد از آن محدوده ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار در نزدیکی فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از سقوط پیشین و همچنین خط کیجونسن قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این محدوده شود، اینش شانس را خواهد داشت تا خودش را به محدوده ۵۹۵۰۰ و سپس ۶۰٫۰۰۰ دلار برساند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به حفظ حمایت ۵۴۵۰۰ تا ۵۴۰۰۰ دلاری نشود، احتمال ادامه ریزش وجود خواهد داشت.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۵۱۵۰۰ تا ۵۱۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۴۸۰۰۰  تا ۴۷۵۰۰ دلار، سپس ۴۶۰۰۰ و ۴۴۰۰۰  تا ۴۳۵۰۰ دلار حمایت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۳۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۷۰۰۰ و ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار است  و بعد از آن محدوده ۵۹۵۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلار  مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۴٫۵۰۰ تا ۵۴۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۱۵۰۰ تا ۵۱۰۰۰ دلار و  سپس ۴۸٫۰۰۰ و ۴۴۰۰۰  دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز ۱۳ آوریل موفق به عبور از مقاومت مهم ۶۲۰۰۰ دلاری شده بود، روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه بالای محدوده ۶۲۰۰۰ دلاری نوسان کرد، اما روز گذشته با افت سه درصدی تا ۶۰٫۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. بیت کوین با برخورد به محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری موفق به تغییر روند شد و امروز دوباره روند صعودی گرفت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۶۲۱۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم بیت کوین علیرغم این که موفق شده بود به خوبی از مقاومت ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلاری عبور کند و به سمت مقاومت ۶۶۰۰۰ دلار حرکت کند. با این حال بیت کوین در محدوده ۶۴۸۰۰ دلار متوقف شد و موفق به عبور از آن نشد تا مجبور به عقب نشینی شود.

بیت کوین در مسیر نزولی حمایت ۶۳۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در نزدیکی ۶۲۰۰۰ دار را از دست داد و تا محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار پایین کشیده شد.

با این حال بیت کوین پس از برخورد به حمایت ۶۰٫۰۰۰ دلاری موفق به تغییر روند شد و تا ۶۲۲۰۰ دلار بالا آمد ولی حالا این محدوده به یک مقاومت برای بیت کوین تبدیل شده است.

در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده ۶۲۲۰۰ دلاری عبور کند و بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار بگیرد این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

همچنین شاهد تشکیل یک الگوی کنج (Wedge) در نمودار ۴ ساعته بیت کوین هستیم که مقاومت آن در محدوده ۶۵۰۰۰ دلار قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۵۰۰۰ دلار یا سقف وج شود، درها به سمت قیمت‌های بالاتر ۶۶۰۰۰ و ۷۰٫۰۰۰ دلار باز خواهد شد.

اما در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده ۶۲۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار عبور کند، ادامه روند اصلاحی دور از انتظار نیست.

در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای بیت کوین در قیمت ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۵۹۵۰۰ یا کف الگوی وج می‌تواند نقش حمایت کننده را ایفا کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۸۵۰۰ و سپس ۵۷۵۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۰ قرار دارد
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۲۰۰۰ تا ۶۲۲۰۰ دلار  و بعد از آن ۶۴۸۰۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار است و  پس آن محدوده ۶۶۰۰۰ دلار و ۷۰٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۶۲٫۰۰۰ تا ۶۱۸۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده  دلار و  سپس ۶۰٫۰۰۰ و ۵۹۵۰۰  دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۶ فروردین (۱۵ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز ۱۳ آوریل موفق شده بود از محدوده ۶۲۰۰۰ دلاری عبور کند، روز گذشته موفق به لمس محدوده ۶۴۸۰۰ دلاری هم شد و سقف قیمتی جدیدی را ثبت کرد اما در عبور از آن ناکام ماند و مجبور به عقب نشینی شد. به این ترتیب بیت کوین با افت ۵ درصدی تا محدوده ۶۱۲۰۰ دلاری پایین کشیده شد. با این حال بیت کوین با برخورد به محدوده ۶۱۰۰۰ دلاری با فشار خرید روبرو شد و امروز دوباره به روند صعودی بازگشت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۶۳۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

با مشاهده به نمودار تغییرات بیت کوین متوجه می‌شویم که بیت کوین پس از عبور از مقاومت ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار در حال پولبک زدن به این ناحیه است. بیت کوین که روز گذشته موفق به ثبت بالاترین قیمت تاریخ در محدوده ۶۴۸۰۰ دلار شده بود، مجبور به عقب نشینی شد و تا محدوده ۶۱۲۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته افت کرد. برخی از تحلیلگران علت این افت ۵ درصدی را عرضه سهام کوین بیس می‌دانند.

به هر حال با توجه به استقبال گاوهای بیت کوین در محدوده ۶۱۲۰۰ دلاری یا همان (SMA 100) انتظار داریم تا زمانی که بیت کوین بالای این محدوده قرار دارد به روند صعودی خود ادامه دهد.

در حال حاضر بیت کوین ابتدا باید از محدوده مقاومت ۶۳۵۰۰ تا ۶۳۷۰۰ دلار عبور کند، پس از آن محدوده ۶۴۰۰۰ دلار مانع بعدی بیت کوین محسوب می‌شود.

در صورت عبور از این محدوده بیت کوین این شانس را خواهد داشت تا برای ثبت یک بالاترین قیمت جدید در محدوده ۶۴۸۰۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار و سپس ۶۶۰۰۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده۶۳۵۰۰ تا۶۴۰۰۰ دلار نشود، امکان اصلاح مجدد قیمت وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۶۲۰۰۰ و پس از آن ۶۱۸۰۰ دلار  قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۶۱۲۰۰ تا ۶۱۱۰۰ دلار که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا ۶۰٫۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۳۵۰۰ تا ۶۳۷۰۰ دلار  و بعد از آن ۶۴۰۰۰ دلار است و  پس آن محدوده ۶۴۸۰۰ تا ۶۵۰۰۰ و سپس ۶۶۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۶۲٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده  ۶۱۸۰۰ دلار و  سپس ۶۱۲۰۰  تا ۶۱۰۰۰  دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین روز گذشته با یک کندل سبز ۶ درصدی موفق شد از مقاومت ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار عبور کند، از آنجایی که این مقاومت به یک مانع سرسخت تبدیل شده بود، بیت کوین با عبور از آن شتاب بیشتری گرفت و تا محدوده۶۳۸۵۰ دلار هم پیشروی کرد و یک بالاترین قیمت تاریخ جدید را به ثبت رساند. اما این پایان کار نبود و بیت کوین امروز هم به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۶۴۲۵۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به تحلیل‌های روزهای گذشته نگاه کنیم متوجه می‌شویم بیت کوین با وجود نشان‌های مثبت در یک مثلث صعودی گیر کرده بود و در عبور از مانع ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار ناکام مانده بود. اما روز گذشته بالاخره موفق به شکست مثلث شد و این فرصت را پیدا کرد تا سقف قیمتی جدیدی را به ثبت برساند.

بیت کوین حالا به خوبی در بالای محدوده ۶۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و این شانس را دارد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین در قیمت ۶۵۰۰۰ و سپس ۶۶۰۰۰ دلار قرار دارد.

در صورت عبور از محدوده ۶۶۰۰۰ دلار و تثبیت موقعیت، بیت کوین این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به ۷۰٫۰۰۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۵۰۰۰ و ۶۶۰۰۰ دلار نشود، احتمال اصلاح قیمت وجود دارد، در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۶۳۵۰۰ دلار قرار گرفته است، اما حمایت مهمتر در محدوده قیمت ۶۲۰۰۰ تا ۶۱۸۰۰ دلار است که تا پیش از این یک مقاومت مهم برای بیت کوین محسوب می‌شود.

ریزش بیشتر قیمت ممکن است بیت کوین را تا محدوده ۶۱۲۰۰ تا ۶۱۰۰۰ دلار که در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد، پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۷ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۸۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۵۰۰۰ دلار  و بعد از آن ۶۶۰۰۰ دلار است و  پس آن محدوده ۶۷۵۰۰ و ۷۰٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۶۳٫۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده  ۶۲۰۰۰ تا ۶۱۸۰۰ دلار و  سپس ۶۱۲۰۰  تا ۶۱۰۰۰  دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل ۲۰۲۱)

با وجود اینکه مسیر حرکت بعدی بیت کوین همچنان مبهم است و نمی‌توان با قاطعیت در مورد ادامه روند افزایش قیمت صحبت کرد، اما شواهد محکمی وجود دارد که نشان می‌دهد احتمال زیاد باید شاهد یک روند افزایشی از طرف بیت کوین باشیم. بیت کوین همچنان با مقاومت ۶۱۵۰۰ دلاری روبرو است و برای ادامه روند صعودی باید از آن بگذرد، در حالی که در چند روز گذشته موفق به انجام این کار نشد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۶۰٫۷۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین در سه روز گذشته به خوبی موقعیتش را بالای محدوده ۵۹۰۰۰ دلار حفظ کرده است و حالا درون یک مثلث صعودی با مقاومت ۶۱۸۵۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار به دام افتاده است و از حمایت ۵۹۵۰۰ دلاری (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) برخوردار است.

تا زمانی که بیت کوین بالای (SMA 100) قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر ادامه افزایش قیمت باشیم.

بیت کوین برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهه ابتدا باید از محدوده ۶۰٫۸۰۰ و سپس ۶۱۲۰۰ دلاری عبور کند. در صورت تحقق این امر مسیر برای ادامه روند صعودی بیت کوین و رسیدن به قیمت‌های ۶۱۸۵۰ و ۶۲۰۰۰ دلار هموار خواهد شد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۰۸۰۰ و ۶۱۲۰۰ دلار نشود، باید منتظر شروع یک روند اصلاحی کوتاه مدت باشیم.

اولین حمایت برای بیت کوین در مسیر نزولی در محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ادامه روند نزولی شود در محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در نزدیکی قیمت ۵۹۵۰۰ دلار قرار گرفته است. اگر این حمایت هم از دست برود، احتمال ملاقات مجدد بیت کوین با محدوده ۵۸۵۰۰ و ۵۸۰۰۰ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۰٫۸۰۰  دلار  و بعد از آن ۶۱۲۰۰ دلار است و  پس آن محدوده ۶۱۸۵۰ تا ۶۲٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده  ۵۹۵۰۰ تا دلار و  سپس ۵۸۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۳ فروردین (۱۲ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین روز گذشته موفق به عبور از محدوده ۶۰۵۰۰ دلاری نشد و تا محدوده ۵۹۲۰۰ دلار عقب نشینی کرد، اما این موضوع به معنی رد شدن روند صعودی بیت کوین نیست. بیت کوین که دو روز پیش موفق به شکست مثلث متقارن شده بود، همچنان بالای آن قرار دارد. همچنین روز گذشته بیت کوین در تایم فریم ساعتی در یک مثلث به دام افتاده بود که امروز موفق به شکست آن شد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۶۰٫۱۵۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که بیت کوین روز گذشته موفق به شکست مثلث شد و حالا انتظار داریم با یک پولبک به محدوده شکسته شده به روند صعودی خود ادامه دهد.

در حال حاضر اولین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۶۰٫۵۰۰ تا ۶۰٫۷۰۰ دلاری قرار گرفته است که روز گذشته مانع از ادامه روند صعودی بیت کوین شده بود. در صورت عبور از این مقاومت، بیت کوین این شانس را خواهد تا برای برای رسیدن به محدوده ۶۱۲۰۰، ۶۱۸۵۰ و ۶۲۰۰۰ دلار تلاش کند و سقف قیمتی تازه‌ای را به ثبت برساند.

اما در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده ۶۰۵۰۰ تا ۶۰۷۰۰ دلاری عبور کند، احتمال روند نزولی کوتاه مدت وجود خواهد داشت.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در قیمت ۵۹۲۰۰ دلار قرار دارد که روز گذشته هم مانع از ادامه روند نزولی شده بود. در صورت از دست رفتن آن، انتظار داریم محدوده قیمتی ۵۸۸۰۰ تا ۵۸۵۰۰ دلار که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط کیجونسن قرار دارد، از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۷۰۰۰ تا ۵۶۸۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۳ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۰٫۵۰۰ تا ۶۰٫۷۵۰ دلار  و بعد از آن ۶۱۲۰۰ دلار است و  پس آن محدوده ۶۱۸۵۰ تا ۶۲٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۹٫۲۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده  ۵۸۸۵۰ تا ۵۸۵۰۰ دلار و  سپس ۵۷۰۰۰ تا ۵۶۸۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز گذشته با یک جهش ۵ درصدی از مثلثی که در آن به دام افتاده بود خارج شد تا محدوده ۶۱۵۰۰ دلار هم پیشروی کرد. با این حال بیت کوین نتوانست از این محدوده عبور کند و مجبور به عقب نشینی شد. بیت کوین در تایم فریم ساعتی حتی سری هم به محدوده شکسته شده زد و تا ۵۸۵۰۰ دلار پایین کشیده شد. اما با برخورد به این محدوده دوباره روند صعودی گرفت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۵۹۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۱ ساعته نگاه کنیم، بیت کوین درون یک مثلث دیگر قرار گرفته است. ضلع بالایی این مثلث در محدوده ۶۰۵۰۰ دلار قرار گرفته است که در حال حاضر اولین مقاومت برای بیت کوین محسوب می‌شود. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این محدوده شود، موانع بعدی در مسیر صعودی بیت کوین در قیمت‌های ۶۱۲۵۰، ۶۱۹۵۰ و ۶۲۰۰۰ دلار قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۰٫۵۰۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح مجدد قیمت وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۵۹۳۰۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود، محدوده ۵۸۵۰۰ دلار است که در نزدیکی فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد صعود پیشین (از ۵۵٫۵۰۰ تا ۶۱۲۴۰ دلار) قرار گرفته است. همچنین ضلع پایینی مثلث هم محسوب می‌شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۵۸۰۰۰ دلار و سپس ۵۷۵۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۵ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۰٫۵۰۰ دلار  و بعد از آن ۶۱۲۵۰ دلار است و  پس آن محدوده ۶۱۸۵۰ تا ۶۲٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۹٫۳۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۹۰۰۰ دلار و  سپس ۵۸۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که مدت‌ها در یک الگوی مثلث متقارن به دام افتاده بود، سرانجام امروز موفق به شکست این مثلث شد. بیت کوین که در چند روز اخیر بارها با برخورد به ضلع بالایی مثلث مجبور به عقب نشینی می‌شد، امروز با یک جهش ۵ درصدی نه تنها موفق به شکست ضلع بالایی مثلث شد بلکه از مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری هم عبور کرد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۶۱۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات بیت کوین نگاه کنیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که بیت کوین در یک مثلث مقارن گیر کرده بود و قدرت کافی برای عبور از آن را نداشت. حتی تا حد زیادی پیش بینی می‌شد بیت کوین یک بار دیگر به محدوده ۵۵۰۰۰ و حتی ۵۴۰۰۰ دلار که در واقع ضلع پایینی مثلث محسوب می‌شوند هم سر بزند. با این حال بیت کوین امروز با یک کندل قوی از محدوده ۵۸۰۰۰ دلاری ضلع بالایی مثلث را شکست و حتی تا محدوده ۶۱۴۰۰ دلاری هم بالا رفت.

بیت کوین در این مسیر نه تنها موفق به شکست ضلع بالایی مثلث در محدوده ۵۹۰۰۰ دلار شد، بلکه مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری را هم شکست.

انتظار داریم با این حرکت روند صعودی بیت کوین قدرت بیشتری بگیرد و دوباره شاهد رکورد شکنی آن باشیم. البته یک پولبک به سطح شکسته شده دور از انتظار نیست.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین در قیمت ۶۱۵۰۰ دلار قرار گرفته است، در صورتی که از این محدوده عبور کند محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلاری که به نوعی بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین هم محسوب می‌شود مانع بعدی برای پیشروی خواهد بود.

در صورتی که بیت کوین از محدوده ۶۲۰۰۰ دلاری عبور کند، این فرصت را خواهد داشت تا شانس خود برای رسیدن به ۶۶۰۰۰ و سپس ۷۰٫۰۰۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۱۵۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلاری نشود، باید منتظر اصلاح قیمت باشیم.

در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای بیت کوین در محدوده ۶۰٫۰۰۰ و سپس ۵۹۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن آن محدوده ۵۸۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار که در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارند، سطح حمایت مهمی برای بیت کوین محسوب می‌شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا قیمت ۵۷۵۰۰ و حتی ۵۶۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۰  قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۱٫۵۰۰ دلار  و بعد از آن ۶۱۸۵۰ تا ۶۲۰۰۰  دلار است و  پس آن محدوده ۶۶۰۰۰ و ۷۰٫۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۹۰۰۰ دلار و  سپس ۵۸۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۹ فروردین (۸ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین روزهای سه شنبه و چهارشنبه را با کاهش ۲ و ۳ درصدی پشت سر گذاشت تا در نهایت رو چهارشنبه تا محدوده ۵۵۵۰۰ دلاری پایین کشیده شود. با این حال در این محدوده بیت کوین با حمایت روبرو شد و خودش را تا محدوده ۵۶۰۰۰ دلار بالا کشید. بیت کوین اما امروز را صعودی آغاز کرد و در زمان نگارش این مطلب در قیمت ۵۶۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به کندل‌های روزانه بیت کوین در چند روز اخیر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین برای عبور از محدوده ۵۸۵۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار با مشکل روبرو شده است و همین موضوع به یک روند نزولی کوتاه مدت منجر شد. بیت کوین در این مسیر نزولی، حمایت‌های ۵۷۵۰۰ و ۵۶۵۰۰ دلار را از دست داد و تا ۵۵۵۰۰ دلار پایین کشیده شد.

بیت کوین با برخورد به محدوده حمایتی ۵۵۵۰۰ دلار دوباره روند صعودی به خود گرفت و خیلی زود به محدوده ۵۶۰۰۰ دلاری و ۵۶۵۰۰ دلاری بازگشت.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۷۰۰۰ و سپس ۵۷۵۰۰ دلار است. از آنجایی که قیمت ۵۷۵۰۰ دلار در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است، انتظار داریم بیت کوین با مشکل جدی برای عبور از آن مواجه شود.

در صورت عبور بیت کوین از این مقاومت، درها به سمت قیمت‌های بالاتر برای بیت کوین باز خواهد شد. محدوده ۵۸۵۰۰ و ۵۹۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین پیش از رسیدن به ۶۰٫۰۰۰ دلار خواهند بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۷۰۰۰ و ۵۷۵۰۰ دلار نشود، احتمال روند اصلاحی بسیار بالا خواهد بود.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۵۶۰۰۰ دلار قرار دارد، اما حمایت مهمتر که روز گذشته هم مانع از ادامه ریزش قیمت شده بود، در محدوده ۵۵۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

از دست دادن این حمایت می‌تواند بیت کوین را تا ۵۴۵۰۰، ۵۳۲۰۰  و حتی ۵۲۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۰  قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۷٫۰۰۰ دلار  و ۵۷۵۰۰  دلار است و  پس از آن ۵۸۵۰۰ و ۵۹٫۰۰۰ دلار و سپس ۶۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۶۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۵۵۰۰ دلار و  سپس ۵۴۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۸ فروردین (۷ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین نزدیک به ۱۰ روز است که به نوسان خود در محدوده ۵۷۰۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار ادامه می‌دهد و موفق به شکست مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری نشده است. البته بیت کوین همچنان با استقبال خوبی از طرف خریداران در محدوده ۵۷۰۰۰ تا ۵۶۵۰۰ دلار روبرو است و همین امر از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری می‌کند. روز گذشته هم بیت کوین یک کاهش ۲ درصدی را تجربه کرد و از محدوده ۵۹۰۰۰ دلار به ۵۸۰۰۰ دلار بازگشت. امروز هم تا به این لحظه بیت کوین به روند نزولی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب در قیمت ۵۷۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین یکبار دیگر برای عبور از محدوده ۵۹۵۰۰ دلاری تلاش کرد، هر چند موفق به لمس محدوده ۵۹۴۷۵ دلاری شد اما در عبور از آن ناکام ماند و مجبور به عقب نشینی شد و تا محدوده ۵۷۲۵۰ دلار پایین کشیده شد.

بیت کوین در این روند نزولی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۵۸۰۰۰ دلار را از دست داد اما نشان داده است که در محدوده ۵۷۰۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است و همین موضوع از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرد تا دوباره فرصت برای ادامه روند صعودی مهیا شود.

اولین مقاومت در مسیر صعودی  بیت کوین در قیمت ۵۸۰۰۰ تا ۵۸۲۵۰ در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است، همچنین فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از کاهش اخیر (از ۵۹۵۷۵ تا ۵۷۳۵۰ دلار) هم در قیمت ۵۸۳۶۰ دلار قرار دارد که این محدوده را به یک مقاومت مهم تبدیل کرده است.

در صورت عبور بیت کوین از محدوده ۵۸۲۵۰ تا ۵۸۳۶۰ دلار، انتظار داریم روند صعودی بیت کوین قدرت بیشتری بگیرد و بیت کوین برای شکست مقاومت ۵۹۵۰۰ و سپس ۶۰٫۰۰۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۸۲۵۰ تا ۵۸۳۶۰ دلار نشود، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۵۷۵۰۰ تا ۵۷۴۰۰ قرار گرفته است. پس از آن محدوده ۵۷۲۵۰ تا  ۵۷۲۰۰ یا خط روند صعودی حمایت مهم بدی محسوب می‌شود. در صورت شکسته شدن این خط روند احتمال ملاقات بیت کوین با محدوده ۵۷۰۰۰ و سپس ۵۶۵۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰  قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۸٫۰۰۰ دلار  سپس محدوده ۵۸۲۵۰ تا ۵۸۳۶۰ دلار و  پس از آن ۵۹٫۰۰۰ دلار و سپس ۵۹٫۵۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۷۵۰۰ تا ۵۷۴۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۷۲۵۰ دلار و  سپس ۵۷۰۰۰ و ۵۶۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۷ فروردین (۶ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز شنبه را با کاهش ۳ درصدی پشت سر گذاشته بود و به محدوده ۵۶۳۰۰ دلار عقب نشینی کرده بود، روزهای یکشنبه و دوشنبه روند صعودی را تجربه کرد و ارزش از دست رفته خود را پس گرفت. بیت کوین روز گذشته موفق به لمس محدوده ۵۹۰۰۰ دلاری هم شد اما نتوانست موقعیتش را بالای آن تثبیت کند و دوباره روند اصلاحی را در پیش گرفت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۸۸۵۰ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند دوباره خودش را به ۶۰٫۰۰۰ دلار برساند.

بیت کوین که در محدوده ۵۷۰۰۰ دلار از پایگاه حمایتی خوبی برخوردار است، پس از بازگشت از این محدوده این فرصت را پیدا کرد تا روند صعودی تازه‌ای را آغاز کند. بیت کوین در این مسیر صعودی موفق شد از موانع ۵۷۵۰۰ و ۵۸۲۵۰ دلاری عبور کند و به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده قیمت ۵۸۵۰۰ دلار دست پیدا کند.

بیت کوین حالا در مسیر صعودی با مقاومت ۵۹۰۰۰ دلاری روبرو شده است که در صورت عبور از آن این شانس را خواهد داشت تا دوباره محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری را ملاقات کند. مقاومت‌های بعدی برای بیت کوین در محدوده ۶۱۵۰۰ و ۶۲۰۰۰ دلار قرار دارند.

اما در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۹۰۰۰ تا ۵۹۵۰۰ دلاری نشود، احتمال یک روند اصلاحی تازه وجود دارد. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی در قیمت ۵۸۵۰۰ دلار و در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۵۸۲۵۰ دلار که در نزدیکی فیبو اصلاحی ۵۰ درصد صعودی پیشین (از ۵۶۸۰۰ تا ۵۹۵۰۰ دلار) قرار دارد، به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۷۵۰۰ و سپس ۵۷۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰  قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۹٫۰۰۰  تا ۵۹٫۵۰۰ دلار و  پس از آن ۶۰٫۰۰۰ دلار و سپس ۶۱٫۵۰۰ و ۶۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۸۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۸۲۵۰ دلار و  سپس ۵۷۵۰۰ تا ۵۷۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۶ فروردین (۵ آوریل ۲۰۲۱)

هر چند بیت کوین در طول هفته گذشته  برای عبور از سد ۶۰٫۰۰۰ دلاری تلاش کرد اما کندل هفتگی بیت کوین شب گذشته در قیمت ۵۸٫۳۰۰ دلار بسته شد تا همچنان منتظر شکست مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری بمانیم. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۷۵۰۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد با مقاومتی در محدوده ۵۸۳۰۰ تا ۵۸۵۰۰ دلار روبرو شده است.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیت کوین با کاهش قیمتی که سه روز پیش تجربه کرد محدوده ۵۸۰۰۰ تا ۵۷۸۰۰ دلار را از دست داد و به زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرد. به این ترتیب کندل هفتگی بیت کوین در محدوده ۵۸۳۰۰ دلار بسته شد تا همچنان شاهد نوسان بیت کوین بین حمایت ۵۶۵۰۰ و مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلار باشیم.

در حال حاضر بیت کوین از حمایت‌ خوبی در محدوده ۵۷۰۰۰ و ۵۶۵۰۰ دلار برخوردار است و همین امر این فرصت را به بیت کوین می‌دهد تا برای یک روند صعودی تازه اقدام کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۵۸۲۵۰ تا ۵۸۳۰۰ دلار قرار گرفته است و در صورت عبور از این محدوده مانع بعدی محدوده ۵۸۵۰۰ تا ۵۸۸۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود.

مقاومت ۵۸۵۰۰ دلاری برای بیت کوین بسیار مهم خواهد بود چرا که علاوه بر تشکیل مقاومت، شاهد خط روند نزولی در این محدوده هستیم. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مقاومت و شکستن این خط روند نزولی شود، این شانس را خواهد داشت تا یکبار دیگر برای رسیدن به محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت‌های ۵۸۲۵۰ و  ۵۸۵۰۰ دلاری نشود، باید منتظر یک روند اصلاحی تازه باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۵۷۵۰۰ دلار و سپس حمایت مهم بعدی در محدوده ۵۷۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت‌ها برای بیت کوین از دست برود، انتظار داریم محدوده ۵۶۵۰۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۵۰۰۰ و ۵۴۵۰۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰  قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۸٫۲۵۰  تا ۵۸٫۵۰۰ دلار و  پس از آن ۵۸۸۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار و سپس ۶۰٫۰۰۰ و ۶۱۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۷۵۰۰ و ۵۷۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۶۵۰۰ دلار و  سپس ۵۵۰۰۰ تا ۵۴٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۵ فروردین (۴ آوریل ۲۰۲۱)

این احتمال وجود دارد که بیت کوین روند صعودی تازه‌ای را شروع کند. بیت کوین در روزهای گذشته، افزایش با ثباتی را در حدود قیمت ۵۵٫۵۰۰ دلار داشت. زوج بیت‌کوین/دلار توانست نقطه مقاومت ۵۸ هزار دلاری را بشکنند و به سمت مقاومت ۶۰ هزار دلاری حرکت کنند. این زوج حتی توانست از سطح ۵۹٫۵۰۰ دلار عبور کنند. هر چند خبری از قیمت بسته‌ای در بالای سطح ۶۰ هزار دلار نبود. در حالی که قیمت‌ به ۶۰٫۰۳۰ دلار رسید، شاهد یک کاهش قیمت تازه بودیم که باعث شد این زوج به سطح حمایت ۵۸ هزار دلار برسد.

این زوج در یک میانگین حرکتی ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) منطقه حمایت ۵۶٫۵۰۰ دلار را تست کردند. در این شاخص همچنین یک ترند گاوی با سطح حمایت ۵۶٫۸۰۰ دلار هم مشاهده شد. اگر یک روند نزولی خط حمایت را بشکند، این شانس وجود دارد که شاهد یک روند نزولی به سمت ۵۵٫۲۵۰ دلار باشیم.

اگر بیت کوین بالاتر از منطقه حمایت ۵۶٫۵۰۰ دلار و ۱۰۰ میانگین حرکتی ساده ۴ ساعته باقی بماند، این شانس وجود دارد که بیت کوین یک حرکت تازه صعودی را طی کند.

اولین مرحله مقاومت کلیدی در نزدیکی سطح ۵۸ هزار دلار است. بسته شدن قیمت در بالای سطح ۵۸ هزار دلار می‌تواند درهای جدیدی را به سمت قیمت ۶۰ هزار دلار منطقه مقاومت باز کند. سپس مانع جدید نزدیک به قیمت ۶۲ هزار دلار خواهد بود.

تحلیل بیت کوین ۱۵ فروردین

تحلیل بیت کوین ۱۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب، شاخص مکدی ۴ ساعده برای زوج بیت کوین و دلار آمریکا، در حال به دست آوردن نیروی حرکتی خود در منطقه گاوی است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای زوج بیت کوین و دلار آمریکا در حال حاضر پایین سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطح حمایت بزرگ: در حال حاضر در قیمت ۵۶٫۵۰۰ دلار است.
  • سطح مقاومت بزرگ: در حال حاضر در قیمت ۵۸٫۰۰۰ دلار است.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۴ فروردین (۳ آوریل ۲۰۲۱)

بیت کوین که آخرین بار اواسط ماه مارس بالای ۶۰٫۰۰۰ دلار دیده بودیم، حالا در اوایل ماه آوریل دوباره خودش را به محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری رسانده است. روز گذشته موفق شد محدوده ۶۰٫۳۰۰ دلاری را لمس کند. با این حال موفق به حفظ موقعیتش نشد و دوباره به زیر این محدوده برگشت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۹۲۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند یکبار دیگر برای شکست دادن مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری تلاش کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در ده روز گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. بیت کوین در این مسیر از مقاومت‌های مهم در محدوده ۵۶۵۰۰ و ۵۷۸۰۰ دلار عبور کرد و حالا به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۵۸۸۰۰ دلار قرار دارد.

تا زمانی که بیت کوین بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی محدوده ۵۹۰۰۰ دلار قرار گرفته است، مسیر صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به روند خود ادامه دهد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین قیمت ۶۰٫۰۰۰ تا ۶۰٫۲۰۰ دلار خواهد بود. در صورت عبور از این محدوده، قیمت ۶۱۰۰۰ و ۶۱۸۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری نشود، احتمال نوسان در محدوده ۵۹۰۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار در کوتاه مدت وجود دارد. در صورت از دست دادن حمایت در محدوده ۵۹۰۰۰ تا ۵۸۸۰۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) حمایت بعدی در محدوده ۵۸۰۰۰ تا ۵۷۸۰۰ دلار قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۷۲۰۰ تا ۵۷۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰  قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۶۰٫۰۰۰ تا ۶۰٫۲۰۰ دلار و  پس از آن ۶۱۰۰۰ دلار و سپس ۶۱٫۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۹۰۰۰ تا ۵۸۸۰۰  دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۸۰۰۰ تا ۵۷۸۰۰ دلار و  سپس ۵۷۰۰۰ تا ۵۶٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۲۱)

روند قیمت بیت کوین با وجود یک کندل دوجی قرمز در روز گذشته همچنان صعودی است. بیت کوین که در یک هفته اخیر نزدیک به ۱۵ درصد رشد را تجربه کرده است روز گذشته با یک ریزش ناگهانی از محدوده ۵۹۰۰۰ تا ۵۶۵۰۰ دلار به عقب برگشت و بازار را تکان داد. با این حال بیت کوین خیلی زود به محدوده ۵۹۰۰۰ دلار بازگشت و بالای خط روند صعودی خود قرار گرفت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۹۱۵۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند و به مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری دست پیدا کند.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که در حال حاضر در محدوده صعودی قوی بالای ۵۷۵۰۰ دلار قرار دارد و در حال حاضر با مقاومتی در محدوده ۵۹۵۰۰ دلار روبرو شده است. هر چند بیت کوین روز گذشته یک ریزش ناگهانی به زیر محدوده ۵۷۵۰۰ دلار داشت اما گاوها به خوبی از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته حمایت کردند تا قیمت از آن نقطه دوباره به سمت بالا بازگردد.

تا زمانی که قیمت بالای این محدوده قرار دارد روند صعودی بیت کوین معتبر است و انتظار داریم به سمت قیمت‌ها بالاتر حمله کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در قیمت ۵۹۵۰۰ دلار قرار دارد، اما مقاومت مهمتر در محدوده ۵۹۸۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت شکست این مقاومت انتظار داریم بیت کوین با سرعت بیشتری به ۶۲۰۰۰ دلار و بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند.

در طرف دیگر اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت فعلی در محدوده ۵۹۸۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار نشود، باید منتظر یک اصلاح کوچک باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در قیمت ۵۸۴۰۰ دلار قرار دارد، اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت شود در محدوده ۵۸۰۰۰ تا ۵۷۸۰۰ دلار یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این محدوده ۵۶۵۰۰ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۹۸۰۰  تا ۶۰٫۰۰۰ دلار و  پس از آن ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۸۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۸۰۰۰ دلار تا ۵۷۸۰۰ و  سپس ۵۶٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۱ فروردین (۳۱ مارس ۲۰۲۱)

روند صعودی بیت کوین که بعد از عبور از محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری، سرعت بیشتری به خود گرفت. به این ترتیب در روز گذشته بیش از ۶ درصد بر قیمت بیت کوین افزوده شد و حتی شاهد لمس محدوده بالای ۵۹۰۰۰ دلار هم بودیم. با این حال بیت کوین موفق به حفظ این موقعیت نشد و دوباره به زیر ۵۹۰۰۰ دلار برگشت. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۵۹۵۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به محدوده ۵۹۸۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار برساند.

در چند روز گذشته شاهد یک روند صعودی قدرتمند از طرف بیت کوین بودیم که بیت کوین را از ۵۰٫۵۰۰ دلار به ۵۹٫۵۰۰ دلار رساند. بیت کوین در این مسیر از مقاومت‌های مهم ۵۵۵۰۰ و ۵۶۵۰۰ دلار عبور کرد و خودش را به بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی ۵۶۸۰۰ دلار رساند.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم شاهد یک خط روند صعودی در محدوده ۵۸۰۰۰ دلار هستیم. در صورتی که بیت کوین این خط روند را حفظ کند انتظار داریم بیت کوین بتواند دوباره به محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری دست پیدا کند.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۹۵۰۰ و سپس ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورتی که بیت کوین از محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار عبور کند، انتظار داریم بتواند به محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلاری هم برسد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۹۲۰۰ تا ۵۹۵۰۰ دلار نشود، احتمال یک اصلاح تازه وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در قیمت ۵۸۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

در صورتی که این حمایت از دست برود، حمایت مهمتری در قیمت ۵۸۰۰۰ دلار مانع از ریزش قیمت خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۷۰۰۰ و ۵۶۸۰۰ دلار که خط روند صعودی قرار دارد، پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۹۸۰۰  تا ۶۰٫۰۰۰ دلار و  پس از آن ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۸۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۸۰۰۰ دلار و سپس ۵۷۰۰۰ و ۵۶٫۸۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۰ فروردین (۳۰ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که پس از برخورد با محدوده ۵۰٫۵۰۰ دلاری روند صعودی نسبتا قوی را آغاز کرده است، در طی روزهای  گذشته نزدیک به ۱۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و روز گذشته موفق از محدوده ۵۷۰۰۰ دلار عبور کند. بیت کوین حتی موفق به لمس ۵۸۵۰۰ دلار هم شد اما نتواند موقعیتش را بالای مقاومت ۵۷۸۰۰ دلار تثبیت کند. در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۵۷۶۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند به بالای مقاومت ۵۷۸۰۰ دلار برسد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین روز گذشته با عبور از محدوده ۵۷۰۰۰ دلار شتاب بیشتری گرفت و حتی از مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری هم عبور کرد و با لمس محدوده ۵۸۵۰۰ دلاری بالاترین قیمت هفتگی را به ثبت رساند. با این حال بیت کوین موفق به حفظ موقعیتش نشد و دوباره به زیر محدوده ۵۸۰۰۰ دلار پایین کشیده شد.

به نظر می‌رسد در محدوده مقاومت ۵۷۸۰۰ دلاری شاهد تشکیل یک الگوی پرچم گاوی هستیم که می‌تواند نشانه‌ای برای ادامه افزایش قیمت محسوب شود.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار شود، مقاومت بعدی در مسیر صعودی آن در قیمت‌ ۵۸۵۰۰  دلار قرار دارد. عبور کامل از این محدوده می‌تواند مسیر بیت کوین برای رسیدن به قیمت ۶۰٫۰۰۰ دلار را هموار کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار عبور کند، احتمال یک روند اصلاحی تازه وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۵۶۵۰۰ دلار قرار گرفته است. اما حمایت مهم‌تر در قیمت ۵۶۰۰۰ دلار قرار دارد که کف خط روند صعودی محسوب می‌شود.

در صورت ریزش بیشتر بیت کوین ممکن است تا محدوده ۵۵۲۰۰ دلار یا سقف ابر کومو پایین کشیده شود. حمایت‌های بعدی در صورت ریزش بیشتر در محدوده ۵۴۵۰۰ دلاری و ۵۳۵۰۰ قرار گرفته است.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۰ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۷۸۰۰  تا ۵۸۰۰۰ دلار و  پس از آن ۵۸۵۰۰  دلار است. مقاومت‌های بعدی بیت کوین در محدوده  ۵۹۰۰۰  و ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۶۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۶۰۰۰ دلار و سپس ۵۵٫۲۰۰ و ۵۴٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۹ فروردین (۲۹ مارس ۲۰۲۱)

پس از دو کندل صعودی در روزهای جمعه و  شنبه و رسیدن به محدوده ۵۶۵۰۰ دلار ، روز گذشته شاهد یک کندل دوجی در محدوده ۵۵۷۰۰ دلار از طرف بیت کوین بودیم که نشان داد هنوز جهت حرکت بعدی بازار مشخص نیست. امروز اما بیت کوین روند نزولی را در پیش گرفت و با از دست دادن محدوده ۵۵٫۵۰۰ دلاری در حال حاضر در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنید متوجه خواهید شد که بیت کوین بعد از شکست مقاومت ۵۳۲۰۰ دلاری به صعود خود ادامه داد و حتی از مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری هم عبور کرد. بیت کوین حتی روز گذشته محدوده ۵۶۵۰۰ دلاری را هم لمس کرد، اما موفق به عبور از آن نشد و دوباره روند نزولی را در پیش گرفت.

بیت کوین در مسیر نزولی خط روند صعودی در محدوده ۵۵۵۰۰ دلاری را از دست داد و تا ۵۴۶۰۰ دلار پایین کشیده شد، با این حال بیت کوین در این محدوده با استقبال خوبی روبرو شد و دوباره به محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری باز گشت.

 بیت کوین تا زمانی که بالای محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار داشته باشد روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر دستیابی بیت کوین به قیمت‌های بالاتر باشیم. در مسیر صعودی بیت کوین اولین مقاومت در محدوده ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد اما مقاومت مهم‌تر در قیمت ۵۶۲۰۰ دلار و ۵۶۵۰۰ دلار قرار گرفته است که در صورتی که بیت کوین موفق به عبور کامل از این ناحیه شود، انتظار داریم دوباره محدوده ۵۷۰۰۰ دلار و بالاتر را ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت‌های مهم در محدوده ۵۶۰۰۰ و ۵۶۵۰۰ دلار نشود باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۵۵۰۰۰ تا ۵۴۵۰۰ دلار قرار دارد اما حمایت مهم که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود در محدوده ۵۴۰۰۰ دلار (SMA 100) قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۵۳۵۰۰ تا ۵۳۲۰۰ دلار و سپس ۵۲۰۰۰ دلار حمایت‌های بعدی برای بیت کوین محسوب می‌شوند.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۵۵۰۰ دلار،  پس از آن ۵۶۲۰۰ و ۵۶۵۰۰ دلار است. مقاومت‌های بعدی بیت کوین در محدوده ۵۷۰۰۰ و ۵۹۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۴۵۰۰ تا ۵۴۰۰۰ دلار و سپس ۵۳٫۲۰۰ و ۵۲٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۸ فروردین (۲۸ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که از روز جمعه روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرده بود، روز گذشته هم به افزایش قیمت ادامه داد و خودش را به بالای محدوده ۵۶۰۰۰ دلاری رساند. بیت کوین حتی موفق به لمس محدوده ۵۶۶۰۰ دلاری هم شد اما در عبور از آن ناکام ماند. با این حال بالای محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری باقی ماند تا امروز هم این شانس را داشته باشد تا برای رسیدن به مقاومت ۵۷۰۰۰ دلاری تلاش کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۶۲۵۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین که سومین روز متوالی روند افزایشی از خود نشان می‌دهد در این مسیر موفق شد به خوبی بالای محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری قرار بگیرد. این در حالی است که چهار روز پیش بیت کوین تا ۵۰٫۵۰۰ دلار هم سقوط کرده بود. اما در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرد.

بیت کوین در مسیر صعودی خود مقاومت ۵۳۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ را پشت سر گذاشت تا نشانه‌های یک روند پرقدرت را به نمایش بگذارد. در حال حاضر اولین و مهمترین مقاومت برای بیت کوین در قیمت ۵۷۰۰۰ دلاری قرار گرفته است که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم محسوب می‌شود. عبور کامل از این مانع فرصت را برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر ۵۹۰۰۰ و ۶۱۰۰۰ دلار مهیا خواهد کرد.

در طرف دیگر ماجرا اگر خرس‌ها اجازه عبور بیت کوین از قیمت ۵۷۰۰۰ دلار را ندهند، احتمال یک روند نزولی تازه وجود دارد. در مسیر نزولی بیت کوین اولین حمایت در قیمت ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا ۵۲۰۰۰ و ۵۰٫۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۷۰۰۰ دلار،  پس از آن ۵۸۰۰۰ و ۵۹۰۰۰ دلار است. مقاومت‌های بعدی بیت کوین در محدوده ۶۰٫۰۰۰ و ۶۱٫۸۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۵٫۵۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۴۰۰۰ دلار و سپس ۵۲٫۰۰۰ و ۵۰٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۷ فروردین (۲۷ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین بالاخره پس از چند روز روند نزولی و سقوط از محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار به ۵۰٫۰۰۰ دلار روز گذشته موفق به تغییر روند شد و با جهش بیش از ۷ درصد خودش را به محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری رساند. امروز هم بیت کوین به روند صعودی خودش ادامه داد و به مقاومت ۵۵٫۵۰۰ دلاری رسید اما تا به حال موفق به عبور از آن نشده است و در زمان نگارش این مطلب در قیمت ۵۴۹۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین که در یک هفته اخیر نزدیک به ۱۰٫۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده بود، سرانجام با برخورد به حمایت مهم در محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار به روند نزولی خود پایان داد. بیت کوین نشان داد در قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار خریداران زیادی دارد و با استقبال خوبی از طرف خریداران خرد مواجه شد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم شاهد یک خط روند نزولی در نزدیکی مقاومت ۵۵۰۰۰ دلار هستیم که بیت کوین برای ادامه روند صعودی باید آن  را شکست دهد. با این حال بیت کوین روز گذشته موفق شد دوباره به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۵۳۸۰۰ دلار دست پیدا کند و تا زمانی که بالای این محدوده قرار دارد باید منتظر ادامه روند صعودی باشیم.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد و در صورتی که بیت کوین موفق به عبور کامل از آن شود، موانع ۵۷۰۰۰ و ۵۹۰۰۰ دلار پیش از ملاقات دوباره بیت کوین با قیمت ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۵۰۰۰ تا ۵۵۵۰۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده قیمت ۵۴۰۰۰ تا ۵۳۸۰۰ دلار در نزدیکی خط کیجونسن و  میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است. انتظار داریم بیت کوین پس از برخورد به این حمایت قوی دوباره روند صعودی بگیرد، اما اگر این حمایت از دست برود، امکان بازگشت بیت کوین به محدوده ۵۲۲۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۰٫۵۰۰  تا۵۰٫۰۰۰ دلار که پیش از این مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود، پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی  به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۵۵۰۰ دلار و پس از آن ۵۷۰۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار است. مقاومت‌های بعدی بیت کوین در محدوده ۶۰٫۰۰۰ و ۶۱٫۸۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۴٫۰۰۰ تا ۵۳۸۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۲۰۰۰ دلار و سپس ۵۰٫۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۵ فروردین (۲۵ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که دو روز پیش تا محدوده ۵۳۰۰۰ دلار سقوط کرده بود، روز گذشته تلاش کرد تا بخشی از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند، بیت کوین در این مسیر تا حدودی موفق بود و از محدوده ۵۳۰۰۰ تا ۵۷۰۰۰ دلار هم پیشروی کرد اما موفق به عبور از این مقاومت نشد تا دوباره شب گذشته روند اصلاحی خود را از سر بگیرد. بیت کوین امروز محدوده ۵۱۵۰۰ دلار را هم لمس کرد اما پس از برخورد به این حمایت دوباره روند صعودی گرفت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۵۲۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت نگاه کنید، بیت کوین روز گذشته ریکاوری خوبی داشت و موفق شد با جهش ۷ درصدی خودش را از محدوده ۵۳۰۰۰ دلار به ۵۷۰۰۰ دلار برساند. بیت کوین حتی محدوده ۵۷۲۰۰ دلار را هم لمس کرد ولی نتوانست موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند و دوباره روند اصلاحی را در پیش گرفت.

بیت کوین این بار با از دست دادن حمایت‌های ۵۵۵۰۰۰ و ۵۴۲۰۰ دلار به زیر محدوده ۵۴۰۰۰ دلار سقوط کرد. بیت کوین حتی حمایت ۵۳۰۰۰ دلاری را هم از دست داد و به پایین‌ترین قیمت یک هفته اخیر خود یعنی محدوده ۵۱۵۰۰ دلار رسید.

بیت کوین برای این که به مسیر صعودی باز گردد باید خودش را به محدوده پیوت ۵۳۰۰۰ تا ۵۳۲۰۰ دلار برساند که در حال حاضر مهمترین مقاومت هم محسوب می‌شود. البته بیت کوین پیش از آن با مانع ضعیف‌تری در محدوده ۵۲۷۰۰ دلار روبرو خواهد بود.

در صورتی که بیتکوین بتواند به بالای محدوده ۵۳۰۰۰ تا ۵۳۲۰۰ دلاری نفوذ کند و موقعیتش را تثبیت کند، مانع بعدی در قیمت ۵۴۰۰۰ تا ۵۴۵۰۰ دلار خواهد بود. موانع بعدی در مسیر صعودی بیت کوین در قیمت ۵۵۵۰۰ و ۵۷۰۰۰ دلار قرار دارند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین نتواند از موانع ۵۳۲۰۰ و ۵۴۵۰۰ دلاری عبور کند، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد. اولین حمایت در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۵۱۵۰۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود، در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۵۱۰۰۰ و ۵۰٫۰۰۰ حمایت‌های بعدی محسوب می‌شوند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را به زیر ۵۰٫۰۰۰ و تا ۴۸۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی  به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۲۷۰۰ و پس از آن ۵۳۰۰۰ تا ۵۳۲۰۰ دلار است. مقاومت‌های بعدی ۵۴۰۰۰ تا ۵۴۵۰۰ دلار و سپس ۵۵۵۰۰ و ۵۷۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۱٫۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۱۰۰۰ دلار و سپس ۵۰٫۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۴ فروردین (۲۴ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از دو روز روند نزولی روز گذشته تلاش کرد تا به بالای محدوده ۵۵۵۰۰ دلاری دست پیدا کند. بیت کوین در این مسیر حتی موفق به لمس قیمت ۵۵۷۰۰ دلاری هم شد ولی نتوانست موقعیتش را بالای این ناحیه حفظ کند و دوباره به زیر ۵۵۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. بیت کوین در مسیر نزولی تا ۵۳۰۰۰ دلار سقوط کرد و در این ناحیه با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شد و خیلی زود به ۵۴۰۰۰ دلار بازگشت. در زمان نگارش این مطلب هم بیت کوین در محدوده ۵۴۰۰۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره به مقاومت ۵۵۵۰۰ دلار برسد.

اگر به نمودار روزانه بیت کوین نگاه کنیم، روز گذشته شاهد یک روند کاهش مهم در زیر قیمت ۵۵۵۰۰ دلار بودیم. در این مسیر بیت کوین حتی حمایت ۵۴۰۰۰ دلار را هم از دست داد و تا ۵۳۰۰۰ دلار پایین کشیده شد.

بیت کوین پس از برخورد به محدوده حمایتی ۵۳۰۰۰ دلاری دوباره روند صعودی گرفت و به ۵۴۰۰۰ دلار رسید. اما همچنان زیر میانگین متحرک ساده ساعته در محدوده قیمت ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد.

بیت کوین برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید به بالای مقاومت ۵۵۵۰۰ دلار دست پیدا کند اما در حال حاضر اولین مقاومت در قیمت ۵۴۵۰۰ تا ۵۴۶۵۰ دلاری قرار دارد. در صورت عبور از این محدوده بیت کوین این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به ۵۵۵۰۰ دلار شانس خود را امتحان کند.

عبور از این مقاومت مسیر بیت کوین را برای رسیدن به ۵۷۰۰۰ و ۵۸۰۰۰ دلار هموار خواهد کرد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق نشود به بالای مقاومت ۵۵۰۰۰ تا ۵۵۵۰۰ دلاری برسد، باید منتطر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین اولین حمایت در محدوده ۵۳۱۵۰، ۵۲۰۰۰ دلار  و سپس ۵۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۳۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۴۵۰۰ تا ۵۴۶۵۰ دلار است. پس از آن ۵۵۰۰۰ تا ۵۵۵۰۰ دلار و سپس ۵۶۰۰۰ و ۵۷۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۳٫۱۵۰ تا ۵۳۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۲۰۰۰ دلار و سپس ۵۰٫۰۰۰ تا ۴۹۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۳ فروردین (۲۳ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین در ادامه روند نزولی خود روز گذشته نزدیک به ۸ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و تا محدوده ۵۴۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. در حالی که بیت کوین روز گذشته را با قیمت ۵۴۰۰۰ دلار به پایان برده بود، امروز هم به مسیر نزولی خود ادامه داد و در حال حاضر در محدوده ۵۳۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین که روز ۲۰ مارس موفق به عبور از مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری نشده بود، مسیر اصلاحی را آغاز کرد. در مسیر نزولی خود حمایت ۵۶۰۰۰ و ۵۵۵۰۰ دلار را از دست داد. بیت کوین با از دست دادن حمایت ۵۶۵۰۰ دلاری وارد محدوده نزولی شدو همین امر روند کاهش را تقویت کرد تا بیت کوین به محدوده ۵۳۵۰۰ دلار هم برسد.

در نمودار قیمت روزانه بیت کوین سومین روز متوالی است که شاهد افت قیمت بیت کوین هستیم و در طی این سه روز نزدیک به ۱۰ درصد از ارزش بیت کوین کاهش پیدا کرد. بیت کوین برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید محدوده ۵۳۰۰۰ دلاری را حفظ کند و به بالای محدوده ۵۶۵۰۰ دلار یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باز گردد.

در حال حاضر اولین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۴۰۰۰ و سپس ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد. اما مقاومت مهمتر در محدوده ۵۶۰۰۰ تا ۵۶۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که بیت کوین موفق شود به این محدوده دست پیدا کند، این شانس را خواهد داشت تا دوباره محدوده ۵۸۰۰۰ دلاری را ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق نشود خودش را به محدوده ۵۵۵۰۰ تا ۵۶۰۰۰ دلار برساند باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در قیمت ۵۳۰۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۵۲۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت برای بیت کوین از دست برود، امکان اصلاح بیشتر قیمت تا محدوده ۵۰٫۰۰۰ و ۴۹٫۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۳ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد ولی با شیب نزولی به سمت ۳۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۴۰۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۵۵۰۰ دلار و سپس ۵۶۰۰۰ و ۵۶٫۵۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۳٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۲۰۰۰ دلار و سپس ۵۰٫۰۰۰ تا ۴۹۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲ فروردین (۲۲ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که دو روز پیش از مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری ریجکت شده بود، روز گذشته هم موفق نشد به این محدوده نزدیک شود و حتی محدوده ۵۵۵۰۰ دلاری را هم ملاقات کرد. بیت کوین در این ناحیه با حمایت خوبی روبرو شد و خیلی زود به بالای محدوده ۵۷۰۰۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۷۳۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای خط روند صعودی حفظ کند.

بیت کوین پس از اینکه دوباره در عبور از مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری ناموفق بود، روند نزولی تازه‌ای را آغاز کرد و با از دست دادن حمایت ۵۸۰۰۰ و ۵۶۰۰۰ دلاری تا محدوده ۵۵۵۰۰ دلار پایین کشیده شد. در این محدوده بیت کوین با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شد و با عبور از مقاومت‌های ۵۶۰۰۰ و ۵۶۵۰۰ خودش را به محدوده ۵۷۰۰۰ دلار رساند. با این حال تا زمان نگارش این مطلب موفق به عبور از مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته نشد.

در محدوده مقاومت ۵۷۵۰۰ دلاری شاهد یک خط روند نزولی هستیم. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مقاومت نشود و نتواند سد ۵۸۰۰۰ دلاری را بشکند، احتمال ادامه روند نزولی وجود دارد. در مسیر نزولی بیت کوین اولین حمایت در محدوده ۵۶۵۰۰ تا ۵۶۰۰۰ و سپس ۵۵۵۰۰ دلار قرار دارد. از دست دادن این حمایت می‌تواند بیت کوین را تا ۵۴۵۰۰ دلار پایین بکشد.

اما در صورتی که بیت کوین موقعیتش را بالای خط روند صعودی حفظ کند و بتواند از مقاومت ۵۷۸۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلاری عبور کند، این شانس را خواهد داشت تا دوباره برای رسیدن به مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری تلاش کند. در صورت عبور از این مانع، قیمت ۶۲۰۰۰ دلاری برای بیت کوین دور از دسترس نخواهد بود.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد ولی با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۷۸۰۰  تا ۵۸۰۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۹۰۰۰ تا ۵۹۲۰۰ دلار و سپس ۶۱٫۸۰۰ و ۶۲٫۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۷٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۶۵۰۰ تا ۵۶۰۰۰  دلار و سپس ۵۵٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱ فروردین (۲۱ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که پس از برخورد به مقاومت ۶۱۸۰۰ دلاری در روز ۱۳ مارس موفق به عبور از آن نشده بود، در روزهای بعد از آن روند اصلاحی در پیش گرفت و تا ۵۳۲۰۰ دلار هم پایین کشیده شد. پس از آن بیت کوین در محدوده ۵۳۰۰۰ دلار با حمایت خوبی روبرو شد و دوباره روند صعودی را در پیش گرفت با این حال در عبور از مانع ۶۱۰۰۰ دلاری به در بسته خورد و امروز تا محدوده ۵۶۶۰۰ دلار پایین آمد. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۵۷۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

در روزهای گذشته بیت کوین دوبار برای عبور از مقاومت ۶۱۰۰۰ دلار با مشکل مواجه شد و با از دست دادن حمایت‌های ۵۹۲۰۰ و ۵۸۵۰۰ دلاری به زیر محدوده ۵۸۰۰۰ دلار سقوط کرد.

در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۵۷۰۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است و شاهد یک خط روند صعودی در این محدوده حمایتی هستیم. در صورتی که بیت کوین بالای این خط روند باقی بماند انتظار داریم روند صعودی تازه‌ای را آغاز کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۵۹۱۵۰ تا ۵۹۲۰۰ دلار قرار دارد. با این حال مقاومت مهمتر که چندین بار مانع ازروند صعودی شده بود، در قیمت ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد.  در صورتی که بیت کوین از این مانع عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، این شانس را خواهد داشت برای رسیدن به سقف قیمتی جدید در محدوده ۶۲۰۰۰ دلاری دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین حمایت ۵۷۰۰۰ دلاری را از دست بدهد و به زیر خط روند صعودی سقوط کند، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار یا ماینگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.  در صورت از دست دادن این حمایت امکان اصلاح بیشتر قیمت تا ۵۴۰۰۰ دلار و سپس ۵۳۲۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد ولی با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۹۰۰۰ تا ۵۹۲۰۰ دلار است. پس از آن  ۶۰٫۰۰۰ دلار و سپس ۶۱٫۸۰۰ و ۶۲٫۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۷٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۴۰۰۰  دلار و سپس ۵۳٫۲۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۸ اسفند (۱۸ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز گذشته در محدوده ۵۶۰۰۰ دلار در نوسان بود، شب گذشته موفق شد از این محدوده عبور کند و خودش را به بالای مقاومت ۵۷۰۰۰ دلار برساند. بیت کوین با عبور از این مقاومت روند صعودی قوی را آغاز کرد و به خوبی به بالای محدوده ۵۸۰۰۰ دلاری دست پیدا کرد. بیت کوین حتی تا محدوده ۵۹۵۰۰ دلاری هم پیشروی کرد ولی نتوانست به مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری دست پیدا کند. در نتیجه مجبور به عقب نشینی شد و تا محدوده ۵۸۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده قیمت ۵۸۳۵۰ دلاری معامله می‌شود.

بعد از اینکه بیت کوین موفق شد پایگاه خوبی برای خودش در محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری ایجاد کند، یک روند افزایشی تازه را آغاز کرد و موفق به شکستن موانع در محدوده ۵۷۰۰۰ و ۵۸۰۰۰ دلار شد.  

بیت کوین در این روند صعودی روند نزولی که در محدوده ۵۷۵۰۰ تشکیل شده بود را شکست که راه را برای رسیدن به ۵۹۰۰۰ دلار باز کرد. و بیت کوین به محدوده ۵۹۶۰۰ دلار هم رسید، اما موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۵۸۲۰۰ دلار به عقب بازگشت.

بیت کوین که در محدوده ۵۸۰۰۰ تا ۵۸۲۵۰ دلار حمایت خوبی را ایجاد کرده است، این فرصت را دارد تا با شکست مقاومت ۵۹۵۰۰ دلاری به روند صعودی خود ادامه دهد. در ادامه مسیر صعودی بیت کوین موانع ۶۰٫۰۰۰ و ۶۱٫۵۰۰ دلار پیش از رسیدن به سقف قیمتی قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به شکست محدوده ۵۹۵۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار نشود، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد.

در مسیر کاهش اولین محدوده حمایت در محدوده ۵۸۰۰۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش بشتر قیمت شود، در محدوده ۵۷۵۰۰ تا ۵۷۰۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده حمایت ۵۵۰۰۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۸ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد ولی با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۹۵۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار است. پس از آن  ۶۱٫۰۰۰ تا ۶۱۵۰۰ و سپس و ۶۲٫۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۸٫۲۵۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۷۵۰۰ تا ۵۷۰۰۰ و سپس ۵۵٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۷ اسفند (۱۷ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که پس از برخورد به مقاومت ۶۱٫۸۰۰ دلاری مجبور به عقب نشینی شده بود، روز گذشته تا محدوده ۵۳۰۰۰ دلار هم پایین کشیده شد. با این حال در این قیمت بیت کوین با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شد و افزایش قیمت تازه‌ای را آغاز کرد. بیت کوین حتی موفق شد خودش را تا ۵۷۰۰۰ دلار هم بالا بکشد اما در عبور از آن ناکام ماند. در حال حاضر بیت کوین در محدوده قیمت ۵۶۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین که روز ۱۳ مارس تا ۶۱۸۰۰ دلار هم پیشروی کرده بود، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه کاهش شدیدی را تجربه کرد و بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. بیت کوین در مسیر اصلاحی حمایت‌های مهم ۵۸۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلاری را از دست داد و تا محدوده ۵۳۰۰۰ دلاری سقوط کرد.

با این وجود، روز گذشته بیت کوین بعد از برخورد به حمایت ۵۳۰۰۰ دلاری بیت کوین مورد استقبال خریداران قرار گرفت و دوباره به بالای محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری صعود کرد.

اگر به نمودار ساعتی تغییرات قیمت بیت کوین نگاه کنیم، در محدوده مقاومت ۵۷۰۰۰ دلاری الگوی سر و شانه معکوس در حال تشکیل  است که می‌تواند نشانه مهمی برای افزایش قیمت باشد.

در صورتی که الگوی سر و شانه معکوس تکمیل شود و بیت کوین روند صعودی بگیرد اولین مقاومت مهم در مسیر صعودی در محدوده ۵۸۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود. در ادامه روند صعودی مقاومت‌های ۵۸۸۵۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلاری موانع بعد بیت کوین محسوب خواهند شد. اگر بیت کوین بتواند به بالای محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری برسد و موقعیتش را تثبیت کند، انتظار داریم به سقف قیمتی قبلی و حتی بالاتر از آن دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۷۰۰۰ و ۵۸۰۰۰ دلاری نشود، باید در انتظار ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده قیمتی ۵۵۰۰۰ دلار قرار گرفته است. از دست دادن این حمایت می‌تواند قیمت بیت کوین را تا ۵۴۲۰۰ و سپس ۵۳۰۰۰ دلار پایین بکشد.

هر گونه ریزش بیشتر احتمال اصلاح بیت کوین تا محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار را در پی خواهد داشت.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۷۰۰۰ تا ۵۷۵۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۸٫۰۰۰ و سپس ۵۸۸۰۰   و ۶۰٫۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۵٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۴۲۰۰ تا ۵۳۰۰۰ و سپس ۵۰٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۶ اسفند (۱۶ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از عدم موفقیت در عبور از محدوده ۶۱۸۰۰ دلاری مجبور به عقب نشینی شد و با از دست دادن حمایت‌های ۶۰٫۰۰۰ و ۵۸۵۰۰ دلاری، اصلاح بزرگی را تجربه کرد. بیت کوین حتی حمایت ۵۵۰۰۰ دلاری را هم از دست داد و به سمت ۵۲۰۰۰ حرکت می‌کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۳۷۵۰ دلاری معامل می‌شود و احتمال ادامه روند اصلاحی تا ۵۲۰۰۰ دلار وجود دارد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیت کوین پس از اینکه در عبور از محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری ریجکت شد، اصلاح شدیدی را آغاز کرد و دیروز و امروز بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.

بیت کوین در مسیر نزولی، حمایت‌های مهم در محدوده ۵۸۵۰۰، ۵۶۰۰۰ و ۴۵۵۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار را از دست داد و حالا به سمت حمایت ۵۲۸۰۰ دلاری در محدوده فیبوناچی اصلاحی ۳۸/۲ درصد از صعود پیشین حرکت می‌کند.

بیت کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید خودش را به محدوده ۵۸۰۰۰ دلار برساند. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار  قرار دارد. در صورتی که بیت کوین بتواند به بالای ۵۵۰۰۰ دلار برسد این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به ۵۷۰۰۰ و سپس ۵۸۰۰۰ دلار تلاش کند.

عبور از محدوده ۵۸۵۰۰ و تثبیت بالای آن می‌تواند نشانه‌ای برای آغاز روند صعودی تازه‌ای برای بیت کوین باشد. در این مسیر ۶۰٫۰۰۰ و سپس ۶۲۰۰۰ مهمترین مقاومت‌های بیت کوین محسوب می‌شوند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین نتواند از مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری عبور کند، انتظار داریم اصلاح ادامه پیدا کند. در مسیر نزولی بیت کوین اولین حمایت در محدوده ۵۳۲۰۰ دلار قرار دارد، در صورت از دست دادن این حمایت محدوده ۵۲۵۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار نقش مهمی برای بازگشت قیمت ایفا خواهد کرد. از دست رفتن این حمایت مساوی است با سقوط بیت کوین تا محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت ۴۰ و ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۷٫۰۰۰ و سپس ۵۸۵۰۰   و ۶۰٫۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۳٫۲۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۲۵۰۰ تا ۵۲۰۰۰ و سپس ۵۰٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۵ اسفند (۱۵ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از اینکه موفق به عبور از محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار نشد، روند اصلاحی را آغاز کرده است و امروز تا محدوده ۵۸۴۰۰ دلار هم پایین کشیده شد. محدوده ۵۸۵۰۰ دلار که سقف پیشین قیمتی بیت کوین بوده و تا مدت‌ها به عنوان مقاومت عمل می‌کرد حالا به عنوان حمایت مهم در نظر گرفته می‌شود. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۸۷۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره خودش را به بالای ۶۰٫۰۰۰ دلار برساند.

بیت کوین که پس از عبور از مقاومت سرسخت ۵۸۵۰۰ دلاری روز ۱۳ مارس شتاب زیادی گرفت موفق شد حتی تا محدوده ۶۱۸۰۰ دلار هم پیشروی کند، با این حال نتوانست از این محدوده عبور کند و روز گذشته در محدوده ۶۱۷۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار در نوسان بود.

امروز هم بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری نشد و تا حمایت ۵۸۵۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلاری پایین کشیده شد. با این حال بیت کوین همچنان بالاتر از فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از صعودی پیشین (۵۶٫۱۲۴ تا ۶۱٫۷۰۰ دلار) قرار دارد و این شانس را خواهد داشت تا دوباره برای رسیدن به اهداف بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی بیت کوین اولین مقاومت در محدوده ۵۹۵۰۰ دلار و سپس ۶۱۰۰۰ دلار قرار گرفتن است. اما مقاومت مهمتری محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلاری است که پیش از این مانع ادامه روند صعودی بیت کوین شده بود. در صورتی که موفق به عبور از این مانع شود، مقاومت‌های  ۶۶۰۰۰ و ۶۸۰۰۰ دلار پیش از رسیدن بیت کوین به قیمت ۷۰٫۰۰۰ دلار قرار دارند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۹۵۰۰ و سپس ۶۱۰۰۰ دلار نشود، امکان ادامه روند اصلاحی وجود خواهد داشت. در مسیر نزولی اولین حمایت محدوده ۵۸۵۰۰ و سپس ۵۸۰۰۰ دلاری قرار دارند. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۵۶۲۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب نزولی شدید به سمت ۵۰ و پایین‌تر حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۹۵۰۰ دلار است. پس از آن  ۶۱٫۰۰۰ و سپس۶۱۸۰۰  تا۶۲۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۸٫۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۸۰۰۰ و سپس ۵۶۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۴ اسفند (۱۴ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین یک سال پس از پنجشنبه سیاه و سقوط به دره ۳۶۰۰ دلاری، روز گذشته موفق شد قله ۶۰٫۰۰۰ دلاری را فتح کند. بیت کوین حتی به محدوده ۶۲۰۰۰ دلاری هم نزدیک شد، اما در عبور از آن ناموفق بود. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۶۰۷۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای محدوده ۶۰ هزار دلار تثبیت کند و به سمت مقاومت ۶۵۰۰۰ دلاری حرکت کند.

در یک هفته گذشته بیت کوین موفق شد یک روند صعودی پایداری را آغاز کند. این حرکت که از محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری شروع شد خیلی زود بیت کوین را به محدوده ۵۸۰۰۰ دلاری و سقف قیمتی گذشته رساند. هرچند که بیت کوین بار اول موفق به عبور از این محدوده نشد و دوباره تا ۵۵۰۰۰ دلاری عقب نشینی کرد، اما روز گذشته موفق شد با یک جهش ۵ درصدی قوی از این مقاومت عوبر کند.

روند صعودی با عبور از مقاومت ۵۸۵۰۰ دلاری سرعت گرفت و بیت کوین موفق شد خیلی زود به بالای ۶۰٫۰۰۰ دلار برسد. بیت کوین حتی به محدوده ۶۱۸۰۰ دلاری هم نزدیک شد اما موفق به عبور از این محدوده نشد و کمی به عقب بازگشت.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار شود، درها به سمت قیمت‌های بالاتر برای بیت کوین باز خواهد شد، مانع بعدی پس از این مقاومت در محدوده ۶۲۵۰۰ دلار قرار دارد. اما مقاومت مهمتر که انتظار داریم بیت کوین به آن دست پیدا کند در محدوده ۶۵۰۰۰ دلار است. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از آن شود، محدوده ۶۸۰۰۰ دلار آخرین مانع قبل از بیت کوین ۷۰٫۰۰۰ دلاری خواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار نشود، انتظار داریم بیت کوین کمی در محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلار استراحت کند. در حال حاضر اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری قرار گرفته است. در صورتی که این حمایت از دست برود، ۵۸۵۰۰ دلار که تا پیش از این یک مقاومت مهم بود، حالا در نقش یک حمایت مهم وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا ۵۶۰۰۰ دلار و سپس ۵۵۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۷۰  قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۶۱٫۸۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار است. پس از آن  ۶۲٫۵۰۰ سپس۶۵۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۸٫۵۰۰ و سپس ۵۶۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۳ اسفند (۱۳ مارس ۲۰۲۱)

در حالی که یک سال است از سقوط تاریخی بیت کوین به محدوده ۳۶۰۰ دلاری می‌گذرد، بیت کوین همچنان در روند صعودی قرار دارد. با این حال بیت کوین دو روز پیش و پس از برخورد به مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری باز هم در عبور  از آن ناکام ماند اما امروز از ۵۹ هزار دلار هم عبور کرد و رکورد تازه‌ای ثبت کرد.. بیت کوین روز گذشته تا محدوده ۵۴۷۰۰ دلاری پایین کشیده شد اما دم بلند کندل روزانه نشان می‌دهد، خریداران همچنان با هر بار ریزش اشتیاق زیادی به خرید بیت کوین نشان می‌دهند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

تا زمانی که بیت کوین بالای محدوده حمایت ۵۵۰۰۰ دلاری (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) قرار دارد، روند صعودی آن معتبر خواهد بود. در حال حاضر مهمترین مقاومت برای بیت کوین محدوده ۵۸٫۳۴۰ دلاری است و در صورتی که گاوها بتوانند قیمت‌ را به بالای این مقاومت هدایت کنند، هدف بعدی بیت کوین قیمت ۶۴۰۰۰ و سپس ۷۲۰۰۰ دلار خواهد بود، البته به این شرط که خبرهای فاندامنتالی خوبی هم از بیت کوین به گوش برسد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی محدوده ۵۸۰۰۰ تا ۵۸۳۴۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در صورتی که خرس‌ها بتوانند  قیمت را به زیر خط میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یا محدوده ۵۵۵۰۰ دلاری برسانند، انتظار داریم بیت کوین روند اصلاحی خود را ادامه دهد. در مسیر اصلاحی حمایت بعدی در محدوده قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این حمایت، امکان ریزش بیت کوین تا محدوده ۴۴۰۰۰ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۶۰  قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۸۰۰۰ تا ۵۸۳۴۰ دلار است. پس از آن  ۶۰٫۰۰۰ سپس۵۸٫۰۰۰  دلار و ۶۴٫۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۵۷۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۰٫۰۰۰ و سپس ۴۵۰۰۰ تا ۴۴۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۱ اسفند (۱۱ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین روز گذشته برای ششمین روز متوالی روند صعودی از خود نشان داد و حتی موفق شد محدوده ۵۷۳۶۷ دلاری را هم لمس کند. اما موفق به عبور از آن نشد و امروز تا محدوده ۵۵۰۰۰ دلار به عقب بازگشت. با این حال همچنان شاهد نشانه‌های صعودی از بیت کوین هستیم و احتمال اینکه بیت کوین بتواند رکورد قیمتی خود را بشکند وجود دارد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۵۳۰۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند از مقاومت ۵۶۰۰۰ دلاری عبور کند.

روند صعودی بیت کوین که با عبور از محدوده ۵۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار قدرت بیشتری گرفت و پادشاه ارزهای دیجیتال حتی موفق شد از مقاومت ۵۶۰۰۰ و ۵۷۰۰۰ دلاری عبور کند. با این حال بیت کوین موفق به عبور کامل از این محدوده نشد و مجبور به عقب نشینی شد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در یک خط روند صعودی در محدوده ۵۵۰۰۰ دلار تشکیل شده است که می‌تواند بیت کوین را به قیمت‌های بالاتر هدایت کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده قیمتی ۵۶۰۰۰ تا ۵۶۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن مقاومت ۵۷۵۰۰ دلاری قرار دارد که روز گذشته بیت کوین موفق به عبور از آن نشده بود. عبور کامل از این محدوده می‌تواند درها را به سمت قیمت‌های بالاتر ۵۸۰۰۰ و ۶۰٫۰۰۰ دلار باز کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت‌های بالاسر خود نشود باید منتظر روند اصلاحی دوباره از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین اولین محدوده ۵۵۱۵۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار است که خط روند صعودی هم در این ناحیه قرار گرفته است. از دست دادن این خط روند و سقوط به زیر آن می‌تواند بیت کوین را تا ۵۴۰۰۰ دلار پایین بکشد. هر گونه ریزش بیشتر ممکن است باعث شود تا بیت کوین دوباره محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری را ملاقات کند.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۱ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۶۰  قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۵۶۰۰۰ تا ۵۶۵۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۷٫۵۰۰ سپس۵۸٫۰۰۰  دلار و ۶۰٫۰۰۰ قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۵۵۱۵۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۴۰۰۰ و سپس ۵۲۵۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که برای ۵ روز متوالی روند صعودی را در پیش گرفته است، روز گذشته هم با افزایش قیمت ۵ درصدی به کار خوت پایان داد. روند صعودی بیت کوین روز گذشته تا مقاومت ۵۵۸۰۰ دلاری ادامه پیدا کرد اما موفق به عبور از این مانع نشد و تا محدوده ۵۳۰۰۰ دلاری عقب نشینی کرد. بیت کوین در حال حاضر در محدوده قیمت ۵۳۸۰۰ دلاری معامله می‌شود و مشغول محکم کردن جایگاه خود بالای این حمایت است.

بیت کوین که روز گذشته موفق شد از مقاومت ۵۴۵۰۰ دلاری عبور کند، به حرکت خود تا محدوده ۵۵۸۰۰ دلاری هم ادامه داد اما موفق به عبور از آن نشد تا خیلی زود به زید ۵۴۰۰۰ دلار باز گردد. با این حال حمایت ۵۳۰۰۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر قیمت شد. در حال حاضر بیت کوین به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی محدوده ۵۳۵۰۰ دلار قرار دارد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنید، شاهد یک خط روند در محدوده حمایت ۵۲۵۰۰ دلاری هستیم که حمایت بسیار مهمی محسوب می‌شود، چرا که این خط روند صعودی می‌تواند بیت کوین را دوباره به محدوده ۵۵۰۰۰ دلار بازگرداند. همچنین این محدوده فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از صعود قبلی (۴۹۳۷۵ تا ۵۵۸۰۰ دلار) است و حمایت بسیار مهم بیت کوین است.

در صورتی که بیت کوین موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند باید منتظر ادامه روند صعودی از طرف آن باشیم. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین محدوده ۵۴۵۰۰ و سپس ۵۵۰۰۰ است. در صورت عبور از این دو مانع بیت کوین می‌تواند شانس خود را برای شکستن مقاومت ۵۵۸۰۰ دلار که روز گذشته در عبور از آن ناکام بود، امتحان کند. در صورت عبور بیت کوین از محدوده ۵۵۸۰۰ تا ۵۶۰۰۰ دلار، ایستگاه بعدی ۵۸۰۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت بالای خود نشود، باید منتظر ادامه اصلاح قیمت باشیم. همانطور که گفتیم محدوده ۵۳۰۰۰ دلار اولین حمایت برای بیت کوین است. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۵۲۸۰۰ تا ۵۲۵۰۰ دلار برای بیت کوین بسیار حیاتی خواهد بود. در صورت سقوط بیت کوین به زیر این محدوده و از دست دادن خط روند صعودی، احتمال ملاقات دوباره بیت کوین با قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۶۰  قرار دارد و به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۵٫۸۰۰ تا ۵۶۰۰۰ سپس۵۸٫۰۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۳۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۲۷۰۰ تا ۵۲۵۰۰  و سپس ۵۲۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۹ اسفند (۹ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین بالاخره روز گذشته موفق شد با جهش ۸ درصدی از مقاومت ۵۲۰۰۰ دلاری عبور کند و حالا امیدوار است بتواند یک بالاترین قیمت تاریخ جدیدی را به ثبت برساند. بیت کوین که چندین بار در عبور از محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری ناموفق بود، شب گذشته از این مانع رد شد، بیت کوین حتی امروز به محدوده ۵۴۵۰۰ دلاری هم رسید اما در حال حاضر با کمی عقب نشینی در قیمت ۵۳۸۰۰ دلاری معامله می‌شود.

روز گذشته شاهد یک روند صعودی تازه از طرف بیت کوین بودیم که به خوبی قیمت را به بالای محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری رساند. بیت کوین با حفظ این محدوده فرصت را برای رسیدن به ۵۲۰۰۰ دلار مهیا دید و بالاخره بعد از چند بار تلاش برای عبور از آن شب گذشته موفق شد از آن عبور کند. روند صعودی بیت کوین همینجا خاتمه پیدا نکرد و با عبور از مقاومت ۵۲۸۰۰ دلاری به بالای ۵۳۰۰۰ دلار هم رسید.

در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۵۴۰۰۰ دلاری به مانع برخورد کرده است و در صورتی که موفق به عبور از مقاومت ۵۴۲۵۰ دلاری شود، انتظار داریم خیلی زود به ۵۵۰۰۰ دلار هم دست پیدا کند. در صورت ادامه این روند بیت کوین به سمت بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۵۸۰۰۰ دلار حرکت خواهد کرد. اگر مشکلی به وجود نیاید می‌توانیم شاهد بیت کوین ۶۰٫۰۰۰ دلاری باشیم.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مانع ۵۴۲۵۰ دلاری نشود، اولین محدوده حمایتی در قیمت ۵۳۰۰۰ دلار وجود دارد، در صورتی که این محدوده نتواند مانع از کاهش قیمت شود، حمایت ۵۲۷۰۰ تا ۵۲۵۰۰ که پیش از به عنوان یک مقاومت عمل می‌کرد حالا یک محدوده حمایی خوب شناخته می‌شود. اما در صورت از دست دادن این محدوده  انتظار داریم قیمت بیت کوین بالای محدوده ۵۲۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند و مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۷۰  قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۴۰۰۰ تا ۵۴۲۵۰ دلار است. پس از آن  ۵۵٫۰۰۰ و سپس۵۸٫۰۰۰  تا۶۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۳۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۵۲۷۰۰ تا ۵۲۵۰۰  و سپس ۵۲۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۸ اسفند (۸ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین روز گذشته با افزایش قیمت نزدیک به ۴ درصد موفق شد دوباره به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری باز گردد و همه را به رسیدن به قیمت‌های بالاتر امیدوار کند. با این حال موفق به عبور از قیمت ۵۱۷۰۰ دلاری نشد و دوباره تا ۴۹۳۰۰ دلار پایین کشیده شد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمت ۴۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا دوباره به بالای ۵۰٫۰۰۰ دلار بازگردد.

بیت کوین پس از اینکه دو روز پیش به خوبی موفق شد بالا محدوده ۴۸۰۰۰ دلار موقعیتش را تثبیت کند، روند صعودی قوی را آغاز کرد و حتی موفق شد خودش را به محدوده ۵۱۷۰۰ دلاری برساند. اما مانند ۵ روز پیش باز هم موفق به عبور کامل از این ناحیه نشد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که بیت کوین در یک هفته گذشته مشغول ثبت کف‌های بالاتر است و یک خط روند صعودی را ایجاد کرده است. به این ترتیب اگر بیت کوین بالای این خط روند باقی بماند انتظار داریم دوباره برای شکست مقاومت ۵۱۵۰۰ دلاری تلاش کند.

مقاومت بعدی در مسیر صعودی بیت کوین ۵۲۰۰۰ دلار خواهد بود. عبور کامل از این مقاومت می‌تواند درها را برای رسیدن به قیمت‌های ۵۳۲۰۰ و ۵۴۵۰۰ دلار و بالاتر باز کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین موفق نشود موقعیتش را بالای محدوده ۴۹۵۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ دلار تثبیت کند و به زیر خط روند سقوط کند، باید منتظر ادامه روند اصلاحی بیت کوین باشیم.

در حال حاضر اولین محدوده حمایتی برای بیت کوین محدوده ۴۹۵۰۰ دلاری یا خط کیجونسن است و در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۴۹۰۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد. اما مهمترین حمایت برای بیت کوین کف ابر کومو یا محدوده ۴۸۰۰۰ دلار است که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۶٫۵۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۸ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۵۰ قرار دارد.  
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۱۰۰۰ تا ۵۱۵۰۰ دلار است. پس از آن  ۵۲٫۰۰۰ و سپس۵۴٫۵۰۰  تا۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۹۵۰۰ تا ۴۹۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۴۸۰۰۰ و سپس ۴۶۵۰۰ تا ۴۵٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۷ اسفند (۷ مارس ۲۰۲۱)

روز گذشته بیت کوین در محدوده ۴۹۳۰۰ تا ۴۷۰۰۰ دلار در نوسان بود و با مقاومت یا حمایت مهمی نزدیک نشد. با این حال بیت کوین به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در نزدیکی ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد و تا زمانی که بالای ۴۸۰۰۰ دلار باشد این شانس را خواهد داشت تا دوباره به سمت مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری حرکت کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۹۳۰۰ دلاری معامله می‌شود.

از ابتدای ماه مارس بیت کوین موفق شده است موقعیت خود را بالای محدوده ۴۶۰۰۰ دلاری حفظ کند که نشان می‌دهد گاوها به خوبی قدر این فرصت را می‌دانند و بیت کوین با هربار اصلاح قیمت تا محدوده ۴۶۰۰۰ دلار با فشار خرید مواجه می‌شود و خیلی زود به بالای محدوده ۴۷۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلاری باز می‌گردد.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم متوجه تشکیل یک مثلث با مقاومت در محدوده ۵۰٫۰۰۰ و حمایت در محدوده ۴۶۰۰۰ دلار خواهیم بود. تا زمانی که بیت کوین بالای ۴۸۰۰۰ دلار قرار داشته باشد این شانس را خواهد داشت تا با شکست مثلث به سمت بالا به سمت مقاومت‌های ۵۱۰۰۰ و ۵۱۵۰۰ دلار حمله کند.

در صورتی که بیت کوین بتواند از مقاومت ۵۲۵۰۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های ۵۳۰۰۰، ۵۵۰۰۰ دلار  و بالاتر تلاش کند.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۴۹۶۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ دلاری نشود و مثلث به سمت پایین شکسته شود. باید منتظر کاهش مجدد قیمت بیت کوین باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۴۸۸۰۰ دلار است اما حمایت مهم که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت شود در محدوده قیمت ۴۸۰۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۴۷۰۰۰ دلاری و سپس محدوده ۴۶۵۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلاری وارد عمل خواهند شد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای عدد ۵۰ و در محدوده ۵۵ قرار دارد.  
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۹٫۶۰۰ تا ۵۰٫۲۰۰ دلار و پس از آن  ۵۱٫۰۰۰ و سپس۵۱٫۵۰۰  تا۵۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸٫۸۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۴۷۰۰۰ و سپس ۴۶۵۰۰ تا ۴۵٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۶ اسفند (۶ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از اینکه موفق نشد از مقاومت ۵۲۰۰۰ دلاری به طور کامل عبور کند، مجبور به عقب نشینی شد و روز گذشته تا محدوده ۴۶۲۰۰ دلار سقوط کرد. در حالی که بسیار از تریدرها و تحلیلگران نسبت به ادامه بولران دچار تردید شدند، بیت کوین حمایت ۴۶۰۰۰ دلاری را از دست نداد و توانست تا محدده ۴۹۵۰۰ دلار پیشروی کند. امروز هم بیت کوین در محدوده ۴۸۷۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا دوباره به محدوده ۵۰۰۰۰ دلار دست پیدا کند.

بیت کوین که از ابتدای ماه مارس روند صعودی بسیار قوی را آغاز کرده بود تا محدوده ۵۲۵۰۰ دلار هم پیشروی کرد ولی موفق به عبور از آن نشد و تا حمایت ۴۶۰۰۰ دلاری پایین کشیده شد. در حالی که بسیاری از تریدرها پیش بینی می‌کردند بیت کوین تا محدوده ۴۲۰۰۰ دلار یا حتی پایین‌تر ریزش کند. بیت کوین پس از برخورد به این محدوده دوباره روند صعودی به خود گرفت و در حال حاضر تلاش می‌کند تا به مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری برسد.

البته پیش از رسیدن به ۵۰٫۰۰۰ دلار بیت کوین باید تلاش کند به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته برسد که در محدوده قیمت ۴۹۰۰۰ دلاری قرار گرفته است.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم، شاهد تشکیل یک الگوی مثلث با مقاومت با مقاومت در محدوده ۴۹۰۰۰ و حمایت در محدوده ۴۶۰۰۰ هستیم. در صورتی که بیت کوین بتواند مثلث را به بالا بشکند و از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعده عبور کند، انتظار داریم بتواند خودش را به محدوده ۵۰٫۰۰۰ و سپس ۵۱٫۵۰۰ دلار برساند. بیت کوین برای اینکه دوباره شانس رسیدن به سقف قیمتی خود را داشته باشد باید از سد مقاومت ۵۲۰۰۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین مثلث را به سمت پایین بشکند و حمایت ۴۶۰۰۰ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر ادامه روند اصلاحی از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین حمایت بعدی در محدوده ۴۵۰۰۰ و سپس ۴۲۰۰۰ و در نهایت ۴۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۹٫۰۰۰ دلار و پس از آن  ۵۰٫۰۰۰ و سپس۵۱٫۵۰۰  تا۵۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۶٫۲۰۰ تا ۴۶۰۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۴۵۰۰۰ و سپس ۴۳۵۰۰ تا ۴۲٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۴ اسفند (۴ مارس ۲۰۲۱)

روز گذشته بیت کوین موفق شد با رشد ۸ درصدی از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری عبور کند و حتی خودش را به ۵۲٫۵۰۰ دلار هم رساند اما موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده نشد. به این ترتیب تا محدوده ۴۹۰۰۰ دلاری عقب نشینی کرد تا دوباره شانس خود را برای عبور از این مقاومت مهم امتحان کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۹٫۶۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین پس از عبور از مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری موفق شد قدرت تازه‌ای به دست بیاورد و به این ترتیب از سد مقاومت‌های ۵۰٫۰۰۰ و ۵۱۵۰۰ دلاری هم عبور کرد. با اینکه موفق شد خودش را به بالای محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری برساند اما موفق به عبور از ابر کومو و حفظ موقعیت بالای این محدوده خود نشد.

همچنین در نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین در محدوده ۴۹۶۰۰ دلار شاهد تشکیل یک روند صعودی هستیم، در صورتی که بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای این خط روند شود، انتظار می‌رود بتواند دوباره به سمت مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری و ۵۱۵۰۰ دلاری حرکت کند.

عبور از محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری و تثبیت جایگاه بالای این محدوده درها را به سمت قیمت‌های بالاتر تا محدوده ۵۳۲۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلار باز خواهد کرد.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۵۲۰۰۰ دلاری نشود، این احتمال وجود دارد که برای کوتاه مدت در محدوده ۴۸۰۰۰ تا ۵۱۵۰۰ دلار در نوسان باشد. از دست دادن حمایت ۴۸۰۰۰ دلاری می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۶۰۰۰ و سپس ۴۴۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد ولی با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۰٫۰۰۰ دلار و پس از آن  ۵۱٫۵۰۰ و سپس۵۲٫۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸٫۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۷٫۵۰۰ و سپس ۴۶۰۰۰ تا ۴۶٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۳ اسفند (۳ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین که ماه مارس را بسیار خوب آغاز کرده بود، روز دوشنبه نزدیک به ۱۰ درصد جهش قیمت را تجربه کرد و خودش را به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار رساند اما موفق به عبور از آن نشد و روز گذشته تا ۴۷۰۰۰ دلار پایین آمد تا حدس و گمان‌ها در مورد پایان اصلاح یا ادامه روند اصلاحی همچنان ادامه داشته باشد. در نهایت قیمت بیت کوین روز گذشته در محدوده ۴۸۳۰۰ دلار بسته شد. امروز هم بیت کوین دوباره روند صعودی گرفته و قصد دارد از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری عبور کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده قیمت ۴۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

با وجود شروع روند صعودی قوی از طرف بیت کوین از ابتدای ماه مارس، اما همچنان نمی‌توان به طور قطع گفت روند اصلاحی بیت کوین به پایان رسیده است. با توجه به برخورد بیت کوین به مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری ممکن است روند اصلاحی بیت کوین تا محدوده ۴۲۰۰۰ دلار ادامه پیدا کند.

اگر بخواهیم جزئی‌تر به قضیه نگاه کنیم بیت کوین پس از برخورد به محدوده ۴۹٫۸۰۰ دلاری یا کف ابر کومو مجبور به عقب نشینی شد و با از دست دادن حمایت‌های ۴۹ و ۴۸ هزار دلار به محدوده ۴۷۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما همچنان به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است.

همچنین در محدوده قیمت ۴۹۰۰۰ دلاری شاهد تشکیل یک کانال نزولی هم هستیم، در صورتی که بیت کوین موفق به شکست این کانال به سمت بالا شود و از ابر کومو عبور کند انتظار داریم خیلی زود به محدوده ۵۰٫۰۰۰ و سپس ۵۲۰۰۰ دلار دست پیدا کند.

اما اگر بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۴۹۰۰۰ دلاری نشود و در داخل کانال نزولی به دام بیفتد احتمال ادامه روند اصلاحی بیشتر خواهد بود.

در مسیر نزولی اولین محدوده حمایتی در قیمت ۴۸۰۰۰ و سپس ۴۷۵۰۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر در نزدیکی ۴۷۰۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود. در صورت از دست دادن این حمایت احتمال اصلاح بیشتر قیمت تا محدوده ۴۶۵۰۰ و ۴۳۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب ثابت در محدوده ۵۵ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۹۰۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ دلار و پس از آن  ۵۲٫۰۰۰ و سپس۵۵٫۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸٫۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۷٫۵۰۰ و سپس ۴۷۰۰۰ تا ۴۶٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۲ اسفند (۲ مارس ۲۰۲۱)

در روز آخر ماه فوریه و با برخورد قیمت بیت کوین به محدوده حمایتی ۴۳۰۰۰ دلاری شاهد یک روند صعودی خوب از طرف بیت کوین بودیم. به این ترتیب پادشاه ارزهای دیجیتال موفق شد روز گذشته یعنی ۱ مارس را با نزدیک به ۱۰ درصد افزایش قیمت به پایان برساند و خودش را از محدوده ۴۵۰۰۰ دلار به ۴۹۵۰۰ دلار نزدیک کند. با این حال موفق به عبور از این محدوده نشد و امروز هم همچنان در محدوده قیمتی ۴۹۰۰۰ دلاری نوسان می‌کند.

بیت کوین پس از برخورد به محدوده ۴۳۰۰۰ دلار موفق شد حرکت صعودی قوی را آغاز کند و از مقاومت‌های ۴۵۰۰۰ و ۴۶۰۰۰ دلار عبور کند. گاوها که کنترل بازار را به دست گرفته بودند از سد ۴۷۰۰۰ دلار هم گذشتند. به این ترتیب بیت کوین به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت.

بیت کوین که موقعیت را برای صعودی مناسب می‌دید از سد مقاومت ۴۸۰۰۰ دلار هم گذشت و خودش را به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری نزدیک کرد اما در عبور از آن موفق نبود. محدوده ۵۰٫۰۰۰ تا ۵۱۰۰۰ دلاری بسیار مهم است چرا که ابر کومو در این محدوده تشکیل شده است و بیت کوین برای اینکه روند صعودی خود را تثبیت کند باید بتواند از ابر کومو عبور کند. در صورت موفقیت بیت کوین در عبور از محدوده ۵۱۰۰۰ دلاری انتظار داریم بیت کوین بتواند خودش را به مقاومت‌های بعدی که در قیمت ۵۲۰۰۰ و سپس ۵۵۰۰۰ دلار قرار گرفته‌اند، برساند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین در عبور از ابر کومو در محدوده قیمتی ۵۰ تا ۵۱ هزار دلار موفق علم نکند، باید منتظر ادامه اصلاح از طرف آن باشیم.

در مسیر اصلاحی قیمت بیت کوین اولین حمایت در محدوده ۴۸۰۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده قیمتی ۴۶۵۰۰ یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به عنوان حمایت عمل خواهد کرد. در صورت ریزش بیشتر قیمت، احتمال اینکه دوباره بیت کوین محدوده حمایتی۴۳۰۰۰ دلاری را ملاقات کند بسیار زیاد است.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب ثابت در محدوده ۵۵ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۰ تا ۵۱٫۰۰۰ دلار و پس از آن  ۵۲٫۰۰۰ و سپس۵۵٫۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸٫۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۶٫۵۰۰ و سپس ۴۳٫۰۰۰  تا ۴۳۲۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۱ اسفند (۱ مارس ۲۰۲۱)

آنچه که درباره اصلاح بیت کوین پیش بینی می‌شد بالاخره دیروز رخ داد و قیمت بیت کوین به زیر محدوده حمایتی ۴۴۰۰۰ دلار سقوط کرد. با این حال بیت کوین در محدوده ۴۳۰۰۰ دلاری با حجم خرید گاوهای بازار مواجه شد و موفق شد خودش را به بالای ۴۶۰۰۰ دلار برساند. در حال حاضر بیت کوین در محدوده قیمت ۴۶٫۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین پس از از دست دادن حمایت ۴۸۰۰۰ دلاری در روزهای گذشته روند نزولی قوی را در پیش گرفت و روز گذشته تا محدوده ۴۳۰۰۰ دلاری هم پایین کشیده شد.  سپس بیت کوین با برخورد به محدوده ۴۳۰۰۰ دلاری دوباره روند صعودی در پیش گرفت و خیای زود موفق شد خودش را به بالای محدوده ۴۶۰۰۰ دلاری برساند و در حال حاضر سعی می‌کند از مقاومت ۴۷۰۰۰ دلاری عبور کند.

عبور از قیمت ۴۷۰۰۰ دلاری برای بیت کوین بسیار مهم است چرا که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم در این محدوده قرار گرفته است. همچنین فیبوناچی اصلاحی ریزش اخیر (از ۴۸۳۰۰ تا ۴۳۰۰۰ دلار) هم در قیمت ۴۷۰۵۰ دلار قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این محدوده شود، مانع بعدی در قیمت ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد. در این مقاومت شاهد یک خط روند نزولی هستیم. در صورتی که بیت کوین این خط را به بالا بشکند و از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کند، می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۵۰٫۰۰۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۴۷۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلاری نشود، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۴۵۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت برای بیت کوین از دست برود. انتظار داریم محدوده ۴۳٫۸۰۰ و ۴۲۰۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شوند.

در صورت هر گونه ریزش بیشتر محدوده ۴۱٫۲۰۰ تا ۳۹۰۰۰ به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۱ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۷٫۰۰۰ دلار و پس از آن  ۴۸٫۰۰۰ و سپس۵۰٫۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۵٫۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۳٫۸۰۰ و سپس ۴۱٫۲۰۰  تا ۳۹۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین پس از آنکه موفق به عبور از مقاومت ۵۲۰۰۰ دلاری نشد، ریزش تازه‌ای را شروع کرد. بیت کوین که چند روز گذشته را در محدوده ۴۴۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلار نوسان می‌کرد، امروز به زیر حمیات ۴۴۰۰۰ دلاری سقوط کرد و محدوده ۴۳۷۰۰ دلاری را لمس کرد. به نظر می‌رسد ریزش بیت کوین حداقل تا حمایت ۴۱۰۰۰ دلاری ادامه خواهد داشت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۴۵۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین که هفته پیش هم تا محدوده ۴۴۰۰۰ دلاری پایین آمده بود، در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و موفق شد تا ۵۲۰۰۰ دلار پیشروی کند. اما در عبور از این مقاومت موفق نبود و دوباره روند نزولی را آغاز کرد. بیت کوین چند روز در محدوده ۴۴۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ در نوسان بود تا اینکه بالاخره امروز این حمایت را از دست داد و به زیر ۴۴۰۰۰ دلار سقوط کرد. هر چند خیلی زود به بالای این محدوده برگشت، اما تا زمانی که نتواند خودش را به محدوده ۴۶۰۰۰ دلاری برساند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، روند نزولی بیت کوین ادامه خواهد داشت.

در مسیر نزولی بیت کوین حمایت‌های مهمی در محدوده ۴۱۰۰۰ و سپس ۴۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد که از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری خواهند کرد. در صورت سقوط بیت کوین به زیر محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری، حمایت مهمی در محدوده قیمتی ۳۷٫۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که روند اصلاحی بیت کوین به پایان برسد و بیت کوین روند صعودی تازه‌ای را آغاز کند، مقاومت مهم در محدوده ۴۸۰۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورتی که بیت کوین به بالای این محدوده برسد، می‌تواند روند صعودی قدرتمندی را آغاز کند. در ادامه مسیر صعودی بیت کوین مقاومت مهم دیگری در قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

عبور بیت کوین از ۵۰٫۰۰۰ دلار فرصت را برای افزایش بیشتر قیمت تا محدوده ۵۲۰۰۰ و سپس ۵۵۰۰۰ دلار مهیا خواهد کرد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۵۰ و در محدوده عدد ۳۵ قرار گرفته است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۶٫۲۰۰ لار و پس از آن  ۴۸٫۰۰۰ و سپس۵۰٫۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۱٫۲۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۰٫۰۰۰ و سپس ۳۷٫۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۹ اسفند (۲۷ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین روز پنجشنبه موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری نشد و روز جمعه تا محدوده ۴۴٫۰۰۰ دلاری سقوط کرد. اما در این محدوده با فشار خرید از طرف گاوها مواجه شد و دوباره به بالای محدوده ۴۸٫۰۰۰ دلاری صعود کرد. اما دوباره روند نزولی به خود گرفت تا در نهایت روز جمعه را با قیمت ۴۶٫۲۰۰ دلار به پایان برساند. بیت کوین امروز هم موفق شد خودش را تا محدوده ۴۸٫۰۰۰ دلاری بالا بکشد اما در عبور از این محدوده موفق نبود و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۴۷٫۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهد، باید موقعیتش را بالای محدوده ۴۶٫۲۰۰ دلار حفظ کند. در این صورت اولین مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین در قیمت ۴۸٫۴۰۰ تا ۴۸٫۸۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مانع شود، انتظار داریم با مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری روبرو شود.

بیت کوین اگر بتواند از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند، می‌تواند شانس خود را برای عبور از ۵۲٫۰۰۰ دلار امتحان کند. در این صورت بیت کوین وارد یک روند صعودی قوی خواهد شد و درها به سمت قیمت‌های بالاتر باز خواهد شد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۴۸٫۰۰۰ دلار نشود و کندل هفتگی بالای محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری بسته نشود، باید منتظر اصلاح بیشتری از طرف پادشاه ارزهای دیجیتال باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین اولین محدوده حمایتی در قیمت ۴۶٫۲۰۰ تا ۴۶٫۰۰۰ دلار قرار دارد. از دست دادن این حمایت مساوی است با ریزش تا محدوده ۴۴٫۰۰۰ دلار.

هر گونه ریزش بیشتر از طرف بیت کوین می‌تواند قیمت را تا محدوده ۴۲٫۰۰۰ تا ۴۱٫۸۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی خود قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۵۰ و در محدوده عدد ۴۵ قرار گرفته است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۸٫۴۰۰ تا ۴۸٫۸۰۰ دلار و پس از آن  ۵۰٫۰۰۰ و۵۲٫۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۶٫۲۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۴٫۰۰۰ و سپس ۴۲٫۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۷ اسفند (۲۵ فوریه۲۰۲۱)

پس از دو ریزش بزرگ در روزهای دوشنبه و سه شنبه که باعث شد قیمت بیت کوین تا ۴۵۰۰۰ دلار سقوط کند، بالاخره روز گذشته کندل روزانه بیت کوین سبز بسته شد. بیت کوین روز چهارشنبه در محدوده قیمتی ۴۷۰۰۰ تا ۵۱٫۵۰۰ دلار در نوسان بود و با قیمت ۴۹۶۵۰ دلار به کار خود پایان داد. امروز هم بیت کوین روند صعودی را در پیش گرفته است و در زمان نگارش این مطلب بالای محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار ساعتی قیمت بیت کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که در محدوده قیمت ۴۸۰۰۰ دلار حمایت خوبی به دست آورده است و همین امر باعث صعود به قیمت‌های بالاتر از ۵۰٫۰۰۰ دلار شد. با این حال بیت کوین همچنان زیر محدوده ۵۲۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری شود، می‌تواند به قیمت‌های بالاتر هم فکر کند. در مسیر صعودی بیت کوین اولین مقاومت در قیمت ۵۱۵۰۰ و سپس ۵۲۰۰۰ دلاری قرار گرفته است.

مقاومت ۵۱۵۰۰ دلاری در واقع فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از سقوط پیشین ( ۵۸٫۴۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار) محسوب می‌شود. به همین دلیل مقاومت مهمی برای بیت کوین به حساب می‌آید. همچنین قیمت ۵۲۰۰۰ دلار هم در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این دو مقاومت مهم شود، می‌توانیم به ادامه روند صعودی تا قیمت‌های ۵۳۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلار امیدوار باشیم.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده ۵۱٫۵۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار عبور کند، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۴۹۵۰۰ قرار دارد. اما حمایت مهمتر در قیمت ۴۸۰۰۰ دلار شکل گرفته است. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۵۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین حال پس گرفتن محدوده صعودی خود قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۵۰ و در محدوده عدد ۴۵ قرار گرفته است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۱٫۵۰۰ تا ۵۲٫۰۰۰ دلار و پس از آن  ۵۳۰۰۰ و۵۵۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۹۵۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۸۰۰۰ و سپس ۴۵۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۶ اسفند (۲۴ فوریه۲۰۲۱)

قیمت بیت کوین شب گذشته باز هم تا محدوده ۴۵۰۰۰ دلار پایین کشیده شد و در این محدوده با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه شد. به این ترتیب بیت کوین موفق شد روند صعودی به خود بگیرد و کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند. اما به نظر می‌رسد بیت کوین در عبور از محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری با مقاومت سرسختی روبرو شده است. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۹۶۰۰ دلاری معامله می‌شود.

در دو روز گذشته شاهد بودیم بیت کوین به زی محدوده حمایتی ۵۲۰۰۰ و ۵۰٫۰۰۰ دلار سقوط کرد. حتی بیت کوین دوبار به محدوده ۴۴۵۰۰ تا ۴۵۰۰۰ هم رسید ولی با حمایت خریداران از این منطقه پایین‌تر سقوط نکرد.

شب گذشته بیت کوین با برخورد به محدوده ۴۵۰۰۰ دلاری به سمت بالا پرتاب شد و حتی تا ۵۱۵۰۰ دلار یا فیبوناچی ۵۰ درصد از سقوط پیشین ( از ۵۸۳۸۰ تا ۴۴۷۰۰ دلار) هم پیشروی کرد. اما به نظر می‌رسد در این ناحیه با مقاومت مهمی روبرو شده است.

در حال حاضر بیت کوین با مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری دست و پنجه نرم می‌کند، در صورتی که موفق به عبور از محدوده شود، ۵۱٫۲۰۰، ۵۱٫۸۰۰ و ۵۲۰۰۰ دلار موانع بیت کوین در مسیر صعودی محسوب می‌شود.

اگر بیت کوین بتواند خودش را به بالای محدوده ۵۱٫۸۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار برساند، می‌توانیم به افزایش قیمت آن تا محدوده ۵۵۰۰۰ دلار امیدوار باشیم.

در طرف دیگر ماجرا یک روند نزولی در نزدیکی مقاومت ۵۱۲۰۰ دلار شکل گرفته است. در صورتی که بیت کوین نتواند از این مقاومت عبور کند و موقعیتش را بالای محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری تثبیت کند احتمال اینکه قیمت دوباره به زیر محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار سقوط کند وجود دارد. 

در مسیر نزولی بیت کوین اولین محدوده حمایتی در قیمت ۴۸۰۰۰ دلار قرار گرفته است، در صورت از دست رفتن این محدوده، حمایت مهمی که در قیمت ۴۵۰۰۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم دو بار مانع ریزش بیت کوین در روزهای گذشته شده بود. هر گونه ریزش بیشتر و از دست دادن این حمایت می‌تواند ریزش ۱۰ درصدی تا محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلار را برای بیت کوین در پی داشته باشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی خود  قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۵۰ و به سمت عدد ۴۰ میل می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۰٫۰۰۰ تا ۵۱٫۲۰۰ دلار و پس از آن  ۵۱٫۸۰۰ تا ۵۲۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۵۰۰۰ و سپس ۴۲٫۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

 

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۵ اسفند (۲۳ فوریه۲۰۲۱)

روز گذشته بیت کوین اصلاح شدیدی را تجربه کرد و با ریزش ۱۵ درصدی از محدوده ۵۸۰۰۰ دلار تا ۴۷۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. بسیاری از خریداران و تریدرها که این اصلاح را فرصت تازه‌ای برای خرید بیشتر دیدند در محدوده ۴۷۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلار به بازار وارد شدند و افزایش تقاضا باعث برگشت بیت کوین به محدوده ۵۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلاری شد. با این حال بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۵۵۰۰۰ دلار نشد و دوباره روند اصلاحی را در پیش گرفت. بیت کوین امروز یکبار دیگر تا محدوده ۴۸۶۰۰ دلار پایین کشیده شد. در زمان نگارش این مطلب هر واحد بیت کوین در محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

واگرایی که مدتی در نمودار قیمت بیت کوین دیده می‌شد بالاخره تاثیر خود را گذاشت و بیت کوین پس از رسیدن به محدوده ۵۸۰۰۰ دلاری وارد فاز اصلاحی شد. در مسیر نزولی بیت کوین حمایت‌های مهم ۵۶۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلاری را از دست داد و به زیر محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرد.

بیت کوین همچنین با از دست دادن ناحیه ۵۴۵۰۰ دلاری یک روند صعودی قوی را هم به زیر شکست و به زیر قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلاری سقوط کرد. اما این پایان کار نبود و بیت کوین تا محدوده فیبوناچی اصلاحی ۷۸/۶ درصد از روند صعودی پیشین خود پایین کشیده شد. بیت کوین با برخورد به محدوده قیمتی ۴۷۵۰۰ دلاری با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شد و موفق شد کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند.

بیت کوین در مسیر صعودی موفق شد تا محدوده ۵۵۰۰۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم صعود کند، اما این محدوده مانند یک مقاومت بسیار قوی مانع از ادامه روند صعودی بیت کوین شد. به این ترتیب بیت کوین به در بسته خورد و دوباره به سمت حمایت‌های قبلی تا محدوده ۴۸۵۰۰ دلار بازگشت.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری قرار دارد و در صورتی که بتواند موقعیت خود را بالای این حمایت مهم حفظ کند می‌تواند دوباره شانس خود را برای رسیدن به مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری امتحان کند. اگر بیت کوین موفق شود از مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری به خوبی عبور کند و موقعیتش را تثبیت کند، مانع بعدی در مسیر صعودی ۵۷۰۰۰ دلار خواهد بود.

 در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به شکست مقاومت بالاسر خود نشود و محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری را هم از دست بدهد احتمالا اصلاح ادامه خواهد داشت. اولین محدوده حمایتی برای بیت کوین در محدوده ۴۷۵۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلار (EMA 20) قرار دارد. در صورت از دست رفتن آن، قیمت‌های ۴۳۰۰۰ و ۴۰٫۰۰۰ دلاری (EMA 50) به عنوان حمایت وارد عمل خواهند شد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی خود  قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۵۰ و به سمت عدد ۳۰ میل می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار و پس از آن ۵۷٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۷٫۵۰۰ تا ۴۸۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۴۲۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۴ اسفند (۲۲ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که با عبور از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری همچنان به روند مثبت خود ادامه می‌دهد، روز گذشته بار دیگر موفق شد یک رکورد قیمتی جدید ثبت کند. به این ترتیب بیت کوین با رشد ۵ درصدی روز گذشته موفق شد به قیمت ۵۸۳۵۰ دلاری دست پیدا کند و قیمت یک واحد بیت کوین از شمش یک کیلویی طلا هم فراتر رود. البته بیت کوین پس از برخورد به این محدوده موفق به عبور نشد و تا محدوده ۵۴۷۰۰ دلاری پایین کشیده شد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده قیمت ۵۶۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین روز ۱۹ فوریه وقتی موفق شد با یک کندل قوی از مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری عبور کند، احتمال ادامه روند صعودی آن بیشتر شد و در ادامه موفق شد از سد مقاومت‌های ۵۶۰۰۰ و ۵۷۰۰۰ دلاری عبور کند و حتی به بالای مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری برسد.

بیت کوین پس از برخورد با محدوده ۵۸۳۵۰ دلاری در شب گذشته، روند اصلاحی را در پیش گرفت و تا محدوده ۵۴٫۷۰۰ دلار هم پایین کشیده شد، اما با برخورد به کف کانال صعودی دوباره به روند عادی خود برگشت.

تا زمانی که بیت کوین بالای محدوده خط روند با حمایت ۵۴۷۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلاری قرار دارد، ادامه روند صعودی آن محتمل است. در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین در قیمت ۵۷۵۰۰ و سپس ۵۸۰۰۰ دلار است. در صورتی که بیت کوین بتواند به سقف قیمتی روز گذشته خود دست پیدا کند و به خوبی از آن عبور کند، رسیدن به ۶۰٫۰۰۰ دلار برای بیت کوین دور از انتظار نیست.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری نشود، باید منتظر یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۵۶۲۰۰ تا ۵۶۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت احتمال ریزش بیت کوین تا محدوده ۵۵۰۰۰ دلار وجود دارد. در صورتی که بیت کوین خط روند صعودی را به زیر بشکند و حمایت ۵۵۰۰۰ دلاری را از دست بدهد باید منتظر ریزش بیشتر بیت کوین تا محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری باشیم.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی خود  قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در بالای محدوده عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۷۵۰۰ و پس از آن ۵۸٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۶٫۲۰۰ تا ۵۶۰۰۰  دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۵۵٫۰۰۰ تا ۵۴٫۷۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۳ اسفند (۲۱ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که پس از گذشتن از قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار یک روند صعودی خیلی قوی را دنبال کرد، روز گذشته موفق شد یکبار دیگر رکورد قیمتی خود را جابجا کند و از ۵۷۵۰۰ دلار هم فراتر رود. هرچند بیت کوین موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۵۴۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما خریداران به خوبی از آن حمایت کردند و به نظر می‌رسد هدف بعدی بیت کوین ۶۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود. در زمان نگارش این مطلب هم بیت کوین به خوبی بالای محدوده ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد و در حدود قیمت ۵۶۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

در هفته گذشته بیت کوین به خوبی نشان داد برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر مصمم است. به طوری که با عبور از مقاومت بسیار مهم ۵۰٫۰۰۰ دلاری موفق شد خودش را به محدوده ۵۵۰۰۰ دلار برساند و به خوبی موقعیتش را در این سطح تثبیت کند.

در ادامه روند بیت کوین روز گذشته موفق شد به قیمت ۵۷۵۰۰ دلار دست پیدا کند و بالاترین قیمت تاریخ خود را هم ارتقا دهد. پس از آن بیت کوین با اصلاح قیمت مواجه شد و تا محدوده ۵۴۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. البته گاوها به خوبی در این ناحیه فعال بودند و دوباره بیت کوین را تا ۵۷۰۰۰ دلار بالا کشیدند.

در حال حاضر در نمودار ۴ ساعته بیت کوین، یک کانال صعودی مهم در نزدیکی حمایت ۵۴۰۰۰ دلار را نشان می‌دهد و تا زمانی که قیمت بالای این محدوده قرار دارد، روند صعودی بیت کوین معتبر خواهد بود. در مسیر صعودی بیت کوین اولین مقاومت در قیمت ۵۷۰۰۰ و پس از آن ۵۷۵۰۰ دلار خواهند بود.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۵۷۵۰۰ تا ۵۷۷۰۰ دلار شود، می‌تواند به قیمت‌های بالاتر هم فکر کند. در این صورت رسیدن بیت کوین به ۶۰٫۰۰۰ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۵۷۰۰۰ دلاری نشود، احتمال یک ریزش دیگر بالا خواهد رفت. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین در محدوده ۵۵۰۰۰ و سپس ۵۴۰۰۰ دلار خواهد بود که شب گذشته هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود.

در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده قیمتی ۵۲٫۵۰۰ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا ۵۰٫۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی خود  قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۷۰۰۰ و پس از آن ۵۷٫۵۰۰ تا ۵۷٫۷۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۴٫۰۰۰ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۵۲٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲ اسفند (۲۰ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین روز گذشته یعنی جمعه موفق شد یک جهش بیش از ۸ درصدی را تجربه کند و به این ترتیب از قیمت ۵۴۰۰۰ دلار  عبور کند و به ۵۵۸۶۰ دلار دست پیدا کند. این موضوع یک اتفاق ویژه هم داشت و بالاخره ارزش بازار بیت کوین به ۱ تریلیون دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده قیمتی ۵۵۷۰۰ دلار معامله می‌شود و برای عبور از مقاومت ۵۶۶۰۰ دلار تلاش خواهد کرد.

با این که بیت کوین روز پنجشنبه نزدیک به ۱ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد، اما به زیر محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری سقوط نکرد و همچنان بالای خط روند به حرکت خود ادامه داد. روز جمعه هم ابتدا بیت کوین روند نزولی را طی کرد و تا ۵۰٫۷۵۰ دلار پایین آمد، اما در ادامه روز موفق شد با افزایش بیش از ۸ درصد به  ۵۶٫۴۸۶ دلار برسد. در این مسیر صعودی بیت کوین موفق شد از سد دو مقاومت مهم ۵۲٫۴۵۰ و ۵۳٫۳۳۰ دلاری عبور کند و به خوبی بالای مقاومت ۵۵۰۰۰ دلار قرار بگیرد.

در حال حاضر یک کانال صعودی در نمودار قیمت بیت کوین تشکیل شده است که گاوهای بازار تلاش می‌کنند تا قیمت را به سقف کانال نزدیک کنند. در صورت تحقق این موضوع، رسیدن به قیمت ۶۰٫۹۷۴ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

در صورتی که بیت کوین موفق شود، موقعیت خود را در بالای سطح پیوت ۵۴٫۳۲۱ دلاری حفظ کند، می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. اولین سطح مقاومت در مسیر صعودی در قیمت ۵۷٫۸۷۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور بیت کوین از این محدوده، ایستگاه‌ بعدی برای بیت کوین ۵۹٫۹۰۰ تا ۶۰٫۰۰۰ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به شکست مقاومت بالاسر خود نشود و سطح پیوت ۵۴٫۳۲۱ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال اصلاح  قیمت بالا خواهد رفت. در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای بیت کوین در قیمت ۵۲٫۳۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، بیت کوین می‌تواند قیمت‌های زیر ۵۰٫۰۰۰ دلار و حتی ۴۸۰۰۰ دلار را هم ملاقات کند.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی خود  قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۸۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۶۶۰۰ و پس از آن ۵۷٫۸۷۰ تا ۵۸۰۰۰  دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۴٫۳۲۱ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۵۲٫۳۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که دو روز پیش موفق شده بود از سقف روانی ۵۰٫۰۰۰ دلار عبور کند پس از یک اصلاح سریع و کوتاه دوباره روی ریل افزایش قیمت افتاد و روز گذشته موفق شد از قیمت‌های ۵۱۰۰۰ و ۵۲۰۰۰ دلار هم عبور کند. بیت کوین با لمس قیمت ۵۲٫۷۴۵ دلار توانست رکورد قیمتی جدید را به ثبت برساند. با این حال در تثبیت موقعیت خود موفق نبود و در حال حاضر در محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

در حالی که بعد از برخورد بیت کوین به سقف ۵۰ هزار دلاری بسیاری منتظر اصلاح قیمت بودند، روند صعودی بیت کوین ادامه پیدا کرد و بیت کوین موفق شد از مقاومت‌های ۵۱۰۰۰ و ۵۱٫۵۰۰ دلاری هم عبور کند.

در مسیر صعودی بیت کوین یک مثلث فشرده‌ای که در نمودار قیمت در محدوده مقاومت ۵۱۲۰۰ دلار تشکیل شده بود را به سمت بالا شکست و خودش را به ۵۲۰۰۰ دلار رساند.این پایان کار نبود و بیت کوین که قدرت صعودی بیشتری پیدا کرده بود با عبور از مقاومت ۵۲۰۰۰ دلار خودش را به ۵۲۷۴۵ دلار هم رساند.

بیت کوین پس از رسیدن به این محدوده موفق به پیشروی نشد و تا محدوده ۵۲۰۰ دلار پایین آمد. در صورتی که بیت کوین موقعیت فعلی خود را حفظ کند، شانس دوباره برای شکستن مقاومت ۵۲۷۴۵ دلار خواهد داشت، اما پیش از آن باید مثلثی که در نزدیکی مقاومت ۵۲۵۰۰ دلار تشکیل شده است را به سمت بالا بشکند. مقاومت‌های بعدی در مسیر صعودی بیت کوین در قیمت‌های ۵۳۰۰۰ و ۵۳۲۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر ماجرا اگر بیت کوین موفق به شکست مثلث از طرف بالا نشود، باید منتظر اصلاح قیمت به زیر محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری باشیم. اولین حمایت در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۵۱٫۷۵۰ دلار قرار دارد که فیبوناچی ۵۰ درصد از صعود پیشین ۵۰٫۷۷۳ تا ۵۲٫۷۴۴ دلار است.

در صورت از دست دادن این محدود، حمایت ۵۱٫۵۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد و در صورت ریزش بیشتر قیمت، محدوده ۵۰٫۵۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ دلار می‌تواند مانع از ریزش بیشتر قیمت بیت کوین شود.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۳۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن مومنتوم صعودی خود  قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۲۵۰۰ و پس از آن ۵۳٫۰۰۰ تا ۵۳٫۲۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۱٫۷۵۰ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۵۱٫۵۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۹ بهمن (۱۷ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین دیروز موفق شد با یک سایه بلند برای اولین بار در تاریخ از مرز ۵۰٫۰۰۰ دلار عبور کند. البته بلافاصله تا محدوده ۴۹۰۰۰ دلاری پایین کشیده شد. بیت کوین که در دوراهی بین ریزش یا صعودی قرار داشت تا محدوده ۴۷٫۷۰۰ دلاری هم پایین آمد، اما با برخورد به خط روند دوباره به سمت بالا پرتاب شد. امروز هم بیت کوین به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد ۵ درصدی  از ۵۱۰۰۰ دلار هم فراتر رفت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۵۱۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

روزهای گذشته جهت حرکت بعدی مشخص نبود و بیت کوین بین دوراهی ادامه روند صعودی یا اصلاح تا محدوده ۴۶۰۰۰ دلار قرار داشت. بالاخره دیروز بیت کوین پس از یک اصلاح کوچک موفق شد روند صعودی خود را ادامه دهد و روز گذشته از مقاومت روانی ۵۰٫۰۰۰ دلار عبور کرد. با اینکه بیت کوین خیلی زود این سطح را از دست داد و تا محدوده ۴۷۷۰۰ دلار عقب نشینی کرد در ادامه موفق شد، مثلث صعودی که در چارت قیمت تشکیل شده بود را به بالا بشکند و به خوبی بالای ۵۰٫۰۰۰ دلار موقعیتش را تثبیت کند.

بیت کوین امروز هم موفق شد رکورد قیمتی تازه‌ای را به ثبت برساند و تا ۵۱۳۰۰ دلار صعود کرد. به این ترتیب ارزش بازار بیت کوین تنها چند قدم تا ۱ تریلیون دلار فاصله دارد. همچنین دامینانس بیت کوین هم که در چند وقت اخیر روند نزولی داشت دوباره روند صعودی گرفت و در حال حاضر ۶۲/۲ درصد است.

در صورتی که بیت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد، اولین مقاومت در محدوده ۵۲۰۰۰ دلار قرار گرفته است و در صورت عبور از آن بیت کوین می‌تواند تا ۵۴۵۰۰ دلار هم صعود کند.

در طرف دیگر ماجرا اگر بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۵۰٫۲۰۰ تا  ۵۰٫۰۰۰ دلار نشود، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم. در این صورت بیت کوین ممکن است در اولین قدم تا محدوده ۴۹۵۰۰ تا ۴۹۰۰۰ دلار سقوط کند. اگر این حمایت برای بیت کوین از دست برود، امکان ریزش بیت کوین تا محدوده ۴۸۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۵۲۰۰۰ و پس از آن ۵۴٫۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۵۰٫۲۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ و پس از آن در محدوده ۴۹۵۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۸ بهمن (۱۶ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین پس از سقوط روز گذشته تا محدوده ۴۶۰۰۰ دلار با فشار خرید از طرف گاوهای بازار مواجه شد و به خوبی موفق شد ارزش خود را بازیابی کند. به این ترتیب بیت کوین دوباره خودش را به محدوده ۴۹۰۰۰ دلار رسانده و در تلاش است که از سد مقاومت روانی ۵۰٫۰۰۰ دلاری عبور کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۸۹۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین روز یکشنبه و پس ازثبت یک رکورد قیمتی تازه و  برخورد به محدوده ۴۹۷۰۰ دلاری با یک ریزش شدید روبرو شد. حمایت‌های مهم ۴۸۰۰۰ و ۴۷۰۰۰ را از دست داد، اما فعالیت شدید گاوهای بازار در محدوده ۴۵۵۰۰ تا ۴۶۰۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شد.

به این ترتیب بیت کوین با برخورد به محدوده ۴۵۷۰۰ دلار یک روند صعودی پایدار را آغاز کرد و موفق شد از سد مقاومت‌ ۴۷۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلاری  (فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد و ۶۱/۸ درصد) عبور کند. بیت کوین حتی موفق شد خودش را به بالای مقاومت ۴۸۵۰۰ دلاری هم برساند و فعلا مشغول تثبیت وضعیت خود بالای این محدوده است.

در حال حاضر اولین سطح مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین محدوده ۴۹۰۰۰ دلار است، همچنین یک خط روند صعودی در محدوده ۴۹۰۰۰ دلار تشکیل شده است. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این محدوده شود، سرعت گرفتن روند صعودی بیت کوین محتمل است و انتظار داریم بیت کوین به غول ۵۰٫۰۰۰ دلاری برسد.

در طرف دیگر ماجرا اگر بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۴۹۰۰۰ دلاری نشود، یک اصلاح دیگر از طرف آن دور از انتظار نیست. در صورت تحقق این موضوع، اولین محدوده حمایت در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد. اگر این حمایت از دست برود، حمایت کلیدی ۴۷۸۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را به زیر محدوده ۴۷۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب نزولی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۹۰۰۰ و پس از آن ۴۹٫۷۰۰ دلار و در نهایت ۵۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸٫۰۰۰  و پس از آن در محدوده ۴۷۰۰۰ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که نشانه‌هایی از ریزش را نشان داده بود، بالاخره امروز تن به اصلاح داد و تا محدوده ۴۵٫۵۷۰ دلار پایین آمد. این در حالی است که روز گذشته بیت کوین موفق شده بود یک رکورد قیمتی تازه در محدوده ۴۹۷۰۰ دلار را به ثبت برساند. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۴۷۰۰۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد در حال بازیابی ارزش از دست رفته خود است.

بیت کوین روز گذشته موفق شد یک روند صعودی را از قیمت ۴۹٫۲۰۰ دلار در پیش بگیرد و حتی تا محدوده ۴۹٫۷۰۰ دلار هم بالا رفت. اما در این مقاومت با فشار فروش شدید خرس‌های بازار مواجه شد و تا محدوده ۴۶۰۰۰ دلار عقب نشینی کرد.

بیت کوین در مسیر نزولی خود حمایت‌های مهم ۴۸۰۰۰، ۴۷۶۰۰ و ۴۷۰۰۰ دلار را از دست داد تا به زیر محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی ۴۶۸۰۰ دلار سقوط کند.

در محدوده حمایت ۴۶۰۰۰ دلار برای بیت کوین یک خط روند صعودی شکل گرفته است. در صورتی که بیت کوین این روند را از زیر بشکند، امکان ریزش آن تا محدوده ۴۵۰۰۰ دلار وجود دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۴۴۰۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۲۰۰۰ دلار پایین بکشد.

از طرف دیگر در صورتی که بیت کوین خط روند صعودی در محدوده حمایت ۴۶۰۰۰ را از دست ندهد، انتظار داریم یک روند صعودی تازه در بیت کوین رخ دهد، اولین مقاومت در مسیر صعودی در محدوده ۴۷۰۰۰ دلار قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین بتواند به خوبی از مقاومت ۴۷۰۰۰ دلاری عبور کند و بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار بگیرد، ادامه روند صعودی بسیار محتمل است. مقاومت بعدی در مسیر صعودی بیت کوین قیمت ۴۸۰۰۰ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی مسطح به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۷۰۰۰ و پس از آن ۴۸٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۶٫۰۰۰  و پس از آن در محدوده ۴۵۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه۲۰۲۱)

با اینکه روز گذشته نشانه‌هایی از اصلاح در نمودار بیت کوین مشاهده کردیم، بیت کوین به خوبی موفق شد موضعیت خود را بالای حمایت ۴۷۰۰۰ دلاری حفظ کند و روند صعودی خود را ادامه دهد. بیت کوین حتی امروز موفق شد یک رکورد قیمتی تازه‌ای را برای خود ثبت کند و به قیمت ۴۹٫۳۵۷ دلار دست پیدا کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با کمی اصلاح در محدوده ۴۸۹۰۰ دلار معامله می‌شود و تلاش خود را برای شکست مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری آغاز کرده است.

هفته گذشته هم بیت کوین با یک روند صعودی قوی به مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری حمله کرده بود، اما پس از شکست مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری مومنتوم صعودی خود را از دست داد تا چند روزی در محدوده ۴۶٫۰۰۰ تا ۴۸٫۷۰۰ دلار در نوسان باشد.

در این مدت بیت کوین به خوبی موفق شد بالای محدوده ۴۶۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (در بازه زمانی ۴ ساعته) موقعیتش را تثبیت کند. در محدوده حمایت ۴۶۰۰۰ دلاری که در واقع فیبوناچی ۵۰ درصد ( از نوسان ۴۳٫۷۷۳ تا ۴۸٫۷۰۰ دلار) محسوب می‌شود یک روند صعودی قوی شکل گرفته است. در صورتی که بیت کوین موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند، شانس شکستن مقاومت ۴۹٫۵۰۰ دلار و رسیدن به مقاومت روانی ۵۰٫۰۰۰ دلاری بسیار محتمل است.

اما اگر بیت کوین موفق به شکست مقاومت بالاسر خود نشود و روند اصلاحی در پیش بگیرد، مهمترین مقاومت در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۴۶۰۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۴۵۰۰۰ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر بیت کوین و از دست دادن سطح ۴۵۰۰۰ دلاری درها را به سمت سقوط بیت کوین به قیمت ۴۲۰۰۰ و ۴۱۰۰۰ دلار باز خواهد کرد.

در یک هفته گذشته ورود شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های سازمانی مانع از اصلاح قیمت بیت کوین شده‌اند، در شب گذشته هم زمانی که بیت کوین با ۴ درصد کاهش در قیمت ۴۶٫۲۵۰ دلار در نوسان بود، خبری مبنی بر ورود بانک مورگان استنلی (Morgan Stanley) به بازار بیت کوین منتشر شد. کانترپوینت گلوبال (Counterpoint Global) بازوی سرمایه‌گذاری مورگان استنلی با دارایی بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار گزارش داد که بیت کوین را در لیست سرمایه‌گذاری‌های احتمالی خود قرار داده است. پس از انتشار این خبر بیت کوین دوباره روند صعودی گرفت و موفق شد به بالای محدوده ۴۸۰۰۰ دلار دست پیدا کند. باید ببینیم سرمایه‌گذاری‌های سازمانی قیمت بیت کوین را تا کجا بالا خواهند برد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۹٫۵۰۰ و پس از آن ۵۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۸٫۰۰۰  و پس از آن در محدوده ۴۶۰۰۰ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۵ بهمن (۱۳ فوریه۲۰۲۱)

خبرهای خوش برای بیت کوین در روزها و هفته‌های اخیر باعث شده است هر روز منتظر یک روکوردشکنی دیگر از سوی بیت کوین باشیم. پس از ورود تسلا و مسترکارت به بازار بیت کوین، حالا خبرهایی از سرمایه‌گذاری توییتر و اپل روی بیت کوین شنیده می‌شود. همچنین روز گذشته و با اعلام خبر ارائه خدمات ارز دیجیتال توسط قدیمی‌ترین بانک امریکا بیت کوین موفق شد رکورد قیمتی تازه‌ای را به ثبت برساند و به قیمت ۴۸٫۷۴۵ دلار دست پیدا کند. البته پس از آن بیت کوین با کمی اصلاح مواجه شد در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۴۷۵۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین که پس از انتشار خبر سرمایه‌گذاری شرکت خودروسازی تسلا با جهش قیمتی چشمگیر موفق شده بود از محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلار به قیمت ۴۸۰۰۰ دلار برسد در عبور از آن با مشکل مواجه شد و روزهای بعد از آن حتی تا محدوده ۴۴۰۰۰ دلار هم پایین کشیده شد، ولی با هر بار ریزش بیت کوین خبری از سرمایه‌گذاری یک شرکت مهم منتشر می‌شود و قیمت را دوباره می‌کشد.

اگر به نمودار ساعتی بیت کوین نگاه کنیم شاهد تشکیل یک مثلث صعودی در نزدیکی مقاومت ۴۸۰۰۰ دلار هستیم. در صورتی که بیت کوین موفق شود از بالا این مثلث را بشکند، رسیدن به قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار برای بیت کوین دور از دسترس نخواهد بود.  در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۵۰ هزار دلاری شود، می‌تواند حتی تا  محدوده مقاومت ۶۰٫۰۰۰ و ۶۳٫۰۰۰ دلار هم پیشروی کند.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به شکست مقاومت ۴۸٫۰۰۰ نشود، باید منتظر اصلاح قیمت باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین اولین حمایت در محدوده ۴۳٫۸۰۰ تا ۴۴۰۰۰ دلار قرار گرفته است که پیش از این هم یکبار مانع از ریزش قیمت شده بود.

اگر بیت کوین این حمایت را از دست بدهد می‌تواند تا حمایت بسیار مهم ۴۲۰۰۰ دلار ریزش کند. محدوده ۴۲۰۰۰ دلاری برای ادامه روند بیت کوین بسیار مهم است، اگر این محدوده از دست برود انتظار داریم بیت کوین تا محدوده ۳۷٫۲۰۰ دلاری سقوط کند.

پیش بینی می‌شود اگر بیت کوین محدوده ۴۲۰۰۰ دلاری را از دست بدهد، شاهد یک اصلاح گسترده در کل بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب نزولی به سمت هدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۸٫۰۰۰ و پس از آن ۵۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۴۳٫۷۵۰ تا ۴۴٫۰۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۴۲۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که دو روز پیش موفق شده بود به قله ۴۸۰۰۰ دلاری دست پیدا کند، پس از برخورد به این مقاومت مجبور به عقب نشینی شد و به زیر محدوده ۴۶۰۰۰ دلاری سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۴۷۵۰ دلاری معامله می‌شود و در تلاش است تا موقعیتش را بالای حمایت ۴۳۸۰۰ دلاری حفظ کند.

بیت کوین که در عبور از مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری دچار مشکل شده بود، یک روند اصلاحی را آغاز کرد و با از دست دادن حمایت ۴۶۰۰۰ دلاری وارد یک محدوده نزولی کوتاه مدت شد. همچنین بیت کوین مثلث فشرده‌ای که در نزدیکی حمایت ۴۶۰۰۰ دلاری شکل گرفته بود را از زیر شکست تا روند نزولی آن بیش از پیش تقویت شد. به این ترتیب بیت کوین سطوح ۴۵۰۰۰ و ۴۴۵۰۰ دلار را هم از دست داد.

روز گذشته بیت کوین حتی محدوده ۴۳۷۵۰ دلاری را هم لمس کرد ولی پس از برخورد با این حمایت دوباره تا محدوده ۴۵۵۰۰ دلار صعود کرد، اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد. امروز هم بیت کوین موفق نشد حرکت ویژه‌ای را از خود نشان دهد و همچنان برای صعود بیشتر با مقاومت ۴۵۵۰۰ دلاری روبرو شده است که در محدوده فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از قیمت ۴۷۳۶۵ تا ۴۳۷۴۸ دلاری قرار دارد.

در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مقاومت شود، مانع بعدی برای آن در محدوده ۴۶۰۰۰ دلار خواهد بود که پیش از این به عنوان حمایت عمل کرده بود. در صورت عبور بیت کوین از این محدوده کلیدی می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

در این مسیر صعودی مقاومت‌های ۴۷۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلار مهمترین موانع بیت کوین برای رسیدن به سقف تاریخی قیمت محسوب می‌شوند.

اما اگر بیت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی به زیر محدوده ۴۴۰۰۰ دلار باشیم. اولین سطح حمایت در مسیر نزولی بیت کوین محدوده ۴۳۷۵۰ دلار است که پیش از این هم یکبار مانع از ریزش بیشتر بیت کوین شده بود.

در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۴۳۰۰۰ دلار با میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به عنوان سطح حمایت کلیدی وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۴۱۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی بدون شیب درمحدوده  عدد ۵۶ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۵٫۵۰۰ تا ۴۶٫۰۰۰ و پس از آن ۴۷٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۴۴٫۰۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۴۳۷۵۰ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۱ بهمن (۹ فوریه۲۰۲۱)

روز گذشته و پس از انتشار خبر خرید ۱/۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت تسلا، شاهد جهش قیمتی شگفت‌انگیری در بیت کوین بودیم به طوری که تنها در طی چند دقیقه بیت کوین بیش از ۳۰۰۰ دلار رشد کرد و رکورد قیمتی تازه‌ای را به ثبت رساند. اما این پایان کار نبود بیت کوین که با قدرت از مقاومت ۴۲۰۰۰ دلاری یا سقف قیمتی پیشین عبور کرده بود، امروز موفق شد به مرز ۴۸۱۰۰ دلار هم دست پیدا کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۴۷۶۰۰ دلاری معامله می‌شود.

دیروز و در حالی که بیت کوین در محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلار در نوسان بود و بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که در آستانه آغاز سال نوی چینی ممکن است شاهد ریزش قیمت بیت کوین باشیم، خبری مبنی بر سرمایه‌گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین منتشر شد. تنها چند دقیقه پس از انتشار این خبر قیمت بیت کوین جهش ۳۰۰۰ دلاری را تجربه کرد و به ۴۳۵۳۱ دلار رسید. جالب اینجاست که به دلیل ترافیک بالای صرافی‌های ارز دیجیتال در همین زمان صرافی بایننس هم برای دقایقی از دسترس خارج شده بود.

بیت کوین پس از این اتفاقات به رشد صعودی خود ادامه داد و  موفق شد از سد مقاومت‌های ۴۴٫۵۰۰، ۴۵۰۰۰ و ۴۶۰۰۰ هم عبور کند و در حال حاضر برای شکست مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری در حال مبارزه است. در صورتی که بیت کوین موفق شود از سد ۴۸۰۰۰ دلار عبور کند و به خوبی بالای ۴۸۵۰۰ دلار برسد، بیت کوین ۵۰٫۰۰۰ دلاری دور از دسترس نخواهد بود.

اما اگر بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت آن تا محدوده ۴۵٫۵۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار وجود دارد. مهمترین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۴۴٫۵۰۰ تا ۴۴٫۲۵۰ دلار قرار گرفته است و در صورت از دست رفتن این حمایت ممکن است بیت کوین تا محدوده ۴۲۰۰۰ دلاری پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۵ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۴۸٫۰۰۰ تا ۴۸٫۵۰۰ و پس از آن ۵۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۴۵٫۵۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۴۴۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۰ بهمن (۸ فوریه۲۰۲۱)

قیمت بیت کوین پس از برخورد به محدوده ۴۱۰۰۰ دلاری در روز گذشته دوباره مسیر اصلاحی را در پیش گرفت و تا محدوده ۳۸۰۰۰ دلاری عقب نشینی کرد. در حال حاضر بیت کوین در محدوده پایین‌تر از ۳۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند که خودش را به مقاومت ۳۹٫۲۰۰ دلاری برساند.

بیت کوین که روز شنبه موفق شده بود ناحیه ۴۱۰۰۰ دلاری را لمس کند، در عبور از آن موفق نبود و روز گذشته با از دست دادن حمایت‌های مهم ۴۰٫۰۰۰ و ۳۹٫۲۰۰ دلاری به زیر محدوده ۳۸۰۰۰ دلاری هم سقوط کرد. بیت کوین در این مسیر حمایت بسیار مهم ۳۸٫۶۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را هم از دست داد.  خوشبختانه پس از برخورد به قیمت ۳۷٫۲۰۰ دلاری توسط گاوها حمایت خوبی صورت گرفت و خیلی زود بیت کوین دوباره خودش را به محدوده ۳۹۰۰۰ دلاری رساند.

در حال حاضر بیت کوین برای تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۳۸٫۸۰۰ دلاری تلاش می‌کند. نکته مهم اینجاست که یک روند نزولی در محدوده قیمت ۳۸٫۸۸۰ دلار (فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصد از ۳۹۷۷۸ تا ۳۷۴۰۳ دلار) شکل گرفته است که در صورتی که بیت کوین خودش را از این ناحیه نجات ندهد ممکن است دوباره شاهد ریزش آن حداقل تا ۳۸۰۰۰ دلار باشیم. حمایت کلیدی در مسیر نزولی بیت کوین در قیمت ۳۷۴۰۰ دلار قرار دارد و از دست دادن این حمایت ممکن است بیت کوین را تا ۳۶۰۰۰ دلار پایین بکشد.

در طرف دیگر اگر بیت کوین بتواند این روند نزولی را از بالا بشکند، دوباره می‌تواند قیمت‌ ۴۰٫۰۰۰ دلاری را ملاقات کند.

بنابراین می‌توانیم اینگونه نتیجه بگیریم که بیت کوین ابتدا باید تلاش کند تا وضعیتش را بالای ۳۸۰۰۰ دلار تثبیت کند و سپس برای شکستن مقاومت ۳۹٫۲۰۰ اقدام کند. در این صورت می توانیم در انتظار ادامه روند صعودی بیت کوین باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۹٫۲۰۰ و پس از آن ۴۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده  ۳۸٫۶۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۳۸۰۰۰ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۹ بهمن (۷ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که روز گذشته دوباره از مرز ۴۰٫۰۰۰ دلار فراتر رود، در عبور از مقاومت ۴۱۰۰۰ دلاری موفق عمل نکرد و به زیر این محدوده بازگشت. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۳۸٫۸۰۰ دلاری معامله می‌شود و در صورتی که حمایت ۳۸٫۶۰۰ دلاری را از دست بدهد، ممکن است دوباره به محدوده ۳۶۰۰۰ دلاری بازگردد.

در هفته گذشته بیت کوین به خوبی موفق شده بود خودش را بالای مقاومت ۳۶۰۰۰ دلاری بکشاند و حتی مقاومت مهم ۳۸۰۰۰ دلاری را هم پشت سر گذاشت تا یکبار دیگر به محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری بازگردد. اما بیت کوین در عبور از مقاومت ۴۱۰۰۰ دلاری موفق نبود و با برخورد به قیمت ۴۱٫۰۵۰ دلار مجبور به عقب نشینی شد.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۳۸٫۸۰۰ دلاری معامله می‌شود و از حمایت محدوده ۳۸٫۶۰۰ دلار برخوردار است. همچنین یک روند صعودی هم در نزدیکی قیمت ۳۸۶۵۰ دلار شکل گرفته است که نشان می‌دهد در صورتی که بیت کوین این محدوده را حفظ کند، می‌تواند دوباره برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند. اما در صورتی که حمایت ۳۸۶۰۰ دلاری از دست بروند، مسیر برای ریزش بیشتر بیت کوین تا زیر ۳۷۰۰۰ دلار هم باز خواهد شد. نزدیک‌ترین حمایت پس از آن محدوده قیمتی ۳۶۰۰۰ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که بیت کوین به خوبی حمایت ۳۸۶۰۰ تا ۳۸۶۵۰ دلاری را حفظ کند، باید در انتظار یک صعود دیگر از بیت کوین باشیم. در این مسیر قیمت ۳۹۵۰۰ و سپس ۴۰٫۰۰۰ دلار مهمترین مقاومت‌های بیت کوین محسوب می‌شوند.

در صورتی که قیمت بیت کوین بالای ۴۰٫۰۰۰ دلار بسته شود، باید در انتظار یک روند صعودی پایدار کوتاه مدت از طرف بیت کوین باشیم. اولین محدوده مقاومت در این مسیر محدوده ۴۱۰۰۰ تا ۴۱۵۰۰ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب مسطح در محدوده عدد ۶۸ قرار دارد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۹٫۵۰۰ و پس از آن ۴۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۸٫۶۵۰ تا ۳۸٫۶۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۳۶۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۸ بهمن (۶ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین که روز پنجشنبه در حدود ۲ درصد افت قیمت را تجربه کرده بود، روز جمعه موفق شد با بیش از ۳ درصد رشد قیمت به بالای محدوده ۳۸۰۰۰ دلاری برسد. در نهایت کندل روزانه قیمت بیت کوین روز جمعه با قیمت ۳۸٫۲۶۰ دلار بسته شد. در ۲۴ ساعت گذشته هم بیت کوین نزدیک به ۵ درصد افزایش قیمت دیگر را تجربه کرد تا در زمان نگارش این مطلب بیت کوین بالاتر از ۳۹۳۰۰ دلار معامله شود.

در حال حاضر اولین مقاومت پیش روی بیت کوین در محدوده ۳۹٫۵۰۰ دلار قرار دارد، در صورتی که بیت کوین موفق شود از این محدوده عبور کند، می‌توانیم دوباره شاهد بیت کوین ۴۰٫۰۰۰ دلاری باشیم.

بیت کوین که در روزهای اخیر برای عبور از مقاومت ۳۸۰۰۰ دلاری به در بسته خورده بود، بالاخره روز گذشته موفق شد، از سد این مقاومت عبور کند و پس از یک پول بک به محدوده ۳۷۰۰۰ دلاری مسیر خود به سمت ۳۹۰۰۰ دلار را در پیش بگیرد.

بیت کوین تا وقتی بالاتر از سطح پیوت ۳۷٫۷۰۰ دلار قرار دارد انتظار داریم روند صعودی خود را حفظ کند و برای رسیدن به ۴۰٫۰۰۰ دلار تلاش کند. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری شود، انتظار داریم دوباره به سقف تاریخی قیمت خود حمله کند.  

اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۳۹۵۰۰ دلاری نشود و سطح پیوت ۳۷٫۷۰۰ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر یک ریزش دیگر از طرف بیت کوین باشیم.

اولین سطح حمایت بیت کوین پس از دست دادن ۳۷٫۷۰۰ دلار در محدوده ۳۷٫۰۳۴ دلار خواهد بود. در صورتی که گاوها موفق به تغییر روند بازار در این قیمت نشوند، ریزش بیت کوین تا محدوده ۳۶۰۰۰ دلاری دور از انتظار نیست. در محدوده ۳۵٫۹۰۶ تا ۳۶۰۰۰ دلار بیت کوین از حمایت خوبی برخوردار است که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت بیت کوین شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۹٫۵۰۰ و پس از آن ۴۰٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۸٫۰۰۰ تا ۳۷٫۷۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۳۷۰۳۴ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۶ بهمن (۴ فوریه۲۰۲۱)

همانطور که پیش بینی می‌شد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته دوباره موفق شد روند صعودی به خود بگیرد و از سد مقاومت ۳۸۰۰۰ عبور کند. در حال حال کمی بالاتر از ۳۸۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

دیروز درباره شانس بالای بیت کوین باری تلاش دوباره برای شکست مقاومت ۳۸۰۰۰ دلار صحبت کردی. بیت کوین از محدوده ۳۶۰۰۰ دلاری روند صعودی قدرتمند را آغاز کرد و موفق شد موانع پیش روی خود در محدوده ۳۷۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد و حتی به ۳۸٫۳۴۲ دلار هم برسد. به نظر می‌رسد پس از صعود اتریوم و رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ در محدوده ۱۷۰۰ دلار، احساس بازار نسبت به بیت کوین هم مثبت شد و خریداران زیادی وارد میدان شدند.

با وجود اینکه احتمال می‌روند شاهد کمی اصلاح در قیمت باشیم ولی بیت کوین در بالای محدوده ۳۷۲۰۰ دلار از حمایت خوبی از گاوهای بازار برخوردار است. همچنین در نزدیکی حمایت ۳۷۲۰۰ دلار  و ۳۶۰۰۰ دلار ، ۲ خط روند صعودی مهم تشکیل شده است.

بیت کوین اگر قصد ادامه مسیر صعودی را داشته باشد، ابتدا باید از مقاومت‌ ۳۸٫۲۰۰ دلار و سپس محدوده ۳۸٫۵۰۰ دلاری عبور کند. در صورت تحقق این امر انتظار داریم بیت کوین در کوتاه مدت به قیمت ۴۰٫۰۰۰ دلار حمله کند.

در طرف دیگر اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مانع ۳۸٫۲۰۰ دلاری نشود، باید در انتظار اصلاح قیمت بیت کوین باشیم، اولین محدوده حمایت برای بیت کوین در محدوده ۳۷۲۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۳۶٫۷۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتری از طریق بیت کوین می‌تواند قیمت را تا محدوده ۳۶۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۸٫۲۰۰ و پس از آن ۳۸۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۷٫۲۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۶۷۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۵ بهمن (۳ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین افزایش قیمت با ثباتی را در روز گذشته و امروز تجربه کرد و موفق شد از محدوده ۳۳۰۰۰ دلاری حالا خودش را به حدود ۳۶۰۰۰  دلار برساند و به خوبی موقعیتش را بالای مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری تثبیت کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمت ۳۶۴۰۰ دلار معامله می‌شود و نشانه‌هایی برای حرکت به سمت مقاومت ۳۸۰۰۰ دلاری از خود نشان داده است.

بیت کوین پس از برخورد به محدوده ۳۳۲۰۰ دلاری در روز اول فوریه، موفق شد روند صعودی با ثباتی را در پیش بگیرد و به خوبی از مقاومت‌های ۳۴۵۰۰ و ۳۵۰۰۰ دلاری عبور کند. به این ترتیب بیت کوین موقعیتش را بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تثبیت کرد.

مهمتر آنکه بیت کوین با این حرکت موفق شد مثلث فشرده‌ای که نزدیک مقاومت ۳۴٫۴۵۰ دلاری شکل گرفته بود را به سمت بالا بشکند و با مومنتوم صعودی به سمت قیمت‌های بالاتر حرکن کند.

در حال حاضر بیت کوین در تلاش است تا موقعیتش را بالای مقاومت ۳۶۲۰۰ دلاری تثبیت کند و به سمت مقاومت‌های ۳۷۰۰۰ و سپس ۳۷۴۰۰ حمله کند. در صورت موفقیت بیت کوین در عبور از این دو مانع، انتظار داریم بیت کوین خودش را به مقاومت قوی ۳۸۰۰۰ دلاری برساند. عبور بیت کوین از سد ۳۸۰۰۰ دلاری، درها را برای قیمت‌های ۴۰٫۰۰۰ دلار و بالاتر باز خواهد کرد.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود نشود و ریزش دیگری را تجربه کند، اولین محدوده حمایتی در محدوده ۳۵٫۶۵۰ دلار (نزدیک به فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصد از نوسان قیمتی ۳۳٫۵۲۰ تا ۳۶٫۳۴۰) قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، مهمترین سطح حمایت برای بیت کوین در قیمت ۳۵۰۰۰ دلار (نزدیک به فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصد از نوسان قیمتی ۳۳٫۵۲۰ تا ۳۶٫۳۴۰) شکل گرفته است.

در صورت ریزش بیت کوین به زیر محدوده ۳۵۰۰۰ دلاری، حمایت‌های ۳۴٫۵۵۰ و ۳۳۰۰۰ دلاری وارد عمل خواهند شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده ۶۳ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۷٫۰۰۰ و پس از آن ۳۷۴۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۵٫۶۵۰ و پس از آن در محدوده ۳۵۰۰۰ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۴ بهمن (۲ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته یک بار دیگر برای شکست مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری تلاش کرد ولی باز هم موفق به عبور از آن نشد و به محدوده ۳۲۰۰۰ دلاری بازگشت. اما به نظر می‌رسد امروز دوباره بیت کوین عزم خود را جزم کرده و برای شکست مقاومت بالا سر خود تلاش  کند. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۳۴۳۰۰ دلاری معامله می‌شود.

پس از جهش روز جمعه و پیشروی بیت کوین به سمت ۳۸۰۰۰ دلار، بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود نشد و به زیر محدوده ۳۵۰۰۰ دلاری سقوط کرد و در روزهای گذشته موفق به عبور از آن نشد.

بیت کوین پس از دست دادن محدوده ۳۵۰۰۰ دلاری، حمایت ۳۴۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را هم از دست داد تا اینکه به ۳۲۱۷۸ دلار رسید. با این حال بیت کوین پس از برخود به این محدوده حمایتی روند صعودی به خود گرفت و موفق شد تا محدوده ۳۴۷۰۰ دلار هم صعود کند اما نتوانست از مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری عبور کند.

در حال حاضر یک مثلث فشرده در محدوده مقاومت ۳۴۵۰۰ دلار شکل گرفته است. اگر بیت کوین موفق شود مثلث را به سمت بالا بشکند و از مقاومت ۳۴۵۰۰ دلاری عبور کند، مقاومت بعدی در محدوده ۳۴۸۵۰ دلار قرار دارد. بیت کوین در صورت موفقیت در عبور از این مقاومت می‌تواند شانس خود را دوباره برای شکست ۳۵۰۰۰ دلار امتحان کند. مقاومت کلیدی برای بیت کوین در محدوده ۳۵۳۸۰ دلار قرار دارد که بیت کوین برای ادامه روند صعودی محکوم به شکست آن است.

در طرف دیگر اگر بیت کوین نتواند از مقاومت ۳۴۵۰۰ دلاری به سلامت عبور کند، احتمال ریزش دوباره بیت کوین تا محدوده ۳۳۰۰۰ دلار وجود دارد. خروج بیت کوین از ضلع پایینی مثلث می‌تواند بیت کوین را به سمت قیمت‌های ۳۲۱۵۰ و ۳۲۰۰۰ دلار هدایت کند. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا محدوده ۳۱۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده خنثی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده ۵۳ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۴٫۴۰۰ و پس از آن ۳۴٫۸۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۳٫۰۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۲۱۵۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۳ بهمن (۱ فوریه۲۰۲۱)

قیمت بیت کوین که روز جمعه تا ۳۸۰۰۰ دلار بالار فته بود و همه را به یک رالی صعودی دیگر امیدوار کرده بود، دوباره اصلاح شد و روز گذشته حتی محدوده ۳۲۰۰۰ دلار هم  را لمس کرد. اما با برخورد به این حمایت موفق شد کمی روند بازار را تغییر دهد و در حال محدوده ۳۳۷۵۴ دلار معامله می‌شود و با مقاومت ۳۴۰۰۰ دلاری در حال مبارزه است.

بیت کوین که روز جمعه و پس از سر و صدایی که ایلان ماسک در شبکه‌های اجتماعی بر پا کرده بود از سطح قیمتی ۳۸۰۰۰ دلار هم عبور کرده بود در دو روز گذشته موفق به ادامه آن نشد و روز گذشته با از دست دادن حمایت ۳۲۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به محدوده ۳۲۰۰۰ دلار رسید. در این ناحیه با فشار گاوها بازار روند نزولی بیت کوین متوقف شد و بیت کوین دوباره روند صعودی به خود گرفت.

در این روند بیت کوین مقاومت‌های ۳۲۵۰۰ و ۳۳۰۰۰ دلار را از پیش رو برداشت و خودش را به محدوده ۳۳۷۰۰ دلار و بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رساند و در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین ۳۴۰۰۰ دلار است. در صورت موفقیت بیت کوین در عبور از این مقاومت می‌تواند برای رسیدن به مقاومت‌های ۳۵٫۴۰۰ و ۳۶٫۲۰۰ دلار تلاش کند.

اما در محدوده مقاومت ۳۴۰۰۰ دلاری شاهد یک کانال نزولی هستیم که اگر بیت کوین آن را به بالا نشکند، احتمال ریزش دوباره وجود خواهد داشت. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از ۳۴۰۰۰ نشود و مجبور به عقب نشینی شود، نزدیک‌ترین حمایت‌ها برای BTC محدوده ۳۳۰۰۰ و ۳۲٫۲۰۰ دلار است. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین را تا کف خط روند نزولی یعنی محدوده ۳۱٫۵۰۰ دلار پایین بکشد، اگر قیمت از کانال هم خارج شود، محدوده حمایتی ۳۰٫۰۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده ۵۳ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۴٫۰۰۰ و پس از آن ۳۴٫۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۳٫۰۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۲۲۰۰ دلار قرار دارد.

خرید بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه ۲۰۲۱)

در روز گذشته دیدیم که رالی صعودی بیت کوین با برخورد به مقاومت ۳۸۰۰۰ دلاری متوقف شد و با عقب نشینی به زیر محدوده ۳۳۰۰۰ دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین در محدوده ۳۳۷۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای محدوده کلیدی ۳۳۵۰۰ دلار تثبیت کند.

روزهای گذشته و پس از حمایت ایلان ماسک از بیت کوین، شاهد رالی صعودی عجیبی دربازار ارزهای دیجیتال بودیم که باعث لیکویید شدن بسیاری از پوزیشن‌های شورت شد. قیمت بیت کوین با رشد تقریبا ۱۵ درصدی به محدوده مقاومت ۳۸۰۰۰ دلاری رسید و پس از لمس قله ۳۸٫۶۰۳ دلار، مسیر نزولی را در پیش گرفت.

بیت کوین در مسیر نزولی حمایت‌های ۳۶۵۰۰ و ۳۶۰۰۰ دلاری را از دست داد و به حمایت ۳۳۰۰۰ دلار رسید. در حقیقت این محدوده فیبوناچی ۵۰ درصد رالی قبلی از ۲۸٫۲۸۲ تا ۳۸٫۶۰۳ دلار محسوب می‌شود.

بیت کوین برای اینکه دوباره گارد صعودی بگیرد باید به محدوده پیوت ۳۴۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته برسد. در محدوده ۳۳٫۹۰۰ دلار یک خط روند صعودی قوی شکل گرفته است که می‌تواند بیت کوین را به سمت قیمت‌های بالاتر پرتاب کند. در صورتی که بیت کوین خودش را به بالای این خط روند برساند، احتمال صعود دوباره بیت کوین وجود دارد. در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۳۴۵۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۵۰۰۰ دلار قرار دارد. اگر بیت کوین مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری را شکست دهد و قیمت بالای آن بسته شود، انتظار داریم برای کوتاه مدت روند بیت کوین صعودی باقی بماند. پس از ۳۵۰۰۰ دلار مقاومت مهم بعدی در محدوده ۳۶۴۰۰ تا ۳۶۵۰۰ دلار قرار دارد.

اما اگر بیت کوین موفق به عبور از ۳۴۰۰۰ دلار نشود و حمایت ۳۳۵۰۰ دلاری را از دست بدهد، احتمالا شاهد ریزش دیگری از طریف بیت کوین خواهیم بود. اولین حمایت در مسیر نزولی بیت کوین در محدوده ۳۳۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورت ریزش بیشتر ممکن است دوباره بیت کوین را ر محدوده حمایتی ۳۱۰۰۰ دلار ملاقات کنیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده ۵۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۴٫۰۰۰ و پس از آن ۳۴٫۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۳٫۵۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۳۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۱ بهمن (۳۰ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین که به خوبی نشان داد در محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلاری از حمایت بسیار قوی برخوردار است، روز گذشته نشانه‌هایی از بازگشت یک روند صعودی را نشان داد. بازگشت تند و تیز بیت کوین از محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلاری تا ۳۸۰۰۰ دلاری در روز گذشته دو الگوی بازگشتی کف دوقلو  و کنج نزولی را تکمیل کرد، تا خبر از بازگشت روند بیت کوین به دوران صعودی بدهد.

بیت کوین که دو هفته پیش موفق شده بود به سقف تاریخی قیمت خود یعنی ۴۲۰۰۰ دلار برسد در روزهای بعد از آن بارها اصلاح شد و حتی تا مرز ۲۸۲۵۰ دلار هم سقوط کرد. اما هیچوقت این ناحیه را از دست نداد، تا اینکه دیروز موفق شد دوباره به محدوده ۳۸۵۰۰ دلاری برسد. به این ترتیب بیت کوین با رسیدن به قیمت ۳۴٫۸۸۰ دلار موفق شد، الگوی کف دوقلو را در نمودار ۴ ساعته تکمیل کند.

همچنین بیت کوین با بسته شدن بالای ۳۶۰۰۰ دلار  الگوی کنج نزولی یا فالینگ وج را هم به سمت بالا شکست تا نشان دهد خریداران جدید اشتیاق بسیار زیادی برای خرید بیت کوین در قیمت‌های پایین‌ نشان داده‌اند. از آنجایی که بیت کوین می‌تواند حداکثر به اندازه فاصله خط ترند پایینی و بالایی الگوی وج صعود کند. این فاصله برای بیت کوین نزدیک به ۱۱۰۰۰ دلار است، یا به عبارت دیگر بیت کوین در صورت ادامه روند صعودی می‌تواند به قیمت‌های ۴۱۰۰۰ دلار و حتی بالاتر از آن دست پیدا کند.

جالب اینجاست که بر اساس گزارش شرکت سرمایه گذاری «GMI» بیت کوین می‌تواند تا اکتبر امسال ۱۰ برابر افزایش قیمت را تجربه کند و به عدد خیره کننده ۳۰۰٫۰۰۰ دلار هم برسد.

بیت کوین در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۳۳۵۰۰ دلاری معامله می‌شود و برای اینکه روند صعودی‌‌اش را تایید کند باید به محدوده ۳۵۰۰۰ دلاری بازگردد. در این صورت عبور بیت کوین از این مقاومت، اولین ایستگاه برای آن محدوده ۳۷۰۰۰ دلار خواهد بود. ۳۷٫۹۰۰ و ۳۸٫۷۱۰ دلار هم مقاومت‌های بعدی بیت کوین پیش از رسیدن به محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری است.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری نشود، احتمال ریزش دوباره بیت کوین تا محدوده ۳۱٫۲۵۶ دلار وجود خواهد داشت. از دست دادن این حمایت می‌تواند بیت کوین را تا زیر محدوده ۳۰ هزار دلاری و حتی ۲۸۲۵۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۱۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده ۵۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۴٫۹۸۰ تا ۳۵٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۲٫۸۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۱٫۲۵۶ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۹ بهمن (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱)

اگر نمودار قیمت بیت کوین را روز گذشته دنبال کرده باشید، بیت کوین به زیر محدوده حمایتی ۳۰٫۰۰۰ دلار سقوط کرد و حتی با قیمت ۲۹٫۲۵۰ دلار هم ملاقات کرد. پس از برخورد به این محدوده بیت کوین کمی وضعیت خود را اصلاح کرد و به نظر می‌رسد گاوهای بازار دست به کار شده‌اند تا بیت کوین را دوباره به بالای ۳۲٫۰۰۰ دلار بکشانند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمتی در حدود ۳۱٫۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

همانطور که در تحلیل روز گذشته هم به آن اشاره کرده بودیم، اگر بیت کوین موفق به حفظ محدوده بالای ۳۲٫۵۰۰ دلار نشود، احتمال ریزش آن وجود خواهد داشت. همین اتفاق هم افتاد و بیت کوین با ز دست دادن حمیات‌های ۳۲۰۰۰ و ۳۱۰۰۰ دلاری به زیر ۳۰٫۰۰۰ دلار سقوط کرد.

بیت کوین پس از برخورد به محدوده حمایتی ۲۸۲۵۰ دلار دوباره مسیر صعودی را در پیش گرفت و موفق شد از مقاومت‌های ۳۰٫۰۰۰ و ۳۰٫۲۰۰ دلار عبور کند. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۳۱٫۲۰۰ تا ۳۱٫۳۰۰ دلار با یک مقاومت روبرو شده است.

همچنین یک ترند خرسی هم نزدیک مقاومت ۳۱٫۳۵۰ دلاری شکل گرفته است، در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از آن شود، می‌توانیم بیت کوین را دوباره بالای ۳۲٫۰۰۰ دلار ببینیم. این محدوده بسیار مهم است چرا که فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از موج نزولی ۳۴٫۹۱۵ تا ۲۹٫۲۷۱ دلار و همچنین میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در نزدیکی قیمت ۳۲٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

هر گونه بسته شدن قیمت بالای این محدوده می‌تواند بیت کوین را برای شکستن مقاومت‌های ۳۲٫۸۰۰ و ۳۳٫۰۰۰ دلار آماده کند.

در طرف دیگر اگر بیت کوین موفق به عبور از  مقاومت‌های ۳۱٫۳۰۰  و ۳۲٫۰۰۰ نشود، احتمال یک ریزش دیگر در قیمت بیت کوین وجود دارد. در مسیر نزولی اولین سطح حمایت در محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلار قرار گرفته است. اما مهمترین محدوده حمایتی نزدیک ۲۹٫۲۵۰ دلار قرار دارد، در صورت از دست دادن این حمایت بیت کوین ممکن است دوباره تا محدوده ۲۸۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی دارای شیب کاهشی در محدوده ۴۵ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۱٫۳۰۰ تا ۳۲٫۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۰٫۸۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۰٫۰۰۰ تا ۲۹٫۲۵۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۸ بهمن (۲۷ ژانویه ۲۰۲۱)

قیمت بیت کوین از روز گذشته، پایین محدوده مقاومت ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۳٫۸۰۰ دلار به دام افتاده است و در صورتی که موفق به شکست این مقاومت نشود، احتمال کاهش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت وجود دارد. همچنین در ساعات گذشته بیت کوین محدوده حمایتی ۳۱٫۰۰۰ دلار را لمس کرد و در حال حاضر در محدوده ۳۱٫۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

 بیت کوین که دو روز پیش یک تلاش ناموفق برای شکست مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری داشت در ۴۸ ساعت گذشته روند تقریبا کاهش را پشت سر گذاشت و حمایت‌های ۳۳٫۸۰۰  و حتی ۳۲٫۵۰۰ دلاری را از دست دارد تا به زیر محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کند. بیت کوین حتی قیمت ۳۰٫۸۰۰ دلار را هم لمس کرد ولی خیلی زود موفق شد دوباره به بالای حمایت ۳۱٫۰۰۰ دلاری برسد.

همانطور که نمودار قیمت بیت کوین به ما نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد بیت کوین با یک مقاومت نسبی در قیمت ۳۲٫۸۰۰ دلار  یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته روبرو است. این محدوده در واقع فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از قیمت کف ۳۰٫۸۲۳ تا سقف ۳۴٫۹۱۵ دلار است.

به طور کلی آنچه در نمودار دیده می شود یک کانال صعودی در محدوده حمایت ۳۱٫۹۰۰ دلار شکل گرفته است که در صورت فعالیت گاوها می‌تواند قیمت را تا محدوده مقاومت ۳۲٫۵۰۰ تاا ۳۲٫۸۰۰ دلار حرکت دهد.

در صورت تحقق این امر، مقاومت بعدی برای بیت کوین در محدوده ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۳٫۸۰۰ دلار تشکیل شده است. هر گونه بسته شدن کندل روزانه بیت کوین بالای این محدوده می‌تواند نویدبخش یک روند صعودی در کوتاه مدت باشد.

از طرف دیگر اگر بیت کوین موفق به شکست مقاومت ۳۲٫۵۰۰ دلار یا ۳۳٫۵۰۰ دلار نشود، باید در انتظار یک ریزش دیگر باشیم. اولین سطح حمایت برای بیت کوین در مسیر نزولی بین ۳۱٫۰۰۰ تا ۳۰٫۸۰۰ قرار دارد. در صورتی که بیت کوین این حمایت را از دست بدهد، هر گونه ریزش تا محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

    • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده خنثی قرار دارد.
    • RSI:  شاخص قدرت نسبی دارای شیب مسطح در محدوده ۵۰ است.
    • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۲٫۰۰۰ تا ۳۲٫۵۰۰ دلار است.
    • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۰٫۸۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۰٫۰۰۰ تا ۲۸٫۸۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۷ بهمن (۲۶ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز گذشته برای عبور از مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری دچار مشکل شده بود، دیشب موفق شد برای لحظاتی از این سد محکم عبور کند و خودش را به ۳۵۰۰۰ دلار رساند، اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد و تا محدوده ۳۲۰۰۰ دلاری سقوط کرد. امروز هم بیت کوین موفق به جبران این ریزش نشد و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۳۱۷۵۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین شب گذشته بالای محدوده ۳۲۵۰۰ دلاری مومنتوم صعودی خوبی را تجربه کرد و موفق شد مقاومت‌های ۳۳٫۵۰۰، ۳۳٫۸۰۰ و ۳۴۰۰۰ دلاری را شکست دهد. بیت کوین با وجود اینکه مقاومت ۳۴٫۵۰۰ را هم شکست داد و محدوده ۳۵۰۰۰ دلاری را لمس کرد اما موفق به عبور از آن نشد و مجبور به عقب نشینی شد.

بیت کویت در مسیر نزولی حمایت‌های مهم ۳۳٫۸۰۰، ۳۳۰۰۰ و ۳۲٫۴۰۰ را از دست داد و در حال حاضر مهمترین سطح حمایت محدوده قیمتی ۳۰٫۸۰۰ تا ۳۱٫۰۰۰ دلار است.

بیت کوین در صورتی که موفق شود خودش را به محدوده ۳۲۰۰۰ تا ۳۲۴۰۰ دلار بالا بکشد، انتظار داریم دوباره روند صعودی بگیرد و به مقاومت ۳۳۰۰۰ دلاری حمله کند. در صورت عبور بیت کوین از سد ۳۳۰۰۰ دلاری راه برای حمله دوباره به مقاومت ۳۴٫۵۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلاری باز خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین روز ۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی در حال شیب نزولی به سمت ۴۰ است.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۲٫۰۰۰ تا ۳۲٫۴۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۰٫۸۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۰٫۰۰۰ تا ۲۸٫۸۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۶ بهمن (۲۵ ژانویه ۲۰۲۱)

قیمت بیت کوین به آرامی در حال بالا کشاندن خود از محدوده ۳۲٫۰۰۰ دلار است، اما واضح است که بیت کوین در محدوده ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۴۰۰۰ دلار با سد محکمی برخورد کرده است. به نظر می‌رسد بیت کوین در بالای محدوده حمایتی ۳۱۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ دلار در حال استراحت است. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ درصد رشد قیمت را تجربه کرد و در حال حاضر با قیمت ۳۳٫۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین بعد از رسیدن به قیمت ۳۰٫۰۰۰ دلار در روزهای گذشته حمایت نسبتا خوبی در این محدوده پیدا کرد و موفق شد دوباره روند صعودی بگیرد. به این ترتیب موفق شد از مقاومت ۳۲٫۵۰۰ دلاری عبور کند و به خوبی بالای میانگین متحرک  ساده ۱۰۰ ساعته قرار بگیرد. بیت همچنین با این جهش کانال نزولی ۳۲٫۶۵۰ دلار را هم شکست.

بیت کوین در حال حاضر با مقاومت نسبتا قدرتمندی در محدوده ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۴٫۰۰۰ دلار روبرو شده است. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این ناحیه شود، پیش بینی می‌شود بیت کوین روند صعودی قدرتمندی را در پیش بگیرد و حتی برای شکستن مقاومت ۳۵٫۸۰۰ دلاری تلاش کند.

در طرف دیگر اما اگر بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۴۰۰۰ دلاری نشود، احتمال ریزش دوباره وجود دارد. در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای بیت کوین در محدوده ۳۲٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

در صورت از دست دادن این حمایت، حمایت نسبتا قوی در محدوده ۳۱٫۲۵۰ تا ۳۱٫۲۰۰ دلار تشکیل شده است. هر گونه ریزش بیشتر بیت کوین می‌تواند تا محدوده ۳۱٫۰۰۰ دلار و حتی ۲۸٫۵۰۰ دلار سقوط کند.

به طور کلی انتظار داریم بیت کوین پیش از این که حرکت مهمی به سمت بالا یا پایین انجام دهد برای مدت کوتاهی زیر مقاومت ۳۴٫۰۰۰ دلاری نوسان کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین روز ۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال گرفتن مومنتوم صعودی زیر شاخص قرار دارد.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی در حال کاهش به سمت ۵۰ است.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۴٫۰۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۲٫۸۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۱٫۲۰۰ تا ۳۱٫۲۵۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۵ بهمن (۲۴ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین که روزهای قبل تا ۲۸ هزار دلار هم ریزش کرده بود، در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۳۱٫۴۵۰ تا ۳۳٫۲۱۴ دلار در نوسان بود، به نظر می‌رسد بیت کوین برای عبور از مقاومت ۳۴٫۰۰۰ دلاری با مشکل مواجه شده است و احتمال اصلاح بیشتر آن تا محدوده زیر ۳۰٫۰۰۰ دلار همچنان وجود دارد.

در حالی که بیت کوین روز جمعه به زیر ۳۰٫۰۰۰ دلار سقوط کرده بود در روز گذشته موفق شد در بالای این محدوده موقعیتش را حفظ کند، با این حال در ۲۴ ساعت گذشته موفق به عبور از مقاومت ۳۴٫۰۰۰ دلاری نشد و با بیش از ۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته با قیمتی کمتر از ۳۲٫۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار  بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم یک مثلث اصلاحی در نزدیک مقاومت ۳۳٫۰۰۰ دلاری تشکیل شده است، در صورتی که بیت کوین این مثلث را به سمت بالا بشکند انتظار می‌رود بیت کوین بتواند خودش را به محدوده ۳۸٫۸۰۰ تا ۳۴٫۵۰۰ دلار برساند، در صورتی که کندل قیمت بیت کوین بالای محدوده مقاومت ۳۴۰۰۰ تا ۳۴٫۵۰۰ دلار بسته شود، درها به سمت قیمت‌های بالاتر برای بیت کوین باز خواهد شد، در این صورت مقاومت بعدی در محدوده ۳۸٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

اما اگر مثلث به سمت پایین شکسته شود و بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۳۳٫۵۰۰ تا ۳۴٫۰۰۰ دلاری نشود، احتمال یک ریزش دیگر وجود دارد. در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای بیت کوین در محدوده ۳۱٫۸۰۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت بیت کوین ممکن است تا محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلار سقوط کند. اگر بیت کوین این حمایت را هم از دست بدهد احتمال اینکه دوباره قیمت ۲۸٫۸۰۰ دلار را ملاقات کند وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی زیر شاخص قرار دارد.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی در حال افزایش به سمت ۵۰ است.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۲٫۸۰۰ تا ۳۳٫۰۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۱٫۸۰۰ و پس از آن در محدوده ۳۰٫۰۰۰ تا ۲۸٫۸۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۴ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین روز گذشته یکی از سقوط‌های ترسناک خود را تجربه کرد و برای لحظاتی به زیر ۳۰٫۰۰۰ دلاری هم رسید. اگر از بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین یعنی ۴۲٫۰۰۰ دلار حساب کنیم، بیت کوین در طی ۱۵ روز بیش از ۱۳٫۰۰۰ دلار ریزش داشته است. با این حال بیت کوین امروز توانست بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند و در زمان نگارش این مطلب کمی پایین‌تر از ۳۳٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

کندل بزرگ قرمز رنگ روز گذشته بیت کوین نشان می‌دهد روند قیمتی بیت کوین تغییر کرده است و بسیاری از شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند، در حال حاضر خرس‌ها دست برتر را در بازار دارند.

هر چند در بازه‌های زمانی طولانی‌تر روند همچنان صعودی به نظر می‌رسد، اما اگر در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنیم، کندل‌های قرمز رنگ زیادی می‌بینیم که به ما یادآوری می‌کند بازار همیشه یک خط مستقیم به سمت بالا نخواهد بود.

در روزهای گذشته بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال شاهد بازار نزولی بودند که باعث شد قیمت بیت کوین حتی به محدوده ۲۸٫۰۰۰ دلار هم نزدیک شود. میانگین متحرک ۲۰۰ روزه مدت‌هاست که به یک سطح کلیدی برای بیت کوین تبدیل شده است و اغلب نقش حمایت و مقاومت را ایفا می‌کند. برای اولین بار از ماه اکتبر شکسته شد و  قیمت بیت کوین به زیر این سطح سقوط کرد، در حال حاضر گاوهای بازار برای برگشت به این حمایت تلاش می‌کنند.

در حال حاضر محدوده ۳۲٫۸۰۰ تا ۳۳٫۰۰۰ دلار به یک مقاومت کلیدی برای بیت کوین تبدیل شده است. بیت کوین برای خروج از ترند نزولی مجبور است از این مقاومت عبور کند و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، در صورتی که موفق به این کار نشود باید منتظر یک ریزش دیگر از بیت کوین باشیم.  اولین محدوده حمایت در قیمت ۳۰٫۰۰۰ دلار شکل گرفته است.

اگر بیت کوین حمایت ۳۰٫۰۰۰ دلاری را دوباره از دست بدهد، محدوده حمایتی بعدی ۲۸٫۸۰۰ تا ۲۸٫۵۰۰ دلار است که روز گذشته جلوی ریزش بیت کوین را گرفت. در صورت لغزش بیت کوین به زیر این حمایت، قیمت ۲۶٫۵۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار در انتظار بیت کوین است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین روز ۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی زیر شاخص قرار دارد.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۴ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۲٫۸۰۰ تا ۳۳٫۰۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۰٫۰۰۰ و پس از آن در محدوده ۲۸٫۵۰۰ تا ۲۸٫۸۰۰ دلار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲ بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

قیمت بیت کوین با سقوط به زیر محدوده ۳۵٫۸۰۰ دلار خبر از خرسی بودن بازار بیت کوین می‌دهد. به این ترتیب احتمال ریزش بیشتر بیت کوین تا محدوده حمایتی ۳۳۰۰۰ دلار هم وجود دارد.

در حال حاضر بیت کوین نسبت به روز گذشته ۲ درصد ریزش را نشان می‌دهد و در محدوده ۳۴٫۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

روز گذشته بیت کوین یک مسیر کاملا نزولی را پشت سر گذاشت و به ترتیب حمایت‌های ۳۶۰۰۰، ۳۵٫۸۰۰ و ۳۵۰۰۰ دلار را از دست داد و در نهایت به زیر محدوده ۳۴۰۰۰ دلاری رسید. به این ترتیب به زیر محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرد و در محدوده ۳۳٫۳۹۶ دلاری معامله شد.

البته بیت کوین در ساعات پایانی روز گذشته موفق شد بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند و حتی تا محدوده ۳۵٫۵۰۰ دلار صعود کرد. اما با شروع امروز دوباره بیت کوین روند نزولی به خود گرفت و تا ۳۴٫۰۰۰ دلار سقوط کرد.

اگر بیت کوین قصد بازگشت به روند صعودی را داشته باشد، ابتدا باید از سد مقاومت ۳۵٫۲۰۰ دلاری بگذرد و موقعیت خود را در محدوده ۳۵٫۵۰۰ تا ۳۵٫۸۰۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) تثبیت کند. در این صورت انتظار داریم بیت کوین دوباره مقاومت ۳۶۰۰۰ دلاری را بشکند و به سمت مقاومت ۳۷٫۵۰۰ دلاری حرکت کند.

اما اگر بیت کوین موفق به تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۳۵٫۵۰۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه کاهش بیت کوین باشیم. در این مسیر اولین سطح حمایت در محدوده ۳۴٫۵۵۰ دلاری شکل گرفته است که در صورت شکست آن بیت کوین ممکن است به زیر ۳۴٫۰۰۰ دلار و تا محدوده ۳۳٫۳۰۰ دلار هم سقوط کند.

نکته مهمی که بسیاری از تحلیلگران را درگیر کرده است، تشکیل یک مثلث در نمودار بیت کوین است، بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند بیت کوین این مثلث را به سمت بالا می‌شکند و دوباره برای رسیدن به ۴۲٫۰۰۰ دلار تلاش می‌کند و عده دیگری احتمال می‌دهند، در صورتی که بیت کوین مثلث را به سمت پایین بشکند ممکن است تا ۲۷۰۰۰ دلار هم سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین روز ۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۰ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۵٫۰۰۰ تا ۳۵٫۲۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۴٫۰۰۰ تا ۳۳٫۳۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱ بهمن (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته موفق به عبور از محدوده مقاومت ۳۷٫۵۰۰ تا ۳۷٫۸۰۰ دلاری نشد و مجبور به عقب نشینی شد و حتی تا قیمت های ۳۴۰۰۰ و ۳۳۰۰۰ دلار هم ریزش کرد. البته در حال حاضر بیت کوین موفق شده است کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۳۵٫۷۰۰ دلاری معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد بیت کوین با مقاومت بسیار قدرتمندی مواجه شده است و اگر موفق به عبور از آن نشود باید شاهد ریزش‌های بیشتری هم باشیم. بیت کوین روز گذشته یکبار برای شکستن مقاومت ۳۷٫۸۰۰ دلاری تلاش کرد و تا ۳۷٫۸۶۱ دلار هم پیش رفت اما موفق به عبور کامل نشد و مجبور به بازگشت شد. در این مسیر بیت کوین حمایت‌های ۳۷۰۰۰ و ۳۶۵۰۰ دلاری را هم از دست دارد و به پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرد.

تحلیل‌ها نشان می‌دهد اگر بیت کوین موفق نشود خودش را به بالای ۳۶٫۸۵۰ دلار برساند و وضعیتش را تثبیت کند، باید انتظار ریزش‌های بیشتر تا محدوده ۳۵۰۰۰ دلار باشیم. در صورتی که این ناحیه حمایتی را هم از دست بدهد، ۳۴٫۸۰۰ و ۳۳٫۲۰۰ دلار می‌تواند به عنوان ایستگاه‌های بعدی بیت کوین در مسیر نزولی محسوب شود.

در طرف دیگر اگر بیت کوین بخواهد به مسیر صعودی خود بازگردد ابتدا باید از سد مقاومت ۳۶٫۳۵۰ دلاری که همان میانگین  متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است عبور کند. مقاومت‌های بعدی در مسیر سعودی بیت کوین به ترتیب ۳۶٫۸۰۰، ۳۷۰۰۰ و ۳۷٫۸۰۰ دلار خواهد بود. بسته شدن کندل روزانه بیت کوین بالاتر از محدوده ۳۷٫۰۰۰ دلار می‌تواند درهای جدیدی را برای افزایش قیمت بیشتر بیت کوین باز کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در تاریخ ۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۶ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۶٫۳۵۰ تا ۳۶٫۸۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۵٫۰۰۰ تا ۳۴٫۸۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۳۰ دی (۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین همچنان مشغول تلاش برای عبور از مقاومت ۳۷٫۵۰۰ تا ۳۷٫۸۰۰ دلار است و به خوبی از محدوده ۳۶٫۵۰۰ یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته حمایت می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمت ۳۷۰۰۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد، با این حال برای صعود به قیمت‌های بالاتر باید از سد محکم مقاومت ۳۷٫۸۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلاری عبور کند.

در صورتی که بیت کوین موفق به انجام این کار نشود، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۳۶٫۵۰۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) قرار دارد. در صورت شکست این حمایت، سطح بعدی حمایتی برای بیت کوین در محدوده ۳۶٫۱۰۰ دلاری قرار گرفته است.

در صورت شکست ضلع پایین مثلث شکل گرفته در نمودار قیمت بیت کوین، محدوده حمایتی ۳۴٫۸۰۰ دلار از ریزش بیشتر بیت کوین در کوتاه مدت جلوگیری خواهد کرد.

در طرف دیگر اما اگر بیت کوین موفق شود، موقعیت خود را بالای سطح حمایتی ۳۶٫۵۰۰ دلار تثبیت کند، یکبار دیگر می‌تواند برای شکست مقاومت ۳۷٫۸۰۰ دلاری تلاش کند. در صورت شکست آن مقاومت مهم بعدی در قیمت ۳۸۰۰۰ دلار شکل گرفته است. بسته شدن کندل قیمتی بیت کوین بالای محدوده ۳۸۰۰۰ دلار می‌تواند نشانه خوبی برای ادامه روند صعودی بیت کوین به سمت بالاترین قیمت‌های تاریخ جدید خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین ۳۰ دی

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۵ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۷٫۵۰۰ تا ۳۷٫۸۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۶٫۵۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۱)

اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که، بیت کوین با موانع بسیار قوی در محدوده ۳۶٫۷۵۰ و ۳۷٫۸۰۰ دلار مواجه است که می‌تواند قیمت آن را تا ۳۴٫۸۰۰ دلار پایین بکشد.

بیت کوین پس از اینکه موفق نشد موقعیت خود را بالای محدوده ۳۸٫۰۰۰ دلار حفظ کند، یک ریزش دیگر تا محدوده حمایتی ۳۶٫۴۰۰ و ۳۵٫۵۰۰ دلار را تجربه کرد و به محدوده نزولی کوتاه مدت وارد شد.

در مسیر نزولی، اولین سطح حمایت برای بیت کوین در محدوده ۳۵٫۸۰۰ دلار است در صورت شکست این حمایت بیت کوین ممکن است قیمت‌های ۳۴٫۰۰۰ و ۳۳٫۹۳۰ دلار را  هم تجربه کند. البته مهم ترین حمایت برای بیت کوین در مسیر نزولی ۳۱٫۶۰۰ دلار است که تا به حال چندین بار از ریزش بیشتر بیت کوین جلوگیری کرده است.

اما اگر بیت کوین موفق شود موقعیتش را بالای سطح حمایتی ۳۵٫۸۰۰ تا ۳۵٫۴۰۰ دلار حفظ کند، احتمال برک اوت صعودی بیت کوین وجود دارد، در این مسیر اولین سطح مقاومت ۳۶٫۷۵۰ دلار است. در صورت موفقت بیت کویت در عبور از این مقاومت، ایستگاه بعدی برای بیت کوین ۳۷٫۸۰۰ تا ۳۸٫۰۰۰ دلار خواهد بود. اگر کندل روزانه بیت کوین بالای ۳۸۰۰۰ دلار بسته شود، انتظار داریم بیت کوین دوباره قیمت‌های ۴۰٫۰۰۰ دلار و بالاتر را در آینده نزدیک ملاقات کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین ۲۹ دی

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۹ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین  ۳۶٫۷۵۰ تا ۳۷٫۸۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۵۸۰۰ تا۳۵٫۴۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۷ دی (۱۶ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز پنج شنبه نزدیک به ۵ درصد رشد داشت و موفق شده بود و همه را امیدوار کرده بود که دوباره به محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری خواهد رسید، در ۲۴ ساعت گذشته با ۶ درصد ریزش مواجه شد و به محدوده ۳۵٫۰۰۰ دلاری بازگشت. امروز بیت کوین موفق شد کمی قیمت از دست رفته خود را جبران کند و در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمت ۳۶٫۶۶۶ دلاری معامله می‌شود و هنوز حمایت ۳۶٫۵۰۰ دلار را از دست نداده است.

بیت کوین که پس از چند روز تثبیت موقعیت خود دوباره با روند صعودی به خود گرفته بود، حتی تا ۳۹٫۷۱۰ دلار هم پیش رفت اما به نظر می‌رسد خرس‌ها در مقاومت ۴۰٫۵۳۶ هنوز دست برتر را دارند. بیت کوین پس از برخورد با این مقاومت تا محدوده اولین حمایت یعنی ۳۷۲۰۰ دلار ریزش کرد و با شکست این حمایت به ۳۶٫۵۰۰ دلار نزدیک شد، در صورت شکست این حمایت ممکن است بیت کوین تا محدوده ۳۵٫۲۶۶ دلار هم ریزش کند.

بیت کوین برای اینکه دوباره مقاومت ۴۰٫۰۰۰ را امتحان کند، باید موفق شود خودش را به محدوده پیوت ۳۶٫۹۰۰ دلاری برساند. در این صورت اولین مقاومت برای ۳۹٫۴۶۱ دلار خواهد بود. در صورت عبور بیت کوین از مقاومت ۴۰٫۰۰۰ دلاری احتمال اینکه بیت کوین بتواند دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۴۲٫۱۸۲ دلار برسد زیاد است.

اما در صورت عدم موفقت بیت کوین و از دست دادن حمایت ۳۶٫۵۰۰ دلاری، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۳۴٫۲۰۰ تا ۳۵٫۰۰۰ دلار است. اگر بیت کوین این حمایت را هم از دست دهد، حمایت بعدی در محدوده فیبوناچی ۲۳/۶ درصد یعنی ۳۳۰۰۰ دلار قرار دارد و پس از آن مهمترین حمایت ۳۱٫۷۸۰ دلار خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند در صورتی که بیت کوین نتواند دوباره به روند صعودی بازگردد احتمال ریزش آن تا محدوده ۲۶۰۰۰ دلار هم وجود دارد. در این بین اما برخی از تحلیلگران باور دارند با رنج زدن بیت کوین در محدوده ۳۴٫۰۰۰ تا ۴۰٫۰۰۰ دلاری می‌توانیم انتظار شروع فصل آلت کوین‌ها را داشته باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۲۷ دی

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۳۹٫۴۶۱ تا ۴۰٫۰۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده ۳۵۰۰۰  تا۳۶٫۵۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۵ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین امروز موفق شد از مقاومت ۳۶۰۰۰ و ۳۶٫۵۰۰ دلاری عبور کند و دوپاره به محدوده مثبت صعودی بالاتر از ۳۸۰۰۰ برسد.

بیت کوین پس از تشکیل محدوده حمایتی ۳۲۰۰۰ دلار موفق شد دوباره روند صعودی را از سر بگیرد، به این ترتیب از مقاومت‌های ۳۴۰۰۰، ۳۵۰۰۰ دلار عبور کند. در حال حاضر بیت کوین به خوبی در محدوده بالای مقاومت ۳۶۰۰۰ دلاری موقعیت خود را تثبیت کرده است و در حال حاضر در بالای محدوده قیمتی ۳۸٫۲۲۳ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

بیت کوین اگر موفق به شکست مقاومت ۳۸٫۸۰۰ دلاری شود، می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد، در این مسیر مقاومت بعدی در قیمت ۳۹٫۲۰۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت تحقق این امر بیت کوین دوباره می‌تواند مقاومت ۴۰٫۰۰۰ دلاری را آزمایش کند.

در طرف دیگر اگر بیت کوین موفق به حفظ وضعیت خود در بالای محدوده ۳۷۰۰۰ دلاری نشود، ممکن است دوباره روند نزولی به خود بگیرد. اولین حمایت در این مسیر در قیمت ۳۶٫۸۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن ۳۶۰۰۰ دلار از ریزش بیشتر بیت کوین جلوگیری خواهد کرد. در صورت شکست این حمایت، سطوح ۳۵٫۵۲۰ دلار و ۳۲٫۳۲۰ دلار ایستگاه‌های بعدی بیت کوین محسوب می‌شوند. در صورتی ریزش بیت کوین به یزر محدوده ۳۵۰۰۰ دلاری ممکن است دوباره روند بیت کوین را در کوتاه مدت خرسی کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین روز ۲۵ دی

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده صعودی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۶۰ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۳۸٫۸۰۰ تا ۳۹۲۰۰ دلار است.
      • حمایت: بیت کوین در محدوده ۳۶٫۸۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۴ دی (۱۳ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین که روز گذشته موفق شده بود خودش را از ۳۰٫۰۰۰ دلار به محدوده ۳۶٫۰۰۰ دلار برساند در عبور از این مقاومت موفق نبود. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۳۵٫۰۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

بیت کوین روز گذشته موفق شد از ۳۰٫۳۱۲ دلار روند صعودی به خود بگیرد و به ترتیب از مقاومت‌های ۳۲٫۰۰۰ و ۳۴٫۰۰۰ دلار عبور کند. حتی برای لحظاتی از ۳۶٫۰۰۰ دلار هم فراتر رفت اما موفق به حفظ موقعیت خود در بالای این محدوده نشد و تا محدوده ۳۵۰۰۰ دلار عقب نشینی کرد.

در صورتی که بیت کوین موفق به حفظ حمایت ۳۵۰۰۰ دلاری نشود ممکن است دوباره به سمت ۳۰٫۰۰۰ دلار ریزش کند. در این مسیر اولین حمایت در محدوده ۳۲٫۷۰۰ دلار قرار دارد و در صورت ریزش بیشتر محدوده ۳۱٫۷۰۰ سطح حمایت بعدی خواهد بود.

اما بیت کوین برای اینکه دوباره به مسیر صعودی باز گردد، ابتدا باید از مقاومت‌های ۳۶۰۰۰، ۳۶٫۲۰۰ و  ۳۶٫۵۰۰ دلار به سلامت عبور کند. بسته شدن قیمت بیت کوین بالای مقاومت ۳۶٫۵۰۰ دلار می تواند نشانه‌ای برای آغاز یک رالی صعودی دیگر به سمت ۳۹٫۲۰۰ و ۴۰٫۰۰۰ دلار باشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین ۲۴ دی

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۵ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۳۶۰۰۰ تا ۳۶۲۰۰ دلار دلار است.
      • حمایت: بیت کوین در محدوده ۳۲٫۷۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۳ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین در روز گذشته یکی از شدیدترین ریزش‌های تاریخ خود را پشت سر گذاشت و در دقایقی حتی به زیر محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلار سقوط کرد.

بیت کوین که تقریبا می‌توان گفت از محدوده قیمتی ۲۰٫۰۰۰ تا ۴۰٫۰۰۰ دلار را بدون وقفه صعود کرده بود، نیاز به یک اصلاح برای تثبیت موقعیت خود در بالای محدوده ۳۲۰۰۰ دلار داشت که به نظر می‌رسد در دو روز گذشته این اتفاق رخ داد. به عبارت دیگر شاهد یک فیبوناچی اصلاح ۲۳/۶ درصدی از قیمت ۴۱٫۱۹۹ تا ۳۰٫۳۵۹ بودیم.  این موضوع بسیاری از تریدرهای قراردادهای آتی بیت کوین را مجبور کرد تا پوزیشن های لانگ خود به ارزش ۱/۱ میلیارد دلار را نقد کنند.

البته بیت کوین پس از رسیدن به پایین‌ترین قیمت در چند هفته اخیر با فشار خرید مواجه شد و با جهش ۱۰ درصدی حالا به قیمت ۳۶۰۰۰ دلار بازگشته است و بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

این موضوع ثابت می‌کند که بیت کوین در محدوده ۳۲۰۰۰ دلار از حمایت بسیار خوبی برخوردار است. در حال حاضر بیت کوین در نمودار ساعتی با یک مقاومت کلیدی در محدوده ۳۵۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ دلار روبرو است  بیت کوین برای اینکه دوباره به محدوده ۴۰٫۰۰۰ دلاری بازگردد ابتدا باید موقعیت خود بالای ۳۵٫۰۰۰ دلار را تثبیت کند و سپس برای شکست مقاومت‌ها ۳۵٫۸۰۰ و ۳۶۰۰۰ دلار تلاش کند.

اما اگر بیت کوین موفق به عبور از مقاومت ۳۵ تا ۳۶ هزار دلاری نشود، احتمال یک ریزش دیگر همچنان برای بیت کوین وجود دارد. اولین سطح حمایت در مسیر نزولی برای بیت کوین در محدوده ۳۳٫۸۰۰ دلار شکل گرفته است که در صورت شکست آن حمایت ۳۲٫۵۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد. در صورت سقوط بیت کوین به پایین‌تر از ۳۰٫۰۰۰ دلار و تکمیل الگوی سر و شانه ممکن است سقوط آزاد بیت کوین تا محدوده ۲۴۰۰۰ دلار هم باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین ۲۳ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۷ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۳۵۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ دلار دلار است.
      • حمایت: بیت کوین در محدوده ۳۳٫۸۰۰ تا ۳۲٫۵۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۲ دی (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰ هزار دلار دامپ شد و از محدوده ۴۱۰۰۰ دلار تا نزدیکی ۳۲۰۰۰ دلار سقوط کرد. اما در این ناحیه به خوبی حمایت شد و موفق شد بخشی از قیمت از دست رفته خود را بازیابی کند.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۳۵۰۰۰ دلار قرار دارد و اگر نتواند برای مدت کافی در این محدوده دوام بیاورد، ممکن است یک ریزش دیگر را تا محدوده ۳۲۰۰۰ دلار تجربه کند. در صورت شکست این حمایت، بیت کوین در سطح ۲۸٫۲۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

در حال حاضر اولین مقاومت پیش‌روی بیت کوین در سطح قیمتی ۳۷۸۰۰ قرار دارد و یک مثلث انقباضی نیز با مقاومت نزدیک به ۳۸۰۰۰ دلاردر حال شکل گرفتن است.

در صورت عبور بیت کوین از این سطح می‌تواند به سطح ۳۹۲۰۰ دلار که در واقع میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است نزدیک شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین ۲۲ دی (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در محدوده نزولی است.
      • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۳۵ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۳۷۸۰۰ دلار است.
      • حمایت: بیت کوین در محدوده ۳۴٫۵۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۱ دی (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین پس از چند روز نوسان‌های کوچک و رنج زدن به نظر می‌رسد روند صعودی تازه‌ای را شروع کرده است. در حال حاضر بیت کوین به خوبی در بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و موقعیت خود را در بالای ۴۰٫۰۰۰ دلار تثبیت کرده است. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با نزدیک به ۲ درصد افزایش قیمت در محدوده ۴۱٫۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمتی بیت کوین نگاه کنیم، بیت کوین در حال حاضر با یک مقاومت در محدوده ۴۱٫۲۰۰ دلار دست و پنجه نرم می‌کند. در صورت عبور از آن می‌تواند به راحتی از مقاومت ۴۲٫۰۶۸ دلار عبور کرده و یک بالاترین قیمت تاریخ جدید را ثبت کند.

در صورت عبور بیت کوین از مقاومت ۴۲٫۰۶۸ دلاری می‌تواند ۵ تا ۸ درصد دیگر به رشد خود ادامه دهد و در این صورت به راحتی به محدوده ۴۵٫۰۰۰ دلار دست پیدا کند. برخی از تحلیلگران حتی پیش بینی می‌کنند بیت کوین در صورت تثبیت موقعیت خود بالای ۴۲٫۰۰۰ دلار می‌تواند برای شکست مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری هم تلاش کند.

در طرف دیگر اما اگر بیت کوین موفق به عبور از ۴۱٫۲۰۰ دلار نشود، می‌تواند به زیر ۴۰٫۰۰۰ دلار سقوط کند. در محدوده ۳۹٫۲۰۰ دلاری شاهد یک حمایت نسبتا خوب از بیت کوین هستیم.

در صورت شکست حمایت ۳۹٫۰۰۰ دلاری محدوده حمایتی مهم بعدی برای بیت کوین در قیمت ۳۶٫۰۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین ۲۱ دی (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
      • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۶۶ را نشان می‌دهد.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۴۲٫۲۰۰ دلار است.
      • حمایت: بیت کوین در محدوده ۳۹٫۲۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین در ادامه روند صعودی خود موفق شد روز جمعه از مرز ۴۰٫۰۰۰ دلار عبور کند و با قیمت ۴۱٫۹۴۱ دلار رکورد قیمتی تازه‌ای را به ثبت برساند. اما در عبور از آن شکست خورد و بیش از ۲۰۰۰ دلار ریزش کرد. یکی از دلایلی که برای این موضوع مطرح است حجم فروش نهنگ‌های بیت کوین پس از هربار رکورد شکنی بیت کوین است.

با این حال به نظر می‌رسد روند صعودی کوتاه مدت بیت کوین همچنان برقرار است، چرا که پس از تجمیع  دوباره امروز بیت کوین عزم  خود را جزم کرده است که از مقاومت ۴۰٫۰۰۰ دلاری به طور کامل عبور کند.

نکته جالب در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات روزانه بیت کوین است که به ۹۹ میلیارد دلار رسیده است، تقریبا دو برابر حجم معاملات روزانه اتریوم.

در حال حاضر بیت کوین باید تلاش کند تا موقعیت خود را در سطح پیوت ۳۹٫۶۷۸ دلاری تثبیت کند در این صورت مهمترین مقاومت پیش‌رو برای بیت کوین ۴۲۰۰۰ دلار خواهد بود. در صورت تحقق این امر، رسیدن بیت کوین به ۴۳٫۰۰۰ دلار و سپس ۴۵٫۰۴۲ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اما اگر بیت کوین موفق به محدوده بالای ۳۹٫۶۷۸ دلار نشود، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده قیمتی ۳۷٫۳۸۶ دلار خواهد بود، در صورتی که بیت کوین با برخورد به این حمایت روند صعودی نگیرد، ممکن است تا ۳۶٫۰۰۰ دلار و حتی حمایت نسبتا قوی ۳۴٫۲۶۴ دلاری سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال

      • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته  برای بیت کوین در حال از دست دادن ناحیه صعودی است.
      • RSI: شاخص قدرت نسبی ۴ ساعته برای بیت کوین عدد ۶۰ را نشان می‌دهد و در حال کاهش است.
      • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین ۴۲۰۰۰ دلار است.
      • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین در محدوده قیمتی ۳۷٫۳۸۶ تا ۳۸٫۲۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته یک بار دیگر موفق شد بالاترین قیمت تاریخ خود را ارتقا دهد. بیت کوین در ساعت‌های گذشته نزدیک به ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و حالا بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین ۳۷٫۷۳۶ دلار است.

این در حالی اتفاق می‌افتد که بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ برای اولین بار ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از یک تریلیون دلار فراتر رفته است که ۶۹ درصد از آن کمی پایین‌تر از ۷۰۰ میلیارد دلار آن متعلق به پادشاه ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین است.

به این ترتیب بیت کوین موفق شد در بیت ارزشمندترین بر%