تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

همراهان گرامی کوین نیک، برای دنبال کردن ادامه تحلیل‌های روزانه قیمت لایت کوین می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

تحلیل روزانه قیمت لایت کوین

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین روزهای دوشنبه و سه شنبه را با افزایش قیمت ۱۰ و ۴ درصدی  پشت سر گذاشت و به محدوده ۲۶۰ دلاری بازگشت. امروز هم لایت برای رسیدن به محدوده ۲۷۰ دلاری تلاش کرد اما سع آن بی نتیجه ماند تا مجبور به عقب نشینی شد، لایت کوین که تا محدوده ۲۴۵ دلاری هم پایین کشیده شد، دوباره موفق شد خودش را به بالای محدوده ۲۵۰ دلاری برساند و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۵۴ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین روز گذشته از مقاومت ۲۵۰ دلاری عبور کرد و موفق به شکستن خط روند نزولی شد حتی تا محدوده ۲۶۶ دلار هم پیشروی کرد اما به مقاومت ۲۷۰ دلاری نرسید  و تا محدوده ۲۵۰ دلاری پایین کشیده شد.

در حال حاضر لایت کوین از حمایت در محدوده ۲۵۰ دلاری برخوردار است، در صورت از دست دادن این محدوده امکان اصلاح بیشتر تا محدوده ۲۴۰ دلار وجود دارد. از آنجایی که ۲۴۰ دلار در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط روند نزولی شکسته شده است، انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

در صورت از دست دادن این محدوده امکان ریزش تا محدوده ۲۳۵ دلار و سپس ۲۲۴ دلار وجود دارد.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به حفظ محدوده ۲۵۰ تا ۲۴۰ دلاری شود، روند صعودی همچنان معتبر است و می‌تواند برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۵ تا ۲۵۶ دلار قرار گرفته است، درصورت عبور از این محدوده مقاومت بعدی برای لایت کوین در محدوده ۲۶۸ تا ۲۷۰ دلار قرار دارد.

پس از آن محدوده ۲۸۴ تا ۲۸۵ دلار و سپس ۳۰۰ دلار موانع بعدی لایت کوین محسوب می‌شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۸ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در مومنتوم صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۲  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین  تا ۲۵۶۲۵۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت ۲۷۰ و سپس ۲۸۵ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۰ تا ۲۴۸  دلار است، پس از آن در محدوده ۲۳۵ دلار و  ۲۲۴ دلار قرار دارد. سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۵ تا ۲۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین همراه با سایر ارزهای مهم بازار روز گذشته موفق شد جهش قیمتی ۱۰ درصدی را به ثبا برساند و به بالای محدوده ۲۳۵ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته دست پیدا کند، البته لایت کوین به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته محدوده ۲۴۵ دلاری را هم پشت سر گذاشت. امروز هم لایت کوین موفق به شکست خط روند نزولی شد و از قیمت ۲۵۰ دلار هم عبور کرد. در حال حاضر لایت کوین در محدوده ۲۵۴ دلاری  معامله می‌شود و سعی می‌کند از سد مانع ۲۵۶ دلار عبور کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد لایت کوین با وجود عبور از خط روند نزولی در حال حاضر با مقاومت مهمی در محدوده ۲۵۵ دلار روبرو شده است.

در صورتی که لایت کوین از این محدوده عبور کند، مقاومت بسیار مهمی در محدوده ۲۷۰ دلار قرار گرفته است که هم سقف ابر قرمز کومو محسوب می‌شود هم فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از ریزش چند روز اخیر لایت کوین از محدوده ۳۴۰ تا ۲۰۰ دلار.

عبور از این مقاومت به لایت کوین این شانس را می‌دهد که برای رسیدن به محدوده ۲۸۵ و سپس ۳۰۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین نتواند از محدوده ۲۵۵ دلاری به طور کامل عبور کند امکان اصلاح قیمت وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۵۰ تا ۲۴۸ دلار است که در واقع همان خط روند شکسته شده محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد لایت کوین با پولبک به این سطح به روند صعودی خود ادامه دهد، اما اگر این حمایت را از دست بدهد، امکان ادامه اصلاح تا محدوده ۲۳۵ دلار و سپس ۲۲۴ دلار وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را دوباره تا محدوده ۲۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۷ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در مومنتوم صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۹  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۵۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت ۲۷۰ و سپس ۲۸۵ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۰ تا ۲۴۸  دلار است، پس از آن در محدوده ۲۳۵ دلار و  ۲۲۴ دلار قرار دارد. سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۵ تا ۲۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از ۹ کندل نزولی متوالی بالاخره امروز موفق به ثبت یک کندل سبز رنگ شد. لایت کوین که روز گذشته در محدوده ۲۲۰ دلاری معامله می‌شد با جهش ۷ درصدی امروز از مقاومت ۲۳۲ دلاری عبور کرد و به بالای محدوده ۲۴۰ دلاری رسید. لایت کوین حتی محدوده ۲۴۳ دلار را هم لمس کرد اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد و دوباره به زیر ۲۴۰ دلار پایین کشیده شد. در زمان نگارش این مطلب LTC در محدوده ۲۳۹ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که لایت کوین در یک کانال نزولی قرار گرفته است. لایت کوین برای اینکه به روند صعودی بازگردد باید از خط روند نزولی که در محدوده ۲۵۰ دلاری قرار گرفته است عبور کند، اما پیش از آن لایت کوین در محدوده ۲۴۰ دلاری با مقاومت روبرو شده است که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود.

در صورت شکست خط روند نزولی و عبور از محدوده ۲۵۰ دلاری انتظار داریم روند صعودی لایت کوین شتاب بیشتری بگیرد و شاهد رسیدن لایت کوین به محدوده ۲۷۰ و ۳۰۰ دلاری باشیم.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین نتواند از محدوده ۲۴۰ و ۲۵۰ دلاری عبور کند باید منتظر ادامه روند نزولی باشیم.

در مسیر نزولی اولین  حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۳۰ دلاری قرار گرفته است. اما حمایت مهمتر در محدوده قیمت ۲۲۴ دلاری قرار دارد. در صورتی که این حمایت هم برای لایت کوین از دست برود، حمایت ۲۱۲ دلاری وارد عمل می‌شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۰۵ تا ۲۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۶ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن مومنتوم صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۹  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۴۰ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۴۷ تا ۲۵۰ و سپس ۲۷۰ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۳۰ دلار است، پس از آن در محدوده ۲۲۴ دلار و  ۲۱۲ دلار قرار دارد. سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۵ تا ۲۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۴ اردیبهشت (۲۴ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین روز گذشته هفتمین کندل نزولی روزانه خود را به ثبت رساند تا در طول یک هفته بیش از ۳۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کند و از محدوده ۳۳۵ دلار به ۲۰۰ دلار برسد. اما نکته مهم‌تر دم بلند کندل روز گذشته است که محدوده ۲۰۰ دلاری را لمس کرد. به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر جنبه فاندامنتالی داشته باشد و به دلیل انتظار خبر افزایش مالیات بر درآمد در ایالت متحده رخ داده باشد. به هر حال لایت کوین پس از لمس این محدوده موفق شد خودش را به بالای محدوده ۲۳۰ دلاری بکشاند اما موفق به حفظ موقعیت خود بالای آن نشد و امروز دوباره به زیر این محدوده بازگشت. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین با قیمت ۲۲۵ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین در یک هفته اخیر نگاه کنیم،‌ شاهد یک کانال نزولی هستیم که قیمت با هر بار برخورد یبه سقف یا کف کانال مجبور به تغییر جهت می‌شود.

روز گذشته هم لایت کوین با برخورد به کف کانال در محدوده ۲۰۷ دلاری مجبور به تغییر جهت شد و تا میانه کانال تا محدوده ۲۴۰ دلار خودش را بالا کشید ولی موفق به عبور از این محدوده نشد.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای لایت کوین در محدوده ۲۳۲ دلاری قرار گرفته است، در صورتی که لایت موفق به عبور از این منطقه شود، مقاومت بعدی در محدوده ۲۴۷ تا ۲۵۰ دلاری قرار گرفته است. پس از آن محدوده ۲۷۰ دلاری یا سقف کانال مقاومت بعدی محسوب می‌شود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین نتواند از محدوده ۲۳۲ دلاری عبور کند. اولین حمایت در محدوده ۲۲۰ تا ۲۱۸ دلاری قرار دارد. اما حمایت مهمتر محدوده ۲۱۰ تا ۲۰۷ دلار است که پیش از این هم مانع ریزش بیشتر قیمت شده بود.

پس از آن محدوده ۲۰۰ تا ۱۹۵ دلار یا کف کانال نزولی به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۱۷۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۴ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۳۷  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۳۲ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۴۷ تا ۲۵۰ و سپس ۲۷۰ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۲۰ تا ۲۱۸ دلار است، پس از آن در محدوده ۲۱۰ تا ۲۰۷ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۰ تا ۱۹۵ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از سه روز کندل نزولی و ریزش نزدیک به ۳۰ درصد و سقوط از محدوده ۳۳۵ تا ۲۳۰ دلار، بالاخره روز گذشته یک کندل دوجی را ثبت کرد تا شاید نشانه‌ای برای پایان روند نزولی باشد. امروز و تا به این لحظه از روز لایت کوین با یک درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۲۶۳ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند از سد مقاومت ۲۷۰ دلار عبور کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد، LTC در محدوده ۲۳۰ دلار از پایگاه حمایتی خوبی برخوردار است و همین امر این فرصت را ایجاد می‌کند تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر شانس خود را امتحان کند.

همچنین شاهد تشکیل یک مثلث با مقاومت در نزدیکی ۲۶۵ تا ۲۶۸ دلار هستیم. در صورتی که لایت کوین قصد ادامه روند صعودی را داشته باشد باید ابتدا از این مانع عبور کند. در صورت تحقق این امر مقاومت بعدی در مسیر صعودی لایت کوین در محدوده قیمت ۲۷۵ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

شاید بتواند گفت مقاومت کلیدی لایت کوین در محدوده قیمت ۲۸۲ تا ۲۸۵ دلار خط کیجونسن است. در صورت عبور لایت کوین از این مقاومت انتظار داریم با شتاب بیشتری به سمت ۳۰۰ دلار حرکت کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین نتواند از محدوده ۲۶۵ تا ۲۶۸ دلار عبور کند و موقعیت خود را بالای آن تثبیت کند، روند نزولی دور از انتظار نیست.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۲۵۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت برای لایت کوین از دست برود، محدوده ۲۳۰ دلار که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، مهمترین حمایت لایت کوین محسوب می‌شود.

از دست دادن این حمایت می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱ اریبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۷  قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۶۵ تا ۲۶۸ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۷۰ تا ۲۷۵ و سپس ۲۸۵ و  ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۰ دلار است، پس از آن در محدوده ۲۳۰ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۰ و ۱۸۵ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز شنبه ۱۷ آوریل بعد از مدت‌ها موفق به عبور از محدوده ۳۰۰ دلاری شده بود، روز یکشنبه و همراه با بیت کوین روند نزولی را در پیش گرفت و با  ۲۰ درصد کاهش قیمت به محدوده ۲۳۰ دلاری رسید. اتریوم روز دوشنبه با وجود تلاش برای بازگشت به محدوده ۳۰۰ دلاری در این امر موفقیتی پیدا نکرد و روز دوشنبه را با قیمت ۲۶۰ دلار به پایان برد. امروز هم لایت کوین به مسیر نزولی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۴۵ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که لایت پس از ریزش نزدیک به ۱۰۰ دلاری برای بازگشت به محدوده قبلی تلاش کرد اما با وجود عبور از مقاومت‌های ۲۵۰ و ۲۷۰ دلار در عبور از مقاومت ۲۸۵ دلاری که در نزدیکی فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از سقوط قبلی قرار دارد ناکام ماند و روز گذشته را در محدوده ۲۶۰ دلار به پایان برد.

در حال حاضر لایت کوین با مقاومت ۲۵۰ دلاری روبرو است و در صورتی که روند بازار صعودی باشد و بتواند از این محدوده عبور کند، محدوده ۲۶۰ دلار خط روند نزولی مقاومت بعدی محسوب می‌شود.

در صورت شکست خط روند نزولی و رسیدن به محدوده ۲۷۰ دلار، مهمترین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در محدوده قیمت ۲۸۰ تا ۲۸۵ دلار قرار گرفته است که محل تلاقی خط کیجونسن، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد است. در صورتی که لایت کوین از این مانع سرسخت عبور کند، انتظار داریم دوباره به محدوده ۳۰۰ دلاری بازگردد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت‌ها بالاسر خود نشود و بیت کوین هم به روند نزولی خود ادامه دهد، باید منتظر قیمت‌های پایین‌تر باشیم.

در حال حاضر مهمترین حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۴۰ دلاری قرار گرفته است، در صورت از دست رفتن آن محدوده حمایت بعدی در قیمت ۲۳۰ دلار است که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۰۰ دلار و حتی ۱۸۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۳۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۳۷  قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۵۰ تا ۲۶۰ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۷۰  و سپس ۲۸۰ و  ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۴۰ دلار است، پس از آن در محدوده ۲۳۰ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۰ و ۱۸۵ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که از معدود ارزهایی محسوب می‌شود که در یک سال گذشته نسبت به بیت کوین علمکرد ضعیف‌تری داشته است، در روزهای اخیر روند صعودی بسیار قوی را دنبال می‌کند. لایت کوین پس از عبور از مانع ۲۴۵ دلاری در روز دهم اوریل شتاب بیشتری گرفت و روز گذشت موفق شد از محدوده ۳۰۰ دلاری هم عبور کند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده قیمت ۳۱۵ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که از ابتدای ماه آوریل در یک کانال صعودی قرار داشت. اما روز گذشته لایت کوین موفق به عبور از سقف کانال شد و از مقاومت ۳۱۲ دلاری هم عبور کرد. لایت کوین حتی تا محدوده ۳۳۷ دلاری هم پیشروی کرد، اما موفق به حفظ این موقعیت نشد و تا محدوده ۳۱۵ دلاری پایین آمد.

انتظار داریم لایت کوین با یک پولبک به مقاومت شکسته شده در قیمت ۳۱۲ دلار یا سقف الگوی صعودی در محدوده ۳۰۰ دلار به روند صعودی خود ادامه دهد.

در این صورت اولین مقاومت برای لایت کوین در محدوده ۳۳۷ تا ۳۴۰ دلار و پس آن  محدوده ۳۵۷ تا ۳۶۰ دلار خواهد بود. پس از آن لایت کوین این شانس را خواهد داشت تا بالاترین قیمت تاریخ خود که در حال حاضر در محدوده ۳۷۵ دلار است را ارتقا دهد.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، آغاز یک روند اصلاحی دور از انتظار نخواهد بود. در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در محدوده قیمت ۳۱۲ دلار و پس از آن در قیمت ۳۰۰ دلار قرار دارد.

از دست دادن محدوده ۳۰۰ تا ۲۹۸ دلار می تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۸۰ دلار یا ماینگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و سپس ۲۷۰ دلار پایین بکشد.

در صورت هر گونه ریزش بیشتر، محدوده ۲۴۵ تا ۲۴۰ دلاری حمایت بسیار مهمی برای لایت کوین محسوب خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۳۳۷ تا ۳۴۰ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۳۶۰  و سپس ۳۷۵ و  ۳۹۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۳۱۲ تا ۳۱۰ دلار است، پس از آن در محدوده ۳۰۰ تا ۲۹۸ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۸۰ و ۲۷۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۶ فروردین (۱۵ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز سه شنبه نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرده بود، روز گذشته هم افزایش قیمت ۴ درصدی را تجربه کرد و خودش را به محدوده ۲۸۰ دلاری رساند. امروز اما لایت کوین موفق به ادامه روند صعودی نشد و تا ۲۷۰ دلار عقب نشینی کرد. با این حال احساسات بازار نسبت به لایت کوین کاملا مثبت است و انتظار داریم لایت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۳۷۵ دلار معامله می‌شود.

اگر به تحلیل‌ روزهای قبل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که لایت کوین تقریبا از ابتدای ماه اوریل در یک کانال صعودی قرار دارد و به خوبی با ثبت سقف‌ها و کف‌های بالاتر به روند خود ادامه می‌دهد.

لایت کوین در حال حاضر به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و این شانس را دارد تا برای شکستن بالاترین قیمت تاریخ خود تلاش کند.

در مسیر صعودی لایت کوین اولین مقاومت در محدوده قیمت ۲۸۰ تا ۲۸۵ دلاری قرار گرفته است، در صورت عبور از این محدوده، مقاومت بعدی در قیمت ۲۹۰ دلار و سپس  ۲۹۸ تا ۳۰۰ دلار قرار دارد.

با توجه به اینکه لایت کوین نسبت به بالاترین قیمت تاریخ خود (۳۷۵ دلار) همچنان ۳۰ درصد پایین‌تر قرار دارد. انتظار داریم لایت کوین بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۸۰ تا ۲۸۵ دلار نشود و شرایط بازار به گونه‌ای پیش رود که شاهد اصلاح قیمت‌ها باشیم.  اولین حمایت برای لایت کوین در محدوده قیمت ۲۶۵ تا ۲۶۰ دلار قرار گرفته است.

محدوده ۲۶۰ دلار برای لایت کوین بسیار مهم است چرا که خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در این قیمت قرار گرفته‌اند. در صورتی که این حمایت از دست برود احتمال ریزش تا محدوده ۲۵۰ و ۲۴۵ دلاری یا کف کانال وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت لایت کوین را تا محدوده قیمت ۲۳۰ تا ۲۲۸ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۸۳ تا ۲۸۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۹۰  و سپس ۲۹۸ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۶۳ تا ۲۶۰ دلار، پس از آن در محدوده ۲۵۰ و ۲۴۳ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۳۷ و ۲۳۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز ۱۱ آوریل موفق به لمس محدوده ۲۶۳ دلاری شده بود، موفق به عبور از آن نشد و در روزهای گذشته ۲ و ۳ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. با این حال لایت کوین پس از برخورد به محدوده ۲۴۰ دلاری دوباره روند صعودی گرفت و امروز دوباره خودش را به محدوده ۲۶۳ دلاری رساند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۲۶۱ دلاری معامله می‌شود و انتظار داریم بتواند از سد ۲۶۳ دلار عبور کند.

لایت کوین در ۱۰ روز گذشته به خوبی روی یک خط روند صعودی حرکت می‌کند و موفق شده است از محدوده ۱۹۵ دلاری خودش را به محدوده ۲۶۰ دلاری برساند، به عبارت دیگر افزایش قیمت ۳۵ درصدی در طی کمتر از ۱۰ روز.

اگر نگاه دقیق‌تری به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین بیندازیم می‌توانیم یک تشکیل یک کانال صعودی را ببینیم که لایت کوین هر بار با برخورد به سقف یا کف کانال مجبور به تغییر جهت شده است.

روز ۱۱ آوریل هم لایت کوین با برخورد به سقف کانال مجبور به عقب نشینی شد اما خط کیجونسن در محدوده ۲۴۰ دلار مانع از برخورد قیمت با کف کانال شد.

در ادامه مسیر انتظار داریم لایت کوین امروز موفق به عبور از مقاومت ۲۶۳ دلار شود. مقاومت بعدی در مسیر صعودی لایت کوین در محدوده قیمت ۲۷۵ تا ۲۸۰ دلاری قرار گرفته است. در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۸۰ دلاری شود، ملاقات دوباره لایت کوین با قیمت ۳۰۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۶۳ دلاری نشود، باید منتظر روند اصلاحی از طرف لایت کوین باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۰ تا ۲۴۸ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۲۴۳ دلاری که محل تلاقی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته با کف کانال محسوب می‌شود، حمایت مهم بعدی خواهد بود.

در صورت ریزش بیشتر محدوده ۲۳۷، ۲۳۰ تا ۲۲۸ و ۲۲۰ دلاری حمایت‌های مهم بعدی برای لایت کوین خواهند بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۶۳ تا ۲۶۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۷۵، ۲۸۵ و سپس ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۰ تا ۲۴۸ دلار، پس از آن در محدوده ۲۴۵ و ۲۴۳ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۳۷ و ۲۳۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که چند وقت اخیر با مقاومت مهمی در محدوده ۲۴۵ دلار روبرو شده بود، روز گذشته با یک جهش ۱۵ درصدی از این محدوده گذشت و خودش را به ۲۶۰ دلار رساند. لایت کوین حتی محدوده ۲۶۳ دلاری را هم لمس کرد اما نتوانست از آن عبور کند تا همچنان در محدوده ۲۶۰ دلاری قرار داشته باشد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین با قیمت ۲۵۹ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که لایت کوین با عبور از مانع سرسخت ۲۴۵ دلاری که چندین بار مانع از روند صعودی شده بود شتاب بیشتری گرفت و خیلی زود به محدوده ۲۶۳ دلاری رسید.

در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۶۰ دلاری شود و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، این فرصت را خواهد داشت تا برای دست یابی به محدوده ۲۸۵ و سپس ۳۰۰ دلاری تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۶۰ تا ۲۶۳ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت بالا خواهد بود. در مسیر اصلاحی اولین حمایت محدوده ۲۵۰ دلاری و سپس ۲۴۵ تا ۲۴۳ دلار است که پیش از این به عنوان مقاومت شناخته می‌شد.

در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت ۲۳۷ دلاری در نزدیکی خط کیجونسن و ۲۳۰  تا ۲۲۸ دلاری در محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط روند صعودی، حمایت‌های مهم لایت کوین در مسیر نزولی شناخته می‌شوند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا قیمت ۲۲۰ تا ۲۱۸ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۷۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۶۳ تا ۲۶۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۸۵ و سپس ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۵۰ دلار، پس از آن در محدوده ۲۴۵ و ۲۴۳ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۳۷ و ۲۳۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز پنجشنبه نزدیک به ۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود، روز جمعه بیش از ۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد تا در نهایت روز جمعه را با قیمت ۲۲۱ دلاری به پایان ببرد. امروز اما دوباره لایت کوین به روند صعودی باز گشته است و با عبور از محدوده ۲۲۸ دلاری خودش را به بالای محدوده ۲۳۰ دلاری رساند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در قیمت ۲۳۲ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به محدوده ۲۴۵ دلار برساند.

لایت کوین در روز گذشته به زیر محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرده بود، با برخورد به محدوده ۲۱۸ دلاری دوباره روند صعودی به خود گرفت و خیلی زود به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته بازگشت. تا زمانی که لایت کوین بالای این محدوده ۲۲۸ دلاری قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای لایت کوین در محدوده قیمت ۲۴۳ تا ۲۴۵ دلاری قرار گرفته است که پیش از این یعنی ۲۰ فوریه هم مانع از ادامه روند صعودی لایت کوین شده بود. در صورتی که لایت کوین از این مانع عبور کند انتظار داریم درها به سمت قیمت‌های بالاتر برای لایت کوین باز شود.

موانع بعدی LTC در مسیر صعودی در محدوده ۲۶۰ و ۲۸۰ دلار قرار گرفته‌اند. پس از آن انتظار داریم لایت کوین را در محدوده ۳۰۰ دلاری ملاقات کنیم.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۴۵ دلاری نشود باید منتظر اصلاح دوباره قیمت باشیم. در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای لایت کوین در محدوده قیمت ۲۲۸ تا ۲۲۵ دلار قرار دارد که در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این حمایت محدوده ۲۲۰ دلار و ۲۱۵ دلار حمایت‌های بعدی لایت کوین محسوب می‌شوند. محدوده ۲۱۵ دلار به نوعی سطح حمایت خط روند صعودی میان مدت لایت کوین محسوب می‌شود که از دست دادن آن می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۰۰ و حتی ۱۹۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۴۲ تا ۲۴۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۶۰ و سپس ۲۸۰ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۲۸ تا ۲۲۵ دلار، پس از آن در محدوده ۲۲۰ و ۲۱۵ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ و ۲۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۹ فروردین (۸ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز سه شنبه را با جهش ۷ درصدی پشت سر گذاشته بود و خودش را به محدوده ۲۴۰ دلاری رسانده بود، روز چهارشنبه  کاهش ۸ درصدی را تجربه کرد تا به محدوده ۲۲۰ دلاری باز گردد. هر چند لایت کوین دیروز محدوده ۲۱۰ دلاری را هم لمس کرد، اما پس از برخورد به این محدوده خیلی زود روند صعودی گرفت و خودش را تا ۲۲۰ دلار بالا کشاند. امروز هم لایت کوین روند صعودی را در پیش گرفته است و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۲۵ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که لایت کوین تقریبا از ابتدای ماه آوریل یک خط روند صعودی را تشکیل داده است و به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته نوسان می‌کند. روز گذشته هم لایت کوین پس از برخورد به این محدوده دوباره به روند صعودی بازگشت. انتظار داریم تا زمانی که لایت کوین بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی محدوده ۲۱۰ تا ۲۱۵ دلار قرار دارد، روند صعودی آن ادامه داشته باشد.

در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۲۳۰ دلار قرار گرفته است، در صورت عبور از این محدوده، لایت کوین این فرصت را دارد تا شانس خود را دوباره برای رسیدن به محدوده ۲۴۰ دلاری امتحان کند. در صورت شکست مقاومت ۲۴۰ تا ۲۴۳ دلاری، ایستگاه بعدی لایت کوین در مسیر صعودی در قیمت ۲۵۰ و ۲۶۰ دلار قرار گرفته است. البته روند صعودی لایت کوین تا حد زیادی به ثبات قیمت بیت کوین بستگی دارد، اگر بیت کوین روند نزولی را در پیش بگیرد، فرضیه صعودی ما نقض خواهد شد و باید منتظر روند اصلاحی از طرف لایت کوین باشیم.

اگر لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۲۵ تا ۲۳۰ دلاری نشود، روند اصلاحی را در پیش بگیرد. اولین سطح حمایت برای لایت کوین در مسیر نزولی در قیمت ۲۱۸ تا ۲۱۵ دلار قرار گرفته است که نزدیک به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی برای لایت کوین در قیمت ۲۱۰ دلاری قرار گرفته است که روز گذشته هم مانع از ادامه ریزش قیمت شده بود.

سطح حمایت بعدی که انتظار داریم مانع از ادامه ریزش قیمت لایت کوین شود، محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ دلاری است که خط روند صعودی قرار دارد. از دست دادن خط روند صعودی می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۰۰ و حتی ۱۹۳ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۶  قرار دارد و به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۵ تا ۲۳۰ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۴۰ تا ۲۴۳  و سپس ۲۵۰ و ۲۶۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۸ تا ۲۱۵ دلار، پس از آن در محدوده ۲۱۲ تا ۲۱۰ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ و ۲۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۸ فروردین (۷ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین که از روز سوم آوریل و برخورد با محدوده ۱۹۰ دلاری روند صعودی بسیار قوی را آغاز کرده بود، با افزایش قیمت ۲۵ درصدی در طی ۳ روز، روز گذشته موفق شد خودش را به محدوده ۲۴۵ دلار نزدیک کند. با این حال موفق به عبور از این محدوده نشد. امروز هم لایت کوین یک بار دیگر برای عبور از این محدوده تلاش کرد اما باز هم به در بسته خود تا مجبور به عقب نشینی شود. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۲۳۵ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند شانس خود را برای عبور از مانع محکم ۲۴۳ تا ۲۴۵ دلاری امتحان کند.

اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که لایت کوین با یک جهش ۸ درصدی موفق به عبور از مقاومت ۲۲۸ تا ۲۳۰ دلاری شد و خودش را به محدوده ۲۴۵ دلاری رساند که نزدیک به بالاترین قیمت لایت کوین در سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که در ماه فوریه به ثبت رسید.

به نظر می‌رسد حالا محدوده ۲۳۰ دلاری به یک حمایت مهم برای لایت کوین تبدیل شده باشد و همین موضوع فرصت را به لایت کوین می‌دهد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی برای لایت کوین اولین مقاومت در محدوده ۲۴۳ تا ۲۴۵ دلار و سپس ۲۴۸ تا ۲۵۰ دلار قرار دارد. عبور لایت از محدوده ۲۵۰ دلاری درها را به سمت قیمت‌های بالاتر باز خواهد کرد. موانع بعدی در مسیر صعودی لایت کوین پیش از رسیدن به ۳۰۰ دلار در قیمت‌های ۲۶۳، ۲۷۰ و ۲۸۵ دلار قرار گرفته‌اند.

اما در صورتی که لایت کوین نتواند از محدوده ۲۴۵ و ۲۵۰ دلاری عبور کند، احتمال اصلاح قیمت وجود خواهد داشت.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در قیمت ۲۳۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۲۲۰ تا ۲۱۸ دلار یا خط کیجونسن به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد. سپس حمایت بعدی برای لایت کوین در محدوده ۲۱۲ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۲۰۰ دلار و حتی ۱۹۵ و ۱۹۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۰ قرار دارد و به سمت پایین در حرکت است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۴۳ تا ۲۴۵ دلار قرار دارد. مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۴۸ تا ۲۵۰  و سپس ۲۶۳ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۳۰ تا ۲۲۸ دلار، پس از آن در محدوده ۲۱۲ تا ۲۱۰ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۰ و ۱۹۵ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۷ فروردین (۶ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از تشکیل پایگاه حمایتی در محدوده ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلار، یک حرکت صعودی قوی را آغاز کرد و با یک جهش ۳ درصدی روز یکشنبه و ۱۰درصدی روز  دوشنبه از محدوده ۲۰۰ دلار خودش را به ۲۲۰ دلار رساند. لایت کوین امروز هم موفق به لمس محدوده ۲۲۸ دلاری شد اما در عبور از آن ناکام ماند و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۲۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در مسیر صعودی قبلی لایت کوین به خوبی از سد مقاومت مقاومت‌های ۲۰۷  دلار (میانیگن متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) و ۲۱۲ دلاری (کیجونسن) عبور کرد. تا زمانی که لایت کوین بالای این محدوده قرار داشته باشد، فرصت برای ادامه روند صعودی مهیا خواهد بود. انتظار داریم لایت کوین که به نظر می‌رسد از سایر ارزهای مهم بازار عقب افتاده است بتواند به مسیر صعودی خود ادامه دهد و به تارگت‌های بالاتر در کوتاه مدت دست پیدا کند.

در مسیر صعودی لایت اولین مقاومت در محدوده ۲۲۵ تا ۲۲۸ دلار قرار گرفته است. در صورت عبور لایت کوین از این مانع، ایستگاه بعدی برای آن محدوده ۲۴۲ تا ۲۴۵ دلار و سپس ۲۵۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین نتواند از محدوده ۲۲۵ دلاری عبور کند باید منتظر اصلاح قیمت باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۱۵ تا ۲۱۲ دلار و سپس محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت‌ها محدوده ۲۰۰ تا ۱۹۵ دلار وارد عمل خواهد شد.

از آنجایی که محدوده ۱۹۵ دلاری پیش از این مانع از ریزش قیمت شده بود، انتظار داریم این بار هم از اهش قیمت جلوگیری کند، در صورت ریزش بیشتر احتمال بازگشت لایت کوین به محدوده ۱۸۰ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای ۶۵ قرار دارد ولی با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۵ تا ۲۲۸ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۴۳ تا ۲۴۵  و ۲۵۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۵ تا ۲۱۲ دلار، پس از آن در محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۰ و ۱۹۵ دلار قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۴ فروردین (۳ آوریل ۲۰۲۱)

لایت کوین تا پیش از امروز نه کندل روزانه مثبت به ثبت رسانده است  و از محدوده ۱۷۹ دلاری خودش را به ۲۱۲ دلار رسانده است که جهش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. لایت کوین در این مسیر از مقاومت‌های مهم در محدوده ۱۹۵، ۲۰۰ و ۲۰۷ دلاری عبور کرد و حالا با مقاومت ۲۱۳ دلاری روبرو شده است. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۲۱۲ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ دلاری تثبیت کند.

اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که شاهد تشکیل یک مثلث در تایم فریم روزانه هستیم که در محدوده مقاومت ۲۱۳ دلاری قرار گرفته است، در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از ضلع بالایی مثلث شود، انتظار داریم به سمت قیمت‌های بالاتر ادامه مسیر دهد.

همانطور که گفتیم اولین مقاومت در مسیر صعودی برای لایت کوین در قیمت ۲۱۳ دلاری قرار دارد. در صورتی که لایت کوین موفق به عبور کامل از این محدوده شود، موانع بعدی در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۲۲۰ تا ۲۲۵ و سپس ۲۳۰ و ۲۴۰ دلاری قرار گرفته است.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۱۳ دلاری نشود، احتمال یک روند اصلاحی کوتاه مدت وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در قیمت ۲۱۰ تا ۲۰۹ دلاری قرار گرفته است. اما حمایت مهمتر محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ دلار است که پیش از این به عنوان مقاومت شناخته می‌شد.

در صورت از دست رفتن این حمایت انتظار داریم میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲۰۰ دلار مانع از ریزش قیمت لایت کوین شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای ۶۵ قرار دارد ولی با شیب نزولی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۱۳ دلار و پس از آن  ۲۲۰ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۲۵، ۲۳۰ و ۲۴۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۰ تا ۲۰۹ دلار، پس از آن در محدوده ۲۰۷ تا ۲۰۵ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۲۰۰ دلار  قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۰ فروردین (۳۰ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که پس از برخورد به محدوده ۱۷۰ دلاری روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرد، روز گذشته موفق شد خودش را به محدوده ۱۹۵ دلاری برساند، اما در عبور از آن ناکام ماند و امروز با کمی اصلاح در محدوده ۱۹۳ دلاری به سر می‌برد. لایت کوین در حال حاضر با مقاومت ۱۹۵ دلاری روبرو است و در صورت عبور از آن می‌توانیم دوباره لایت کوین را بالاتر از ۲۰۰ دلار ببینیم.

اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که لایت کوین در محدوده ۱۸۰ دلاری برای خودش پایگاه خوبی ایجاد کرده است و با تکیه بر این حمایت موفق شد خودش را به محدوده ۱۹۵ دلاری برساند. با وجود اینکه لایت کوین بعد از برخورد به مقاومت ۱۹۵ دلاری مجبور بع عقب نشینی شد با این حال به خوبی بالای محدوده ۱۸۵ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

تا زمانی که لایت کوین بالای این محدوده قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر ادامه روند صعودی باشیم. در حال حاضر اولین مقاومت در محدوده ۱۹۵ دلاری قرار گرفته است و در صورت عبور از آن، دستیابی لایت کوین به ۲۰۰ دلار دور از انتظار نیست.

مقاومت مهم بعدی که در مسیر صعودی لایت کوین قرار دارد در قیمت ۲۰۷ دلاری قرار گرفته است و در صورت عبور از آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم لایت کوین به ۲۱۰ و ۲۲۰ دلار دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا درصورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۱۹۵ دلاری نشود، انتظار داریم لایت کوین برای مدتی در محدوده ۱۸۵ تا ۱۹۵ دلار در نوسان باشد. در صورت از دست دادن محدوده ۱۸۵ دلاری (SMA 100)، امکان سقوط لایت کوین به قیمت‌های ۱۸۰ و ۱۷۰ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۰ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای ۵۵ قرار دارد ولی با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۹۵ دلار و پس از آن  ۲۰۰ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۰۷  تا ۲۱۰ دلار  و ۲۲۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۵ دلار، پس از آن در محدوده ۱۸۰ تا ۱۷۰ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۱۵۰ و ۱۴۵ دلار  قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۸ فروردین (۲۸ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز پنجشنبه تا محدوده ۱۶۵ دلار سقوط کرده بود، در این قیمت با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شد و موفق شود با جهش نزدیک به ۷ درصدی در روز جمعه خیلی زود به بالای محدوده ۱۷۰ دلاری دست پیدا کند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده قیمت ۱۸۵ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را در بالای محدوده ۱۸۰ دلاری تثبیت کند.

اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم که LTC در دو روز گذشته روند مثبتی را پشت سر گذاشته بود، موفق شد از مقاومت‌ ۱۸۰ دلاری که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد عبور کند و وارد ابر سبز کومو شود. تا زمانی که لایت کوین بالای این محدوده قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر قیمت‌های بالاتر از طرف لایت کوین باشیم.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای لایت کوین در قیمت ۱۸۷ دلاری یا سقف ابر کومو محسوب می‌شود اما مقاومت مهمتر در قیمت ۱۹۰ تا ۱۹۵ دلاری قرار گرفته است که تقاطع خط کیجونسن و فیبو اصلاحی ۵۰ درصد از صعود پیشین محسوب می‌شود.

عبور لایت کوین از این منطقه مسیر را برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر ۲۰۰ و ۲۲۰ دلاری هموار خواهد کرد.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و محدوده ۱۸۰ دلاری را هم از دست بدهد باید منتطر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر نزولی لایت کوین اولین حمایت در محدوده ۱۷۵ دلار قرار دارد، اما حمایت مهمتر که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود در محدوده ۱۷۰ تا ۱۶۵ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۵۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای ۵۰ قرار دارد و به سمت ۵۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۸۵ تا ۱۸۷ دلار و پس از آن ۱۹۰  و ۲۰۰ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۰۷  دلار  و ۲۲۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۷۵ دلار، پس از آن در محدوده ۱۷۰ تا ۱۶۵ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۱۵۰ و ۱۳۵ دلار  قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۵ فروردین (۲۵ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز گذشته برای رسیدن به محدوده ۲۰۰ دلاری تلاش می‌کرد. تنها موفق به لمس ۱۹۸ دلار شد و با سقوط ۵ درصدی تا محدوده ۱۷۰ دلاری پایین کشیده شد. لایت کوین در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و دوباره خودش را تا ۱۹۰ دلار بالا کشاند اما پس از برخورد به کف ابر سبط کومو موفق به نفوذ درون آن نشد. در حال حاضر لایت کوین در محدوده ۱۷۵ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین که ۱۳ مارس موفق به عبور از مقاومت ۲۳۰ دلاری نشده بود، روند نزولی را در پیش گرفت و روز گذشته تا محدوده ۱۷۰ دلاری سقوط کرد. لایت کوین که در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است، امروز پس از لمس این محدوده دوباره روند صعودی گرفت اما هنوز با مقاومت ۱۷۵ دلاری دست و پنجه نرم می‌کند.

در صورتی که لایت کوین بتواند از این محدوده عبور کند، مانع بعدی برای آن ۱۸۰ تا ۱۸۲ دلار خواهد بود.  اما مهمترین مقاومت برای لایت کوین در قیمت ۱۹۰ دلاری قرار دارد که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم محسوب می‌شود. در صورتی که LTC به طور کامل از این محدوده عبور کند، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به مقاومت ۲۰۰ و سپس ۲۰۵ دلاری تلاش کند.

اما در صورتی که لایت موفق به عبور از موانع ۱۷۵ و ۱۸۲ دلاری نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی از طرف لایت کوین باشیم. در مسیر نزولی لایت کوین اولین حمایت در محدوده ۱۷۰ تا ۱۶۷ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۵۵ تا ۱۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰  قرار دارد و به سمت ۲۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۷۵ تا ۱۸۲ دلار و پس از آن ۱۹۰  و ۲۰۰ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۰۵  دلار  و ۲۱۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۷۰ تا ۱۶۷ دلار، پس از آن در محدوده ۱۵۵ و ۱۵۰ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۱۴۰ و ۱۳۵ دلار  قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲ فروردین (۲۲ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز ۲۰ مارس خودش را به محدوده ۲۰۵ دلاری رسانده بود، موفق به عبور از آن مقاومت نشد و ناچار روند کاهش را در پیش گرفت. در مسیر نزولی لایت کوین تا حمایت ۱۹۰ دلاری پایین کشیده شد اما در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و موفق شد دوباره روند صعودی به خود بگیرد. با این حال لایت کوین همچنان زیر محدوده ۲۰۰ دلاری معامله می‌شود و برای رسیدن به بالای محدوده ۲۰۰ دلار تلاش می‌کند.

اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنید، متوجه خواهید شد که لایت کوین پس از عدم موفقیت در عبور از مانع ۲۰۵ دلاری روند نزولی را در پیش گرفت و با از دست دادن حمایت ۲۰۰ دلار به زیر خط کیجونسن سقوط کرد. این امر باعث تقویت روند نزولی شد و لایت تا محدوده ۱۹۰ دلار هم پایین کشیده شد. با این حالا لایت کوین در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار بود و موفق شد خیلی زود تا روند صعودی به خود بگیرد.

در حال حاضر اولین مقاومت پیش روی لایت کوین محدوده ۱۹۸ تا ۲۰۰ دلاری است که خط کیجونسن قرار دارد. البته در این محدوده شاهد یک خط روند نزولی هم هستیم در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از آن شود انتظار داریم روند صعودی تقویت شود و شانس خود را برای رسیدن به ۲۰۵ و حتی ۲۱۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به شکست خط روند نزولی نشود، انتظار داریم برای کوتاه مدت در محدوده ۱۹۰ تا ۲۰۰ دلاری نوسان کند. در صورت از دست رفتن حمایت ۱۹۰ دلاری، احتمال اصلاح بیشتر تا ۱۸۷ و سپس ۱۸۲ تا ۱۸۰ دلار وجود دارد.

حمایت‌های بعدی در مسیر نزولی لایت کوین در قیمت‌های ۱۷۵ و سپس ۱۷۰ دلار قرار دارند که انتظار داریم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کنند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰  قرار دارد و به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۰۰ دلار و پس از آن ۲۰۵  و ۲۱۰ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی در قیمت  ۲۱۵  دلار  و ۲۲۱ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۹۰ دلار، پس از آن در محدوده ۱۸۷ و ۱۸۲ دلاری  و سپس حمایت‌های بعدی محدوده ۱۷۵ و ۱۷۰ قرار گرفته‌اند.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۷ اسفند (۱۷ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین بعد از برخورد به مقاومت ۲۳۰ دلاری در روز شنبه ، روزهای یکشنبه و دوشنبه را با کاهش شدید ۱۲ درصدی به پایان رساند و تا محدوده ۲۰۰ دلار سقوط کرد. روز گذشته هم لایت کوین برای عبور از مقاومت ۲۰۵ دلاری ناموفق بود تا در نهایت به محدوده ۱۹۰ دلاری عقب نشینی کند. در این محدوده لایت کوین با حمایت خوبی روبرو شد و موفق شد خودش را به محدوده ۲۰۰ دلاری برساند. با این حال لایت کوین موفق به عبور از این مانع نشد و در حال حاضر در محدوده ۱۹۵ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین برای اینکه به روند صعودی بازگردد باید خودش را به بالای محدوده ۲۰۰ دلار باز گردد. اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنیم شاهد یک خط روند نزولی در این محدوده مقاومتی هستیم.

البته با توجه به اینکه لایت کوین در محدوده ۱۹۰ دلاری از حمایت خوبی برخوردار است، در صورتی که شاهد ریزش بیت کوین نباشیم این شانس را خواهد داشت تا برای شکست مقاومت ۲۰۰ دلاری تلاش کند.

در صورت عبور لایت کوین از این محدوده، مقاومت ۲۱۰ دلاری که تلاقی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود، مهمترین مانع لایت کوین در مسیر صعودی خواهد بود.

عبور از این مقاومت و تثبیت موقعیت بالای آن می‌تواند ادامه مسیر صعودی را برای لایت کوین هموار کند. مقاومت‌های بعدی در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۲۲۰ و سپس ۲۳۰ دلار قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین نتواند از مانع ۲۰۰ دلاری عبور کند، باید منتطر ادامه نوسان لایت کوین در محدوده ۱۹۰ تا ۲۰۰ دلاری باشیم.

از دست دادن این حمایت می‌تواند لایت کوین را تا ۱۸۰ و سپس ۱۷۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰  قرار دارد و به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۰۰ دلار و پس از آن ۲۱۰ تا ۲۱۲ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی  ۲۲۰ دلار  و ۲۳۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۹۰ دلار، پس از آن در محدوده ۱۸۰ و ۱۷۰ دلاری از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری خواهند کرد.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۵ اسفند (۱۵ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از اینکه روز ۱۳ مارس موفق به عبور از مقاومت ۲۳۰ دلاری نشد، مجبور به عقب نشینی شد. در نتیجه لایت کوین در دو روز گذشته بیش از ۸ درصد سقوط کرد و تا محدوده ۲۰۵ دلاری پایین کشیده شد. در این محدوده لایت کوین از حمایت خوبی برخوردار است و انتظار داریم از این نقطه بازگردد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۲۰۷ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به محدوده  مقاومت ۲۱۲ دلاری برساند.

در صورتی که لایت کوین موفق شود به بالای محدوده ۲۱۲ دلاری یعنی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته بازگردد، انتظار داریم روند صعودی لایت کوین دوباره آغاز شود. در مسیر صعودی لایت کوین اولین مقاومت در محدوده ۱۱۵ دلاری و سپس در محدوده ۲۱۸ تا ۲۱۹ دلاری قرار دارد.

در صورتی که لایت کوین موفق شود خودش را به محدوده ۲۲۰ دلاری برساند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به ۲۲۷، ۲۳۰ و پس از آن ۲۴۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باز نگردد باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. اولین محدوده حمایتی برای لایت کوین در قیمت ۲۰۵ دلار است.

در صورت از دست دادن این حمایت انتظار داریم لایت کوین تا محدوده ۱۹۹ تا ۲۰۰ دلار خط کیجونسن پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰  قرار دارد و به سمت ۴۰حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۱۲ دلار و پس از آن ۲۱۵ دلار قرار دارد. سپس مقاومت‌های بعدی  ۲۱۸ تا ۲۲۰ دلار  و ۲۳۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۰۵ دلار، پس از آن در محدوده ۲۰۰ دلاری و ۱۹۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۴ اسفند (۱۴ مارس ۲۰۲۱)

همزمان با رکوردشکنی بیت کوین و عبور از ۶۰٫۰۰۰ دلار، بالاخره ارز لایت کوین هم موفق شد محدوده ۲۳۰ دلاری را لمس کند، اما موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۲۱۵ دلاری پایین کشیده شد. با این حال با برخورد به این حمایت دوباره روند صعودی در پیش گرفت. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۲۱۷ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین که از محدوده ۱۹۵ دلاری روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرده بود،  با رشد ۱۵ درصدی در دو روز گذشته، پس از ۲۰ روز دوباره موفق شد محدوده ۲۳۰ دلاری را لمس کند. با این حال موفق به شکست این مقاومت نشد و تا ۲۱۵ دلار پایین کشیده شد.

با این حال تا زمانی که لایت کوین بالای محدوده ۲۱۲ دلاری و خط روند صعودی قرار دارد، می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد.

در مسیر صعودی لایت کوین در حال حاضر اولین مقاومت در محدوده ۲۲۵ و سپس محدوده ۲۳۰ دلاری است که پیش از این هم مانع افزایش قیمت لایت کوین شده بود.

در صورتی که لایت موفق به عبور از این محدوده شود، مقاومت‌های بعدی در قیمت‌های ۲۴۲ و ۲۶۰ دلاری قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۳۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه نوسان قیمت در محدوده ۲۱۰ تا ۲۳۰ دلاری باشیم. از دست دادن محدوده ۲۱۲ تا ۲۱۰ دلاری مساوی است با سقوط لایت کوین به زیر خط روند صعودی و ممکن است قیمت تا ۲۰۵، ۲۰۰ و سپس ۱۹۵ دلار کاهش پیدا کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۸۰ و سپس ۱۷۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر از ۶۰  قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۵ دلار و پس از آن ۲۳۰ و سپس ۲۴۲ تا ۲۴۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۲ تا ۲۱۰ دلار، پس از آن ۲۰۶ تا ۲۰۵  دلار و سپس در محدوده ۲۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۳ اسفند (۱۳ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین روز گذشته با جهش نزدیک به ۱۰ درصدی موفق شد بالاخره از محدوده مقاومت ۲۰۶ و ۲۱۱ دلاری عبور کند و خودش را به ۲۲۰ دلار برساند. هر چند لایت کوین موفق به لمس محدوده ۲۲۴ دلاری شد اما نتوانست موقعیتش را بالای ۲۲۰ دلار حفظ کند و امروز تا ۲۱۱ دلار هم پایین کشیده شد. با این حال لایت کوین با برخورد به حمایت ۲۱۱ دلاری دوباره روند صعودی گرفت و در حال حاضر در محدوده ۲۱۸ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به بالای ۲۲۰ دلاری برساند.

در صورتی که لایت کوین بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۲۱۵ دلاری حفظ کند، انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد. اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین محدوده ۲۲۴ دلاری خواهد بود که لایت کوین روز گذشته در عبور از آن ناکام بود. در صورتی که این بار بتواند از این مانع عبور کند، مقاومت بعدی برای لایت کوین محدوده ۲۳۱ دلاری خواهد بود.

اگر روند بازار هم مطابق میل لایت کوین باشد، انتظار داریم لایت بتواند به اهداف ۲۴۰ و ۲۴۵ دلاری هم نزدیک شود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین نتواند موقعیتش را بالای پیوت ۲۱۵ دلاری حفظ کند، باید منتظر مسیر اصلاحی آن باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در قیمت ۲۱۱ تا ۲۱۰ دلاری قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود. در صورتی که این حمایت برای لایت کوین از دست برود، محدوده ۲۰۵ دلاری که تا پیش از این یک مقاومت مهم محسوب می‌شد، این بار در نقش حمایت وارد عمل خواهد شد. هرگونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۹۵ تا ۱۹۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۶۰  قرار دارد و به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۴ دلار و پس از آن ۲۳۰ و سپس ۲۴۰ تا ۲۴۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۱ تا ۲۱۰ دلار، پس از آن ۲۰۶ تا ۲۰۵  دلار و سپس در محدوده ۱۹۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از اینکه روز دوشنبه را با افزایش ۰/۵ درصدی پشت سر گذاشته بود روز شنبه عملکرد بیار درخشانی داشت و با رشد ۶/۵ درصدی موفق شد به محدوده ۲۰۰ دلاری دست پیدا کند. با این حال لایت کوین موفق به عبور از این مقاومت نشد و مجبور به عقب نشینی شد تا محدوده ۱۹۰ دلاری به عقب بازگشت. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۱۹۸ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند از مقاومت ۲۰۰ دلاری عبور کند.

اگر به نمودار قیمت لایت کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که لایت دوبار  پیش از این در ۲۳ و ۲۵ فوریه هم موفق به عبور از مقاومت ۲۰۰ دلاری نشده بود. به همین دلیل  این مقاومت برای لایت کوین بسیار مهم محسوب می‌شود.

تا زمانی که لایت کوین بالاتر از محدوده ۱۹۰ دلاری میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط روند صعودی قرار دارد، روند صعودی معتبر است و انتظار داریم یکبار دیگر برای شکستن مقاومت ۲۰۰ دلاری تلاش کند.

در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت ۲۰۰ دلاری شود و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، پیش بینی می‌شود خیلی زود به محدوده ۲۱۰ تا ۲۱۲ دلار حمله کند. پس از آن قیمت‌های ۲۱۶ و ۲۲۰ دلار مقاومت‌های بعدی لایت کوین در مسیر صعودی محسوب می‌شود.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین نتواند از سد ۲۰۰ دلاری عبور کند، باید منتظر کاهش قیمت از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در قیمت ۱۹۵ دلاری و سپس ۱۹۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت‌ها امکان ریزش قیمت لایت کوین تا محدوده ۱۸۳ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۹۹ تا ۲۰۲  دلار و پس از آن ۲۱۲دلار و سپس ۲۲۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۹۵ تا ۱۹۰ دلار، پس از آن ۱۸۲ تا ۱۸۵  دلار و سپس در محدوده ۱۷۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۷ اسفند (۷ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز جمعه تا محدوده ۱۶۸ دلاری سقوط کرده بود، دیروز و امروز روند صعودی پایداری را تجربه کرده است  و موفق شد از محدوده ۱۸۰ و ۱۸۵ دلاری عبور کند و در بازه زمانی ۴ ساعته از محدوده ابر کومو خارج شود. این موضوع می‌تواند نشانه خوبی برای ادامه روند صعودی لایت کوین باشد. در زمان نگارش این مطلب هم لایت کوین در محدوده ۱۸۶ دلاری معامله می‌شود و در تلاش است تا از مقاومت ۱۹۰ دلاری عبور کند.

در نمودار قیمت لایت کوین شاهد تشکیل یک خط روند در محدوده ۱۸۰ تا ۱۸۲ دلار هستیم، تا زمانی که این قیمت بالای این خط روند قرار دارد انتظار داریم لایت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد. در مسیر صعودی لایت کوین اولین مقاومت در محدوده ۱۸۸ تا ۱۹۰ دلاری قرار دارد. در صورت موفقیت لایت کوین در عبور از این محدوده، مانع بعدی در ۱۹۵ و سپس ۲۰۰ دلار خواهد بود.

عبور لایت کوین از مقاومت ۲۰۰ دلاری درها را به سمت قیمت‌های ۲۳۰ و ۲۵۰ دلاری باز خواهد کرد.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۱۹۰ دلاری نشود، انتظار داریم روند اصلاحی را در پیش بگیرد. در مسیر نزولی شاهد یک خط روند صعودی در محدوده حمایتی ۱۸۲ دلاری هستیم. از دست دادن این حمایت می‌تواند قیمت را تا محدوده ۱۷۵ دلار پایین بکشد.

از دست دادن حمایت ۱۷۵ دلاری امکان سقوط لایت کوین تا محدوده ۱۶۸ دلاری که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود را به دنبال خواهد داشت. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا ۱۵۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۶۰ قرار دارد و به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۸۸ تا ۱۹۰  دلار و پس از آن ۱۹۵، ۲۰۰ دلار و سپس ۲۱۲ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۲ تا ۱۸۰ دلار، پس از آن ۱۷۸ تا ۱۷۵  دلار و سپس در محدوده ۱۷۰ تا ۱۶۸ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۶ اسفند (۶ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که سه روز پیش موفق شده بود تا محدوده ۱۹۵ دلاری پیشروی کند، در عبور از این مقاومت ناکام ماند و روز گذشته تا محدوده ۱۷۰ دلاری عقب نشینی کرد. با این حال لایت کوین در این محدوده با حمایت خوبی از طرف بازار روبرو شد و خیلی زود به بالای محدوده ۱۸۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین بالای محوده ۱۸۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند وضعیتش را بالای آن تثبیت کند.

لایت کوین که روز پنجشنبه موفق به عبور از محدوده ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلاری نشده بود، روز جمعه را با کاهش ۱۰ درصدی آغاز کرد و تا محدوده ۱۷۰ دلار پایین کشیده شد. البته با برخورد به حمایت ۱۷۰ دلاری خیلی زود دوباره به محدوده ۱۸۰ دلاری بازگشت.

در حال حاضر در نمودار قیمت لایت کوین شاهد یک خط روند صعودی در محدوده حمایتی ۱۸۰ دلار هستیم. در صورتی که لایت کوین این محدوده را حفظ کنید انتظار داریم بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد. در مسیر صعودی لایت کوین اولین مقاومت در محدوده ۱۸۵ و سپس ۱۹۲ دلاری قرار دارد. در صورتی که لایت کوین بتواند به محدوده ۱۹۵ دلاری دست پیدا کند و به خوبی از آن عبور کند

هدف‌های بعدی برای لایت کوین در قیمت‌های ۲۰۰ و ۲۱۲ دلاری قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا لایت کوین در محدوده ۱۸۵ دلاری با یک خط روند نزولی روبرو است. در صورتی که موفق به شکست این خط روند نشود و حمایت ۱۸۰ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال ادامه روند صالاح آن وجود دارد.

در مسیر نزولی لایت کوین اولین حمایت در محدوده ۱۷۵ تا ۱۷۸ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱۷۰ دلاری حمایت بسیار مهمی برای لایت کوین محسوب می‌شود. از دست دادن این حمایت می‌تواند لایت کوین را تا ۱۶۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۰ قرار دارد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۸۵ دلار و پس از آن ۱۹۲، ۲۰۰ دلار و سپس ۲۱۲ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۰ دلار، پس از آن ۱۷۸ تا ۱۷۵  دلار و سپس در محدوده ۱۷۰ و ۱۶۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۴ اسفند (۴ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز سه شنبه نزدیک به ۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود، روز چهار شنبه هم ۵ درصد دیگر صعود کرد و خودش را به محدوده ۱۹۵ تا ۱۹۶ دلاری رساند، اما موفق به عبور از این مقاومت نشد و تا ۱۸۰ دلار عقب نشینی کرد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۱۸۵ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره خودش را به محدوده ۹۵ تا ۲۰۰ دلاری برساند.

لایت کوین روز گذشته و با جهش ۵ درصدی موفق شد به درون ابر کومو نفوذ کند اما موفق به عبور از آن نشد و با برخورد به سقف ابر در قیمت ۱۹۵ تا ۱۹۶ دلار مجبور به عقب نشینی شد. اگر به نمودار قیمت لایت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم شاهد تشکیل یک خط روند در محدوده حمایتی ۱۸۴ تا ۱۸۵ دلار هستیم. تا زمانی که لایت کوین بالای این خط روند قرار دارد، احتمال اینکه دوباره به سمت مقاومت‌های بالاتر حرکت کند وجود دارد.

در مسیر صعودی لایت کوین اولین مقاومت در محدوده ۱۹۵ و سپس در محدوده ۲۰۰ دلار است که همان سقف ابر کومو محسوب می‌شود. عبور از این محدوده و تثبیت موقعیت بالای آن می‌تواند راه را برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر هموار کند. در صورت تحقق این امر انتظار داریم لایت کوین قیمت‌های ۲۱۰ و ۲۲۰ دلاری را هم ملاقات کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از ابر کومو نشود انتظار داریم در کوتاه مدت در محدوده ۱۸۵ تا ۱۹۵ دلار نوسان کند. همچنین در محدوده قیمتی ۱۹۰ دلار شاهد تشکیل یک روند نزولی هستیم که می‌تواند لایت کوین را به سمت قیمت‌های پایین‌تر هدایت کند.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در محدوده قیمت ۱۸۳ تا ۱۸۵ دلار و سپس در ۱۷۸ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا قیمت ۱۷۵ و حتی ۱۶۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۶۰ قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلار پس از آن ۲۱۰ دلار و سپس ۲۲۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۵ دلار، پس از آن ۱۷۸ تا ۱۸۰  دلار و سپس در محدوده ۱۷۵ و ۱۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۳ اسفند (۳ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از برخورد به محدوده ۱۵۰ دلاری در روز ۲۸ فوریه، سومین روز متوالی است که روند صعودی از خود نشان می‌دهد. لایت کوین با بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت در سه روز گذشته ماه مارس امروز موفق شد خودش را به بالای محدوده ۱۹۰ دلاری برساند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در قیمت ۱۹۳ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا از سد مقاومت ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلاری عبور کند.

تا زمانی که لایت کوین بالای محدوده ۱۸۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و ممکن است شاهد یک پولبک به این محدوده باشیم. در حال حاضر مهمترین مقاومت برای لایت کوین در محدوده ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلاری است که سقف ابر کومو محسوب می‌شود. در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از ابر کومو شود، مسیر برای افزایش قیمت باز خواهد شد. مقاومت‌های بعدی برای لایت کوین در محدوده قیمت‌های ۲۱۲ و ۲۲۰ دلاری قرار گرفته‌اند.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلاری نشود انتظار داریم مدتی در محدوده ۱۸۰ تا ۱۹۵ دلاری نوسان کند. اما اگر محدوده حمایتی ۱۸۰ دلاری برای لایت کوین از دست برود، احتمال پایین کشیده شدن قیمت تا محدوده ۱۷۲ تا ۱۷۰ دلاری وجود دارد.

در صورت از دست رفتن حمایت ۱۷۰ دلاری محدوده بعدی که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت شود، محدوده ۱۶۵ دلار  و سپس ۱۵۵ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی   قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی باالای عدد ۶۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلار پس از آن ۲۱۲ دلار و سپس ۲۲۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۰  دلار، پس از آن ۱۷۲ تا ۱۷۰  دلار و سپس در محدوده ۱۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۲ اسفند (۲ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که آخرین روز ماه فوریه تا محدوده ۱۵۰ دلاری سقوط کرده بود، با برخورد به این محدوده حمایتی روند صعودی خود را آغاز کرد و موفق شد خیلی زود به محدوده ۱۷۰ دلاری صعودی کند، اما در عبور از آن موفق نبود و سرانجام روز ۲۸ فوریه را در قیمت ۱۶۵ دلار به پایان برد. دیروز و امروز هم لایت کوین به روند صعودی خود ادامه داد و حتی موفق به لمس محدوده ۱۸۰ دلاری هم شد، اما در عبور از آن ناکام ماند و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱۷۰ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین تا زمانی که موقعیتش را در بالای محدوده ۱۷۰ دلاری حفظ کند می‌تواند به رسیدن به قیمت‌های بالاتر امیدوار باشد. در مسیر صعودی لایت کوین اولین مقاومت در محدوده ۱۷۵ دلار و مقاومت مهمتر در قیمت ۱۸۰ تا ۱۸۱ دلار قرار گرفته است. این محدوده برای ادامه روند صعودی لایت کوین بسیار مهم است، در صورت عبور از این ناحیه، انتظار داریم لایت کوین بتواند به محدوده ۱۸۵ و ۱۹۰ دلاری دست پیدا کند.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالای سر خود نشود و محدوده حمایتی ۱۷۲ تا ۱۷۰ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود خواهد داشت.

در مسیر نزولی لایت کوین اولین حمایت در محدوده قیمتی ۱۶۵ تا ۱۶۷ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۱۵۵ و سپس ۱۴۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۷۵ تا ۱۸۰ دلار پس از آن ۱۸۵ تا ۱۹۵ دلار و سپس ۲۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۷۲ تا ۱۷۰  دلار پس از آن محدوده ۱۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۱ اسفند (۱ مارس ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز گذشته به محدوده ۱۵۰ دلاری رسیده بود، در نهایت موفق شد خودش را کمی بالا بکشد و در نهایت روز گذشته را در قیمت ۱۶۴ دلاری به پایان ببرد که نشان دهنده کاهش بیش از سه درصد نسبت به روز شنبه است.  به این ترتیب لاین کوین در یک هفته اخیر بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. با این حال امروز روند قیمتی آن مثبت بوده و موفق شد خودش را تا محدوده ۱۷۰ دلاری بالا بکشد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمتی ۱۷۰ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین در حال حاضر با یک مقاومت مهم در محدوده قیمت ۱۷۳ تا ۱۸۰ دلاری مواجه است. همچنین یک خط روند نزولی هم در نزدیکی این مقاومت قرار دارد. در صورتی که لایت کوین قصد ادامه روند صعودی را داشته باشد باید از این محدوده به خوبی عبور کند و موقعیتش را تثبیت کند.

در صورتی موفقیت لایت کوین در عبور از این محدوده مانع بعدی در مسیر صعودی در قیمت ۱۹۴ دلار قرار دارد. سپس ایستگاه‌های بعدی لایت کوین در مسیر صعودی در قیمت‌های ۲۰۰ تا ۲۰۳ دلار و ۲۲۰ دلار قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۱۷۳ تا ۱۸۰ دلاری نشود و حمایت ۱۶۴ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر اصلاح بیشتری از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی لایت کوین، اولین حمایت در محدوده ۱۵۵ دلار و سپس ۱۴۴ دلار قرار دارد که این محدوده می‌تواند به عنوان مهمترین مانع برای ریزش قیمت لایت کوین محسوب شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۱ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی   قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی ب اشیب مثبت به سمت عدد ۵۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۷۳ تا ۱۸۰ دلار پس از آن ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلار و سپس ۲۲۰  دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۵۵ تا ۱۴۵  دلار پس از آن محدوده ۱۲۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از دو روز کاهش، بالاخره روز گذشته روند صعودی از خود نشان داد ولی موفق به عبور از محدوده ۱۸۰ دلاری نشد تا دوباره به روند نزولی خود بازگردد. لایت کوین در مسیر نزولی هنوز حمایت مهم ۱۴۵ دلاری را تست نکرده است و در صورت ادامه روند نزولی انتظار داریم به این محدوده برخورد کند. با این حال امروز لایت کوین تا محدوده ۱۵۳ دلاری پایین کشیده شد ولی موفق به جبران ارزش از دست رفته شد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱۶۰ دلاری معامله می‌شود.

در پی ریزش بیت کوین، لایت کوین هم مانند بسیاری از ارزهای مهم بازار سقوط کرد و از محدوده ۲۴۷ دلاری در ۱۰ روز گذشته تا محدوده ۱۵۳ دلاری در امروز ریزش داشت. لایت کوین برای اینکه دوباره به روند صعودی خود باز گردد، باید خودش را به بالای محدوده ۲۸۰ دلار برساند و موقعیتش را در این محدوده تثبیت کند.

در نمودار قیمت لایت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته شاهد یکم روند نزولی در نزدیکی مقاومت ۱۸۰ دلاری هستیم. در صورتی که لایت کوین نتواند این خط روند را به بالا بشکند، باید منتظر ریزش دوباره آن باشیم.

در مسیر نزولی لایت کوین اولین محدوده حمایتی در قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۰ دلار  قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، احتمال ریزش لایت کوین تا محدوده قیمتی ۱۲۰ دلار وجود دارد. هرگونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۰۰ و حتی ۸۰ دلار پایین بکشد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین در قیمت ۱۴۶ تا ۱۵۰ دلار با حمایت خوبی از طرف بازار روبرو شود، می‌تواند دوباره به روند صعودی باز گردد. در مسیر صعودی لایت کوین مقاومت‌ مهمی در محدوده ۱۷۵ تا ۱۸۰ دلار قرار دارد. در این محدوده شاهد یک روند نزولی هم هستیم، اگر لایت کوین خودش را از این روند نزولی نجات دهد، مسیر برای قیمت‌های بیشتر هموار خواهد شد. قیمت‌های ۲۰۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ دلار ایستگاه‌های بعدی لایت کوین در مسیر صعودی محسوب می‌شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۴۰ قرار دارد و به سمت ۵۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۷۵ تا ۱۸۰ دلار پس از آن ۱۹۵ تا ۲۰۰ دلار و سپس ۲۲۰  دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۵۰ تا ۱۴۵  دلار پس از آن محدوده ۱۲۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۹ اسفند (۲۷ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز پنجشنبه بیش از ۱ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده بود، روز جمعه ۵ درصد دیگر سقوط کرد تا در با قیمت ۱۷۰ دلار در روز جمعه به کار خود پایان دهد. البته روز گذشته لایت کوین تا ۱۵۵ دلار هم سقوط کرده بود، اما موفق شد خیلی زود به محدوده بالای ۱۶۰ دلار بازگردد. امروز هم لایت کوین تا محدوده ۱۸۰ دلاری صعود کرد، اما نتوانست از این محدوده به خوبی عبور کند و در زمان نگارش این مطلب در قیمت ۱۷۰ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین برای اینکه به قیمت‌های بالاتر صعودی کند باید موقعیتش را بالای محدوده پیوت ۱۷۰ دلاری تثبیت کند. در این صورت انتظار داریم لایت کوین دوباره روند صعودی به خود بگیرد. اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۱۸۰ دلار قرار گرفته است. در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از این منطقه شود، مانع بعدی در قیمت ۱۹۰ تا ۱۹۵ دلار قرار دارد. اگر همه چیز بر وفق مراد لایت کوین باشد، ایستگاه‌های بعدی لایت کوین در مسیر صعودی به ترتیب قیمت‌های ۲۲۰، ۲۳۶ و ۲۵۹ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مانع ۱۸۰ دلاری نشود و حمایت ۱۷۰ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر اصلاح بیشتری از طرف آن باشیم.

اولین حمایت در مسیر نزولی لایت کوین در محدوده قیمت ۱۶۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت از دست برود، محدوده حمایتی بعدر در قیمت ۱۵۰ تا ۱۴۵ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا ۱۲۰ و سپس ۱۱۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۹ اسفند

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر عدد ۵۰ قرار دارد ولی با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۸۰ دلار پس از آن ۱۹۰ تا ۱۹۵ دلار و سپس ۲۲۰  دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۷۰  دلار پس از آن محدوده ۱۶۰ دلاری و سپس ۱۵۰ تا ۱۴۵ دلار شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۶ اسفند (۲۴ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب ۸ و ۱۴ درصد ریزش کرد تا به محدوده ۱۵۵ دلاری سقوط کند. لایت کوین با برخورد به این محدوده با حمایت از طرف خریداران روبرو شد و موفق شد خودش را تا ۱۸۰ دلار بالا بکشد. اما در عبور از این مقاومت ناموفق بود تا دوباره تا محدوده ۱۶۰ دلار سقوط کند. امروز خوشبختانه با برگشت بیت کوین به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری سایر ارزها از جمله لایت کوین هم روند صعودی را در پیش گرفتند و در حال حاضر هر واحد لایت کوین در محدوده ۱۸۵ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که لایت کوین موفق شود موقعیتش را بالای سطح پیوت ۱۸۰ دلاری تثبیت کند، انتظار داریم شانس خود را برای شکست مقاومت‌های ۱۹۵ و ۲۰۵ دلاری امتحان کند. در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از این موانع شود، مقاومت‌های بعدی در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت‌های ۲۱۰  و سپس ۲۳۱ دلاری خواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین نتواند موقعیتش را بالای سطح پیوت ۱۸۰ دلاری تثبیت کند و این حمایت را از دست بدهد، احتمال ریزش دوباره آن وجود دارد.

در مسیر نزولی لایت کوین، اولین سطح حمایت در محدوده ۱۷۴ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت لایت کوین ممکن است تا ۱۶۳ و سپس تا ۱۵۵دلاری سقوط کند.

محدوده قیمت ۱۵۵ دلاری پیش از این هم مانع از ریزش قیمت لایت کوین شده بود، ولی در صورتی که این حمایت هم از دست برود، سقوط لایت کوین تا ۱۳۰ دلار دور از انتظار نیست.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۴۰ قرار دارد و به سمت ۵۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۹۵ دلار پس از آن ۲۰۴ تا ۲۰۵ دلار و سپس ۲۱۰  دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۰  دلار پس از آن محدوده ۱۷۴ دلاری و سپس ۱۶۳ دلار شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۵ اسفند (۲۳ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که پس از برخورد به مقاومت ۲۴۰ دلاری مجبور به بازگشت شده بود، دیروز و امروز ریزش شدیدی را تجربه کرد و با از دست دادن حمایت‌های ۲۲۰ و ۲۰۰ دلاری تا محدوده ۱۸۰ دلار پایین کشیده شد.

همانطور که در تحلیل روز گذشته اشاره کرده بود، تکمیل الگوی سر و شانه سیگنال نزولی بسیار قوی را به ما نشان می‌داد، ریزش بیت کوین هم مزید بر علت شد تا لایت کوین با از دست دادن حمایت مهم ۲۰۰ دلاری حالا در محدوده ۱۸۰ دلاری قرار بگیرد.

البته روز گذشته با برخورد لایت کوین به حمایت ۱۸۰ دلاری از طرف بازار مورد حمایت قرار گرفت و موفق شد خودش را به بالای ۲۰۰ دلار برساند اما نتواسنت در این محدوده موقعیتش را تثبیت کند تا دوباره روند نزولی را در پیش بگیرد.

لایت کوین برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید خودش را به سطح پیوت ۱۹۷ تا ۲۰۰ دلاری برساند، در این صورت می‌توانیم امیدوار باشیم لایت کوین دوباره برای شکست مقاومت ۲۴۰ دلاری تلاش کند. البته در مسیر صعودی لایت کوین مقاومت‌های ۲۱۰، ۲۲۰ و ۲۲۷ دلاری قرار دارد. در صورت عبور لایت کوین از این محدوده، مقاومت بسیار مهم ۲۳۰ دلاری وارد عمل خواهد شد. لایت کوین در صورتی می‌تواند شانس خود را برای قیمت‌های ۲۴۰ و ۲۵۳ دلاری امتحان کند که بتواند از سد ۲۳۰ دلار بگذرد و موقعیتش را تثبیت کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین نتواند به محدوده ۲۰۰ دلاری بازگردد و بالای خط روند صعودی قرار بگیرد، باید منتظر ریزش‌های بیشتر از طرف آن باشیم.

در حال حاضر و در مسیر نزولی لایت کوین مهمترین مقاومت محدوده ۱۸۰ دلاری است. در صورت از دست رفتن این حمایت، احتمال ریزش لایت کوین به محدوده ۱۶۰ تا ۱۶۵ دلار وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند LTC را تا قیمت ۱۵۰ تا ۱۴۵ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر  عدد ۳۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۰۰ تا ۲۰۴ دلار پس از آن ۲۱۰ دلار و ۲۱۶ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۰  دلار و سپس محدوده ۱۶۰ تا ۱۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۴ اسفند (۲۲ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که دو روز پیش موفق شده بود برای اولین بار از فوریه سال ۲۰۱۸ به محدوده ۲۵۰ دلاری نزدیک شود، دیروز و امروز روند نزولی را در پیش گرفت و با ۶ درصد کاهش قیمت حالا به محدوده ۲۱۰ دلاری رسیده است.

لایت کوین برای اینکه موفق شود به روند صعودی خود به سمت بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۳۷۰ دلار ادامه دهد، باید ابتدا خودش را به پیوت ۲۲۷ دلاری برساند. در این صورت اولین مقاومت برای لایت کوین قیمت ۲۳۴ دلاری خواهد بود، سپس می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به قیمت‌های ۲۴۰ و ۲۵۰ دلاری امتحان کند.

اما چیزی که از نمودار قیمت لایت کوین دستگیرمان می‌شود، روند نزولی است. مخصوصا این که در نمودار ساعتی لایت کوین شاهد تشکیل الگوی سر و شانه هستیم که یک الگوی بازگشتی است. اگر لایت کوین نتواند خودش را به سطح پیوت ۲۲۷ دلاری برساند، باید منتظر اصلاح بیشتر از طرف آن باشیم.

به این نکته هم باید توجه کنیم که لایت کوین در طی ۳ هفته نزدیک به ۹۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و از محدوده ۱۲۸ دلار تا ۲۴۷ دلار صعود کرد. در طی این مسیر هیچ اصلاح قابل توجهی را هم مشاهده نکردیم. بنابراین اصلاح قیمت لایت کوین پیش از رکوردشکنی‌های بعدی قابل پیش بینی است.

در حال حاضر لایت کوین از حمایت ۲۱۰ دلاری برخوردار است. در صورتی که این حمایت برای لایت کوین از دست برود احتمال ریزش آن تا محدوده ۱۹۱ و سپس ۱۸۵ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر  عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت عدد۳۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۷ دلار پس از آن ۲۳۴ دلار و ۲۴۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۰  دلار و سپس محدوده ۱۹۱ تا ۱۸۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۳ اسفند (۲۱ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین روز گذشته موفق شد یک رکورد قیمتی تازه‌ای را در سال ۲۰۲۱ ثبت کند و به ۲۴۵ دلار دست پیدا کند، با توجه به اینکه لایت کوین هنوز ۴۰ درصد از بالاترین قیمت تاریخش یعنی ۳۷۵ دلار در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷  پایین‌تر است، آینده خوبی برای این ارز پیش بینی می‌شود. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین با قیمت ۲۲۵ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین روز گذشته موفق شد به محدوده ۲۴۵ دلاری دست پیدا کند و یک سقف قیمتی تازه‌ای را در سال ۲۰۲۱ ثبت کند، اما با برخورد به این مقاومت مجبور به عقب نشینی شد و تا محدوده ۲۱۵ دلار سقوط کرد.

لایت کوین در محدوده ۲۱۴ تا ۲۱۵ دلار از حمایت خوبی از طرف بازار مواجه شد و موفق شد خیلی زود به بالای ۲۲۰ دلار باز گردد.

تا زمانی که لایت کوین بالای محدوده ۲۱۴ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و باید در انتظار قیمت‌های بسیار بالاتری از آن باشیم. در حال حاضر در مسیر صعودی لایت کوین مقاومت‌های ۲۳۴، ۲۴۰ و ۲۴۵ دلاری قرار دارند. در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از این موانع شود در کوتاه مدت می‌تواند به قیمت‌های ۲۵۰ و ۲۶۶ و حتی ۳۰۰ دلار هم دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و محدوده ۲۱۴ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر اصلاح از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی برای لایت کوین در قیمت ۲۰۳ تا ۲۰۰ دلار شکل گرفته است که در صورت از دست رفتن آن احتمال ریزش بیشتر لایت کوین تا محدوده ۱۸۵ دلار وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر  عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت عدد۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۳۴ دلار پس از آن ۲۴۶ دلار و ۲۵۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۴  تا ۲۱۵ دلار و سپس محدوده ۲۰۳ تا ۲۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲ اسفند (۲۰ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین برخلاف سقوط ۴/۵ درصدی در روز پنجشنبه، روز جمعه موفق شد بیش از ۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کند و خودش را به بالای محدوده ۲۳۶ دلاری برساند. امروز هم لایت کوین روند صعودی را در پیش گرفته است و خودش را تا محدوده ۲۴۵ دلاری هم بالا کشید اما موفق به عبور از آن نشد و در حال حاضر در قیمت ۲۳۷ دلار معامله می‌شود.

تا زمانی که لایت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای سطح پیوت ۲۳۲ تا ۲۳۳ دلاری شود می‌تواند به ادامه روند صعودی خود امیدوار باشد. اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۲۴۵ دلار قرار دارد. در صورت عبور لایت کوین از این مانع، می‌تواند شانس خود را برای عبور از ۲۵۰ دلار امتحان کند. در صورتی که LTC موفق شود به خوبی بالای ۲۵۰ دلار قرار بگیرد و وضعیت خود را تثبیت کند، می‌تواند به مقاومت‌های ۲۵۵، ۲۶۰  و ۲۷۲ دلاری حمله کند.

در حال حاضر خطوط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نشان می‌دهد بازار در دست گاوها قرار دارد و باید منتظر قیمت‌های بالاتری از طرف لایت کوین باشیم.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق به شکست مقاومت ۲۴۵ دلاری نشود و سطح پیوت ۲۳۲ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر روند اصلاحی کوتاه مدت باشیم.

در مسیر نزولی لایت کوین اولین محدوده حمایتی ۲۲۳ دلار خواهد بود و در صورتی که لایت کوین به زیر محدوده ۲۲۰ دلاری پایین کشیده شود ممکن است قیمت ۲۱۱ دلار را هم ملاقات کند. در صورتی که لایت کوین به زیر محدوده ۲۰۰ دلار سقوط کند، احتمال سقوط تا محدوده ۱۹۱ دلار یا همان میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از  عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت عدد۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۴۵ دلار پس از آن ۲۵۰ دلار و ۲۵۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۳۲  تا ۲۳۳ دلار و سپس محدوده ۲۲۳ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که ۵ روز پیش موفق به لمس مقاومت ۲۳۰ دلاری شده بود، نتوانست از این محدوده عبور کند و تا ۱۸۵ دلار سقوط کرد. لایت کوین پس از برخورد به این محدوده با حمایت خوبی مواجه شد و تا ۲۳۷ دلار صعود کرد. امروز اما با کمی اصلاح دوباره به محدوده ۲۳۰ دلاری بازگشت و تلاش می‌کند از مقاومت بالاسر خود عبور کند.

لایت کوین روز سه شنبه و چهارسنبه با ۱ و ۱۳ درصد افزایش قیمت موفق شد از مقاومت‌های ۲۲۰ و ۲۳۲ دلاری عبور کند و خودش را به محدوده ۲۳۷ دلاری برساند ولی با برخورد به مقاومت ۲۴۰ دلاری مجبور به عقب نشینی شد. با این حال  به خوبی بالای ۲۳۰ دلار موقعیتش را حفظ کرده است.

تا زمانی که لایت کوین بالای محدوده ۲۲۵ تا  ۲۲۶ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و می‌تواند برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی لایت کوین ابتدا باید از مقاومت ۲۴۰ دلاری عبور کند. ایستگاه بعدی برای لایت کوین در قیمت ۲۴۸ دلاری قرار دارد. در صورتی که لایت کوین به خوبی از این محدوده عبور کند، می‌توانیم لایت کوین ۲۵۰ دلاری را ملاقات کنیم.

در صورتی که لایت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای ۲۵۰ دلار شود، تارگت‌های ۲۶۰ و ۲۷۰ دلاری دور از دسترس نخواهد بود.

اما در طرف دیگر ماجرا، اگر لایت کوین موفق به عبور از مقاومت ۲۳۷ تا ۲۴۰ دلاری نشود، مجبور به عقب نشینی خواهد شد. در مسیر نزولی اولین محدوده حمایتی برای لایت کوین در قیمت ۲۲۶ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت، لایت کوین ممکن است تا محدوده ۲۱۴/۸ تا ۲۱۵ دلاری پایین کشیده شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را زیر محدوده ۲۰۰ دلاری و تا ۱۹۲ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۳۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت عدد ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۳۷ تا ۲۴۰ دلار پس از آن ۲۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۲۵  تا ۲۲۶ دلار و سپس محدوده ۲۱۴ تا ۲۱۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۸ بهمن (۱۶ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب نزدیک به ۵ و ۳ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. در نهایت روز دوشنبه را با قیمت ۲۰۷ دلار به پایان برد. این در حالی است که لایت کوین روز گذشته حتی تا محدوده ۱۸۵ دلار هم پایین کشیده شد، اما خیلی زود موفق شد ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند و به بالای محدوده ۲۰۰ دلاری برسد. امروز اما لایت کوین تا به حال ۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و در زمان نگارش این مطلب لایت کوین با قیمت ۲۱۵ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین که در دو روز گذشته از محدوده ۲۲۵ دلار تا ۱۸۵ دلار سقوط کرده بود، حمایت‌های مهم ۲۰۵ و ۱۹۵ دلاری را از دست داد، اما در محدوده ۱۸۵ دلار با حمایت خوب از طرف خریداران مواجه شد و خیلی سریع به بالای محدوده ۲۰۰ دلار رسید.

لایت کوین برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهد باید موقعیتش را بالای محدوده پیوت ۲۰۴/۸ تا ۲۰۵ دلاری تثبیت کند. در این صورت می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در محدوده ۲۲۰ تا ۲۲۳ دلار قرار گرفته است. در صورت عبور از این مانع، انتظار داریم لایت کوین شانس خود را برای شکست مقاومت‌های ۲۳۰ و سپس ۲۳۸ دلاری امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که لایت کوین موفق  به عبور از محدوده پیوت ۲۰۴ تا ۲۰۵ دلاری نشود، باید در انتظار یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای لایت کوین در قیمت ۱۸۹/۵ تا ۱۹۰ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۱۸۵ دلاری از ریزش لایت کوین جلوگیری خواهد کرد.

در صورت ریزش بیشتر لایت کوین احتمال اینکه قیمت به زیر محدوده ۱۸۰ دلار و تا محدوده ۱۷۱ دلار سقوط کند، وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خطی با شیب صعودی به سمت عدد ۵۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۰ تا ۲۲۳ دلار پس از آن ۲۳۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۰۴  تا ۲۰۵ دلار و سپس محدوده ۱۹۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که هفته گذشته را بسیار درخشان پشت سر گذاشته بود و از محدوده ۱۵۰ دلاری خودش را به ۲۳۰ دلار رساند. روز گذشته نزدیک به ۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد تا در نهایت روز یکشنبه را با قیمت ۲۱۳ دلار به پایان برساند. امروز هم لایت کوین به سقوط خود ادامه داد و حتی به ناحیه ۱۸۵ دلار هم رسید، اما در این ناحیه با حمایت بازار روبرو شد و موفق شد کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در قیمت ۲۰۵ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین که روز گذشته در محدوده ۲۳۰ دلار معامله می‌شد در رسیدن به مقاومت ۲۴۰ دلاری ناموفق بود و مجبور به عقب نشینی شد. نا گفته نماند ریزش شدید شب گذشته بیت کوین هم در سقوط لایت کوین بی تاثیر نبود و لایت کوین بامداد امروز تا ۱۸۵ دلار سقوط کرد.

لایت کوین برای اینکه دوباره به روند صعودی باز گردد باید به محدوده ۲۱۵ دلاری بازگردد. در صورتی که لایت کوین موفق شود خودش را به بالای این مقاومت برساند، می توانیم امیدوار باشیم دوباره روند صعودی خود را از سر بگیرد. در مسیر صعودی لایت کوین قیمت‌های ۲۲۵ دلار و سپس ۲۳۰ دلار به عنوان محدوده‌های مقاومت شناخته می‌شود. در صورتی که لایت کوین موفق شود خودش را به بالای محدوده مقاومت ۲۳۰ دلار برساند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم شانس خود را برای شکست مقاومت ۲۴۰ دلاری امتحان کند.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۱۵ دلاری نشود، احتمال ریزش دوباره آن بالا خواهد بود. اولین محدوده حمایتی برای لایت کوین در مسیر نزولی در قیمت ۱۹۸ تا ۲۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۱۸۵ دلاری که پیش از این هم مانع از ریزش لایت کوین شده بود، به عنوان مهمترین مقاومت وارد عمل خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین روز ۲۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خطی با شیب صعودی به سمت عدد۵۰  حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۱۵ تا ۲۱۷ دلار پس از آن ۲۲۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۹۸  تا ۲۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۸۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین دیروز هم در ادامه روند صعودی ۵ روز گذشته خود موفق شد نزدیک به ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کند و از محدوده ۱۹۷ دلاری به بالای ۲۲۰ دلار دست پیدا کند، شکست مقاومت ۲۰۰ دلاری برای لایت کوین بسیار مهم بود که بالاخره این اتفاق رخ داد. در نهایت لایت کوین روز گذشته با قیمت ۲۲۵ دلار به کار خود پایان داد. امروز اما لایت کوین با اصلاح ۲ درصدی به محدوده ۲۲۰ دلاری بازگشته است و در تلاش است تا موقعیت خود را بالای این محدوده تثبیت کند.

در محدوده حمایت ۲۱۰ دلاری یک روند صعودی برای لایت کوین شکل گرفته است، بنابراین تا زمانی که لایت کوین بالای محدوده ۲۱۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی اخیر آن معتبر است و می‌تواند برای شکستن مقاومت‌های بالاتر تلاش کند.

اولین مقاومت در مسیر صعودی برای لایت کوین در محدوده ۲۲۸ تا ۲۳۰ دلار قرار دارد، در صورت عبور لایت کوین از این مانع، ایستگاه‌های بعدی برای آن در مسیر صعودی در قیمت‌های ۲۳۸ و ۲۵۰ دلار قرار دارد.

اما اگر لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و به زیر محدوده ۲۲۰ دلاری سقوط کند، اولین محدوده حمایتی مهم برای آن در محدوده ۲۱۰ دلار قرار دارد که در واقع فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد صعود اخیر لایت کوین محسوب می شود. در صورت از دست دادن این حمایت احتمال سقوط لایت کوین به زیر محدوده ۲۰۰ دلاری و تا حمایت ۱۹۰ دلار وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ارز محبوب لایت کوین را تا محدوده ۱۷۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قوی قرار دارد
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خطی با شیب نزولی به سمت عدد۶۰  حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۲۸ تا ۲۳۰ دلار پس از آن ۲۳۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۲۱۰ تا ۲۱۲ دلار و سپس محدوده ۱۹۱دلاری شکل گرفته است

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۵ بهمن (۱۳ فوریه ۲۰۲۱)

خبر خوش برای هواداران لایت کوین این است که بالاخره این ارز قدیمی موفق شد از مقاومت مهم ۲۰۰ دلاری عبور کند. لایت کوین روز گذشته موفق شد از محدوده ۱۸۰ دلاری روند صعودی با شیب تندی را در پیش بگیرد،در نهایت قیمت لایت کوین در پایان روز گذشته در محدوده ۲۰۶ دلار بسته شد. البته لایت کوین امروز هم موفق شد تا ۲۰۹ دلار صعود کند اما با برخورد به این محدوده موفق به ادامه روند صعودی خود نشد و تا ۱۹۸ دلار عقب نشینی کرد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده قیمت ۲۰۲ دلاری معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد محدوده ۲۰۵ تا ۲۰۶ دلاری برای لایت کوین مقاومت بسیار مهمی است که در صورت عبور از آن انتظر داریم لایت کوین خیلی زود به محدوده ۲۰۹ تا ۲۱۰ دلاری دست پیدا کند. اگر همه چیز به خوبی پیش روند تارگت‌های بعدی برای لایت کوین در محدوده ۲۱۵  و سپس ۲۲۰ دلاری خواهد بود.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از محدوده ۲۰۵ تا ۲۰۶ دلاری نشود، باید منتظر اصلاح دوباره از طرف آن باشیم. اولین سطح حمایتی محدوده ۱۹۸ تا ۲۰۰ دلاری است که امروز یک بار مانع از ریزش لایت کوین شده بود. در صورت از دست دادن آن احتمال ریزش لایت کوین تا محدوده پیوت ۱۹۱ دلاری وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا ۱۸۲ دلار پایین بکشد.

موضوع مهم بعدی که باید در معاملات در نظر داشته باشیم، وضعیت بیت کوین است، در صورتی که بیت کوین روند اصلاحی خود را آغاز کند باید منتظر اصلاح شدید از طرف سایر آلت کوین‌ها از جمله لایت کوین باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قوی قرار دارد
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خطی با شیب صعودی به سمت عدد۸۰  حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۲۰۵ تا ۲۰۶ دلار پس از آن ۲۰۹ تا ۲۱۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۹۸ تا ۲۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۱دلاری شکل گرفته است

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز سه شنبه موفق به جهش قیمتی ۸ درصدی شده بود، روز چهارشنبه هم به حرکت خود ادامه داد اما با برخورد به مقاومت ۱۹۵ دلاری متوقف شد و تا ۱۷۰ دلار ریزش کرد. لایت کوین در این محدوده از حمایت بسیار خوبی مواجه شد و خیلی زود دوباره به بالای ۱۸۰ دلار بازگشت و در نهایت قیمت لایت کوین در پایان روز چهارشنبه به ۱۸۱/۷۶ دلار رسید. امروز هم لایت کوین به روند درخشان خود ادامه داد و در حال حاضر در قیمت ۱۸۵ دلاری معامله می‌شود.

تا زمانی که لایت کوین در بالای محدوده پیوت ۱۸۲ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به افزایش قیمتش ادامه دهد. در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۱۹۴/۵۶ دلار قرار دارد که روز گذشته در عبور از آن موفق عمل نکرده بود.

در صورتی که لایت کوین بتواند از این مقاومت عبور کند، انتظار داریم به تریتب به مقاومت‌های ۲۰۰، ۲۰۷ و ۲۱۰ دلاری حمله کند.

اما در صورتی که لایت کوین محدوده پیوت ۱۸۲ دلاری را از دست بدهد، باید منتظر یک اصلاح دیگر تا محدوده به زیر ۱۸۰ دلار باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی لایت کوین در قیمت ۱۶۹/۵ تا  ۱۷۰ دلار قرار دارد که آخرین بار مانع از ریزش قیمت لایت کوین شده بود. در صورت از دست دادن این حمایت انتظار داریم لایت کوین تا محدوده ۱۶۰ تا ۱۵۷/۳۴ دلار پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خطی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۵ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۹۴ تا ۱۹۵ دلار پس از آن ۲۰۰ تا ۲۰۷ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۸۲ دلار و سپس محدوده ۱۶۹ تا ۱۷۰ دلاری شکل گرفته است

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۱ بهمن (۹ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین موفق شد روز گذشته موفق شد از محدوده قیمتی ۱۴۷ دلار یک روند صعودی قوی را آغاز کند و به خوبی به بالای محدوده ۱۶۵ دلاری برسد. با عبور از مقاومت ۱۶۵ دلاری مسیر برای صعودی بیشتر لایت کوین هموار شد و امروز لایت کوین موفق شد از قیمت ۱۷۰ دلاری عبور کند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده قیمت ۱۷۲ دلاری معامله می‌شود و برای رسیدن به مقاومت ۱۸۰ دلاری تلاش می‌کند.

لایت کوین که همراه با سایر ارزهای مهم بازار موفق شد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کند. به این ترتیب لایت کوین موفق شد مقاومت‌هایی که چندین بار در عبور از آن‌ها ناموفق بود را به خوبی پشت سر بگذارد.

در صورتی که لایت همچنان بتواند خودش را بالای پیوت ۱۶۱ دلاری حفظ کند، رالی صعودی آن معتبر خواهد بود. در مسیر صعودی لایت کوین ابتدا باید مقاومت ۱۷۵ دلاری را پشت سر بگذارد. در این صورت انتظار داریم لایت کوین را یک بار دیگر بالای ۱۸۰ دلار ببینم. مقاومت بعدی که در این مسیر وجود دارد در قیمت ۱۸۳ دلار قرار گرفته است و در صورت عبور از آن رسیدن به تارگت ۱۹۰ دلاری برای لایت کوین دور از انتظار نیست.

اما در صورتی که لایت کوین در عبور از مقاومت ۱۷۵ دلاری موفق نشود، اولین محدوده حمایت برای آن در محدوده ۱۶۹ تا ۱۷۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، سطح پیوت ۱۶۱ دلاری مانع از ریزش بیشتر آن خواهد شد. اما اگر این محدوده هم از دست برود، احتمال ریزش لایت حداقل تا ۱۵۲ دلار دور از انتظار نیست.

در صورت سقوط لایت کوین به زیر محدوده ۱۵۰ دلاری، قیمت‌های ۱۴۸ و سپس ۱۴۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهند شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قوی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۷۵ دلار پس از آن ۱۸۰ تا ۱۸۳ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۶۹ تا ۱۷۰ دلار و سپس محدوده ۱۶۱ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۰ بهمن (۸ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز شنبه و با برخورد به مقاومت ۱۶۳ دلاری بیش از  ۳ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده بود، روز یکشنبه موفق شد کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند و به محدوده ۱۵۰ دلاری برسد. امروز هم لایت کوین به روند رو به رشد خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده بالای ۱۵۱ دلاری معامله می‌شود.

در صورتی که لایت کوین بتواند موقعیتش را بالای پیوت ۱۵۱ دلاری حفظ کند می‌توان انتظار داشت که دوباره به سمت مقاومت‌های بالاتر حمله کند.  اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۱۵۷ دلار قرار گرفته است. در صورت عبور از این مقاومت، لایت کوین می‌تواند شانس خود را برای شکست مقاومت‌های ۱۶۳ و ۱۶۵ دلاری امتحان کند.

اما در طرف دیگر اگر لایت کوین سطح پیوت ۱۵۱ دلاری را از دست بدهد، احتمال ریزش دوباره لایت کوین تا محدوده زیر ۱۵۰ دلار وجود دارد. اولین سطح حمایت ۱۴۸ و پس از آن ۱۴۵ دلار خواهد بود. هر گونه ریزش بیشتر لایت کوین می‌تواند قیمت را تا محدوده ۱۳۹ تا ۱۴۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده عدد ۵۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۵۷ دلار پس از آن ۱۶۳ تا ۱۶۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۴۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۹ بهمن (۷ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که پس از دو هفته دوباره، روز گذشته به محدوده بالای ۱۶۰ دلار رسیده بود موفق به حفظ موقعیت خود نشد و به زیر ۱۶۰ دلار بازگشت. امروز حتی لایت کوین به زیر ۱۵۰ دلار هم ریزش کرد اما خیلی زود موفق شد روند را تغییر دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۱۵۳ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین که در یک هفته گذشته مسیر صعودی را طی کرده بود و بیش از ۱۶ درصد به ارزش آن افزوده شده بود، امروز موفق به ادامه روند قبلی نشد و نزدیک به ۴ درصد کاهش را در قیمت تجربه کرد.

با این حال تا زمانی که لایت کوین بالای محدوده حمایتی ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلاری قرار داشته باشد، روند صعودی آن بی اعتبار نشده و احتمال از سر گیری روند صعودی وجود دارد.

لایت کوین در ادامه روند صعودی ابتدا باید از سد مقاومت ۱۵۸ تا ۱۶۰ دلاری عبور کند تا به مقاومت ۱۶۵ دلاری برسد. پیش از این چندین بار لایت کوین موفق به عبور از آن نشده بود.

در نمودار قیمت لایت کوین مثلث فشرده‌ای با محدوده حمایتی ۱۴۸ و مقاومت ۱۶۵ دلار شکل گرفته است، در صورتی که لایت کوین مثلث را به سمت بالا بشکند، انتظار داریم به مقاومت ۱۷۵ دلاری حمله کند.

اما در صورتی که لایت موفق به حفظ محدوده حمایتی ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلار نشود و مثلث را به سمت پایین بشکند، باید منتظر ریزش بیشتر از طرف لایت کوین باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمتی ۱۴۰ دلار یا میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای (بازه زمانی ۴ ساعته) قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۲۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت محدوده عدد ۶۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۵۸ تا ۱۶۰ دلار و پس از آن ۱۶۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۴۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۸ بهمن (۶ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز پنجشنبه در محدوده ۱۴۵ تا ۱۵۰ دلاری نوسان می‌کرد، روز جمعه موفق شد خودش را به محدوده ۱۵۵ دلاری برساند و امروز هم در ادامه روند موفقیت آمیز خود به محدوده ۱۶۰ دلاری رسید. لایت کوین امروز حتی موفق شد قیمت ۱۶۳ دلاری را هم لمس کند ولی در حال حاضر در حدود ۱۶۰ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین برای اینکه بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد باید موقعیت خود را بالای ۱۵۱/۹۲ دلار تثبیت کند. در حال حاضر لایت کوین با مقاومت ۱۶۰ دلاری روبرو است و در صورتی که موفق به عبور از آن شود، ایستگاه‌های بعدی که در مسیر صعودی آن قرار دارند به ترتیب قیمت‌های ۱۶۵ و ۱۷۰ دلار خواهند بود.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت ۱۶۰ دلاری نشود و سطح حمیات ۱۵۱/۹۲ دلاری را هم از دست بدهد، ممکن است دوباره روند نزولی را تجربه کند. اولین حمایت در مسیر نزولی لایت کوین در قیمت ۱۴۶/۸ دلار قرار دارد در صورتی که این محدوده از ریزش بیشتر لایت کوین جلوگیری نکند و قیمت به زیر ۱۴۰ دلار سقوط کند، حمایت مهم دیگری در قیمت ۱۳۸/۵ دلاری قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۲۵ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت محدوده عدد ۷۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۶۰ دلار و پس از آن ۱۶۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۵۱/۹۲ دلار و سپس محدوده ۱۴۶/۸ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۶ بهمن (۴ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روزهای سه شنبه و چهارشنبه بسیار درخشانی داشت، روز چهارشنبه موفق شد حتی تا محدوده ۱۵۸ دلاری هم پیشروی کرد، اما در نهایت قیمت لایت کوین روز چهارشنبه در حدوده ۱۵۶ دلار بسته شد. امروز اما لایت کوین موفق به ادامه روند دو روز گذشته نشد و با ریزش قیمت در حال حاضر در محدوده ۱۵۰ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین اگر قصد دارد یکبار دیگر به مقاومت ۱۶۰ دلاری حمله کند، نباید از سطح پیوت ۱۵۰ دلاری پایین‌تر بلغزد. در صورتی که  ریپل موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۱۵۰ دلاری شود، مقاومت بعدی در مسیر صعودی در محدوده ۱۵۵ دلار و پس از آن ۱۶۱ دلار قرار دارد. اگر قدرت گاوهای بازار بر خرس‌ها چیره شود، رسیدن لایت کوین به قیمت‌های ۱۶۶ و ۱۷۰ دلار هم دور از انتظار نیست.

اما اگر لایت کوین به زیر محدوده ۱۵۰ دلاری سقوط کند، اولین محدوده حمایتی در قیمت‌های ۱۴۸ تا ۱۴۶/۵ قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر لایت کوین به زیر ۱۴۵ دلار می‌تواند قیمت را تا ۱۳۶ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب مسطح  در محدوده عدد ۶۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۵۵ دلار و پس از آن ۱۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۴۸ تا ۱۴۶/۵ دلار و سپس محدوده ۱۴۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۵ بهمن (۳ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین یکی از ارزهای جالب توجه ۲۴ ساعته گذشته است که موفق شد پس از چند روز بالاخره از سد مقاومت ۱۴۵ دلاری عبور کند و خودش را به محدوده ۱۵۵ دلاری برساند هرچند پس از رسیدن به این نقطه مجبور به عقب نشینی شد و در زمان نگارش این مطبلب در محدوده ۱۵۰ دلاری معامله می‌شود ولی در صورت تکمیل پول‌بک انتظار می‌روند دوباره به سمت قیمت‌ ۱۸۰ دلاری حرکت کند.

لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و موفق شد بالاخره مقاومت ۱۴۵ دلاری را چندین بار در عبور از آن شکست خورده بود را با موفقیت پشت سر بگذارد. لایت کوین در مسیر صعودی‌اش تا محدوده ۱۵۵ دلاری را هم لمس کرد اما موفق به عبور از آن نشد و مجبور به کمی عقب نشینی شد.

در صورتی که اصلاح لایت کوین تا محدوده ۱۳۸ تا ۱۳۹ دلاری ادامه پیدا کند و دوباره روند صعودی به خود بگیرد انتظار داریم لایت کوین به قیمت‌های ۱۸۰ دلاری و بالاتر نزدیک شود. البته در مسیر صعودی لایت کوین پیش از رسیدن به ۱۸۰ دلار مقاومت‌هایی در محدوده ۱۶۰ تا ۱۶۵ دلار و ۱۷۵ دلار قرار دارد.

اما اگر لایت کوین  محدوده ۱۵۰ دلاری را از دست بدهد، اولین محدوده حمایتی در قیمت ۱۴۵ دلار قرار دارد، سقوط بیشتر لایت کوین می‌تواند آن را تا محدوده ۱۳۸ تا ۱۳۹/۵ دلاری پایین بکشد، این حمایت بسیار مهم است چرا که در صورت از دست دادن آن گارد صعودی لایت کوین بی اعتبار خواهد شد و لایت کوین ممکن است تا قیمت‌های ۱۳۳ دلار پایین کشیده شود. در صورت ریزش بیشتر از طرف لایت کوین حمایت ۱۲۵ دلاری را وارد عمل خواهد کرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین روز ۱۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب نزولی  به سمت عدد ۶۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۵۵ دلار و پس از آن ۱۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۴۵ دلار و سپس محدوده ۱۳۸ تا ۱۳۹/۵  دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۴ بهمن (۲ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از برخورد به سد ۱۴۵ دلاری در چند روز گذشته، برای چند روز متوالی  در محدوده ۱۲۵ تا ۱۳۵ دلاری نوسان کرد، تا اینکه بالاخره امروز موفق شد از مقاومت ۱۳۵ دلاری عبور کند و خودش را به بالای ۱۴۰ دلار برساند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۱۴۱ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین که پس از برخورد به مقاومت ۱۴۵ دلاری تا محدوده ۱۲۵ دلاری سقوط کرده بود، در این ناحیه با حمایت بسیار خوبی روبرو شد و دوباره روند صعودی به خود گرفت. اما در روزهای گذشته موفق به عبور از مقاومت ۱۳۴ تا ۱۳۵ دلاری نشده بود.

امروز بالاخره لایت کوین با صعود قیمتی بیش از ۶ درصد موفق به عبور از آن شد و در حال تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۱۴۰ دلار است. مقاومت بعدی در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۱۴۲ دلاری قرار گرفته است، در حالی که لایت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای ۱۴۰ دلار شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره برای شکست مقاومت ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلاری تلاش کند.

تارگت‌های بعدی لایت کوین در مسیر صعودی در قیمت‌های ۱۵۵، ۱۶۵ دلار و در نهایت ۱۸۵ دلاری قرار دارد.

اما اگر لایت کوین موفق به عبور از مقاومت ۱۴۵ دلاری نشود و به زیر محدوده ۱۴۵ دلار سقوط کند، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۱۳۵ دلار قرار دارد. در صورتی که لایت کوین این حمایت را از دست بدهد، احتمال دارد تا محدود ۱۳۱ دلاری سقوط کند. در صورت ریزش بیشتر لایت کوین ممکن است دوباره تا محدوده ۱۲۵ پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین روز ۱۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به محدوده عدد ۶۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۴۵ دلار و پس از آن ۱۴۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۵ تا ۱۳۰ و سپس ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۳ بهمن (۱ فوریه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز جمعه تا محدوده ۱۴۵ دلاری صعودی کرده بود، موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۱۲۵ دلار سقوط کرد، لایت کوین در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و موفق شد خودش را به بالای محدوده ۱۳۰ دلاری بکشاند. امروز هم لایت کوین موفق شد نزدیک به ۱ درصد دیگر خودش را بالا بکشد و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱۳۱ دلاری معامله می‌شود.

می‌توان گفت لایت کوین در دو روز گذشته حرکت خاصی از خودش نشان نداده است و بین محدوده ۱۲۵ تا ۱۳۵ دلار در حال نوسان است. به این ترتیب تغییری در وضعیت حمایت‌ها و مقاومت‌ها رخ نداده است. لایت کوین همچنان برای اینکه بتواند خودش را از این مخمصه نجات دهد باید به بالای ۱۳۷ دلار برسد و موقعیتش را در آن محدوده تثبیت کند.

در این صورت احتمال اینکه لایت کوین دوباره برای شکست مقاومت ۱۴۵ دلاری تلاش کند وجود دارد، اگر لایت موفق به عبور از این مانع محکم شود انتظار داریم هدف‌های بعدی لایت کوین محدوده ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلار و پس از آن ۱۶۵ دلار باشد.

اما اگر لایت کوین موفق به انجام این کار نشود، و حمایت ۱۳۰ دلاری را هم از دست بدهد، اولین محدوده حمایتی در قیمت ۱۲۵ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر از این محدوده می‌توان لایت کوین را تا ۱۱۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین روز ۱۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به محدوده عدد ۶۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۳۷ دلار و پس از آن ۱۴۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۹ تا ۱۳۰ و سپس ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روزهای گذشته تا محدوده ۱۴۵ دلاری پیش آمده بود موفق به شکست مقاومت ۱۵۰ دلاری نشد و محدوده حمایتی ۱۳۰ دلاری بازگشت و در حال حاضر در همین محدوده در حال نوسان است و با قیمت ۱۳۲ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین که مانند سایر ارزهای دیجیتال روز جمعه بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، موفق شد تا محدوده ۱۴۵ دلاری پیشروی کند اما موفق به شکست محدوده ۱۵۰ دلار نشد و مجبور به عقب نشینی شد. لایت کوین در این عقب نشینی تا محدوده ۱۲۷ دلار هم پایین کشیده شد ولی این سطح حمایتی مانع از ریزش بیشتر لایت کوین شد.

وضعیت لایت کوین نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرده است و اگر این ارز قصد ادامه روند صعودی را دارد باید خودش را به محدوده ۱۳۷ دلاری برساند و وضعیتش را در این محدوده تثبیت کند. در صورتی لایت بتواند مقاومت ۱۴۵ دلاری را پشت سر بگذارد می‌توانیم امیدوار باشیم دوباره برای شکست مقاومت‌های ۱۵۰ و ۱۶۰ دلاری تلاش کند.

اما اگر لایت کوین موفق به انجام این کار نشود، و حمایت ۱۳۰ دلاری را هم از دست بدهد، اولین محدوده حمایتی در قیمت ۱۲۵ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر از این محدوده می‌توان لایت کوین را تا ۱۱۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب مسطح در محدوده عدد ۴۶ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۳۷ دلار و پس از آن ۱۴۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۹ تا ۱۳۰ و سپس ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۱ بهمن (۳۰ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روزهای پنجشنبه و جمعه را صعودی پشت سر گذاشته بود، امروز موفق به ادامه روند صعودی خود نشد. لایت کوین روز گذشته و همزمان با جهش کل بازار موفق شده بود خودش را از محدوده ۱۳۲ دلاری جدا کند و برای لحظاتی به ۱۴۵ دلار هم رسید، اما موفق به حفظ این محدوده نشد و در نهایت قیمت لایت کوین در جمعه در حدود ۱۳۵ دلار بسته شد. امروز هم لایت کوین توفیق چندانی به دست نیاورد و دوباره به محدوده ۱۳۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده قیمتی ۱۳۱ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین برای اینکه دوباره شانس خود را برای قیمت‌های بالاتر امتحان کند باید ابتدا خودش را به سطح پیوت ۱۳۷/۴۶ دلاری برساند. در این صورت اولین مقاومت برای آن در محدوده ۱۴۳/۳۳ دلار خواهد بود. مقاومت بعدی که در مسیر صعودی لایت کوین قرار گرفته است، فیبوناچی ۲۳/۶ درصد  در قیمت ۱۴۸ دلار است. ایستگاه بعد برای لایت کوین در مسیر صعودی ۱۵۰ دلار خواهد بود.

اما اگر لایت کوین موفق به تثبیت موقعیتش بالای ۱۳۷ دلار نشود، باید در انتظار یک ریزش دیگر از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی برای لایت کوین در محدوده ۱۲۹ تا ۱۳۰ دلار است و در صورت از دست دادن این حمایت، لایت کوین می‌تواند تا محدوده ۱۲۵ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۱۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب مسطح در محدوده عدد ۴۶ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۳۷ دلار و پس از آن ۱۴۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۹ تا ۱۳۰ و سپس ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۹ بهمن (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از اینکه روز سه شنبه سقوط ۱/۵ درصدی را پشت سر گذاشته بود، چهارشنبه هم ۹ درصد دیگر سقوط کرد تا قیمت لایت کوین در پایان روز چهارشنبه در حدود ۱۲۲/۶۳ دلار بسته شود. امروز لایت کوین یک شروع خوب داشت و موفق شد خودش را به بالای محدوده ۱۳۰ دلاری برساند، اما موفق نشد مدت زیادی بالای این محدوده دوام بیاورد و در حال حاضر کمی پایین‌تر از ۱۳۰ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین پس از اینکه روز گذشته از ۱۳۵ تا محدوده ۱۱۸ دلاری سقوط کرده بود، پس از برخورد با محدوده حمایتی که در نزدیکی ۱۲۰ دلار شکل گرفته بود، دوباره مسیر صعودی گرفت و در حال تلاش برای بازیابی ارزش از دست رفته قرار دارد.

لایت کوین برای اینکه دوباره به مسیر صعودی برگردد باید خودش را به بالای محدوده مقاومتی ۱۳۰ تا ۱۳۲ دلاری برساند. در صورتی که موفق به انجام این کار شود و بالای ۱۳۰ دلار وضعیتش را تثبیت کند، انتظار داریم برای شکست مقاومت ۱۳۵ دلاری تلاش کند، در صورت موفقیت لایت کوین مقاومت بعدی در محدوده ۱۴۰ تا ۱۴۲ دلاری قرار دارد.

اما اگر لایت کوین امروز موفق به عبور از مقاومت ۱۳۰ دلار نشودو سطح پیوت ۱۲۵ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال یک ریزش دیگر برای لایت کوین وجود دارد. سطوح حمایتی برای لایت کوین در محدوده ۱۲۰ و سپس ۱۱۵ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۰۸ تا ۱۱۰ دلاری پایین ببرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت ۵۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۳۰ تا ۱۳۲ دلار و پس از آن ۱۴۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۵ و سپس ۱۲۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۸ بهمن (۲۷ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که هفته پیش موفق به عبور از مقاومت ۱۵۰ دلاری نشده بود، در طول یک هفته گذشته هم موفقیت چندانی نداشت و روند نزولی خود را ادامه داد. لایت کوین با کاهش ۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته امروز به محدوده ۱۲۵ دلار هم رسید. به این ترتیب لایت کوین نزدیک به ۱۵ درصد کاهش قیمت را در ۷ روز گذشته تجربه کرد.

قیمت لایت کوین امروز در محدوده ۱۳۵ دلار باز شد، لایت کوین که تلاش کوچکی برای رسیدن به ۱۴۰ دلار انجام داده بود موفق به شکست آن نشد و مسیر کاهش را در پیش گرفت. لایت کوین با از دست دادن حمایت‌های ۱۳۳ و ۱۲۹ دلاری حالا به ۱۲۵ دلار رسید.

لایت کوین برای اینکه دوباره بتواند روند صعودی در پیش بگیرد ابتدا باید خودش را به سطح پیوت ۱۳۵ دلاری برساند، در این صورت انتظار داریم دوباره برای شکست مقاومت ۱۴۰ دلاری تلاش کند. در صورت موفقیت لایت کوین در عبور از ۱۴۰ دلار، ایستگاه‌های بعدی برای آن در مسیر صودی قیمت‌های ۱۴۵ و ۱۴۸ دلار خواهد بود.

اما اگر لایت کوین موفق به حفظ حمایت ۱۲۵ دلاری نشود، حمایت بعدی برای آن در محدوده قیمتی ۱۲۰ دلار قرار دارد، هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند لایت کوین را تا محدوده ۱۱۰ تا ۱۰۰ دلاری پایین بکشاند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال گرفتن مومنتوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در حال کاهش به سمت ۳۰ است
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۳۳ تا ۱۳۵ دلار و پس از آن ۱۴۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۵ و سپس ۱۲۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۶ بهمن (۲۵ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین روز یکشنبه را در حالی که بین قیمت‌های ۱۳۳ تا ۱۴۷ دلار در نوسان بود در حدود قیمت ۱۴۰ دلار به پایان رساند و امروز یعنی روز اول کاری بازارهای جهانی را با رشد بیش از ۱ درد آغاز کرد و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۴۳ دلار معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد لایت کوین برای شکست مقاومت ۱۵۰ دلاری آماده می‌شود، در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از ۱۵۰ دلار شود و موقعیت خود را بالای ۱۵۵ دلاری تثبیت کند، انتظار داریم مقاومت ۱۶۰ دلاری را یک بار دیگر آزمایش کند.

لایت کوین که روز ۲۲ ژانویه تا محدوده۱۲۱ دلار سقوط کرده بود، تا به حال ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است، اما هنوز برای رسیدن به محدوده فیبوناچی ۶۱/۸ نیاز به افزایش قیمت بیشتری دارد.

با این حال اگر لایت کوین موفق به شکست مقاومت ۱۵۰ دلاری نشود و به زیر ۱۴۰ دلار سقوط کند، احتمال ریزش تا محدوده حمایتی ۱۳۵ دلار وجود دارد، در صورت از دست دادن این حمایت لایت کوین ممکن است دوباره محدوده ۱۲۰ دلار را ملاقات کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در حال کاهش از سطح ۶۰ است
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۴۵ تا ۱۵۰ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۵ و سپس ۱۳۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۵ بهمن (۲۴ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که دو روز پیش تا محدوده ۱۲۲ دلار سقوط کرده بود، روز گذشته موفق شد بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند و  در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۱۳۶ تا ۱۴۳ دلار در حال نوسان بود. در حال حاضر لایت کوین با قیمت ۱۴۰ دلار در بازار معامله می‌شود.

لایت کوین هم مانند سایر ارزهای دیجیتال بازار نوسان زیادی را در یکی دو روز گذشته تجربه نکرد و در حال تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۱۳۵ دلاری است. اگر لایت کوین موفق به حفظ خود در این محدوده شود، می‌تواند دوباره برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین، در قیمت ۱۴۵ و سپس ۱۵۰ دلار قرار دارد. در صورتی لایت کوین بتواند مقاومت ۱۵۰ دلاری را شکست دهد انتظار داریم دوباره شانس خود را برای رسیدن به ۱۶۰ دلار امتحان کند.

هر چند شاخص‌های تکنیکال در بازه زمانی ۴ ساعته سیگنال خرید به ما می‌دهند، اما هنوز روند صعودی لایت کوین به اندازه کافی قوی نیست که از رسیدن لایت کوین به ۱۶۰ دلار مطمئن باشیم.

در طرف دیگر در صورتی که لایت کوین حمایت ۱۳۵ دلاری را از دست بدهد، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۱۳۰ دلاری شکل گرفته است. هر گونه ریزش بیشتر، می‌تواند لایت کوین را تا ۱۲۰ دلار پایین بکشاند. لایت کوین نشان داده است در محدوده ۱۲۰ دلار از حمایت بسیار قوی برخوردار است و انتظار نداریم لایت کوین در کوتاه مدت به زیر این محدوده سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین روز ۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در حال کاهش از سطح ۵۰ است
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۴۵ تا ۱۵۰ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۵ و سپس ۱۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۴ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین روز جمعه موفق شد ۶ درصد رشد کند و بخش از سقوط ۱۳ درصدی روز پنجشنبه خود را پوشش دهد. به این ترتیب پرونده قیمت لایت کوین روز جمعه با ۱۳۷ دلار بسته شد. امروز هم لایت کوین موفق شد، بیش از ۱ درصد دیگر رشد را تجربه کند و در زمان نگارش این مطلب کمی بالاتر از محدوده ۱۴۰ دلاری معامله می‌شود.

لایت کوین برای اینکه به قیمت‌های بالاتر صعود کند ابتدا باید موقعیتش را بالای محدوده پیوت ۱۳۴ دلاری تثبیت کند در این صورت انتظار داریم برای شکست مقاومت‌های ۱۴۰ و ۱۴۵ دلاری شانس خود را امتحان کند. در صورت موفقیت لایت کوین، مانع بعدی پیش رو در مسیر صعودی در قیمت‌های ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلاری قرار دارد.

اما اگر لایت کوین موفق به حفظ قیمت بالای محدوده ۱۳۴ دلار نشود، باید در انتظار یک سقوط دیگر تا محدوده حمایتی ۱۲۶ تا ۱۲۵ دلاری باشیم. در صورتی که ریپل این حمایت را هم از دست بدهد، سطح حمایتی بعدی برای لایت کوین در محدوده قیمتی ۱۱۴ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۴۰ تا ۱۴۵ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۴ و سپس ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲ بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز گذشته را با سقوط به محدوده ۱۴۹ دلاری پشت سر گذاشته بود، امروز هم به روند کاهش خود ادامه داد و با ۵ درصد کاهش به قیمت ۱۳۵ دلار رسید.

لایت کوین که دو روز پیش با یک جهش خیلی خوب موفق شده بود خودش را به محدوده ۱۶۵ دلار برساند، در دو روز گذشته خیلی موفق ظاهر نشد و با از دست دادن حمایت‌های ۱۵۰، ۱۴۵ و ۱۴۰ دلاری به محدوده ۱۳۵ دلاری رسید.

لایت کوین برای اینکه به روند صعودی خود باز گردد باید دوباره به سطح پیوت ۱۴۵ تا ۱۴۸ دلار باز گردد. در این صورت انتظار داریم لایت کوین دوباره برای مقاومت‌های ۱۵۰ و ۱۵۵ دلاری تلاش کند. در صورتی که اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۱۵۵ دلاری شود، راه برای صعودهای بیشتر به سمت ۱۶۵ و ۱۷۰ دلار باز خواهد شد.

در طرف دیگر اما در حال حاضر مهم‌ترین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۰ دلاری قرار دارد که اگر این حمایت را از دست بدهد، رسیدن به ۱۲۵ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۳۸ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۴۸ تا ۱۵۰ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۵ و سپس ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید لایت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱ بهمن (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز گذشته با رشد بیش از ۱۰ درصد موفق شده بود از مقاومت ۱۶۰ دلاری هم عبور کند، امروز دوباره با ریزش مواجه شد و به زیر محدوده ۱۵۰ دلاری سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین با قیمت ۱۴۸ دلار در بازار معامله می‌شود.

لایت کوین دیروز یک جهش ۱۳ درصدی را تجربه کرد و موفق شد به ۱۶۶ دلار برسد اما در این محدوده با مقاومت روبرو شد و نتوانست خودش را به ۱۷۰ دلاری برساند. با برخورد به مقاومت لایت کوین مجبور به عقب نشینی شد و حمایت ۱۴۷ دلاری مانع از ریزش بیشتر آن شد.

لایت کوین برای اینکه دوباره به روند صعودی خود باز گردد باید محدوده بالای ۱۵۰ دلار باز گردد، در صورتی که لایت کوین موفق به این کار شود می‌تواند دوباره برای ۱۶۰ دلار تلاش کند، البته پیش از آن باید از محدوده مقاوتی ۱۵۵ دلاری عبور کند. در این صورت انتظار داریم لایت کوین بتواند دوباره برای رسیدن به محدوده ۱۶۶ و سپس ۱۷۲ دلاری شانس خود را امتحان کند.

اما اگر لایت کوین موفق به حفظ موقعیت خود در محدوده بالاتر از ۱۵۰ دلار نشود، احتمال ریزش بیشتر آن وجود خواهد داشت. اولین سطح حمایت برای لایت کوین در مسیر نزولی ۱۴۵ دلار است، در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۱۴۰ دلاری از ریزش بیشتر لایت کوین جلوگیری خواهد کرد و اگر این حمایت هم از دست برود، لایت کوین در سطح ۱۲۵ دلار از حمایت بسیار خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین ۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۴۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۵۰ تا ۱۵۵ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۴۵ و سپس ۱۴۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۳۰ دی (۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که مدت‌ها برای عبور از مقاومت ۱۵۰ دلاری دچار مشکل شده بود امروز موفق شد با رشد ۱۳ درصدی از این سطح مقاومت رهایی پیدا کند و خودش را به قیمت‌های بالاتر از ۱۶۰ دلار برساند. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در بازار با قیمت ۱۶۳ دلار معامله می‌شود.

لایت کوین امروز موفق شد دو مقاومت مهم ۱۵۰ و ۱۵۵ دلاری را پشت سر بگذارد و از ۱۶۰ دلار عبور کند، حالا لایت کوین برای رسیدن به ۲۰۰ دلار دو مقاومت مهم دیگر پیش روز دارد که به ترتیب در محدوده قیمتی ۱۷۰ و ۱۸۵ دلاری قرار گرفته‌اند.

در صورتی که لایت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۱۵۵ دلاری نشود ممکن است دوباره شاهد ریزش آن باشیم. در مسیر نزولی حالا مقاومت ۱۵۰ دلاری تبدیل به اولین سطح حمایت مهم لایت کوین شده است و در صورت شکست آن، احتمال ریزش لایت کوین به محدوده ۱۴۱/۷۷ دلاری وجود دارد. در صورتی که این حمایت هم شکسته شود، سطح حمایت بعدی ۱۳۱/۶۵ دلاری وارد عمل خواهد شد تا از سقوط بیشتر لایت کوین جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۳۰ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۶۶ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۶۵ تا ۱۷۰ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۵۵ و سپس ۱۵۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین روز شنبه و یکشنبه را به ترتیب با ۰/۳۶ و ۰/۵۴ درصد کاهش پشت سر گذاشت و در انتهای یک هفته نزولی، ۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داد تا به محدوده ۱۴۲ دلاری برسد.

هر چند لایت کوین امروز و با باز شدن بازارهای جهانی کمی با افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۱۴۷ دلار رسید، اما موفق به حفظ آن نشد و حتی تا ۱۳۶ دلار هم سقوط کرد اما دوباره به محدوده ۱۴۲ دلاری بازگشت و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۴۲ دلار در بازار معامله می‌شود.

امروز لایت کوین هنوز نتوانسته است سطح مقاومت ۱۵۱ دلاری را آزمایش کند، البته پیش از آن باید با قدرت از مقاومت ۱۴۷/۸ دلاری عبور کند. در صورت تحقق این امر لایت کوین دوباره می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۱۶۰ دلار امتحان کند. به این ترتیب ایستگاه‌های بعدی لایت کوین در مسیر صعودی، ابتدا ۱۴۷ دلار خواهد بود و موانع بعدی ۱۵۰، ۱۵۲ و ۱۶۰ دلاری سر راه آن قرار دارند.

اما اگر لایت کوین موفق به حفظ موقعیت فعلی خود نشود و از ۱۳۵ دلار پایین‌تر کشیده شود، ابتدا حمایت ۱۳۱ و سپس حمایت مهم ۱۲۵ دلاری (فیبوناچی ۳۸/۲ درصد) از ریزش بیشتر آن جلوگیری خواهند کرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین ۲۹ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۴۳ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت کوین ۱۴۷ تا ۱۵۰ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۵ تا ۱۳۶ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۷ دی (۱۶ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که روز پنجشنبه را با رشد ۳ درصدی پشت سر گذاشته بود، روز جمعه بیش از ۵ درصد سقوط کرد و در نهایت قیمت لایت کوین روز جمعه در محدوده ۱۴۳ دلاری بسته شد. به این ترتیب لایت کوین دوباره به زیر محدوده ۱۵۰ دلاری سقوط کرد.

امروز هم هرچند لایت کوین موفق شد خودش را از ۱۳۸ دلار بالا بکشد ولی موفق به عبور از ۱۵۰ دلار نشد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمتی ۱۴۵ دلار معامله می‌شود.

مادامی که لایت کوین بالای محدوده پیوت ۱۴۳ دلاری قرار دارد می‌توانیم نسبت به روند صعودی لایت کوین امیدوار باشیم، اما در صورت از دست دادن این محدوده، انتظار داریم لایت کوین تا محدوده ۱۳۷ و حتی فیبوناچی ۳۸/۲ درصد یعنی ۱۲۵ دلار ریزش کند.

در صورت روند صعودی، لایت کوین ابتدا باید از مقاومت ۱۵۰ و سپس ۱۵۵ دلاری عبور کند، در این صورت ایستگاه بعدی برای لایت کوین ۱۶۰ دلار خواهد. در صورت عبور لایت کوین از این مقاومت، رسیدن به ۱۶۸ و ۱۷۰ دلار برای لایت کوین دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین روز ۲۷ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۴۹ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت ۱۵۰ تا ۱۵۵ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۵ تا ۱۳۷ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۵ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین پس از سقوط روز ۱۱ ژانویه از ۱۸۰ به ۱۲۰ دلار هنوز نتوانسته است از مقاومت ۱۵۰ دلاری عبور کند. با این حال امروز شاهد یک جهش ۱۰ درصدی در قیمت لایت کوین بودیم تا دوباره آن را در محدوده ۱۵۰ دلاری ببینیم. در زمان نگارش این مطلب، لایت کوین اندکی پایین‌تر از ۱۵۰ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت ۱۵۰ دلاری شود، می‌تواند دوباره شانس خود را برای شکست مقاومت ۱۸۵ دلاری و رسیدن به تارگت ۲۰۰ دلار امتحان کند، اما پیش از آن باید مقاومت‌های ۱۶۰ و ۱۷۰ دلار را از پیش‌رو بردارد.

اما اگر لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۱۴۰ دلاری و سپس ۱۳۲ دلاری قرار دارد، در صورت شکست این حمایت لایت کوین ممکن است دوباره به ۱۲۰ دلار بازگردد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۵ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۴۸ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت ۱۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۵ تا ۱۴۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۴ دی (۱۳ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که در حال حاضر ششمین ارز دیجیتال مهم بازار از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته موفق به عبور از مقاومت ۱۵۰ دلاری نشد و با ۴ درصد کاهش قیمت به حمایت ۱۳۵ دلاری سقوط کرد و در حال حاضر در این محدوده معامله می‌شود. به این ترتیب لایت کوین نزدیک به ۱۸ درصد در یک هفته گذشته سقوط کرد.

شاخص مکدی علائمی از روند صعودی لایت کوین را نشان می‌دهد اما لایت کوین برای اینکه دوباره به روزهای خوب بازگردد ابتدا باید از مقاومت ۱۴۸ دلاری عبور کند. در صورت موفقیت لایت کوین در عبور از این مقاومت، پس از آن باید از محدوده ۱۵۸ تا ۱۶۰ دلار عبور کند. ۱۷۰ و ۱۸۵ دلار، مقاومت بعدی لایت کوین در مسیر صعودی آن محسوب می‌شوند.

اما اگر لایت کوین به حفظ موقعیت خود در بالای محدوده  میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و قیمت ۱۳۵ دلاری نشود، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۱۲۵ دلار قرار دارد، در صورت شکست این حمایت ممکن است شاهده ریزش لایت به محدوده ۱۰۰ تا ۱۱۰ دلار باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمتی لایت کوین ۲۴ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۴۱ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت ۱۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۲۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۳ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱)

قیمت لایت کوین که روز گذشته با سقوط آزاد از محدوده ۱۵۰ تا ۱۶۵ دلاری به ۱۱۵ دلار رسیده بود، پس از برخورد با سطح حمایت قوی در محدوده ۱۱۵ دلاری یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته دوباره روند صعودی پیدا کرد و در زمان نگارش این مطلب به محدوده ۱۴۰ دلاری رسیده است.

لایت کوین در روزهای قبل موفق شده بود حتی تا محدوده ۱۸۰ دلاری سعود کند و این سقوط در حالی رخ داد که همه منتظر شکستن تارگت ۲۰۰ دلاری برای لایت کوین بودند.

با این حال لایت کوین برای اینکه دوباره روند صعودی خود را برای رسیدن به ۲۰۰ دلار از سر بگیرد ابتدا باید از مقاومت ۱۵۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را در بالای این محدوده به خوبی تثبیت کند. در صورت شکستن مقاومت ۱۵۰ دلاری، موانع بعدی لایت کوین در مسیر صعودی در قیمت‌های ۱۶۵ و ۱۷۰ دلاری قرار دارند.

در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت بالای سر خود نشود ممکن است شاهد یک پول‌بک دیگر از آن باشیم. در حال حاضر اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۲ تا ۱۳۵ دلاری قرار دارد، در صورت شکست آن حمایت ۱۲۰ تا ۱۲۴ دلاری می‌تواند از ریزش بیشتر آن جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین تاریخ ۲۳ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۴۴ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت ۱۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۳۲ تا ۱۳۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۱ دی (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین در ادامه روند درخشان خودش امروز موفق شد نزدیک به ۱۰ درصد دیگر رشد کند و از مقاومت ۱۸۰ دلاری عبور کند و حتی به قیمت‌های ۱۸۴ دلاری هم نزدیک شود. البته پس از آن کمی با اصلاح مواجه شد. به این ترتیب در زمان نگارش این مطلب هر واحد لایت کوین با قیمتی معادل ۱۸۲ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که لایت کوین موفق به حفظ موقعیت فعلی خود شود، قادر خواهد بود مقاومت‌های پیش‌رو تا تارگت ۲۲۰ دلاری را پشت سر بگذارد.

اما در صورتی که لایت کوین موفق به عبور از مقاومت ۱۸۵ دلاری نشود، ممکن است در ابتدا تا ۱۷۰ دلار سقوط کند. لایت کوین در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است ولی در صورت شکست این حمایت لایت کوین ممکن است تا محدوده ۱۴۷ تا ۱۵۲ دلار هم سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین روز ۲۱ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۶۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای لایت ۱۸۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۷۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

پس از رشد ناچیز در روز پنجشنبه، لایت کوین روز جمعه هم موفق شد ۱/۶ درصد رشد کند و برای شکست مقاومت ۱۸۰ دلاری شانس خود را امتحان کند اما موفق به این کار نشد و در نهایت با قیمت ۱۷۲ دلاری روز جمعه را به پایان رساند. لایت کوین ساعت‌های اولیه روز شنبه تا مرز ۱۵۰ دلار هم ریزش کرد، اما حمایت نسبتا خوبی که در این ناحیه وجود داشت دوباره لایت کوین را به سمت بالا پرتاب کرد.

در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۱۷۰ دلاری معامله می‌شود و به نظر می‌رسد قصد آزمایش دوباره مقاومت ۱۸۰ دلاری را دارد.

اگر لایت کوین موفق به حفظ موقعیت خود در بالای محدوده ۱۶۸ دلاری شود، احتمال ادامه دار بودن روند صعودی وجود دارد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم به زودی لایت کوین را بالای محدوده ۱۸۰ دلاری ملاقات کنیم. در این صورت تنها یک مقاومت ۱۹۰ دلاری پیش از رسیدن لایت کوین به ۲۰۰ دلار خواهیم داشت.

اما اگر لایت کوین موفق به حفظ موقعیت فعلی خود نشود، انتظار می‌رود دوباره لایت کوین حمیات ۱۵۰ تا ۱۵۴ دلاری را لمس کند. در صورت شکست حمایت ۱۵۰ دلاری، توقف‌گاه بعدی برای لایت کوین در محدوده ۱۳۶ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای لایت کوین در ناحیه نزولی است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۵۷ قرار گرفته است.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای لایت کوین در محدوده قیمتی ۱۸۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای لایت کوین در محدوده ۱۵۰ تا ۱۵۴ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

لایت کوین که در روزهای گذشته موفق شده بود در اثر سقوط ریپل به جایگاه چهارم بزرگترین ارزهای دیجیتال بازار از نظر ارزش بازار برسد، در ۲۴ ساعت گذشته و با رشد ۳۰ درصدی ریپل، دوباره به مکان قبلی خود بازگشت.

البته لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و موفق شد به ۱۷۰ دلار برسد، البته موفق به عبور از سد ۱۷۰ دلار نشد و مجبور به عقب نشینی شد. در زمان نگارش این مطلب لایت کوین در محدوده ۱۶۵ دلار معامله می‌شود.

شاید مهمترین خبری که در روزهای اخیر درباره لایت کوین شنیده می‌شود، حذف آن از صرافی‌های ارز دیجیتال است در صورتی که به عنوان یک ارز دیجیتال مبتنی بر حریم خصوصی شناخته شود. هر چند توسعه‌دهندگان لایت کوین اعلام کرده‌اند، در حال حاضر خطری بابت حذف از صرافی‌ها لایت کوین را تهدید نمی‌کند.

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده قیمت‌های ۱۵۹ تا ۱۷۴ دلار در نوسان بوده است و به نظر در حال تثبیت موقعیت خود در بالای محدوده ۱۶۰ دلار قرار دارد. در صورت موفقیت لایت کوین به تثبیت موقعیت خود انتظار داریم برای شکست مقاومت ۱۷۱ دلاری و سپس ۱۸۳ دلاری تلاش کند.

البته در صورتی که لایت کوین موفق به حفظ موقعیت فعلی خود نشود، در سطوح ۱۴۵ و ۱۳۶ دلاری از حمایت بسیار خوبی برخوردار است.

با این حال بسیاری از تحلیلگران معتقدند لایت کوین می‌تواند برای رسیدن به قیمت ۲۰۰ دلاری تلاش کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال لایت کوین

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) برای لایت کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۵۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت در مسیر صعودی لایت کوین در قیمت ۱۷۰ دلار است.
  • حمایت: سطوح حمایتی لایت کوین در محدوده  ۱۵۵ دلار و پس از آن در ۱۴۵ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین ۱۷ دی (۶ ژانویه ۲۰۲۱)

مهمترین خبر برای طرفداران لایت کوین بدون شک، صعود یک پله‌ای این ارز در رده بندی ارزهای مهم بازار است. لایت کوین امروز موفق شد با پشت سر گذشاتن ریپل حالا به عنوان چهارمین ارز دیجیتال مهم بازار از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود.

لایت کوین با افزایش ۵ درصدی نسبت به روز گذشته موفق شد به قیمت ۱۶۱ دلار برسد و به این ترتیب با ارزش بازار ۱۰/۸ میلیارد دلاری بالاتر از ریپل با ارزش بازار ۱۰/۳ میلیارد دلاری قرار بگیرد.

لایت کوین اگر قصد ادامه روند صعودی خود را داشته باشد ابتدا باید از مقاومت ۱۶۶ دلاری عبور کند، در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم لایت کوین تا ۱۷۳ دلار و حتی بالاتر از آن را هم ببیند.

اما در طرف دیگر اگر موفق به حفظ خود بالای محدوده ۱۶۰ دلاری نشود، اولین سطح حمایت برای لایت کوین در قیمت ۱۵۰ دلاری قرار دارد و پس از آن ۱۳۹ دلار ایستگاه بعدی لایت کوین در مسیر نزولی خواهد بود.

بازار ارزهای دیجیتال ۱۷ دی

نمودار تغییرات قیمت لایت کوین ۱۷ دی (۶ ژانویه ۲۰۲۱)

فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال به اشتراک بگذارید.