تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

همراهان گرامی کوین نیک، برای دنبال کردن ادامه تحلیل‌های روزانه قیمت ریپل می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

تحلیل روزانه قیمت ریپل

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که از روز یکشنبه و با عبور از محدوده ۱ دلاری روند صعودی پرشتابی را آغاز کرده بود، روزهای دوشنبه و سه شنبه را با افزایش قیمت ۳۰ درصد و ۳ درصدی پشت سر گذاشت تا خودش را به محدوده ۱/۴۲ دلاری برساند. با این حال ریپل موفق به عبور از این محدوده نشد و امروز مجبور به عقب نشینی شد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۱/۳۴ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این ارز با عبور از محدوده یک دلاری با شتاب بیشتری به سمت قیمت‌های بالا حرکت کرد و موفق شد از محدوده ۱/۱۸ تا ۱/۲۰ دلاری (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) عبور کند. ریپل با تثبیت موقعیت بالای این محدوده از موانع ۱/۲۵ و ۱/۳۰ دلاری هم گذشت تا به مقاومت مهم ۱/۴۲ دلاری برخورد کند.

در حال حاضر مهمترین مانع برای ریپل در محدوده ۱/۴۲ و سپس ۱/۴۵ دلاری است، درصورتی که موفق به عبور از آن‌ها شود، این فرصت را خواهد داشت تا شانس خود را برای رسیدن به قیمت‌های ۱/۶۰ تا ۱/۶۵ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۴۲ و ۱/۴۵ دلاری نشود، امکان یک اصلاح قیمتی وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۳۲ تا ۱/۳۰ دلاری قرار دارد.

پس از آن محدوده ۱/۲۵ و ۱/۲۰ دلاری (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) می‌تواند نقش حمایت را ایفا کند. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۱/۱۵ و سپس ۱ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۸ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده مومنتوم صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده  ۵۶  قرار دارد و به سمت پایین  حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۴۲ تا ۱/۴۵ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۵۵ دلار و سپس محدوده  ۱/۶۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده  ۱/۳۲ تا ۱/۳۰  دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۲۵ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۲۰ دلار و بعد از آن ۱/۱۵ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل روز گذشته موفق شد با یک جهش ۳۰ درصدی خودش را از محدوده ۱ دلاری جدا کند و به بالای ۱/۳ دلاری برساند و در نهایت روز دوشنبه را با قیمت ۱/۳۶ دلار به پایان برد. ریپل  امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد، حتی محدوده ۱/۴۵ دلاری را هم لمس کرد اما نتوانست موقعیتش را بالای محدوده ۱/۴ دلاری حفظ کند و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱/۳۷ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که روز گذشته ریپل از خط روند نزولی در محدوده ۱/۱۸ تا ۱/۲۰ دلار عبور کرد و با شتاب بیشتری به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کرد.

ریپل در مسیر صعودی از مقاومت‌ّهای ۱/۲۵ و ۱/۳۵ دلاری عبور کرد و در حال حاضر با مقاومت مهمی در محدوده ۱/۴۲ روبرو شده است.

در صورتی که ریپل بتواند از محدوده ۱/۴۲ دلاری عبور کند، مانع بعدی در محدوده ۱/۴۵ دلار است که پیش از این یکبار برای عبور از آن تلاش کرده بود.

در صورتی عبور از این مقاومت، موانع بعدی ریپل در مسیر صعودی در محدوده ۱/۵۵ و ۱/۶۵ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۴۲ و ۱/۴۵ دلاری نشود، امکان شروع یک روند اصلاحی وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۱/۳۵ دلار و پس از آن ۱/۲۸ دلار قرار دارد.

اما سطح حمایت مهمتر در محدوده پیوت ۱/۲۵ دلاری قرار گرفته است که فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از صعود پیشین محسوب می‌شود و انتظار داریم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

پس از آن محدوده ۱/۲۰ و ۱/۱۵ دلاری و در نهایت ۱ دلار حمایت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۷ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده مومنتوم صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده  ۶۳ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۴۲ تا ۱/۴۵ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۵۵ دلار و سپس محدوده  ۱/۶۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده  ۱/۳۵  دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۲۸ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۲۵ دلار و بعد از آن ۱/۲۰ و ۱/۱۵ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل ۲۰۲۱)

بیش از ۱۰ روز است که ریپل در یک روند نزولی قرار گرفته و بیش از ۴۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است. با ۱۰ درصد کاهش قیمتی که ریپل روز گذشته تجربه کرد حالا قیمت آن به محدوده ۱ دلار بازگشته است. این در حالی است که ریپل از ابتدای ماه آوریل تا روز چهارم بیش از ۳۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود و به محدوده ۲ دلاری نزدیک شده بود. امروز هم همچنان ریپل نتوانسته است حرکت محسوسی انجام دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۱/۰۴ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ریپل همچنان در روند نزولی قرار دارد و احتمال سقوط بیشتر وجود دارد. در حال حاضر حمایت ۱ دلاری از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده است ولی در صورت از دست دادن این محدوده، امکان ریزش تا محدوده ۰/۸۸ دلار وجود دارد.

انتظار داریم این محدوده حمایتی از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند و باعث بازگشت روند قیمت شود. در صورتی که این حمایت از دست بروند، ممکن است ریپل دوباره محدوده ۰/۷۲ و ۰/۵۸ دلاری را هم ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موقعیتش را بالای ۱ تا ۰/۹۹ دلار حفظ کند، این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۱/۰۸ دلار قرار گرفته است، اما مقاومت مهم‌تر در قیمت ۱/۱۵ دلار یا خط روند نزولی است. در صورتی که ریپل موفق به شکست خط روند نزولی شود و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند این شانس را خواهد داشت تا برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

موانع بعدی ریپل در مسیر صعودی در قیمت‌های ۱/۲۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) و سپس ۱/۳۰ و ۱/۴۲ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۵ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده  ۳۶ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۰۸ تا ۱/۱۰ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۱۵ دلار و سپس محدوده  ۱/۲۰  و ۱/۳۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده  ۰/۹۹ تا ۱ دلار و پس از آن در محدوده  ۰/۹۶ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۰/۸۸ تا ۰/۸۶ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۴ اردیبهشت (۲۴ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل هم  در ادامه روند نزولی خود روز گذشته و با انتشار خبر افزایش مالیات در ایالات متحده به زیر محدوده ۰/۹ دلار پایین کشیده شد. اما با برخورد به محدوده حمایت ۰/۸۸ دلاری، روند صعودی به خود گرفت و دوباره به بالای ۱ دلار بازگشت. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده قیمت ۱/۱۳ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم، متوجه یک خط روند نزولی می‌شویم که در ۱۰ روز گذشته مانع از روند صعودی ریپل شده است. صرفنظر از این اخبار منفی هم این روزهای پیرامون ارزهای دیجیتال زیاد است که باعث کاهش ارزش بازار شده است. به این ترتیب روز گذشته ریپل تا محدوده ۰/۸۸ دلار پایین کشیده شد. ریپل با برخورد به این حمایت خیلی زود موفق شد خودش را بالا بکشد و به بالای محدوده ۱ دلاری دست پیدا کند، اما با برخورد به مقاومت ۱/۱۸ دلار موفق به عبور از آن نشد.

در حال حاضر در صورتی که ریپل موقعیتش را بالای محدوده ۱ دلاری حفظ کند این فرصت را خواهد داشت تا شانس خود را برای عبور از مانع ۱/۱۸ تا ۱/۲۰ دلاری (خط روند نزولی) امتحان کند.

در صورتی که ریپل موفق به شکست خط روند نزولی شود، مقاومت بعدی در محدوده ۱/۲۵ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در صورت عبور از این مانع، مقاومت‌های ۱/۴ و ۱/۵ دلاری موانع بعدی ریپل در مسیر صعودی محسوب می‌شوند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از محدوده ۱/۱۸ تا ۱/۲۰ دلاری عبور کند، باید منتظر ادامه روند نزولی باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۱ دلاری قرار گرفته است، در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی در قیمت ۰/۹۶ دلار قرار دارد. اما اگر ریپل این حمایت را هم از دست بدهد، انتظار داریم محدوده ۰/۸۸ تا ۰/۸۶ دلاری که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، به عنوان حمایت وارد عمل شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت ریپل را تا محدوده ۰/۷۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۴ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۲  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۱۸ تا ۱/۲۰ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۲۵ دلار و سپس محدوده  ۱/۴۰  و ۱/۵۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱ دلار و پس از آن در محدوده  ۰/۹۶ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۰/۸۸ تا ۰/۸۶ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲ اردیبهشت (۲۲ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل در طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ آوریل یک کاهش قیمت ۴۰ درصدی را تجربه کرد و تا قیمت ۱/۱۶ دلار پایین کشیده شد، سپس در این محدوده ریپل با حمایت خوبی روبرو شد و تلاش کرد تا ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند. اما در این مسیر با مقاومت بسیار سرسخت در محدوده ۱/۳۸ دلاری روبرو شده است و در سه روز گذشته موفق به بستن یک کندل روزانه بالای این محدوده نشد. ریپل روز گذشته را هم با ۷ درصد کاهش پشت سر گذاشت و به محدوده ۱/۲۹ دلار رسید. امروز هم تا به این لحظه ریپل موفق به تغییر روند نشده است و در محدوده ۱/۲۷ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل در یک هفته اخیر نگاه کنیم، شاهد یک خط روند نزولی هستیم که ریپل قدرت کافی برای عبور از آن را ندارد. ریپل اگر قصد دارد دوباره به روزهای خوب خود بازگردد باید از این خط روند که در محدوده ۱/۳۵ تا ۱/۳۶ دلاری قرار گرفته است عبور کند.

از آنجایی که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط کیجونسن هم در این محدوده قرار دارند. مقاومت ۱/۳۵ تا ۱/۳۶ دلاری به یک مقاومت کلیدی برای ریپل تبدیل شده است، در صورت عبور ریپل از این منطقه مقاومت بعدی در محدوده ۱/۳۸ تا ۱/۳۹ دلار قرار گرفته است که در روزهای اخیر مانع از روند صعودی ریپل شده بود.

در صورتی که ریپل از این مقاومت عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. موانع بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت‌های ۱/۵۰ و ۱/۶۵ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۳۵ تا ۱/۳۶ دلاری نشود، ادامه روند نزولی آن بسیار محتمل است. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۱/۲۴ تا ۱/۲۰ دلاری قرار گرفته است، در صورت از دست دادن این محدود، قیمت ۱/۱۲ دلار می‌تواند نقش حمایت را ایفا کند.

در صورت ریزش بیشتر ممکن است ریپل تا قیمت  ۱ دلار و حتی کمتر از آن پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۲  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۳۵ تا ۱/۳۶ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۳۸ دلار و سپس محدوده  ۱/۵۰  و ۱/۶۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۲۴ دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۲۰ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۱۵ تا ۱/۱۲ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که هفته پیش خودش را در نزدیکی قیمت ۲ دلاری می‌دید در طی یک هفته اخیر روند نزولی را در پیش گرفت، ریزش چند روز پیش بیت کوین هم مزید بر علت شد تا ریپل تا محدوده ۱/۱۵ دلار پایین کشیده شود. با این حال ریپل پس از برخورد به این محدوده موفق به تغییر روند شد. با این حال ریپل با مقاومت سرسختی در محدوده ۱/۴۵ تا ۱/۵ دلار روبرو شده است و برای ادامه روند صعودی باید از این محدوده عبور کند. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۱/۴۲ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد ریپل در یک هفته اخیر با یک خط روند نزولی روبرو بوده است. در این مسیر ریپل حمایت‌های خوبی را در محدوده ۱/۵۰ و ۱/۲۰ دلار را از دست داد و تا ۱/۱۵ دلار پایین کشیده شد. با وجود این ریپل موفق شد در محدوده ۱/۱۵ تا ۱/۱۶ دلار پایگاه حمایتی خوبی برای خود ایجاد کند و همین امر به ریپل اجازه می‌دهد تا برای صعود به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

روز گذشته هم ریپل موفق شد از مقاومت ۱/۳۲ دلاری عبور کند اما با برخورد به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۱/۴۲ دلار متوقف شد. امروز اما به نظر می‌رسد ریپل عزم خود را جزم کرده است تا از این مقاومت عبور کند.

محدوده ۱/۴۲ تا ۱/۴۵ دلار مقاومت بسیار مهمی برای ریپل محسوب می‌شود چرا که نحل تلاقی خط روند نزولی، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط کیجونسن است، درصورت عبور ریپل از این ناحیه انتظار داریم با شتاب بیشتری به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند.

در صورت تحقق این امر، قیمت‌های ۱/۵۶، ۱/۶۵ و ۱/۸۰ دلار موانع بعدی ریپل محسوب می‌شوند. چ

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از محدوده ۱/۴۲ تا ۱/۴۵ دلاری عبور کند، ادامه روند نزولی دور از انتظار نخواهد بود.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۱/۳۲ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۱/۲۸ تا ۱/۲۵ دلار می‌تواند نقش حمایت کننده را ایفا کند. اما حمایت مهمتر که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود در محدوده ۱/۱۶ تا ۱/۱۵ دلار قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۱ دلار تا ۰/۹۸ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۰  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۴۲ تا ۱/۴۵ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۵۰ دلار و سپس محدوده  ۱/۵۶ و ۱/۶۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۳۲ دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۲۸ تا ۱/۲۵ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۱۶ تا ۱/۱۵ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل روز گذشته و همزمان با ریزش بیت کوین تا محدوده ۱/۲ دلار یا به عبارت صحیح‌تر تا محدوده ۱/۱۷ دلار پایین کشیده شد. اما در این محدوده با حمایت خوبی مواجه شد و دوباره روند صعودی گرفت، ریپل موفق شد حتی تا محدوده ۱/۴ دلاری هم خودش را بالا بکشد، اما درعبور از آن ناکام ماند تا درنهایت روز یکشنبه را در محدوده ۱/۴ دلاری به پایان ببرد. امروز هم ریپل هر چند تلاش کرد تا ارزش از دست رفته خود را جبران کند ولی با وجود لمس محدوده ۱/۵ دلاری دوباره به قیمت روز گذشته بازگشت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱/۴۱ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ریپل در حال حاضر با یک خط روند نزولی در محدوده ۱/۵ دلاری روبرو شده است و تا زمانی که این خط روند را به سمت بالا نشکند نمی‌توانیم نسبت به ادامه روند صعودی آن خوشبین باشیم.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۵ دلاری که در نزدیکی خط کیجونسن قرار دارد بشود، این فرصت را دارد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

مقاومت بعدی در مسیر صعودی ریپل در محدوده قیمت ۱/۵۵ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. پس محدوده ۱/۶۵ و ۱/۷۰ دلار موانع بعدی ریپل در مسیر رسیدن به محدوده ۱/۸۳ دلار محسوب می‌شوند. اگر ریپل از این مانع عبور کند رسیدن به قیمت ۲ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که زیپل موفق به عبور از محدوده ۱/۵ دلاری نشود، ادامه روند اصلاحی دور از انتظار نخواهد بود. در این صورت اولین حمایت برای ریپل در محدوده قیمت ۱/۴ دلاری قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این محدوده، قیمت‌های ۱/۳ و ۱/۲ دلار حمایت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا قیمت ۱ تا ۰/۹۸ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل رو ۳۰ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۶  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۵۰ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۵۵ دلار و سپس محدوده  ۱/۶۵ و ۱/۷ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۴۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۳۰ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۲۰ تا ۱/۱۷ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روز ۱۴ آوریل خودش را در آستانه ۲ دلاری شدن می‌دید، موفق به انجام این کار نشد و با لمس محدوده ۱/۹۸ دلار مجبور به عقب نشینی شد. به این ترتیب ریپل روزهای پنجشنبه و جمعه نزدیک به ۲۰ درصد افت قیمت را تجربه کرد و تا قیمت ۱/۴۲ دلار پایین کشیده شد. ریپل که در محدوده ۱/۴۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار بود، با لمس این محدوده دوباره به روند صعودی بازگشت و در امروز با یک کندل مثبت تا محدوده ۱/۷۴ دلار هم بالا کشیده شد. با این حال موفق به حفظ این موقعیت نشد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۱/۶۵ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ریپل پس از اینکه موفق به عبور از محدوده ۱/۹۸ دلاری نشد، تا نزدیکی محدوده حمایت ۱/۴۰ دلاری پایین کشیده شد و حالا شاهد تشکیل یک الگوی مثلث فشرده در بازه زمانی ۴ ساعته هستیم.

کف یا حمایت این الگوی مثلث در محدوده ۱/۵۵ دلاری قرار دارد و تا زمانی که ریپل این محدوده را از دست ندهد این شانس را دارد تا برای ادامه روند صعودی تلاش کند.

در مسیر صعودی ریپل اولین مقاومت در محدوده قیمت ۱/۷۰  تا ۱/۷۵ دلاری است که هم  میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و هم ضلع بالای مثلث محسوب می‌شود.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از این محدوده شود و موقعیتش را تثبیت کند، مانع بعدی در قیمت ۱/۸۰ دلار قرار گرفته است. پس از آن محدوده ۱/۹۸ تا ۲ دلاری مهمترین مقاومت ریپل محسوب خواهد شد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۷۰ دلاری نشود، ادامه روند اصلاحی دور از انتظار نیست.

در مسیر نزولی اولین حمایت در قیمت ۱/۶۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱/۵۸ یا کف الگوی مثلث حمایت مهم بعدی است. اگر ریپل این حمایت را از دست بدهد، امکان ریزش تا محدوده ۱/۵۰ دلار وجود دارد.

حمایت مهم بعدی که انتظار داریم از ریزش قیمت ریپل جلوگیری کند در محدوده قیمت ۱/۴۲ تا ۱/۴۰ دلاری قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۵۰  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۷۰ تا ۱/۷۵ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۸۰ دلار و سپس محدوده  ۱/۹۸ و ۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۶۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۵۸ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۵۰ و ۱/۴۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۶ فروردین (۱۵ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل پس از رشد ۲۰ درصدی روز سه شنبه، چهارشنبه را هم با افزایش قیمت ۱ درصدی سپری کرد. ریپل با وجود لمس محدوده ۱/۹۵ دلاری موفق به عبور از آن نشد و در نهایت روز گذشته را با قیمت ۱/۸۳ دلاری به پایان رساند. امروز اما ریپل روند نزولی را آغاز کرده است و تا محدوده ۱/۷۰ دلار هم پایین کشیده شد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۱/۷۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

اگر به نمودار قیمت ریپل نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که پس از تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۱ دلاری، یک خط روند صعودی را دنبال می‌کند.  با نگاه دقیق‌تر می‌توانیم یک کانال صعودی را هم در نمودار قیمت ریپل مشاهده کنیم که ریپل هر بار با برخورد به سقف یا کف کانال مجبور به تغییر روند شده است.

اگر ریپل موقعیت خود را درون این کانال حفظ کند انتظار داریم به سمت سقف کانال حرکت کند. در حال حاضر اولین مقاومت برای ریپل محدوده ۱/۸۳ دلاری خواهد بود. اگر ریپل موفق به عبور از این محدوده شود این فرصت را خواهد داشت تا شانس خود را برای رسیدن به ۱/۹۶ دلار یا بالاترین قیمت روز گذشته امتحان کند.

ریپل در صورت عبور از این محدوده می‌تواند محدوده ۲ دلاری را ملاقات کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از محدوده ۱/۸۳ دلاری عبور کند، اولین حمایت برای آن محدوده ۱/۷ دلار قرار دارد. سپس حمایت بعدی محدوده ۱/۶۵  و ۱/۶ دلار یا کف کانال خواهد بود. در صورتی که این محدوده برای ریپل از دست برود، حمایت بعدی در قیمت ۱/۵۵ یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۱/۳۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۵ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۸۳ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۹۶ دلار و سپس محدوده  ۲ و ۲/۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۷۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱/۶۶ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۵۵ و ۱/۳۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که همچنان به عملکرد خیره کننده خود ادامه می‌دهد، روز گذشته یک کندل مثبت ۲۰ درصدی را به ثبت رساند تا مقاومت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. ریپل که دیروز را در محدوده ۱/۸۰ دلاری به پایان برده بود، امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد تا در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱/۹۰ دلاری معامله شود.

اگر به تحلیل‌ روزهای گذشته توجه کرده باشید، مشاهده کردیم که ریپل درون یک کانال صعودی به خوبی با برخورد به سقف‌ها و کف‌ها به روند خود ادامه می‌داد تا اینکه روز گذشته از سقف کانال در محدوده ۱/۷۲ هم عبور کرد تا نشان دهد تا چه اندازه صعودی است.

ریپل پس از عبور از کانال با یک پولبک به ناحیه شکسته شده دوباره به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و با شکستن مقاومت ۱/۸۳ دلاری حالا برای رسیدن به ۲ دلار تلاش خواهد کرد.

در حال حاضر ریپل با محدوده ۱/۹ دلاری روبرو است و در صورتی که موفق به عبور کامل از آن شود، این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به محدوده ۱/۹۸ تا ۲ دلاری تلاش کند.

در صورت تثبیت موقعیت بالای قیمت ۲ دلاری انتظار داریم ریپل بتواند به محدوده ۲/۱۸ تا ۲/۲ دلاری دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۹ و سپس ۲ دلاری نشود، اصلاح قیمت کاملا محتمل است.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در قیمت ۱/۸۳ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت‌های بعدی ریپل در قیمت ۱/۷۰ و ۱/۶۵ دلار قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۱/۵ دلار و سپس ۱/۴ دلار که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۸۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۹۱ دلار است. پس از آن مقاومت بعدی در محدوده ۱/۹۸ تا ۲   دلار و سپس محدوده  ۲/۱۸ تا /۲۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۸۳ دلار و پس از آن در محدوده ۱/۷۰  تا ۱/۶۵ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۵ تا ۱/۴ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روز یکشنبه تقریبا ۱ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده بود با جهش ۹ درصدی قیمت در روز گذشته موفق شد به محدوده ۱/۴۷ دلار دست پیدا کند. روند صعودی ریپل امروز هم ادامه پیدا کرد و ریپل امروز هم با رشد ۱۰ درصدی موفق به لمس قیمت ۱/۶۵ دلار شد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده قیمت ۱/۶۱۵۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این ارز نزدیک به ۱۰ روز است که در یک کاال صعودی قرار دارد و با ثبت سقف‌ها و کف‌های بالاتر به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. ریپل که روز ۱۱ آوریل با برخورد به سقف کانال روند نزولی به خود گرفته بود، با برخورد به محدوده ۱/۳ دلار دوباره روند نزولی گرفت و امروز سعی می‌کند خودش را به سقف کانال در محدوده ۱/۶۵ دلار نزدیک کند.

ریپل که حالا به خوبی بالای سطح ۱/۴ دلاری قرار گرفته است، در صورتی که  موفق به حفظ آن شود، این فرصت را دارد تا به روند صعودی خود ادامه دهد. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای ریپل در محدوده ۱/۶۵ دلاری و سپس ۱/۶۸ دلاری قرار گرفته است که سقف کانال محسوب می‌شود.

اگر ریپل موفق به شکست سقف کانال شود، انتظار داریم با یک پولبک به ناحیه شکسته شده برای رسیدن به محدوده ۱/۸ و سپس ۲ دلاری تلاش کند.

اما در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۶۵ و ۱/۶۸ دلار نشود، انتظار بازگشت ریپل به میانه کانال در محدوده ۱/۵۰ دلاری را داریم، اگر این ناحیه هم برای ریپل از دست برود، محدوده ۱/۴۰ تا ۱/۳۹ دلاری حمایت مهم بعدی ریپل محسوب خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۱/۳۰ و ۱/۲۵ در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۵ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۶۵ دلار است. پس از آن ۱/۶۸ دلار و سپس محدوده ۱/۸۰ و ۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱/۴۰ تا ۱/۳۹ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۳۰۱۵ تا ۱/۲۵ دلار و بعد از آن ۱ تا  ۰/۹۸ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۳ فروردین (۱۲ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روز گذشته خودش را به محدوده ۱/۵ دلاری نزدیک کرده بود، موفق به عبور از این مانع نشد و تا محدوده ۱/۳ دلاری عقب نشینی کرد. با این حال هنوز نمی‌توان گفت رالی صعودی ریپل به پایان رسیده است چرا که همچنان درون یک کانال صعودی قرار دارد و انتظار داریم با تثبیت و انباشت کوتاه مدت بالای محدوده ۱/۲ دلاری دوباره به روند صعودی خود ادامه دهد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در قیمت ۱/۳۸ دلاری معامله می‌شود .

برخلاف بیت کوین و اتریوم که در روزهای گذشته با مقاومت سرسختی روبرو شده‌اند، ریپل با ستاب به روند صعودی خود ادامه داد و حتی موفق به لمس محدوده ۱/۴۹ دلاری هم شد. اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که ریپل درون یک کانال صعودی قرار دارد و روز گذشته با برخورد به سقف کانال مجبور به عقب نشینی شد.

در حال حاضر شاهد تشکیل یک مثلث فشرده با حمایت ۱/۳۲ دلاری و مقاومت ۱/۳۸ دلاری در نمودار ریپل هستیم. در صورتی که ریپل موفق به عبور از این محدوده شود، انتظار داریم خیلی زود به محدوده ۱/۴ دلار دست پیدا کند.

مقاومت‌های بعدی ریپل در مسیر صعودی در قیمت ۱/۵ و ۱/۶۵ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۳۸ یا ضلع بالای مثلث نشود، باید منتظر اصلاح قیمت از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۱/۳۱ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت مهم بعدی در محدوده قیمت ۱/۲۵ دلار تا ۱/۲ دلار خواهد بود که در نزدیکی خط کیجونسن قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۱/۱۵ (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) و سپس ۱/۱۲ دلار پایین بکشد.

مهمترین حمایت برای ریپل محدوده ۱ دلار است که انتظار داریم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۳ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۳۸ دلار است. پس از آن ۱/۴۰ دلار و سپس در محدوده ۱/۵۰ و۱/۶۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۳۱ دلار و پس از آن در محدوده ۱/۲۵ تا ۱/۲۰ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۱۵ تا ۱/۱۲ دلار و بعد از آن ۱ تا  ۰/۹۸ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد، روز گذشته هم موفق به جهش ۴۰ درصدی شد و خودش را از محدوده ۱ دلاری به ۱/۵ دلاری رساند. ریپل که به خاطر حواشی عجیبی که ماه‌های اخیر داشت حسابی از بازار عقب مانده بود، به نظر می‌رسد قصد دارد این عقب ماندگی را جبران کند و با عبور از محدوده ۰/۶۰ دلار شتاب زیادی گرفت به طوری که در طی یک هفته نزدیک به ۱۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۱/۴۰ دلاری معامله می‌شود و قصد دارد موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که ریپل از یک هفته پیش یعنی روز ۴ آوریل یک روند صعودی بسیار قوی را آغاز کرده است و با ثبت کف‌های بالاتر درون یک کانال صعودی در حال حرکت است.

با توجه به قدرت کندل‌های صعودی ریپل دور از انتظار نخواهد بود که بتواند حتی سقف کانال صعودی را هم بشکند و به خوبی بالای محدوده ۱/۴ دلاری قرار بگیرد. در این صورت اولین مقاومت برای ریپل در محدوده ۱/۵ و سپس ۱/۷ دلار خواهد بود.

عبور ریپل از محدوده ۱/۷ دلاری این فرصت را به این ارز خواهد داد تا برای رسیدن به محدوده ۲ دلاری تلاش کند.

بسیاری از هولدرهای ریپل باور دارند ریپل می‌تواند دوباره به سقف تاریخی قیمت خود یعنی محدوده ۳ دلار دست پیدا کند.

در طرف دیگر اما در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۱/۴ دلاری نشود، احتمال بازگشت تا محدوده کف کانال یعنی ۱/۲۲ تا ۱/۱۸ دلاری وجود دارد. انتظار داریم ریپل پس از برخورد به این محدوده دوباره به سمت سقف کانال حرکت کند، اما اگر موفق به حفظ آن نشود، حمایت بعدی در محدوده قیمت ۱/۱۳ تا ۱/۱۱ دلار قرار دارد که پیش از این به عنوان مقاومت شناخته می‌شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۱/۰۷ دلار یعنی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و سپس ۱ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۷۰ قرار دارد و به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۴۰ دلار است. پس از آن ۱/۵۰ دلار و سپس محدوده ۱/۶ و۱/۸۵ و ۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۲۲ تا ۱/۱۸ دلار و پس از آن در محدوده ۱/۱۳ تا ۱/۱۱ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱/۰۷ و ۱  دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روز پنجشنبه را با افزایش قیمت ۱۵ درصدی پشت سر گذاشته بود، روز جمعه سه درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و در نهایت روز جمعه را با قیمت ۱/۰۱۵ دلاری به پایان برد. امروز اما ریپل دوباره روند صعودی به خود گرفته است و با جهش ۱۳ درصدی حالا در محدوده ۱/۱۵ دلارمعامله می‌شود.

ریپل که روز ششم آوریل موفق شده بود خودش را به محدوده ۱/۱ دلاری برساند موفق به عبور از آن نشد و مجبور به عقب نشینی شد. به این ترتیب تا نزدیکی فیبو اصلاحی ۵۰ درصد از صعود پیشین خودش اصلاح شد و هفتم آوریل تا نزدیکی ۰/۸۵ دلار پایین کشیده شد. ریپل با برخورد به این محدوده دوباره روند صعودی به خود گرفت و هشتم آوریل دوباره خودش را به محدوده ۱ دلاری رساند. ریپل پس از تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۱ دلاری این فرصت را پیدا کرد تا امروز از محدوده ۱۱/۱ و ۱/۱۲ دلاری هم عبور کند.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۱ تا ۰/۹۸ دلاری یعنی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار داشته باشد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم برای شکست مقاوت‌های بیشتر حرکت کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای ریپل در محدوده ۱/۱۷ دلاری قرار دارد، پس از آن محدوده ۱/۲ و ۱/۲۷ دلار مقاومت‌های مهم ریپل در مسیر صعودی محسوب می‌شوند. در صورت عبور ریپل از این محدوده، دستیابی به قیمت ۱/۴۶ تا ۱/۵ دلار برای ریپل دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت ۱/۱۷ دلاری نشود، باید منتظر اصلاح قیمت باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۱۱۶۰ دلاری قرار گرفته است که تا پیش از این مقاومت مهم ریپل محسوب می‌شد.

در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۱/۰۷ و ۱/۰۳ دلار می‌توانند به عنوان محدوده حمایتی ایفای نقش کنند. اما حمایت مهم در محدوده قیمت ۱ دلاری قرار دارد که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است و انتظار داریم از ریزش بیشتر جلوگیری کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۹۷ تا ۰/۹۵ و  سپس ۰/۹ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۷۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۱/۱۷ دلار است. پس از آن ۱/۲۰ دلار و سپس در محدوده ۱/۲۳ و۱/۲۷ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۱/۱۱ دلار و پس از آن در محدوده ۱/۰۷ تا ۱/۰۳ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده  ۱ دلار و بعد از آن ۰/۹۸، ۰/۹۵ و ۰/۹۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۹ فروردین (۸ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که پس از انتشار خبرهای امیدوار کننده از دادگاه با استقبال خوبی روبرو شده بود با جهش نزدیک به ۹۰ درصدی در طی ۳ روز از محدوده ۰/۵۸ دلار خودش را به محدوده ۱/۱ دلاری رساند، اما در عبور از آن ناکام ماند و روز گذشته مجبور به عقب نشینی نزدیک به ۲۰ درصدی شد و تا ۰/۸۵ دلار پایین کشیده شد. ریپل پس از برخورد به این محدوده دوباره روند صعودی گرفت و در نهایت روز چهارشنبه را با قیمت ۰/۹۱ دلاری به پایان رساند. امروز هم ریپل روند صعودی را در پیش گرفته است و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۹۸ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره به قیمت ۱ دلاری دست پیدا کند.

با توجه به نمودار قیمتی ریپل کاملا مشخص است ریپل پس از تسکیل یک پایگاه حمایتی در محدوده ۰/۵۸ دلار روند صعودی پرقدرتی را آغاز کرد و موفق شد حتی به ۱/۱۱ دلار هم دست پیدا کند. اما در عبور از این مانع با مشکل مواجه شد. به این ترتیب ریپل تا محدوده ۰/۸۵ دلاری که به نوعی فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از صعود پیشین (۰/۵۸ تا ۱/۱۱ دلار) و خط کیجونسن محسوب می‌شود پایین کشیده شد.

ریپل پس از برخورد به محدوده ۰/۸۵ دلار موفق به تغییر روند شد و دوباره به بالای محدوده ۰/۹۱ دلاری بازگشت. تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۸۵ و ۰/۸۲۶۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) قرار دارد روند صعودی ان معتبر است و انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد.

در حال حاضر در مسیر صعودی اولین مقاومت برای ریپل در قیمت ۱ دلاری قرار گرفته است، در صورتی که ریپل از این مانع عبور کند، مقاومت بعدی در مسیر صعودی در قیمت ۱/۱۱ تا ۱/۱۲ دلار قرار گرفته است که پیش از این هم مانع از افزایش قیمت شده بود.

در صورت عبور از این موانع، مقاومت‌های بعدی ریپل در قیمت ۱/۲۰، ۱/۲۵ و ۱/۳۳ دلار قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از محدوده ۱ دلاری عبور کند، باید منتظر ادامه روند اصلاحی از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۹۶ دلار و سپس ۰/۹۱ تا ۰/۸۹ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی در محدوده ۰/۸۵ دلار قرار گرفته است که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود.

در صورت از دست دادن این حمایت، انتظار داریم میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۰/۸۳ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شود. ایستگاه‌های بعدی ریپل پس از آن در قیمت ۰/۸۰ تا ۰/۷۸ و سپس ۰/۷۱ دلار قرار دارند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۹۹ تا ۱ دلار است. پس از آن ۱/۱۱ دلار و سپس در محدوده ۱/۲۱ تا ۱/۲۳ و۱/۳۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۹۶  دلار و پس از آن در محدوده ۰/۹۱ تا ۰/۸۹  دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده ۰/۸۵ تا ۰/۸۴ دلار و بعد از آن ۰/۷۸، ۰/۷۵ و ۰/۷۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۸ فروردین (۷ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روز دوشنبه نزدیک به ۴۴ درصد رشد  کرده بود، روز سه شنبه هم ۲۰ درصد دیگر افزایش قیمت را تجربه کرد، تا در نهایت روز سه شنبه را در محدوده قیمت ۱/۱ دلاری به پایان ببرد. این در حالی است که خبرهای امیدوارکننده‌ای هم از دادگاه ریپل به گوش می‌رسد و طرفداران این ارز امیدوارند به زودی شکسته شدن بالاترین قیمت تاریخ ریپل در محدوده قیمت ۳ دلاری در سال ۲۰۱۸ را تجربه کنند. با این حال ریپل روز گذشته موفق به عبور از محدوده ۱/۱ دلاری نشد و امروز با کمی افت قیمت در محدوده ۰/۹۷ دلار معامله می‌شود.

با توجه به افزایش قیمت بسیار شدید ریپل در طی روزهای اخیر، احتمال یک روند اصلاحی از طرف آن وجود دارد. با این حال تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۸۴ دلار یا خط کیجونسن قرار داشته باشد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در حال حاضر در مسیر صعودی ریپل اولین مقاومت در محدوده  ۱ و سپس ۱/۱ دلار قرار دارد که پش از این مانع از ادامه روند صعودی ریپل شده بود.

در صورت عبور ریپل از محدوده ۱/۱ دلاری، مقاومت‌های بعدی در قیمت‌های ۱/۲۳ و ۱/۳۰ دلاری قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که روند اصلاحی ریپل ادامه پیدا کند، اولین حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۹ دلاری قرار گرفته است، در صورت از دست رفتن این حمایت، حمایت مهم‌‌تری در محدوده ۰/۸۴ دلار یا خط کیجونسن قرار گرفته است. پس از آن محدوده ۰/۷۸ و  ۰/۷۵ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به عنوان حمایت مهم بعدی در مسیر نزولی ریپل قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا قیمت ۰/۷۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده ۶۵ قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۹۹ تا ۱ دلار است. پس از آن ۱/۱ دلار و سپس در محدوده ۱/۲۳ تا ۱/۳۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۹۰دلار و پس از آن در محدوده ۰/۸۴  دلار قرار گرفته است. سپس حمایت‌های بعدی ریپل در محدوده ۰/۷۸، ۰/۷۵ و ۰/۷۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۷ فروردین (۶ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که دیروز با مقاومت ۰/۷۰ دلاری روبرو شده بود موفق شد با یک جهش بیش از ۴۰ درصدی از این محدوده عبور کند و خودش را به بالای محدوده ۰/۹۰ دلاری برساند. هر چند ریپل امروز سری به محدوده ۰/۷۰ تا ۰/۸۰ دلاری زد ولی دوباره به روند صعودی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۹۴ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت ریپل نگاه کنیم، متوجه می‌شویم ریپل پس از ایجاد یک پایگاه در محدوده ۰/۵۸ دلاری، شتاب بیشتری گرفت و برخلاف بیت کوین و اتریوم که موفق به عبور از موانع پیش روی خود نشدند، ریپل به خوبی از پس مقاومت ۰/۶۵ و ۰/۷۰ دلاری عبور کرد.

روند صعودی ریپل متوقف نشد و ریپل از موانع ۰/۸۰ و ۰/۹۰ دلاری هم عبور کرد تا خودش را به محدوده ۰/۹۴ دلاری برساند.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۹۵ و سپس ۰/۹۷دلار است و در صورتی که ریپل بتواند از این مانع عبور کند، انتظار داریم دوباره آن را بالای محدوده ۱ دلار ببینیم.

در طرف دیگر اما در صورتی که ریپل موفق به عبور کامل از محدوده ۰/۹۵ دلار نشود، احتمال اصلاح مجدد قیمت وجود دارد.

در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای ریپل در محدوده قیمت ۰/۸۵۵۰ تا ۰/۸۰ دلار است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۰/۷۵۵۰ دلار که در نزدیکی فیبو اصلاحی ۵۰ درصد از صعود پیشین (۰/۵۶۸۰ تا ۰/۹۴۴۰ دلار) قرار دارد به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۷۰  و سپس ۰/۶۰ تا ۰/۵۹ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۸۰ قرار دارد و به سمت ۹۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۹۵ دلار است. پس از آن ۰/۹۷ و ۱ دلار و سپس در محدوده ۱/۱۰ تا ۱/۱۴ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۸۵۵۰  تا ۰/۸۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۷۵۵۰  دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۷۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۶ فروردین (۵ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل در ۲ روز گذشته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و بعد از یکماه دوباره ریپل را در محدوده ۰/۷۰ دلاری می‌بینیم. به نظر می‌رسد طرفداران ریپل نسبت به پیروزی آن در دادگاه مروبط به شکایت SEC امیدوار هستند و همین امر باعث شده است ریپل در روزهای اخیر روند صعودی بسیار قوی را تجربه کند. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده قیمت ۰/۶۸ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند دوباره خودش را به محدوده ۰/۷۰  و ۰/۷۲ دلار برساند.

اگر به نمودار قیت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ریپل پس از اینکه پایگاه حمایتی خوبی در محدوده قیمتی ۰/۵۷ تا ۰/۵۸ دلار ایجاد کرد، روند صعودی قوی را آغاز کرده است و با عبور از مقاومت‌های مهم ۰/۶۰  و ۰/۶۳ دلاری به خوبی به بالای محدوده ۰/۶۶ دلاری رسید. ریپل حتی موفق به لمس محدوده ۰/۷۲ دلاری هم شد اما موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۰/۷۰ دلاری نشد.

با این حال تا زمانی که ریپل بالای خط کیجونسن در محدوده ۰/۶۳۸۰  دلار قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به افزایش قیمت خود ادامه دهد. با این حال ریپل در حال حاضر با مقاومت ۰/۷۰ دلاری روبرو شده است و اولین قدم برای آن عبور از این مانع خواهد بود.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۷۰ دلاری شود، موانع بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت‌های ۰/۷۲، ۰/۷۴  و ۰/۷۵ دلار خواهد بود.

اما در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از مقاومت ۰/۷۰ دلاری عبور کند، باید منتظر روند اصلاحی از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در قیمت ۰/۶۷۹۰ تا ۰/۶۸ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت انتظار داریم محدوده ۰/۶۶ تا ۰/۶۵ دلار مانع از ریزش قیمت ریپل شود.

در صورتی که این حمایت برای ریپل از دست برود، ایستگاه‌های بعدی ریپل در مسیر نزولی در قیمت‌های ۰/۶۳ و ۰/۶۱ دلار قرار گرفته است.

در نهایت انتظار داریم میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۰/۵۹ تا ۰/۶۰ دلار روند نزولی قیمت را متوقف کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۷۰ و در نزدیکی ۷۶ قرار دارد
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۷۰ دلار است. پس از آن ۰/۷۲ تا ۰/۷۴ دلار و سپس در محدوده ۰/۷۵ و ۰/۸۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۶۸  تا ۰/۶۷۹۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۶۶  تا ۰/۶۵۶۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۶۳۷۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۲۱)

ریپل که روز سه شنبه را با نزدیک به ۰/۵ درصد کاهش پشت سر گذاشته بود، روز چهارشنبه با رشد ۱/۵ درصدی آن را جبران کرد و به محدوده ۰/۵۶۹۹ دلاری رسید. ریپل با وجود اینکه یک شدو یا سایه بلند به محدوده ۰/۵۳ دلار داشت، اما خیلی زود به محدوده قبلی بازگشت و بالاتر از محدوده ۰/۵۶ دلاری قرار گرفت. امروز هم ریپل به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و حتی موفق بشد خودش را تا محدوده ۰/۵۹۵۶ دلار هم بالا بکشد، اما نتوانست موقعیتش را تثبیت کند و دوباره عقب نشینی کرد. در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۵۷ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ریپل از محدوده ۰/۴۲ دلار یک خط روند صعودی را دنبال می‌کند و تا زمانی که بالای این روند قرار دارد می‌توانیم به افزایش قیمت امیدوار باشد.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۵۵۹۰ یا میانگین متحر ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۵۸ دلار قرار گرفته است. در صورتی که موفق به عبور از این مانع شود، انتظار داریم ریپل را در محدوده ۰/۶۰ دلاری ببینیم.

مقاومت‌های بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت‌های ۰/۶۱ و سپس ۰/۶۲ دلاری قرار دارد.

ریپل در صورت عبور از محدوده ۰/۶۲ دلاری می‌تواند خودش را تا محدوده ۰/۶۴ دلاری هم بالا بکشد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از مانع ۰/۵۸ دلاری نشود، باید منتظر روند اصلاحی از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت محدوده ۰/۵۵۹۵ تا ۰/۵۶ دلار قرار دارد که در واقع همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود.

در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۰/۵۴ تا ۰/۵۳۹۰ دلار و سپس ۰/۵۳۲۰ دلار حمایت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ و در نزدیکی ۵۷ قرار دارد و با شیب نزولی  به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۵۸ تا دلار است. پس از آن ۰/۵۹۷۰ تا ۰/۶۰ و سپس در محدوده ۰/۶۱  و ۰/۶۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۶  تا ۰/۵۵۹۵ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۴  تا ۰/۵۳۹۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۵۳۲۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۹ فروردین (۲۹ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روزهای پنجشنبه و جمعه را با افزایش ۱۷ درصدی پشت سر گذاشته بود و موفق به لمس محدوده ۰/۵۷ دلار شد، نتوانست به روند صعودی خود ادامه و دهد و روزهای شنبه و یکشنبه را با کندل نزولی سپری کرد تا به محدوده ۰/۵۴ دلاری بازگردد. با این حال ریپل در این محدوده مورد حمایت قرار گرفت و امروز دوباره به بالای محدوده ۰/۵۵ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده قیمت ۰/۵۶ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت ریپل نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ریپل در محدوده ۰/۴۶ دلار از حمایت خوبی برخوردار است. ریپل پس از برخورد به این محدوده در تاریخ ۲۴ مارس روند صعودی بسیار قوی را آغاز کرد و حالا به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۰/۵۴ دلاری قرار دارد.

ریپل تا زمانی که بالای محدوده ۰/۵۴ دلاری قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و می‌تواند برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای ریپل در قیمت ۰/۵۶ دلاری قرار دارد. در صورت عبور از این مانع مقاومت بعدی برای ریپل در محدوده ۰/۵۷۷۰ تا ۰/۵۸ دلار خواهد بود. در صورت ادامه روند صعودی ریپل می‌تواند برای رسیدن به محدوده ۰/۶۰ دلاری هم تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از محدوده ۰/۵۶ دلاری عبور کند باید منتظر یک روند اصلاحی تازه باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۵ تا ۰/۵۴۹۲ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده حمایتی ۰/۵۳۲۰ دلار وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند را تا محدوده ۰/۵۲۵۰ و ۰/۵۱۱۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ و در نزدیکی ۵۷ قرار دارد و با شیب صعودی  به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۵۶ تا ۰/۵۷ دلار است. پس از آن ۰/۵۷۷۰ تا ۰/۵۸ و  ۰/۵۹ دلار و سپس در محدوده ۰/۶۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۵  تا ۰/۵۴۹۲ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۳۲۰  تا دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۵۲۵۰ و ۰/۵۱۱۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۷ فروردین (۲۷ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز ۲۴ مارس نزدیک به ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده بود و به محدوده ۰/۴۵ دلار رسیده بود، روزهای پنجشنبه و جمعه موفق شد ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند و به بالای محدوده ۰/۵۵ دلاری دست پیدا کند، ریپل حتی محدوده ۰/۵۷۵۰ دلاری را هم لمس کرد اما موفق به عبور از آن نشد. امروز اما تا به این لحظه ریپل موفق به ادامه روند صعودی نشده و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۵۵ دلاری معامله می‌شود.

ریپل که سه روز پیش سقوط ۲۰ درصدی را تجربه کرده بود حمایت‌های مهم ۰/۵۲، ۰/۵۰ و ۰/۴۶ دلاری را از دست داد اما در محدوده ۰/۴۵ دلاری با استقبال خوبی روبرو شد و به روند صعودی بازگشت. در مسیر صعودی ریپل حمایت‌های ۰/۴۶ و ۰/۵۰ دلاری را پس گرفت و حتی محدوده ۰/۵۷ دلاری را لمس کرد. اما موفق به حفظ موقعیتش نشد و تا محدوده ۰/۵۵ دلاری عقب نشینی کرد.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۵۵ دلاری قرار دارد می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. در این مسیر اولین مقاومت محدوده ۰/۵۷۶۰ دلاری است که پیش از این هم مانع از افزایش قیمت ریپل شده بود.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از این مانع شود، محدوده ۰/۵۸ تا ۰/۵۹ دلاری و سپس ۰/۶۰ دلاری مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند. عبور کامل از محدوده ۰/۶۰ دلاری این شانس را به ریپل خواهد داد تا برای رسیدن به ۰/۶۲ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشده و حمایت ۰/۵۵ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر شروع روند اصلاحی جدید باشیم.

در مسیر نزولی اولین مقاومت برای ریپل در قیمت ۰/۵۲ دلاری قرار دارد و در صورت از دست دادن این محدوده، احتمال ملاقات ریپل با محدوده ۰/۵۰ و ۰/۴۸ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ و در نزدیکی ۵۷ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۵۶ تا ۰/۵۷ دلار است. پس از آن ۰/۵۹ دلار و سپس در محدوده ۰/۶۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۵ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۲۵۰ تا ۰/۵۲۷۵ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۵۰ و ۰/۴۸ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۴ فروردین (۲۴ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که از روز نوزدهم مارس روند صعود تازه‌ای را آغاز کرده بود در دو روز گذشته برای عبور از محدوده ۰/۶۰ دلاری تلاش کرد اما موفق به عبور نشد تا همچنان در محدوده ۰/۵۵ دلاری نوسان کند. امروز هم با وجود اینکه ریپل تا محدوده ۰/۵۳ دلار عقب نشینی کرده بود خیلی زود به محدوده ۰/۵۵ دلار بازگشت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۵۵۲۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار روزانه قیمت ریپل نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که ریپل پس از رشد بیش از ۵ درصد روز دوشنبه، روز سه شنبه هم رشد کمتر از ۱ درصدی را تجربه کرد و در نهایت روز گذشته را با قیمت ۰/۵۵ دلار به پایان رساند.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۵۳ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار داشته باشد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی ریپل اولین مقاومت در محدوده ۰/۵۶۱۳ دلار و پس از آن مقاومت مهمتر در قیمت ۰/۵۸ دلار قرار دارد. در صورتی که ریپل موفق به عبور از این موانع شود، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به ۰/۵۹ تا ۰/۶۰۱ دلار تلاش کند.

در سمت دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۵۶ دلاری نشود، باید منتظر نوسان کوتاه مدت قیمت ریپل در محدوده ۰/۵۳ تا ۰/۵۵ دلار باشیم. در صورتی که حمایت ۰/۵۳ تا ۰/۵۲۷۵ دلاری از دست برود، امکان ادامه اصلاح قیمت ریپل تا قیمت ۰/۵۰ و ۰/۴۹ دلار وجود دارد.

هرگونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۴۶ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۵۶  دلار است. پس از آن ۰/۵۸ دلار و سپس در محدوده ۰/۵۹ تا ۰/۶۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۴ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۳ تا ۰/۵۲۷۵ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۵۲ و ۰/۵۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۳ فروردین (۲۳ مارس ۲۰۲۱)

بازخورد مثبت طرفداران ریپل پس از اظهارات قاضی پرونده شکایت SEC علیه ریپل در روز نوزدهم مارس باعث آغاز یک روند صعودی مثبت برای این ارز شد. به طوری که قیمت ریپل از محدوده ۰/۴۶ دلار در روز ۱۹ مارس به محدوده ۰/۶۰ دلار در روز گذشته رسید. با این حال ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۶۰ دلاری نشد و امروز تا محدوده ۰/۵۶ دلار پایین کشیده شد.

پس از اینکه ریپل موفق به ایجاد یک محدوده حمایتی در محدوده ۰/۴۵ دلاری شد در چند روز گذشته  یک روند صعودی قوی را آغاز کرد، به صورتی که در طی ۳ روز ریپل بیش از ۲۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و با عبور از مقاومت ۰/۵۰ دلاری به محدوده ۰/۶۰ دلاری رسید.

ریپل پس از برخورد به مقاومت ۰/۶۰ دلاری موفق به عبور از آن نشد و مجبور به عقب نشینی شد. با این حال همچنان بالای محدوده ۰/۵۵ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

در حال حاضر گاوها در محدوده ۰/۵۵ دلاری حسابی فعال هستند و تلاش می‌کنند قیمت را دوباره محدوده ۰/۶۰ دلاری برسانند. مقاومت بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت ۰/۶۱ سپس ۰/۶۳۲۰ و در نهایت محدوده ۰/۶۹ تا ۰/۷۰ دلاری قرار دارد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۵۹۵۰ تا ۰/۶۰ دلاری نشود، امکان آغاز یک روند اصلاحی وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۰/۵۶ دلاری قرار دارد، اما حمایت مهم‌تر محدوده ۰/۵۵ تا ۰/۵۴ دلار است که انتظار داریم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

در صورتی که این حمایت برای ریپل از دست برود، امکان اصلاح بیشتر قیمت تا محدوده ۰/۵۲، سپس  ۰/۵۰ و حتی ۰/۴۸ تا ۰/۴۷۵ دلار وجود دارد. انتظار داریم میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته در محدوده ۰/۴۷ دلار مانع از ریزش قیمت ریپل شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۳ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۵۹۵۰ و ۰/۶۰ دلار است و پس از آن ۰/۶۱ و  ۰/۶۳ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۶ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۵ تا ۰/۵۴ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۵۲ تا ۰/۵۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱ فروردین (۲۱ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که از ۲۳ فوریه محدوده ۰/۵۰ دلاری را از دست داده بود، بالاخره روز گذشته یعنی ۲۰ مارس موفق شد با جهش بیش از ۱۷ درصدی، به بالای مقاومت ۰/۵۰ دلار دست پیدا کند. البته ریپل موفق به لمس محدوده ۰/۵۵ دلاری هم شد، اما موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۰/۵۰ دلار بع عقب بازگشت. با این حال در زمان نگارش این مطلب ریپل همچنان بالای ۰/۵۰ دلاری قرار دارد و در  محدوده ۰/۵۱۸۰ دلار معامله می‌شود.

ریپل که پس از مدت‌ها و با آرام گرفتن خبرهای بد مربوط به شکایت SEC علیه این شرکت موفق به شروع روند صعودی شد، روز گذشته تا محدوده ۰/۵۵ دلار صعود کرد. ریپل پس از برخورد به این محدوده مجبور به عقب نشینی شد.

در ادامه مسیر صعودی انتظار داریم ریپل یکبار دیگر محدوده ۰/۵۰ دلار یا ۰/۴۸ دلار را را ملاقات کند و با پولبک به این سطح به روند صعودی خود ادامه دهد. مانع بعدی در مسیر صعودی ریپل ۰/۵۲۲۴ دلار و پس از آن ۰/۵۵ دلار خواهد بود که روز گذشته هم مانع ادامه روند صعودی شده بود.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت ۰/۵۵ دلاری شود، انتظار داریم در کوتاه مدت قیمت‌های ۰/۶۲ و ۰/۷۸ دلاری را هم ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری یا کیجونسن نشود، انتظار داریم روند اصلاحی تازه‌ای را آغاز کند. در مسیر اصلاحی ریپل اولین حمایت در محدوده ۰/۴۸۵۰ دلار قرار گرفته است. تا زمانی که ریپل بالای این محدوده قرار دارد روند صعودی قبلی معتبر است.

در صورت از دست رفتن حمایت در محدوده ۰/۴۸۵۰ دلاری، حمایت‌های بعدی در قیمت ۰/۴۷۲۵ و سپس ۰/۴۶ دلاری قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا ۰/۴۴ و سپس ۰/۴۳ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۵۲۲۴ و ۰/۵۵ دلار است و پس از آن ۰/۵۷ و  ۰/۶۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۸۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۷ تا ۰/۴۶ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۴ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۷ اسفند (۱۷ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز گذشته یک شدو بلند صعودی تا محدوده ۰/۵۲ دلار را ثبت کرد موفق به حفظ موقعیتش بالای محدوده ۰/۵۰ دلار نشد  و دوباره تا ۰/۴۵ دلار به عقب بازگشت. در این محدوده و با برخورد به کف ابر کومو ریپل دوباره روند صعودی به خود گرفت و در حال حاضر در محدوده ۰/۴۶۴۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به مقاومت ۰/۴۸ دلاری برساند.

در چند روز گذشته ریپل به روند نزولی خود از محدوده ۰/۴۹ دلاری ادامه داد و تا ۰/۴۲ دلار پایین کشیده شد. در این محدوده ریپل با حمایت خوبی روبرو شد و روز گذشته با یک کندل بلند تا ۰/۵۲ دلار هم پیشروی کرد. اما موفق به حفظ این محدوده نشدو با از دست دادن محدوده ۰/۵۰ و ۰/۴۸ دلار تا محدوده ۰/۴۴۸۰ دلار که کف ابر قرمز کومو محسوب می‌شود پایین کشیده شد.

ریپل پس از برخورد به این محدوده روند صعودی گرفت و به بالای محدوده ۰/۴۶ دلاری رسید، حتی موفق به لمس محدوده ۰/۴۸ دلاری هم شد ولی در عبور از آن ناکام ماند.

در حال حاضر اولین مقاومت برای ریپل در محدوده قیمتی ۰/۴۶۴۶ دلار قرار دارد و بعد از آن خط کیجونسن در قیمت ۰/۴۷۲۴ دلار محدوده کلیدی برای ریپل محسوب می‌شود. عبور از کیجونسن و تثبیت موقعیت بالای آن درها را به سمت قیمت‌های بالاتر باز خواهد کرد.

در ادامه مسیر صعودی ریپل محدوده ۰/۴۸ تا ۰/۴۹ دلار که پیش از این هم بارها از افزایش قیمت ریپل جلوگیری کرده بود، ماانع بسیار مهم در مسیر رسیدن به ۰/۵۰ دلار خواهد بود. عبور از محدوده ۰/۵۰ دلار و تثبیت موقعیت می‌تواند این شانس را به ریپل بدهد که یکبار دیگر برای رسیدن به ۰/۵۲ و ۰/۵۵ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل نتواند از محدوده ۰/۴۷۲۴ و ۰/۴۸ دلار عبور کند باید منتظر ادامه نوسان قیمت بین محدوده ۰/۴۵ تا ۰/۴۸ دلار باشیم.

ریپل در محدوده ۰/۴۵ دلاری که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد از حمایت خوبی برخوردار است، از دست دادن این حمایت می‌تواند ریپل را تا ۰/۴۲ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۴۷۲۴ و ۰/۴۸ دلار است و پس از آن۰/۴۹ و  ۰/۵۰ دلار و سپس ۰/۵۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵۵۰ تا ۰/۴۵ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۴ تا ۰/۴۳۸۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۲ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۶ اسفند (۱۶ مارس ۲۰۲۱)

ریپل روزهای یکشنبه و دوشنبه را به ترتیب با کاهش ۴ درصدی و ۱ درصدی پشت سر گذاشت و تا محدوده ۰/۴۲ دلار پایین کشیده شد. اما با برخورد به این سطح حمایت دوباره روند صعودی گرفت و با جهش ۲۰ درصدی حتی موفق به لمس محدوده ۰/۵۲ دلاری شد. با این حال ریپل موفق به حفظ موقعیت خود در این محدوده نشد و دوباره با از دست دادن محدوده ۰/۵۰ و سپس ۰/۴۸ دلار به محدوده ۰/۴۷ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب ریپل زیر محدوده ۰/۴۸ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند به بالای ۰/۴۸ دلار دست پیدا کند.

ریپل که مدت‌هاست زیر محدوده ۰/۵۰ دلاری معامله می‌شود پس از دو روز روند نزولی، امروز با یک کندل سبز بزرگ موفق شد حتی به محدوده ۰/۵۲ دلاری هم دست پیدا کند، با این حال موفق به حفظ موقعیت خود نشد و دوباره تا ۰/۴۷ دلار پایین کشیده شد.

در صورتی که ریپل بتواند به بالای محدوده ۰/۴۸ دلاری برسد و موقعیتش را تثبیت کند، این شانس را خواهد داشت تا برای مقاومت مهم ۰/۵۰ دلار تلاش کند. در صورت تثبیت موقعیت ریپل بالای ۰/۵۰ دلار می‌توانیم به روند صعودی قوی از طرف آن امیدوار باشیم.

موانع بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت ۰/۵۲ و سپس ۰/۵۴ دلار قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۴۸ دلاری نشود، انتظار داریم همچنان در محدوده ۰/۴۲ تا ۰/۴۸ دلاری نوسان کند. در مسیر نزولی اولین حمایت برای ۰/۴۶۴۶ دلار قرار دارد. از دست دادن این حمایت می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۴۴ دلاری پایین بکشد.

اما مهمترین حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۲ دلار است که بارها مانع از ریزش بیشتر قیمت شده است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۴۸ تا ۰/۴۹ دلار است و پس از آن ۰/۵۰ دلار و سپس ۰/۵۲ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۶۴۶ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۴ تا ۰/۴۳۸۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۲ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۴ اسفند (۱۴ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز دهم مارس تا محدوده ۰/۴۹ دلاری پیشروی کرده بود، موفق به عبور از آن نشد و روند نزولی را در پیش گرفت. ریپل در این مسیر حتی تا محدوده حمایتی ۰/۴۲ دلاری هم سقوط کرد. اما در این محدوده با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه شد و وز گذشته با جهش تقریبا ۷ درصدی موفق شد دوباره به بالای ۰/۴۵ دلار دست پیدا کند. ریپل در حال حاضر در محدوده ۰/۴۵۴۵ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند موقعیتش را در این قیمت حفظ کند.

نزدیک به ۲۰ روز است که ریپل زیر محدوده ۰/۵۰ دلاری معامله می‌شود و با اینکه در این مدت چندین بار برای عبور از این مانع تلاش کرده است اما همیشه به در بسته برخورد کرده است.

ریپل در صورتی که موفق شود موقعیتش را بالای خط کیجونسن در محدوده ۰/۴۵۶۸ دلار تثبیت کند، این فرصت را خواهید داشت تا به ۰/۴۶۶۵ دلار برسد. در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۴۶۶۵ دلاری شود، این فرصت را خواهد داشت تا دوباره شانس خود را برای شکست محدوده ۰/۴۸ تا ۰/۴۹ دلاری امتحان کند.

اگر این بار ریپل از این مانع عبور کند، انتظار داریم ریپل را دوباره در بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری ببینیم.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق نشود به بالای خط کیجونسن در قیمت ۰/۴۶۸۰ دلاری دست پیدا کند و مجبور به عقب نشینی شود. اولین حمایت در قیمت ۰/۴۴۹۲ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۰/۴۳۸۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را دوباره تا محدوده ۰/۴۲ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی   قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی به زیر محدوده ۵۰ سقوط کرده است و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده  ۰/۴۵۶۸ تا ۰/۴۶۶۵ دلار است و پس از آن ۰/۴۸ دلار و سپس ۰/۵۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۴۹۲ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۳۸۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۲ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۳ اسفند (۱۳ مارس ۲۰۲۱)

ریپل پس از ثبت سه روز متوالی روند صعودی و سقوط به محدوده ۰/۴۲ دلار در این محدوده با حمایت خوبی مواجه شد و امروز تا به این لحظه روند مثبتی را ثبت کرده است. ریپل در مسیر کاهشی حمایت مهم ۰/۴۴ دلاری را از دست داد ولی خوشبختانه حمایت محدوده ۰/۴۲۲۰ تا ۰/۴۲۹۰ دلاری مانع از سقوط بیشتر ریپل شد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۰/۴۴۴۵ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند به مقاومت ۰/۴۶ دلار نزدیک شود.

ریپل برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید خودش را به سطح پیوت ۰/۴۴۲۴ دلاری برساند، در این صورت اولین مقاومت برای آن محدوده ۰/۴۶ دلاری خواهد بود. در صورت عبور از این مقاومت، مانع بعدی برای ریپل محدوده ۰/۴۸ تا ۰/۴۸۳۵ دلاری خواهد بود. در صورتی که روند کل بازار ارزهای دیجیتال هم صعودی باشد، انتظار داریم ریپل خیلی زود به مقاومت ۰/۵۰ دلاری نزدیک شود. تارگت‌های بعدی در مسیر صعودی ریپل ۰/۵۷ و ۰/۵۶ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که ریپل نتواند موقعیتش را بالای ۰/۴۴۲۴ دلاری تثبیت کند و در عبور از مقاومت‌های بالاسر خود موفق عمل نکند، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر اصلاحی ریپل اولین حمایت محدوده ۰/۴۲ دلاری خواهد بود که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود.

در صورتی که این حمایت برای ریپل از دست برود، محدوده حمایتی بعدی ریپل در قیمت ۰/۴۰ تا ۰/۳۹ دلاری قرار گرفته است. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۳۵ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی به زیر محدوده ۵۰ سقوط کرده است و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵۵۰ تا ۰/۴۶ دلار است و پس از آن ۰/۴۸ دلار و سپس ۰/۵۰ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۲ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۰ تا ۰/۳۹ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۳۵۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز گذشته تا محدود ۰/۴۹ دلاری پیشروی کرده بود، باز هم موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۰/۴۵۴۷ دلار پایین کشیده شد. با این حال در این محدوده با حمایت از طرف خریداران مواجه شد و خیلی زود به بالای محدوده ۰/۴۶ دلاری بازگشت. در حال حاضر ریپل در محدوده ۰/۴۷ دلاری معامله می‌شود.

در نمودار قیمت ریپل شاهد یک خط روند صعودی در محدوده ۰/۴۸ دلار هستیم که امروز ریپل به زیر این خط روند سقوط کرد و تا محدوده  ۰/۴۵۴۰ دلار پایین کشیده شد. اما با برخورد به این محدوده خیلی زود به بالای محدوده ۰/۴۶ دلاری بازگشت.

ریپل برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید خودش را به محدوده ۰/۴۸۱۵ دلار برساند. در این صورت اولین مقاومت در مسیر صعودی ریپل محدوده ۰/۴۹ دلاری قرار دارد.

در صورتی که ریپل بالاخره بتواند از محدوده ۰/۴۸ تا ۰/۴۹ دلاری به خوبی عبور کند، انتظار داریم به ۰/۵۰ دلار دست پیدا کند.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق نشود به محدوده ۰/۴۸ دلار دست پیدا کند و به بالای خط روند صعودی برسد. باید منتظر ادامه اصلاح قیمت از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۰/۴۶۵۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت برای ریپل از دست برود، انتظار داریم محدوده ۰/۴۵۴۰ دلاری که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، دوباره نقش خود را به عنوان یک حمایت مهم ایفا کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت ریپل را تا محدوده ۰/۴۴۷۰ تا ۰/۴۴۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل کوین روز ۲۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی به زیر محدوده ۵۰ سقوط کرده است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۸۱۵ تا ۰/۴۹ دلار است و پس از آن ۰/۵۰ تا ۰/۵۲ دلار و سپس ۰/۵۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۵۴۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۴۵۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۹ اسفند (۹ مارس ۲۰۲۱)

ریپل هم مانند سایر ارزهای دیجیتال روز گذشته را با روند صعودی پشت سر گذاشت و موفق شد از محدوده ۰/۴۶ دلار خودش را به ۰/۴۸ دلار برساند. با اینکه ریپل محدوده ۰/۴۹ دلاری را هم لمس کرد اما موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۰/۴۷۷۵ دلاری پایین کشیده شد. در حال حاضر ریپل در محدوده ۰/۴۸ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند ضمن تثبیت موقعیت خود، برای رسیدن به ۰/۵۰ دلار تلاش کند.

ریپل که در روزهای گذشته به خوبی موفق شده بود یک پایگاه قدرتمند در محدوده حمایتی ۰/۴۵ دلاری تشکیل دهد، روز گذشته این فرصت را پیدا کرد تا برای عبور از مقاومت‌های بالاتر تلاش کند. همزمان با عبور بیت کوین و اتریوم از محدوده ۵۲۰۰۰ دلاری و ۱۸۰۰ دلاری ریپل هم موفق شد خودش را به محدوده ۰/۴۸ دلاری برساند.

اگر به نمودار قیمت ریپل نگاه کنیم شاهد تشکیل یک خط روند صعودی هستیم که با مقاومتی در محدوده ۰/۴۸ و ۰/۴۹ دلار مواجه شده است. این مقاومت، پیش از این هم بارها جلوی پیشروی قیمت ریپل را گرفته بود و به همین دلیل مقاومت مهمی محسوب می‌شود.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از این مانع شود، می‌تواند به محدوده ۰/۵۰ دلاری برسد که تقریبا دو هفته پیش آن را از دست داده بود و هرگز موفق به لمس آن نشده بود. در صورت ادامه روند صعودی و تثبیت موقعیت ریپل بالای محدوده ۰/۵۰ دلار، قیمت‌های ۰/۵۲ و ۰/۵۵ دلار موانع بعدی ریپل خواهند بود. تارگت روند صعودی ریپل در کوتاه مدت می‌تواند ۰/۶۰ دلار در نظر گرفته شود.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۴۸ تا ۰/۴۹ دلار نشود یا اینکه نتواند موقعیت خود را بالای ۰/۵۰ دلار تثبیت کند. ممکن است شاهد اصلاح دوباره قیمت باشیم.

اولین حمایت در مسیر کاهشی ریپل در محدوده ۰/۴۷ دلار یا خط کیجونسن محسوب می‌شود. در صورت از دست رفتن این محدوده انتظار داریم قیمت ۰/۴۵ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت ریپل شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل کوین روز ۱۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت محدوده ۷۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۹  دلار است و پس از آن ۰/۵۰ تا ۰/۵۲ دلار و سپس ۰/۵۵ دلار مقاومت‌های بعدی ریپل محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۷ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۵ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۴۵۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۷ اسفند (۷ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز پنجشنبه جهش ۸ درصدی را تجربه کرد و خودش را به محدوده ۰/۴۸ دلاری رسانده بود، باز هم در عبور از این ناحیه ناکام ماند و مجبور به عقب نشینی شد. به این ترتیب روز جمعه تا محدوده ۰/۴۵ دلار پایین کشیده شد. روز گذشته هم ریپل یکبار دیگر برای رسیدن به ۰/۴۸ دلار تلاش کرد که موفقیت آمیز نبود ولی موفق شد وضعیتش را بالای محدوده ۰/۴۶ دلار تثبیت کند. امروز هم ریپل تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت و در حوالی ۰/۴۶ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت ریپل در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که فعلا درون ابر کومو قرار گرفته است و تا زمانی که موفق به عبور از این ابر نشود نمی‌توانیم با اطمینان نسبت به روند صعودی آن صحبت کنیم. با این حال ریپل نشان داده است که به خوبی در محدوده ۰/۴۵ تا ۰/۴۶ دلار حمایت می‌شود.

میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته ریپل در محدوده ۰/۴۵۶۰ دلار قرار دارد که به عنوان یک حمایت قوی عمل خواهد کرد و تا زمانی که قیمت بالای آن قرار دارد انتظار داریم برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۶۸۰ تا ۰/۴۷ دلاری قرار دارد و پس از آن مقاومت مهم ۰/۴۸ دلاری قرار گرفته است که پیش از این در عبور از آن ناکام بوده است. در صورتی که ریپل موفق به عبور از این مقاومت شود و موقعیتش را با یک پولبک بالای آن تثبیت کند، انتظار داریم ریپل دوباره محدوده ۰/۵۰ دلاری را ملاقات کند.

اما در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، انتظار داریم برای کوتاه مدت باز هم در محدوده ۰/۴۲ تا ۰/۴۸ دلار در نوسان باشد. در حال حاضر حمایت مهم ریپل در محدوده ۰/۴۵۶۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، احتمال کاهش قیمت تا محدوده ۰/۴۴۵۰ دلاری وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌توان ریپل را تا محدوده ۰/۴۳ و سپس ۰/۴۲ دلار پایین بکشد. حمایت مهم بعدی برای ریپل محدوده ۰/۴۰ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل کوین روز ۱۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و با شیب ثابت در محدوده ۵۲ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۶۸۰  تا ۰/۴۷ دلار و پس از آن ۰/۴۸ تا ۰/۴۸۱۸ دلار و سپس ۰/۵۰ است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۶۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۵۶۰ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۴۵۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۶ اسفند (۶ مارس ۲۰۲۱)

ریپل بر خلاف روز پنجشنبه که نزدیک به ۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود، روز جمعه ۵ درصد افت کرد تا در نهایت روز جمعه را با قیمت ۰/۴۵۹۰ دلار به پایان برساند. اما ریپل امروز را صعودی آغاز کرد و حتی موفق شد محدوده ۰/۴۷۵۰ دلاری را هم لمس کند. با این حال موفق به عبور از محدوده ۰/۴۷۵۰ دلار نشد و ناچار به بازگشت شد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۰/۴۶ دلار معامله می‌شود.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده پیوت ۰/۴۶۰ دلاری قرار داشته باشد می‌توانیم به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. در نمودار قیمت ریپل در این محدوده شاهد تشکیل یک خط روند صعودی هستیم که می‌تواند ریپل را به قیمت‌های بالاتر برساند. در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۰/۴۷۵۰ دلاری قرار دارد که ریپل روز گذشته موفق به عبور از آن نشده بود.

در صورتی که ریپل این بار موفق به عبور از محدوده ۰/۴۷۵۰ دلاری شود این شانس را خواهد داشت تا به مقاومت ۰/۴۸۱۸ دلاری نزدیک شود. ایستگاه بعدی در مسیر صعودی ریپل محدوده قیمتی ۰/۵۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل محدوده ۰/۴۶ دلاری را از دست بدهد و خطر روند را به زیر بشکند باید منتظر روند نزولی از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی ریپل پس از محدوده حمایتی مهم ۰/۴۶ دلاری، حمایت بعدی در قیمت ۰/۴۴  و سپس ۰/۴۳ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر ممکن است ریپل را تا محدوده ۰/۴۰ تا ۰/۳۹ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۷۵۰ دلار و پس از آن ۰/۴۸ تا ۰/۴۸۱۸ دلار و سپس ۰/۵۰ است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۶۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۴ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۰ تا ۰/۳۹ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۴ اسفند (۴ مارس ۲۰۲۱)

در حالی که روز سه شنبه ریپل بیش از ۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده بود، روز چهارشنبه موفق به جبران ارزش از دست رفته شد و با شکست مقاومت ۰/۴۵ دلاری خود را تا محدوده ۰/۴۶۹۰ دلار بالا کشاند. اما موفق به تثبیت موقعیتش بالای محدوده ۰/۴۶ دلار نشد و ناچار به عقب بازگشت و تا محدوده ۰/۴۳ دلار پایین کشیده شد.

ریپل که همچنان حواشی زیادی در اطراف خود می‌بیند نتوانسته است در مدت اخیر از مقاومت مهم ۰/۴۸ دلاری عبور کند و همین امر باعث نگرانی طرفداران آن شده است. با این حال اگر ریپل بتواند خودش را به پیوت ۰/۴۵ دلاری برساند، این شانس را خواهد داشت تا دوباره برای شکست مقاومت‌های بالاسر خود تلاش کند.

در حال حاضر در نمودار قیمت ریپل شاهد تشکیل یک خط روند در محدوده ۰/۴۴ تا ۰/۴۵ دلاری هستیم. در صورتی که ریپل موفق شود خودش را ب این سطح برساند انتظار داریم دوباره شانس خود را برای عبور از مقاومت ۰/۴۶ دلاری امتحان کند. در این صورت مانع بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت ۰/۴۶۹۰ دلار خواهد بود که روز گذشته موفق به عبور از آن نشده بود. عبور از این محدوده می‌تواند ریپل را تا قیمت ۰/۴۸ و حتی ۰/۵۰ دلار بالا بکشد.

اما در ۰/۴۵ تا ۰/۴۶ دلار شاهد یک خط روند نزولی هم هستیم. به این معنی که اگر ریپل موفق به عبور از این محدوده نشود و پیوت ۰/۴۵ دلاری را از دست بدند، احتمالا دوباره وارد روند اصلاحی می‌شود. در مسیر نزولی ریپل اولین حمایت در محدوده قیمتی ۰/۴۳ دلار واقع شده است. در صورت از دست دادن این ناحیه، ریپل در محدوده ۰/۴۲ دلاری هم از حمایت خوبی برخوردار است. اما هرگونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۰/۴۰ تا ۰/۳۹ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۵ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ دلار و پس از آن ۰/۴۶ تا ۰/۴۶۹۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۳۸۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۲ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۰ تا ۰/۳۹ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۳ اسفند (۳ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز دوشنبه موفق به رشد ۷ درصدی شد و خودش را به محدوده ۰/۴۵ دلاری رسانده بود، روز گذشته بیش از ۲ درصد افت کرد و در نهایت روز سه شنبه با قیمت ۰/۴۳۶۲ دلار به کار خود پایان داد. امروز هم ریپل روند صعودی به خود گرفته است و با بیش از ۲ درصد افزایش قیمت در حال حاضر در محدوده ۰/۴۴۶۴ دلاری معامله می‌شود و در تلاش است تا از سد مقاومت ۰/۴۵ دلاری عبور کند.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۴۳۸۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و می‌تواند دوباره شانس خود را برای رسیدن به ۰/۴۵ دلار و گذشتن از آن امتحان کند.

در نمودار ۴ ساعته ریپل در محدوده قیمتی ۰/۴۵ دلاری با کف ابر کومو برخورد خواهد کرد. در صورتی که فشار خرید گاوها به اندازه‌ای باشد که بتواند از ابر کومو عبور کند، مسیر برای رسیدن به قیمت ۰/۵۰ دلار و حتی بیشتر باز خواهد شد. البته ریپل پیش از رسیدن به این محدوده ۰/۵۰ دلاری با مقاومت بسیار مهمی در قیمت ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلار روبرو است.

همچنین در محدوده ۰/۴۵ دلار یک مثلث صعودی هم تشکیل شده است که می‌تواند نشانه خوبی برای روند صعودی ریپل محسوب شود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۴۵ دلاری نشود و محدوده حمایتی ۰/۴۳۸۰ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال اصلاح قیمت تا محدوده ۰/۴۲ دلار وجود دارد. در این صورت انتظار داریم ریپل برای کوتاه مدت در محدوده ۰/۴۲ تا ۰/۴۵ دلار نوسان کند. اما اگر حمایت ۰/۴۲ دلاری هم از دست برود حمایت مهم بعدی که مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهد شد محدوده ۰/۴۰ دلاری خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۵ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ دلار و پس از آن ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلار است. مقاومت بعدی در ۰/۵۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۳۸۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۲ دلار قرار گرفته است. حمایت مهم بعدی در محدوده ۰/۴۰ دلار قرار دارد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۲ اسفند (۲ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که آخرین روز ماه فوریه را با کاهش ۴/۵ درصدی به پایان رسانده بود، روز دوشنبه موفق شد ۷ درصد افزاش قیمت را تجربه کند و در نهایت روز اول ماه مارس را با قیمت ۰/۴۴۴۵ دلار به پایان برد. امروز اما ریپل موفق به ادامه روند صعودی خود نشد و در زمان نگارش این مطلب با ۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۰/۴۳۳۴ دلار معامله می‌شود.

ریپل که با توجه به نتیجه دادگاه شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پیش بینی می‌شد روند صعودی را در پیش بگیرد، در دام بازار کاهشی افتاد. ریپل روز گذشته و امروز شانس خود را برای عبور از محدوده ۰/۴۵ دلاری آزمایش کرد اما به در بسته خورد.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۴۲ قرار دارد این شانس را خواهد داشت که دوباره برای عبور از محدوده ۰/۴۵ دلاری تلاش کند. در صورت عبور از این محدوده، مقاومت بعدی در قیمت ۰/۴۶۳۲ دلاری قرار گرفته است. محدوده ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلاری برای ادامه روند صعودی ریپل بسیار حائز اهمیت است در صورتی که ریپل بتواند از آن عبور کند، انتظار داریم دوباره ریپل را بالای ۰/۵۰ دلار ببینیم.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۴۵ دلاری نشود و سطح حمایت ۰/۴۲ دلاری را هم از دست بدهد. احتمال ادامه روند اصلاحی ریپل وجود خواهد داشت.

اولین حمایت برای ریپل در مسیر نزولی محدوده قیمتی ۰/۳۹۶۷ تا ۰/۴۰ دلار است. هرگونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا ۰/۳۶۶۶ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت ۵۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ دلار و پس از آن ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلار است. مقاومت بعدی در ۰/۵۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۱۶۰ تا ۰/۴۲ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۳۹ تا ۰/۴۰ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت ۰/۳۶۶ دلاری وارد عمل خواهد شد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۱ اسفند (۱ مارس ۲۰۲۱)

ریپل که روز شنبه نزدیک به ۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده بود، روز یکشنبه موفق شد نزدیک به ۲ درصد از آن را جبران کند ولی در نهایت هفته کاری بین‌المللی را با نزدیک به ۲۳ درصد کاهش و با قیمت ۰/۴۱۶۶ دلار به پایان رساند. ریپل امروز هم به مسیر صعودی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمتی ۰/۴۲۶۸ دلار معامله می‌شود.

ریپل برای اینکه بتواند خودش را از خط روند نزولی که زیرش به دام افتاده نجات دهد باید بتواند از سد مقاومت ۰/۴۳ دلاری یا میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته عبور کند. در این صورت اولین مقاومت برای ریپل محدوده ۰/۴۴ دلار خواهد بود. در صورتی که رالی صعودی قیمت‌ها ادامه پیدا کند، مقاومت بعدی برای ریپل در قیمت ۰/۴۶۳۲ دلار خواهد بود. ریپل در محدوده ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلار با مقاومت استاتیک مهمی روبرو است که برای رسیدن به محدوده ۰/۵۰ دلاری باید از آن عبور کند.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده قیمتی ۰/۴۳ دلاری نشود و سطح پیوت ۰/۴۱۶۶ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر ادامه روند اصلاحی ریپل باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۳۹ تا ۰/۴۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن آن ریپل ممکن است تا محدوده ۰/۳۶ تا ۰/۳۷ دلاری هم پایین کشیده شود. پس از آن محدوده ۰/۳۳ و در نهایت ۰/۲۷ دلاری به عنوان مهمترین حمایت‌های ریپل شناخته می‌شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۱ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت ۵۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۳ تا ۰/۴۴ دلار و سپس ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۱۶۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۳۹ تا ۰/۴۰ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت ۰/۳۷ دلاری وارد عمل خواهد شد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه۲۰۲۱)

ریپل پس از ۴ روز متوالی ریزش، بالاخره دیروز شاهد یک کندل روزانه سبز بود و موفق شد از محدوده ۰/۴۲ دلار خودش را تا ۰/۴۵ دلار بالا بکشد، اما موفق به عبور از این منطقه نشد و در نهایت روز گذشته با قیمت ۰/۴۳۵۷ دلار به کار خود پایان داد. اما امروز ریپل دوباره روند نزولی  را در پیش گرفته است و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۰/۴۱۹۰ دلار معامله می‌شود.

ریپل پس از اینکه ۲۳ فوریه حمایت ۰/۴۸ دلاری را از دست داد، هر چه تلاش کرد موفق به عبور از آن نشد و ناچار به عقب نشینی شد. ریپل در مسیر کاهشی خود روز گذشته حمایت مهم ۰/۴۵ دلاری را هم از دست داد تا امروز به محدوده ۰/۴۱ دلاری سقوط کند.

در محدوده قیمتی ۰/۴۵ دلار (میانگین متحرک ۲۰۰) شاهد یک روند کاهشی در نمودار قیمت ریپل هستیم. ریپل برای اینکه به روند صعودی خود باز گردد باید خودش را به محدوده ۰/۴۵ دلاری برساند و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، در غیر اینصورت باید منتظر ادامه ریزش از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی ریپل اولین حمایت در محدوده ۰/۴۱۵۰ دلاری قرار دارد و پس از آن حمایت ۰/۳۸۷۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده قیمتی ۰/۳۶۵۵ دلاری به عنوان یک حمایت مهم وارد عمل خواهد شد.

اما در صورتی که ریپل موفق شود خودش را به بالای روند نزولی نزدیک مقاومت ۰/۴۵ دلار برساند، انتظار ادامه روند صعودی را از طرف آن داریم. در مسیر صعودی برای ریپل مقاومت مهمی در محدوده ۰/۴۸ دلار قرار گرفته است. در صورتی که ریپل بتواند از این مانع عبور کند می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به قیمت‌های ۰/۵۰ و ۰/۵۳ دلار امتحان کند. در صورت ادامه روند صعودی ریپل ایستگاه‌های بعدی در مسیر صعودی آن در قیمت‌های ۰/۵۸ و ۰/۶۵ دلار قرار دارند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۴۸۶ تا ۰/۴۵ دلار و سپس ۰/۴۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۱۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۳۸۷۰ دلار قرار گرفته است. سپس حمایت ۰/۳۶۵۵ دلاری وارد عمل خواهد شد.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۹ اسفند (۲۷ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که نزدیک به ۷ درصد روز پنجشنبه سقوط کرده بود، روز جمعه هم بیش از ۱ درصد دیگر ریزش کرد تا با قیمت ۰/۴۲۸۲ دلار روز را به پایان برساند. ریپل که در این ناحیه از حمایت خوبی برخوردار است، موفق شد امروز خودش را تا محدوده ۰/۴۵ دلار بالا بکشد، اما در عبور از آن موفق نبود و در حال حاضر در محدوده قیمت ۰/۴۳ دلاری معامله می‌شود.

تا زمانی که ریپل بالای محدوده ۰/۴۳ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن همچنان معتبر است و انتظار داریم به سمت مقاومت‌های بالاتر حرکت کند. در مسیر صعودی ریپل اولین مقاومت در قیمت ۰/۴۴۸۶ و سپس ۰/۴۵ دلار قرار دارد.

اما مقاومت بسیار مهم برای ریپل در حال حاضر محدوده ۰/۴۸ دلار است، درصورتی که ریپل موفق به عبور از این مقاومت شود و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، انتظار داریم به سمت قیمت‌های ۰/۵۰ و ۰/۵۳ دلار حرکت کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۴۴ تا ۰/۴۵ دلاری نشود و حمایت ۰/۴۳ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال اصلاح دوباره قیمت وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای ریپل در قیمت ۰/۴۰ دلار و سپس ۰/۳۸ تا ۰/۳۹ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا ۰/۳۶ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی  است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد به سمت ۴۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۴۸۶ تا ۰/۴۵ دلار و سپس ۰/۴۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۳ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۰ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۶ اسفند (۲۴ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روز دوشنبه موفق شده بود تا محدوده ۰/۶۵ دلار رشد کند و طرفداران خود را امیدوار کرده بود، روز گذشته نزدیک به ۱۵ درصد سقوط کرد و تا قیمت ۰/۳۶ دلار پایین کشیده شد. با برخورد به این محدوده، ریپل روند صعودی گرفت و موفق شد خودش را تا محدوده ۰/۴۷ دلار بالا بکشد. امروز هم ریپل روند صعودی را در پیش گرفت و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰/۴۹ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده پیوت ۰/۴۷ دلاری شود، به ادامه روند صعودی امیدوار خواهد شد. در مسیر صعودی ریپل مقاومت بعدی در قیمت ۰/۵۰۹۸ دلار و پس از آن ۰/۵۴ دلار قرار دارد.

محدوده ۰/۵۴ تا ۰/۵۵ دلار برای ریپل بسیار حائز اهمیت است، در صورت عبور از این محدوده و تثبیت موقعیت، ریپل این شانس را خواهد داشت تا محدوده ۰/۵۸ دلار و حتی ۰/۶ دلار پیشروی کند. مقاومت مهم بعدی برای ریپل محدوده ۰/۶۴ تا ۰/۶۵ دلار خواهد بود که پیش از این دوبار در عبور از آن ناموفق عمل کرده بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به شکست مقاومت ۰/۵۴ دلاری نشود و سطح پیوت ۰/۴۷ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال ریزش دوباره قیمت وجود خواهد داشت. در مسیر نزولی ریپل اولین حمایت در محدوده ۰/۴۰ دلار قرار دارد، در صورت از دست دادن این محدوده، احتمال ریزش دوباره تا محدوده ۰/۳۷ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد به سمت ۴۰ میل می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۵۰۹۸ تا ۰/۵۱ دلار و سپس ۰/۵۴ تا ۰/۵۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۷ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۰ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۵ اسفند (۲۳ فوریه۲۰۲۱)

در حالی که بیت کوین و اتریوم روز گذشته افت قیمت شدیدی را تجربه کردند، این ریپل بود که حسابی طرفداران خود را رو سفید کرد. ریپل روز گذشته موفق شد از محدوده ۰/۵۱ دلاری تا ۰/۶۴ دلاری صعود کند، هرچند موفق به حفظ موقعیت خود نشد و تا محدوده ۰/۵۶ دلاری پایین کشیده شد، با این حال افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد را به ثبت رساند. امروز اما ریپل تا محدوده ۰/۵۰ دلار سقوط کرد و در زمان نگارش این مطلب هم در زیر محدوده قیمتی ۰/۵۰ دلاری معامله می‌شود.

روز گذشته واکنش بازار نسبت  به خبرهایی که در مورد دادگاه شکایت SEC علیه ریپل منتشر شد مثبت بود و این ارز موفق شد بر خلاف فضای کل بازار ارزهای دیجیتال روند افزایش را در پیش بگیرد. به این ترتیب ریپل موفق شد از محدوده حمایت ۰/۵۱ دلاری خودش را تا مقاومت ۰/۶۵ دلاری بالا بکشد. هر چند در عبور از این ناحیه موفق نبود و دوباره مجبور به عقب نشینی شد. در پایان روز گذشته قیمت ریپل در محدوده ۰/۵۶ دلار بسته شد.

امروز اما ریپل موفق به تکرار روند روز گذشته نشد و با سقوط بیش از ۱۰ درصد  به زیر محدوده ۰/۵۰ دلاری ریزش کرد. نکته مهم این که ریپل با سقوط به زیر محدوده ۰/۵۱۵۰ دلاری خط روند صعودی را از دست داد. برای اینکه دوباره به روند صعودی باز گردد ابتدا باید موقعیتش را بالای محدوده پیوت ۰/۵۱۵۰ تا ۰/۵۲ دلاری تثبیت کند. در این صورت این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به مقاومت ۰/۵۳۵۰ تا ۰/۵۴ دلاری تلاش کند. مقاومت ۰/۵۵ دلاری برای ادامه روند صعودی ریپل بسیار حیاتی خواهد بود، در صورت شکست این مقاومت انتظار داریم ریپل راه خود را تا محدوده ۰/۶۴ تا ۰/۶۵ دلار ادامه دهد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که ریپل موفق به صعود به محدوده ۰/۵۵ دلار نشود، باید منتظر اصلاح بیشتر از طرف این ارز پر حاشیه باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت در قیمت ۰/۵۲ تا ۰/۵۱۵۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت احتمال ریزش تا محدوده ۰/۵۰ دلاری بسیار بالا خواهد بود. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۴۸ و سپس ۰/۴۴دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت ۳۰ میل می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۵۳۵۰ تا ۰/۵۴ دلار و سپس ۰/۵۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۲ تا ۰/۵۱۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۴ اسفند (۲۲ فوریه۲۰۲۱)

ریپل در روزهای اخیر نشان داد که در محدوده ۰/۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است، پس از اصلاح روزهای گذشته و برخورد به محدوده ۰/۴۸ دلاری دوباره روند صعودی گرفت و امروز موفق شد دوباره خودش را به محدوده ۰/۶۰ دلاری برساند. ریپل حتی شانس خود را برای شکست محدوده ۰/۶۵ دلاری هم امتحان کرد ولی در عبور از آن موفق نبود و دوباره به زیر محدوده ۰/۶۰ دلار بازگشت. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده قیمت ۰/۵۸ دلاری معامله می‌شود.

در حالی که هنوز خبری از نتیجه دادگاه ریپل و SEC بیرون نیامده است، ریپل امروز رشد چشمگیر ۱۵ درصدی را تجربه کرد و موفق شد از ۰/۵۲۲۵ دلار به ۰/۶۵ دلار برسد. این در حالی است که روزهای گذشته ریپل حتی تا قیمت‌های ۰/۴۷ دلار هم سقوط کرده بود.

ریپل با این جهش موفق شد مثلث فشرده‌ای که در نزدیکی مقاومت ۰/۵۴ دلار شکل گرفته بود را به سمت بالا بشکند و از مقاومت ۰/۶۰ دلاری هم عبور کند. با این حال ریپل امروز در اولین تلاش خود برای عبور از مقاومت ۰/۶۵ دلاری موفق نبود.

در صورتی که XRP موفق شد خودش را به بالای محدوده ۰/۶۴۵۰ تا ۰/۶۵ دلاری برساند، این شانس را خواهد داشت تا قیمت ۰/۶۸۸۰ دلار را هم ملاقات کند. مقاومت بسیار مهمی در نزدیکی قیمت ۰/۷۲ دلار قرار دارد که در صورت عبور ریپل از آن، قیمت ۰/۷۴ دلار برای ریپل در آیند نزدیک دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا اگر ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۶۵ دلاری نشود و محدوده ۰/۵۸ دلاری را هم از دست بدهد، حمایت مهم در محدوده ۰/۵۵ دلار خواهد بود. هر گونه ریزش بیشتر و از دست دادن محدوده ۰/۵۵ دلار می‌تواند قیمت ریپل را تا محدوده ۰/۵۲ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی بالاتر از محدوده ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۶۴ تا ۰/۶۵ دلار و سپس ۰/۶۸۸۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۸ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۵ و۰/۵۲ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۳ اسفند (۲۱ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روز جمعه موفق شده بود خودش را به محدوده ۰/۵۸ دلاری برساند، با برخورد به این مقاومت مجبور به عقب نشینی شد و با ریزش بیش از ۱۰ درصد تا محدوده ۰/۴۷ دلاری سقوط کرد. البته ریپل با برخورد به این محدوده حمایتی دوباره روند صعودی گرفت و به بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۰/۵۲ دلاری معامله می‌شود.

ریپل پس از اینکه هفته گذشته در عبور از مقاومت ۰/۶۴ دلاری موفق نبود، روند نزولی را در پیش گرفت، با این حال روز جمعه به نظر می‌رسید روند اصلاحی به پایان رسیده باشد و ریپل دوباره برای شکست مقاومت ۰/۶ دلاری تلاش کند، اما این اتفاق رخ نداد و ریپل با برخورد به مقاومت ۰/۵۸ دلاری مجبور به عقب نشینی دوباره شد و این بار تا محدوده ۰/۴۷ دلار سقوط کرد.

با این حال به نظر می‌رسد روند کلی ریپل صعودی است چرا که حجم فروش در ریزش اخیر بسیار پایین بود.

با این حال اگر ریپل محدوده حمایتی ۰/۴۷ تا ۰/۴۸ دلاری را از دست بدهد، امکان ریزش آن تا محدوده ۰/۳۷ دلار وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد در آستانه برگزاری دادگاه ریپل و SEC شایعات و خبرهای ضد و نقیض باعث سردرگمی سرمایه‌گذاران شده باشد و همین موضوع از ورود خریداران بیشتر جلوگیری کرده است.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری حفظ کند می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. در مسیر صعودی ریپل، اولین مقاومت در محدوده ۰/۵۵ و سپس در محدوده ۰/۵۸ دلار است که پیش از این مانع از رشد بیشتر ریپل شده بود. در صورتی که ریپل در عبور از این محدوده موفق عمل کند، هدف‌های بعدی برای آن در قیمت‌های ۰/۶۰ و ۰/۶۴ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در زیر محدوده ۵۰ و نزدیک به عدد ۴۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۴۱۹ تا ۰/۵۵ دلار و سپس ۰/۵۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۸ تا ۰/۴۷ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲ اسفند (۲۰ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که پس از برخورد به مقاومت ۰/۶۴ دلاری در هفته گذشته مجبور به عقب نشینی شده بود و تا محدوده ۰/۴۸ دلار هم سقوط کرد و روند صعودی خود را از دست داده بود. در طی چهار روز اخیر مسیر نسبتا صعودی را دی پیش گرفت و روز گذشته با رشد ۶ درصدی موفق شد به  ۰/۵۶۴۵ دلاری دست پیدا کند. امروز هم ریپل به روند صعودی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۵۶۶۵ دلاری معامله می‌شود.

ریپل که همچنان در گیر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار  ایالات متحده (SEC) قرار دارد. همانطور که در نمودار مشخص است، در چند روز گذشته موفق شد روند صعودی نسبتا پایداری را تجربه کند و حتی روز گذشته با عبور از مقاومت مهم ۰/۵۶ دلاری تا محدوده ۰/۵۸ دلار هم صعود کرد. در نهایت قیمت ریپل در روز جمعه در محدوده ۰/۵۶۶۰ دلار بسته شد. امروز هم ریپل یک بار برای عبور از ۰/۵۸ دلار تلاش کرد، اما موفق به انجام این کار نشد

تا زمانی که ریپل بالای محدوده پیوت ۰/۵۵ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و اولین مقاومت در مسیر صعودی آن ۰/۵۸۱۵۱ دلار خواهد بود. در صورت موفقیت ریپل در عبور از این محدوده، می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۰/۶ دلار امتحان کند.

در صورتی که ریپل به خوبی بالای محدوده ۰/۶ دلار قرار بگیرد، ایستگاه‌های بعدی در مسیر صعودی آن مقاومت‌های ۰/۶۲ و ۰/۶۵ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر اگر ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و به زیر محدوده ۰/۵۵۲۳ دلاری سقوط کند و کانال صعودی را به زیر بشکند، احتمال اصلاح دوباره قیمت وجود خواهد داشت. اولین حمیات مهم در مسیر نزولی ریپل در قیمت ۰/۵۳۲۰ تا ۰/۵۲۵۶ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت ریپل ممکن است دوباره تا محدوده ۰/۴۸ دلار پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در بالای محدوده ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۸۱۵ دلار و سپس ۰/۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۳۲۰ تا ۰/۵۲۵۶ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۸ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه۲۰۲۱)

خبر ناراحت کننده برای طرفداران ریپل اینکه، بایننس کوین (BNB) با جهش قیمتی که روزهای گذشته تجربه کرده است موفق شد بالاتر از ریپل قرار بگیرد و حالا ریپل پس از بایننس کوین، کاردانو و پولکادات در جایگاه ششم ارزهای دیجیتال قرار دارد.

ریپل پس از اینکه به محدوده ۰/۶۴ دلاری رسید و موفق به عبور از آن نشد، روز سه شنبه تا محدوده ۰/۴۸ دلار سقوط کرد، اما در این محدوده با حمایت خوبی از طرف بازار مواجه شد و روز گذشته دوباره به بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری بازگشت. هر چند ریپل چندین بار برای عبور از ۰/۵۵ دلار تلاش کرد، اما در عبور از آن موفق نبود و سرانجام روز گذشته را در محدوده قیمت ۰/۵۳ دلار به پایان رساند. امروز هم ریپل با ۲ درصد افزایش قیمت دوباره خودش را به ۰/۵۴۶۰ دلار رسانده است و تلاش می‌کند از مقاومت ۰/۵۵ دلاری عبور کند.

در ادامه امروز ریپل اگر موفق شود موقعیتش را بالای محدوده ۰/۵۳۲۰ دلاری حفظ کند، می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. اولین مقاومت در مسیر صعودی ریپل مقاومت ۰/۵۵۷۴ دلار و پس از آن ۰/۵۶۲۷ دلار خواهد بود.

در صورتی که ریپل با موفقیت از این مقاومت‌ها عبور کند، می‌تواند دوباره شانس خود را برای رسیدن به محدوده ۰/۶۰ دلاری امتحان کند، البته پیش از آن یک مقاومت دیگر هم در محدوده قیمت ۰/۵۹۱۸ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت ۰/۵۵ دلاری نشود و حمایت ۰/۵۳۲۰ دلاری را از هم دست بدهد، باید در انتظار یک ریزش دیگر تا محدوده ۰/۴۹۹۳ تا ۰/۵۰ دلار باشیم.

در صورت از دست رفتن این حمایت، سقوط ریپل تا محدوده ۰/۴۶۴۹ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۳۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در زیر محدوده ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۴ تا ۰/۵۵ دلار و سپس ۰/۵۹۱۸ تا ۰/۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۳۲۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۹۹۳ تا ۰/۵۰ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۹ بهمن (۱۷ فوریه۲۰۲۱)

ریپل موفق به حفظ خود بالای ۰/۵۵ دلار نشد و سه روز گذشته را با روند نزولی پشت سر گذاشت و تا ۰/۴۸ دلار پایین کشیده شد. البته ریپل با برخورد به این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و امروز موفق شد دوباره به بالای ۰/۵ دلار باز گردد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۰/۵۴ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند خودش را به محدوده مهم ۰/۵۵ دلاری برساند.

ریپل که هفته پس و پس از شکستن مقاومت ۰/۵۰ دلار موفق شده بود شتاب بیشتری بگیرد با عبور از مقاومت‌های ۰/۵۵ و ۰/۵۷ دلاری توانست به سطح مهم ۰/۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ دوره‌ای (در بازه زمانی ۴ ساعته) دست پیدا کند. ریپل حتی تا محدوده ۰/۶۴۴۵ دلار هم پیشروی کرد اما موفق به عبور از آن نشد و مجبور به عقب نشینی شد. در این بازگشت، ریپل حمایت‌های مهم ۰/۶ و ۰/۵۸ دلاری را از دست داد و به زیر ۰/۵۵ دلار سقوط کرد. با رسیدن به قیمت ۰/۵۳ دلار خط روند صعودی ریپل به سمت پایین شکسته شد و ریزش ریپل با سرعت بیشتری دنبال شد و تا ۰/۴۸ دلار ادامه پیدا کرد.

ریپل با برخورد به محدوده ۰/۴۸ دلاری از طرف گاوهای بازار به خوبی حمایت شد و تا محدوده ۰/۵۵ دلار هم بالا رفت اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد.

در صورتی که ریپل نتواند وضعیت خودش را بالای محدوده ۰/۵۴ تا ۰/۵۵ دلار تثبیت کند، ممکن است یک ریزش دیگر تا محدوده ۰/۴۸ دلار را تجربه کند. در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی مهم ریپل در قیمت ۰/۴۵ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا ۰/۴ دلار پایین بکشد.

اما اگر ریپل موقعیتش را بالای ۰/۴۸۵۰ دلار حفظ کند و بتواند خودش را به محدوده ۰/۵۵ دلاری برساند، می‌توانیم در انتظار یک روند صعودی دیگر از طرف آن باشیم. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای ریپل در قیمت ۰/۵۵ دلار و پس از آن در قیمت ۰/۶۰ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۴ تا ۰/۵۵ دلار و سپس ۰/۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۸۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۴۵  دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۸ بهمن (۱۶ فوریه۲۰۲۱)

ریپل با کاهش قیمت ۷ درصدی در روز گذشته و ریزش ۶ درصدی روز یکشنبه تا محدوده ۰/۵۴ دلاری سقوط کرد. ریپل حتی روز گذشته تا مرز ۰/۵۰ دلار هم پایین آمد اما در این محدوده با حمایت خود از طرف خریداران خیلی زود به محدوده ۰/۵۸ دلاری بازگشت و در نهایت ریپل با قیمت ۰/۵۴۹۱ دلار در روز دوشنبه به کار خود پایان داد. امروز هم ریپل روند صعودی را در پیش گرفته است و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۰/۵۵۷۵ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که ریپل موفق شود موقعیتش را بالای محدوده پیوت ۰/۵۵ دلاری حفظ کند، روند صعودی آن ادامه پیدا خواهد کرد. در مسیر صعودی ریپل اولین مقاومت در محدوده ۰/۵۹۶۰ تا ۰/۶۰۴۰ خواهد بود. در صورتی که ریپل به خوبی موفق به عبور از این مقاومت در محدوده ۰/۶۰ دلاری شود، ایستگاه بعدی در مسیر صعودی ریپل در قیمت ۰/۶۴۸۲ دلار و سپس ۰/۶۵ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر ماجرا اگر ریپل موفق به عبور از محدوده کلیدی ۰/۵۵ دلاری نشود، باید منتظر یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی ریپل در قیمت ۰/۵۳۲۰ یا فیبوناچی ۲۳/۶ درصد قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، ریزش ریپل تا محدوده ۰/۵۰۵۴ دلار دور از انتظار نیست.

هر گونه ریزش بیشتر از طرف ریپل می‌تواند آن را به زیر محدوده ۰/۵۰ دلاری و تا ۰/۴۶ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط بدون شیب در محدوده عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۹ تا ۰/۶۰ دلار و سپس ۰/۶۴ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۳۲۰ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۰۵۴ تا  دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روز شنبه نزدیک به ۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود، روز گذشته نزدیک به ۶ درصد کاهش قیمت داشت تا در نهایت ریپل روز یکشنبه با قیمت ۰/۵۹۱۸ دلار به کار خود پایان دهد. ریپل امروز هم به روند نزولی خود ادامه داد و حتی تا محدوده ۰/۵۱ دلار هم سقوط کرد، اما در این محدوده با حمایت خوبی از طرف بازار همراه شد و در حال حاضر با قیمت ۰/۵۷ دلار معامله می‌شود.

ریپل برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید خودش را به محدوده پیوت ۰/۵۹۸۳ تا ۰/۶ دلار برساند. در این محدوده یک خط روند صعودی برای ریپل شکل گرفته است که می‌تواند آن را به قیمت‌های بالاتر برساند.

در صورتی که ریپل به روند صعودی بازگردد مهمترین مقاومت برای آن در محدوده ۰/۶۳۴۶ دلار خواهد بود. در صورت رسیدن ریپل به این ناحیه، می‌تواند شانس خود را برای عبور از مقاومت ۰/۶۴ دلاری یا بالاترین قیمت روز گذشته امتحان کند. در صورت عبور ریپل از این مانع، مقاومت بعدی برای آن محدوده ۰/۶۷۶۵ دلاری خواهد بود.

در طرف دیگر اگر ریپل موفق به عبور از محدوده ۰/۵۹۸۳ دلار نشود و در  زیر خطر روند صعودی گیر بیفتد. امکان ریزش دوباره آن وجود خواهد داشت. اولین محدوده حمایتی برای ریپل در مسیر نزولی در قیمت ۰/۵۵۶۴ تا ۰/۵۶ دلار قرار دارد و در صوتر از دست دادن آن ریپل می‌تواند تا محدوده ۰/۵۳۲۰ و حتی ۰/۵۲ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط با شیب صعودی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۹ تا ۰/۶۰ دلار و سپس ۰/۶۴ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۵۶۴ تا ۰/۵۶ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۳۲۰ تا  دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه۲۰۲۱)

خبر خوش برای طرفداران و تریدرهای ریپل این است که این ارز دیجیتال محبوب موفق شد با افزایش قیمتی که در چند روز گذشته تجربه کرده است به جایگاه چهارم خود در بین مهمترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار بازگردد. پیش از این ارزهای پولکادات و کاردانو موفق شده بودند بالاتر از ریپل در جایگاه چهارم قرار بگیرند. ریپل در یک هفته اخیر بیش از ۴۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و روز گذشته موفق شد به محدوده ۰/۶۴ دلار هم دست پیدا کند. پس از آن ریپل با کمی اصلاح روبرو شد و در حال حاضر با قیمتی کمی پایین‌تر از ۰/۶۲ دلار معامله می‌شود.

ریپل که پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت وحتی تا محدوده ۰/۲ دلار هم سقوط کرده بود، حالا به نظر می‌رسد قصد دارد عقب ماندگی خود از روند صعودی بازار را جبران کند.

اگر ریپل موفق شود موقعیت خود را بالای محدوده ۰/۵۴۶۴ دلار حفظ کند، همچنان روند صعودی آن معتبر خواهد بود. در مسیر صعودی ریپل ابتدا باید از مقاومت ۰/۶۴ دلاری عبور کند. در صورت تحقق این امر هدف بعدی برای ریپل محدوده ۰/۷۲۸۰ دلار خواهد بود. البته پیش از آن ریپل باید از مقاومت ۰/۶۸ دلاری به خوبی عبور کند.

اما در طرف دیگر اگر ریپل موفق به شکست مقاومت بالاسر خود نشود، باید منتظر یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. در این صورت اولین محدوده حمایتی برای ریپل محدوده ۰/۵۸ تا /۶۰ دلار است و در صورت از دست دادن آن سطح پیوت ۰/۵۴ دلار وارد عمل خواهد شد. در محدوده حمایت ۰/۵۴۶۴ دلار یک روند صعودی برای ریپل شکل گرفته است که در صورت شکسته شده آن ممکن است روند صعودی ریپل برای کوتاه مدت بی اعتبار شود.

در صورتی که ریپل محدوده ۰/۵۴ دلار را هم از دست بدهد انتظار داریم تا محدوده ۰/۴۶۶۸ تا ۰/۴۸ دلار پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط با شیب نزولی به سمت عدد ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۶۴ دلار و سپس ۰/۶۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۸۳۲ تا ۰/۶ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۵ تا ۰/۵۴۶۴ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۵ بهمن (۱۳ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روز پنجشنبه افزایش قیمت ۵ درصدی را تجربه کرده بود، روز جمعه هم موفق شد با جهش ۱۵ درصدی به محدوده ۰/۶۲۶۶ دلار دست پیدا کند. صبح امروز ریپل با کمی ریزش تا محدوده ۰/۶ دلاری پایین آمد، اما خیلی زود ریپل دوباره روند صعودی در پیش گرفت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۶۱۵۰ دلار معامله می‌شود.

ریپل پس از اینکه روز چهارشنبه تا محدوده ۰/۴۵ دلرای سقوط کرده بود، در این محدوده با حمایت خوبی مواجه شد و در سه روز پس از آن روند صعودی را در پیش گرفت. ریپل در این مسیر از مقاومت‌۰ مهم ۰/۵۰ دلاری عبور کرد تا تریدرها با دید مثبت روی آن سرمایه‌گذاری کنند. به این ترتیب روند صعودی ریپل سرعت بیشتری گرفت و موفق شد از ۰/۶۰ دلار هم عبور کند.

در صورتی که ریپل بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۰/۵۸۳۲ دلاری حفظ کند، روند صعودی آن معتبر خواهد بود و انتظار داریم برای شکست مقاومت ۰/۶۴۷۱ دلاری تلاش کند، در صورت موفقیت ریپل در عبور از این مقاومت، محدوده ۰/۶۸ دلار به عنوان ایستگاه بعدی وارد عمل خواهد شد.

اما اگر ریپل موفق به عبور از مقاومت ۰/۶۲ دلاری نشود و محدوده پیوت ۰/۵۸۳۲ دلار را هم از دست بدهد، باید منتظر یک ریزش دیگر از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی ریپل در قیمت ۰/۵۵ تا ۰/۵۴۶۴ دلار است که فیبوناچی اصلاحی ۶۲ درصد محسوب می‌شود.

در صورت از دست دادن این حمایت، انتظار داریم قیمت ۰/۴۸۲۵ دلار به عنوان حمایت بعدی از ریزش بیشتر ریپل جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۶۴ دلار و سپس ۰/۶۸ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۸۳۲ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۵۵ تا ۰/۵۴۶۴ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه۲۰۲۱)

ریپل روزهای سه شنبه و چهارشنبه را بسیار درخشان پشت سر گذاشت و به ترتیب ۵ و ۶ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. ریپل حتی روز گذشته موفق شده بود به محدوده قیمت ۰/۵۴ دلاری هم دست پیدا کند اما موفق به عبور از آن نشد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در قیمت ۰/۵۰۷۰ دلاری معمله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت نگاهی بیندازیم متوجه می‌شود که ریپل موفق شد روز گذشته از مقاومت‌های ۰/۴۹۵۴ و ۰/۵۱۳۹ دلاری عبور کند، اما با برخورد به محدوده ۰/۵۴ دلاری موفق به ادامه روند صعودی خود نشد و تا ۰/۴۵ دلار سقوط کرد. در محدوده ۰/۴۵۴۰ دلار ریپل با حمایت قوی از طرف گاوهای بازار روبرو شد و توانست دوباره به بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری باز گردد.

در صورتی که ریپل بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۰/۵ دلاری حفظ کند، می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. در حال حاضر اولین مقاومتی که در در مسیر صعودی ریپل قرار دارد، در قیمت ۰/۵۴۸۷ دلار شکل گرفته است. ریپل در صورت عبور از این مقاومت می‌تواند شانس خود را برای شکست مقاومت ۰/۵۵۲۲ دلاری امتحان کند. در صورت ادامه روند انتظار می‌رود ریپل با عبور از مقاومت ۰/۵۵ دلاری خودش را به محدوده ۰/۵۹۱۸ تا ۰/۶ دلار نزدیک کند.

اما اگر ریپل موفق به حفظ موقعیتش بالای پیوت ۰/۵ دلاری نشود، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی ریپل در قیمت ۰/۴۵ دلاری قرار دارد که پیش از این هم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده بود. در صورت از دست دادن این حمایت باید منتظر ریزش ریپل تا محدوده ۰/۴۰ دلار باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط با شیب نزولی به سمت عدد ۶۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۵۴۸۷ دلار و سپس ۰/۵۵۲۲ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵ دلار و پس از آن ۰/۴۵ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۱ بهمن (۹ فوریه۲۰۲۱)

همراه با جهش بازار، ریپل هم نزدیک به ۱۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و موفق شد از سد مقاومت ۰/۴۵ دلاری عبور کند. ریپل در حال حاضر با قیمت ۰/۴۷۴۵ دلار معامله می‌شود و نشانه‌های مثبتی برای رسیدن به قیمت ۰/۵۰ تا ۰/۵۵ دلار از خود بروز می‌دهد.

ریپل پس از ریزش چند روز اخیر، در قیمت ۰/۴ دلار از حمایت خوبی از طرف گاوها بازار مواجه شد و یک روند صعودی تازه را آغاز کرد. در این مسیر موفق شد به خوبی از مقاومت ۰/۴۲ دلاری عبور کند.

همچنین ریپل موفق شد مثلث فشرده‌ای که در نزدیکی مقاومت ۰/۴۳۵۰ دلار قرار داشت را از بالا بشکند و وارد محدوده صعودی قوی شود.

در حال حاضر ریپل به خوبی بالای پیوت ۰/۴۵ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ دوره‌ای (بازه زمانی ۴ ساعته) قرار دارد و تنها یک گام دیگر تا رسیدن به مقاومت ۰/۵۰ دلاری فاصله دارد. در صورت عبور ریپل از این مقاومت، ایستگاه بعدی در قیمت ۰/۵۴۴۵ دلار است که در واقع فیبوناچی ۵۰ درصد (از قیمت ۰/۷۴۵۰ تا ۰/۳۴۲۴ دلار ) محسوب می‌شود. اگر ریپل از این مانع هم عبور کند می‌تواند شانس خود را برای شکستن مقاومت‌های ۰/۵۶۶۰ و ۰/۵۸ دلار امتحان کند. در صورتی که همه چیز برای ریپل خوب اتفاق بیفتد تارگت بعدی ریپل ۰/۶ دلار خواهد بود.

اما اگر ریپل موفق به عبور از مقاومت ۰/۵ دلار نشود ممکن است شاهد یک ریزش کوتاه مدت در قیمت باشیم. در این صورت اولین محدوده حمایت در پیوت ۰/۴۵ دلاری خواهد بود. در صورت از دست رفتن این حمایت، قیمت ۰/۴۳۲۰ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد. اگر قیمت ریپل به زیر این محدوده کشیده شود ممکن است شاهد سقوط ریپل تا ۰/۴۲ دلار هم باشیم. هر گونه ریزش بیشتر ریپل را تا ۰/۴۰ دلار پایین خواهد کشاند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده تا ۰/۴۸ دلار و سپس ۰/۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ دلار و پس از آن ۰/۴۳۲۰ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۰ بهمن (۸ فوریه۲۰۲۱)

ریپل همچنان به نوسان خود در محدوده ۰/۴ تا ۰/۴۵ دلار ادامه می‌دهد و در صورتی که بتواند خودش را از این کنج نزولی نجات دهد می‌تواند دوباره برای قیمت‌های ۰/۷ دلاری تلاش کند. در حال حاضر ریپل در محدوده ۰/۴۳ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند خودش را به بالای محدوده ۰/۴۵ دلاری برساند.

ریپل که روز به زیر محدوده ۰/۴ دلاری سقوط کرده بود، در قیمت ۰/۳۹ دلاری با حمایت خوبی روبرو شد و دوباره موفق شد خودش را به محدوده امن ۰/۴۲ دلاری برساند. در صورتی که ریپل قصد ادامه روند صعودی را داشته باشد. نباید پیوت ۰/۴۲ دلاری را از دست بدهد.

در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود شود، مقاومت بعدی پیش روی آن ۰/۴۵۱۴ دلار و پس از آن ۰/۴۸ دلار خواهد بود، اگر ریپل موفق به عبور از آن‌ها شود، آزمایش دوباره مقاومت ۰/۵ دلاری دور از دسترس نخواهد بود.

اما در صورتی که ریپل حمایت ۰/۴۲ دلاری از دست بدهد، محدوده حمایتی بعدی برای آن در قیمت‌های ۰/۳۹۰۸ تا ۰/۴۰۷۰ دلار قرار دارد. اگر ریپل  به زیر ۰/۳۹ دلار سقوط کند، محدوده حمایتی بعدی که وارد عمل خواهد شد، ۰/۳۶۱۹ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ تا ۰/۴۸ دلار و سپس ۰/۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۲ و پس از آن ۰/۴۰۷۰ دلار قرار گرفته است. مهمترین حمایت اما ۰/۳۶۱۹ تا ۰/۳۵ دلار است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۹ بهمن (۷ فوریه۲۰۲۱)

ریپل در ۱۰ روز گذشته نوسانات بسیار شدیدی را تجربه کرد، به صورتی که حتی تا ۲۰۰ درصد صعودی کرد و از محدوده ۰/۲۵ دلار به نزدیکی ۰/۷۵ دلار رسید و خیلی زود نزدیک به ۵۵ درصد سقوط کرد. خوشبختانه حمایت محدوده ۰/۳۵ دلاری مانع از ریزش بیشتر ریپل شد. در حال حاضر در محدوده ۰/۴۴ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد در حال آماده شدن برای یک حرکت صعودی دیگر است.

ریپل پس از جهش صعودی روز ۴ فوریه، دو سه روز است که در مرحله تجمیع قرار دارد و اگر به آن به شکل یک پرچم گاوی نگاه کنیم باید در انتظار یک صعود دیگر از طرف ریپل باشیم.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای ریپل محدوده ۰/۴۷ دلاری است که در صورت شکست آن انتظار داریم ریپل خیلی زود به مقاومت ۰/۵ دلار برسد. مقاومت ۰/۵۰ دلاری برای ریپل بسیار حیاتی است چرا که می‌تواند به عنوان یک نشانه برای صعود ریپل به سمت ۱ دلار باشد. البته در این مسیر یک مقاومت بسیار قوی ۰/۷۵ دلاری هم داریم که تا شکسته نشود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم ریپل به بالاترین قیمت چند ساله خود برسد.

در طرف دیگر ماجرا اما اگر ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و حمایت ۰/۴۲ دلاری را هم از دست بدهد، ممکن است شاهد یک ریزش ۱۷ درصدی تا محدوده میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای (در تایم فریم ۴ ساعته) یعنی ۰/۳۵ دلار باشیم.

اما نکته امیدوار کننده این است که توجه به ریپل در شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته است و جستجوی عبارت ریپل در گوگل به بالاترین میزان خود رسیده است. همچنین شاخص مکدی هم در دو روز اخیر بسیار باریک و منقبض شده است. اگر این دو نشانه را کنار هم بگذاریم می‌توانیم نتیجه بگیریم، احتمالا در آینده نزدیک شاهد یک جهش قیمتی قابل توجه از طرف ریپل  خواهیم بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط با شیب صعودی در محدوده عدد ۵۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ تا ۰/۴۷۴۵ دلار و سپس ۰/۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۲ و پس از آن ۰/۴۰۷۰ دلار قرار گرفته است. مهمترین حمایت اما ۰/۳۵ دلار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۸ بهمن (۶ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روز پنجشنبه موفق شده بود افزایش قیمت ۱۲ درصدی را به ثبت برساند، روز جمعه هم بیش از ۱ درصد دیگر رشد کرد تا کندل روزانه قیمت ریپل (XRP) روز جمعه در قیمت ۰/۴۵۲۷ دلار بسته شود. امروز اما ریپل نتوانست رشد دو روز گذشته را تکرار کند و با کاهش ۱/۶ درصدی به محدوده ۰/۴۳۷۵ دلار بازگشت.

ریپل برای اینکه رالی صعودی خود را از دست ندهد باید تلاش کند تا دوباره به محدوده پیوت ۰/۴۵ دلاری باز گردد، در این صورت اولین مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۷۴۵ دلاری خواهد بود. در صورت عبور ریپل از مقاومت ۰/۴۷۴۵ دلاری، ایستگاه بعدی در مسیر صعودی ریپل در محدوده ۰/۴۹۶۳ تا ۰/۵ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت بالا سر خود نشود، اولین محدوده حمایتی برای ریپل در قیمت ۰/۴۲۸۸ تا ۰/۴۳ دلاری خواهد بود. در صورت ریزش بیشتر ریپل و از دست دادن این حمایت، محدوده حمایتی بعدی در قیمت ۰/۴۰۷۰ تا ۰/۴۰۴۸ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی است
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده عدد ۵۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۵ و سپس ۰/۴۷۴۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۳ تا ۰/۴۲۸۸ دلار و پس از آن ۰/۴۰۷۰ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۶ بهمن (۴ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روزهای سه شنبه و چهارشنبه را مثبت پشت سر گذاشت، در پایان روز چهارشنبه به قیمت ۰/۳۹۷۹ دلار رسید. حتی روز گذشته موقتا موفق شده بود از سد ۰/۴ دلار هم عبور کند و به ۰/۴۱۹۰ دلار دست پیدا کند اما نتوانست بالای این محدوده داوم بیاورد و دوباره به زیر ۰/۴ دلار سقوط کرد. امروز اما ریپل کاملا گارد صعودی به خود گرفته است و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۴۰ دلار معامله می‌شود.

در ادامه اگر ریپل موفق شود موقعیتش را باای محدوده ۰/۴۰۷۰ دلاری تثبیت کند، انتظار می‌رود برای شکست مقاومت ۰/۴۲۰۲ دلار تلاش خواهد کرد. در صورت موفقیت ریپل در عبور از محدوده ۰/۴۱۹۰ تا ۰/۴۲۰۲ دلار احتمال اینکه شانس خود را برای شکستن مقاومت ۰/۴۴۲۴ و  ۰/۴۵ دلاری امتحان کند دور از انتظار نیست.

اما در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود در بالای محدوده ۰/۳۹۶۷ دلاری نشود، باید منتظر یک ریزش کوتاه دیگر تا محدوده ۰/۳۷۴۶ دلار باشیم. در صورتی که ریپل این حمایت را هم از دست بدهد و فشار فروش خرس‌ها قیمت ریپل را پایین‌تر بکشد، محدوده حمایتی ۰/۳۵ دلار وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر باعث سقوط ریپل تا محدوده ۰/۳۱۷۰ تا ۰/۳۲ دلار خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روی ۱۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی شدید قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۲۰۲ و سپس ۰/۴۲۲۴ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۳۹۶۷ دلار و پس از آن ۰/۳۷۴۶ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۵ بهمن (۳ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که پس از لمس قیمت ۰/۷۵ دلاری اصلاح شدیدی را تجربه کرد و به ۰/۳۳۵ دلار رسیده بود، در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و دو روز گذشته موفق شد کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند. در زمان نگارش این مطلب ارز دیجیتال ریپل با قیمت ۰/۳۸۵ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد برای رسیدن به قیمت‌های ۰/۴۲ تا ۰/۴۴ دلار تلاش خواهد کرد.

ریپل پس از سقوط آزادی که روز اول فوریه تجربه کرده بود، در محدوده ۰/۳۳۵ تا ۰/۳۴ دلار با حمایت خوبی روبرو شد و موفق شد دوباره روند صعودی به خود بگیرد. ریپل در این روند صعودی موفق شد تا محدوده ۰/۳۸ دلاری پیشروی کند و حالا با مقاومت ۰/۴ دلاری روبرو شده است.

تا زمانی که ریپل موقعیتش را بالای محدوده ۰/۳۲ دلار حفظ کند انتظار داریم برای شکست مقاومت ۰/۴ دلاری تلاش خواهد کرد. در صورت تحقق این امر مقاومت‌های ۰/۴۴ و ۰/۴۵ دلاری موانع بعدی ریپل محسوب می‌شوند.

اما در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و محدوده ۰/۳۸ دلاری را هم از دست بدهد، اولین سطح حمایت در محدوده ۰/۳۶۸۰ تا ۰/۳۶ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر در محدوده ۰/۳۵۵۰ است که از دست رفتن آن می‌تواند ریپل را تا ۰/۳۲ دلار پایین بکشد. هر گونه ریزش بیشتر ریپل در زیر محدوده ۰/۳ دلاری احتمال ملاقات دوباره ریپل با حمایت ۰/۲۴۵۰ دلاری را تقویت می‌کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی شدید قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۰ و سپس ۰/۴۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۳۶ دلار و پس از آن ۰/۳۲۷۲ دلار قرار گرفته است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۴ بهمن (۲ فوریه۲۰۲۱)

ریپل که روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد، روز جمعه پس از ارائه دفاعیه خود در مقابل شکایت SEC موفق شد جهش قیمتی خیلی خوبی را تجربه کند و با رشد ۱۰۰ درصدی به محدوده ۰/۵۰ دلار برسد. ریپل در همین نقطه متوقف نشد و به حرکت صعودی خود ادامه داد تا اینکه روز گذشته موفق شد حتی قیمت ۰/۷۵ دلار را هم لمس کند. اما با برخورد به این مقاومت ریپل سقوط بسیار شدیدی را تجربه کرد و در نهایت قیمت ریپل روز گذشته در محدوده ۰/۳۷ دلار بسته شد. امروز ریپل تغییر خیلی محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت و در حال حاضر در محدوده ۰/۳۶۸۶ دلار معامله می‌شود.

به این ترتیب ریپل موفق شد جایگاه چهارم مهم‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار را از پولکادات پس بگیرد.

ریپل برای بازگشت به روند صعودی باید تلاش کند خودش را به محدوده ۰/۴۹۶۸ دلار برساند. در این صورت مقاومت بعدی در مسیر ریپل ۰/۶۳۴۳ دلار خواهد بود. در صورت عبور ریپل از این مقاومت انتظار داریم ریپل را دوباره در محدوده ۷۰ سنتی ملاقات کنیم.

اگر همه چیز برای ریپل به خوبی پیش رود و ریپل قرار باشد عقب ماندگی یک ماه گذشته از بازار  را جبران کند، این احتمال وجود دارد ریپل را در محدوده ۰/۸۹۷۴ دلاری ببینیم.

اما در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود نشود و نتواند به بالای سطح پیوت ۰/۴۹ دلاری بازگردد، باید در انتظار یک سقوط دیگر باشیم. اولین حمایت در مسیر نزولی ریپل در محدوده ۰/۳۶ و سپس ۰/۳۱۷۲ دلار خواهد بود. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را به زیر محدوده ۳۰ سنتی و تا نزدیکی ۰/۲۴ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی شدید قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده عدد ۴۴ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۴۰ و سپس ۰/۴۹ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۳۶ دلار و پس از آن ۰/۳۲۷۲ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۳ بهمن (۱ فوریه۲۰۲۱)

ریپل موفق شد پس از تثبیت موقعیتش بالای ۰/۳ دلار رالی صعودی قوی را آغاز کند. ریپل با نزدیک به ۵۰ درصد جهش قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از مقاومت‌های بالا سر خود را شکست و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰/۶۶ دلاری معامله می‌شود.

ریپل پس از تجمیع در محدوده ۰/۲۴ تا ۰/۲۵ دلاری موفق شد یک جهش قیمتی قوی را شروع کند، ریپل خیلی زود موفق شد از مقاومت ۰/۳ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای محدوده ۰/۳۲ دلاری تثبیت کند. این پایان کار ریپل نبود و ریپل با قدرت مقاومت ۰/۴ دلاری را هم پشت سر گذاشت.

ریپل که با عبور از مقاومت ۰/۴ دلاری موفق شده بود خط روند نزولی را شکست دهد، کار سختی برای رسیدن به ۰/۵ دلار نداشت و به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه قرار گرفت.

ریپل امروز هم موفق شد از مقاومت ۰/۶۴ دلاری عبور کند و در حال تثبیت موقعیت خود بالای این محدوده است. در حال حاضر مقاومت ۰/۶۸ دلاری پیش روی ریپل قرار دارد و در صورت عبور از آن برای شکست ۰/۷۲۸۰ دلار تلاش خواهد کرد. تارگت ریپل در این رالی صعودی می‌تواند تا محدوده ۰/۷۵ دلار هم ادامه پیدا کند.

از طرف دیگر اگر قرار باشد ریپل روند اصلاحی را آغاز کند، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۰/۵۵ دلاری شکل گرفته است. در صورت از دست دادن آن حمایت ۰/۵۲ دلاری وارد عمل خواهد شد. اما مهمترین سطح حمایت برای ریپل در محدوده قیمتی ۰/۵ دلار است که انتظار داریم ریپل موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند، در صورت از دست رفتن این حمایت، ریپل ممکن است تا محدوده ۰/۴ دلاری پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل روز ۱۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی بسیار قوی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط صعودی در محدوده عدد ۸۶ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۶۸ و سپس ۰/۷۲۸۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۵۵ دلار و پس از آن ۰/۵ دلار است.

خرید ریپل

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه ۲۰۲۱)

پس از دفاعیه شرکت ریپل در برابر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قیمت ریپل بیش از ۵۰ درصد رشد را تجربه کرد. به این ترتیب ریپل به ۰/۵۲ دلار یا بالاترین قیمت خود در چند وقت و در سال ۲۰۲۱ رسید. در حال حاضر ریپل در محدوده ۰/۵۰ دلار معامله می‌شود.

ریپل که روز جمعه در محدوده  ۰/۲۶ دلار معامله می‌شد، سومین روز متوالی است که روند صعودی خود را ادامه می‌دهد و می‌توان گفت نزدیک به ۱۰۰ درصد بر ارزش آن افزوده شده است. با وجود اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال تقریبا در حالت خنثی قرار داشت، ریپل جهش ۶۰ درصدی را تجربه کرد و ۳۰۰ درصد به حجم معاملات آن افزوده شد.

در حال حاضر ریپل در حال تلاش برای تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۰/۵۰ دلاری است. اگر به موقعیت ریپل در بازه زمانی طولانی مدت نگاه کنیم، ریپل خط روند نزولی که از ۲۲ دسامبر سال گذشته شکل گرفته بود را از بالا شکسته و در صورتی که بتواند موقعیت خود را بالای محدوده ۰/۳۶ دلاری حفظ کند، می‌توانیم امیدوار باشیم ریپل به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند.

در حال حاضر ریپل با مقاومت ۰/۵۲ دلاری روبرو شده است و در صورت شکست آن مانع می‌تواند باری قیمت‌های ۰/۵۸ تا ۰/۶ دلار تلاش کند. در صورت تحقق این امر رسیدن به ۰/۶۷ و حتی ۰/۷۴ دلار برای ریپل دور از دسترس نخواهد بود.

اما با توجه به افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی ریپل در چند روز اخیر، خرس‌ها به شدت مشغول کار هستند و با هر بار پامپ قیمت با فشار فروش قیمت را به زیر می‌کشانند. در صورتی که خرس‌ها موفق شوند بازار را به دست بگیرند باید در انتظار یک ریزش دیگر از طرف ریپل باشیم.

در مسیر نزولی ریپل در محدوده ۰/۴۲ و ۰/۳۸ دلار از حمایت نسبی برخوردار است، در صورتی که این سطوح حمیاتی از دست برود، انتظار داریم محدوده حمایتی ۰/۳۶ دلار مانع از ریزش بیشتر ریپل شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل روز ۱۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی بسیار قوی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط صعودی در محدوده عدد ۸۲ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۵۲ و سپس ۰/۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۴۲ دلار و پس از آن ۰/۳۸ دلار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۱ بهمن (۳۰ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل هم مانند سایر ارزهای مهم بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نشانه‌های روند صعودی را از خود نشان داده است. قیمت ریپل که مدت‌ها بود بالای محدوده ۰/۲۸ دلاری بسته نشده بود، روز گذشته موفق شد بارها از این محدوده عبور کند و در نهایت با سعود بیش از ۶ درصدی در قیمت به محدوده ۰/۲۹۵۵ دلاری برسد. در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده ۰/۲۹۴۰ دلاری معامله می‌شود.

در صورتی که ریپل موفق به حفظ سطح پیوت ۰/۲۸۶۸ دلاری شود، انتظار داریم یک بار دیگر برای شکستن مقاومت ۰/۳۰ دلار تلاش کند. در صورت موفقیت ریپل، سطوح قیمتی ۰/۳۲ و ۰/۳۴ دلاری مقاومت‌های بعدی ریپل در مسیر صعودی محسوب می‌شوند. در صورت تحقق این امر ریپل برای رسیدن به ۰/۳۳۶۰ دلار تلاش خواهد کرد.

اما اگر ریپل موفق به حفظ حمایت ۰/۲۸۶۸ دلاری نشود، احتمال ریزش دوباره XRP تا محدوده ۰/۲۵۶۶ دلار وجود خواهد داشت. اما پیش از این حمایت دیگری در محدوده ۰/۲۷۲۲ دلار وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را  تا محدوده ۰/۲۴ دلار و حتی ۰/۲۳ دلار پایین بکشد.

با نگاه به نمودار ریپل متوجه می‌شود، محدوده ۰/۳ دلاری برای ادامه روند صعودی ریپل بسیار کلیدی است، با این حال پیش بینی می‌شود، ریپل مدتی را در فاز تجمیع در محدوده ۰/۲۸۹۰ دلاری صبر کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۱۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی بسیار قوی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط صعودی در محدوده عدد ۷۲ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۳۰ تا و سپس ۰/۳۲ است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۸۶۸ دلار و پس از آن ۰/۲۷۲۲ است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۹ بهمن (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل که روز گذشته بیش از ۵ درصد سقوط کرده بود، در پایان روز با قیمت ۰/۲۵۱۰ دلار بسته شد. امروز اما یک شروع خوب داشت و تا محدوده ۰/۲۶۸۷ دلار صعود کرد، اما موفق به حفظ محدوده بالای ۰/۲۶ دلار نشد و دوباره به محدوده ۰/۲۵ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب با قیمتی در حدود ۰/۲۵۴۵ دلار معامله می‌شود.

ریپل که با یک دردسر جدید مواجه شده است و فردی به نام تایلر روز گذشته از این شرکت در دادگاه فلوریدا شکایت کرد، همچنان برای عبور از ۰/۲۸ دلار با مشکل مواجه شده است و در روزهای اخیر بیشتر آن را بین ۰/۲۴۳۰ تا ۰/۲۶۸۰ دلار مشاهده کردیم.

ریپل برای اینکه از این گرفتاری نجات پیدا کند باید خودش را به محدوده مقاومتی ۰/۲۶۵۰ دلار برساند و به خوبی در بالای این محدوده موقعیتش را تثبیت کند. در این صورت مقاومت بعدی برای ریپل در محدوده ۰/۲۶۸۷ دلار خواهد بود. اگر ریپل موفق به عبور از این مقاومت شود، انتظار داریم یکبار دیگر برای شکست مقاومت ۰/۲۷۹۵ تا ۰/۲۸ دلاری تلاش کند.

اما اگر ریپل به شکست محدوده ۰/۲۶ دلاری نشود و به زیر قیمت پیوت ۰/۲۵ دلاری سقوط کند، اولین حمایت برای آن در محدوده ۰/۲۴۰۲ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۲۳ و حتی ۰/۲۲ دلاری پایین بکشاند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال گرفتن مومنتوم محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط نزولی در محدوده عدد ۳۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۶ تا ۰/۲۶۸۰ دلار و سپس ۰/۲۸ است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۵ دلار و پس از آن ۰/۲۴۰۲ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۸ بهمن (۲۷ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل یکی دو روزی است که برای عبور از مقاومت ۰/۲۶ دلاری دچار مشکل شده است، در صورتی که ریپل موفق به عبور از این ناحیه نشود و زیر محدوده قیمتی ۰/۲۶ تا ۰/۲۵۵۰ دلاری بسته شود، احتمال یک سقوط دیگر برای ریپل دور از انتظار نیست. در حال حاضر ریپل با قیمت ۰/۲۶ دلار خرید و فروش می‌شود.

تقریبا یک هفته پیش ریپل موفق به عبور از مقاومت ۰/۳۲ دلاری نشد و از آن زمان تا به حال روند نزولی را در پیش گرفت و حمایت مهم ۰/۲۸ دلار را از دست داد، حتی یکبار به زیر محدوده ۰/۲۴ دلاری هم سقوط کرد. البته با برخورد به سطح ۰/۲۳۹۰ دلاری موفق شد بخشی از سقوط خود را جبران کند و به سرعت به بالای حمایت مهم ۰/۲۵ دلاری برسد.

با این حال به نظر می‌رسد ریپل در محدوده ۰/۲۶ دلاری حمایت خوبی پیدا کرده است ولی برای مسیر صعودی با یک مقاومت مهم در نزدیکی ۰/۲۸۵۰ دلار روبرو است، همچنین یک روند نزولی مهم در محدوده مقاومت ۰/۲۷۲۰ دلاری در حال تشکیل است. در صورتی که ریپل حمایت ۰/۲۶ دلاری را از دست بدهد، سقوط دوباره ریپل به محدوده ۰/۲۴ و حتی ۰/۲۳۵۰ دلار دور از انتظار نیست. در صورت ادامه ریزش، ریپل ممکن است حتی به محدوده حمایت ۰/۲۱۵۰ دلاری هم برسد.

در طرف دیگر اما اگر ریپل موفق شود به خوبی بالای حمایت ۰/۲۶ دلاری موقعیت خود را تثبیت کند، احتمال افزایش قیمت در کوتاه مدت دور از انتظار نیست. اولین سطح مقاومت در  مسیر صعودی در نزدیکی خط روند ۰/۲۷۵۰ دلاری قرار دارد. در صورت عبور از این منظیقه ریپل دوباره به سد محکم ۰/۲۸ دلار یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته برخورد خواهد کرد. هر گونه بسته شدن قیمت بالای این محدوده می‌تواند ریپل را تا قیمت‌های ۰/۳ و ۰/۳۱۲۰ دلار هدایت کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال گرفتن مومنتوم محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط نزولی در محدوده عدد ۳۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۷۵۰ تا ۰/۲۸ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۶ دلار و پس از آن ۰/۲۵ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۶ بهمن (۲۵ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل که چند روزی است در محدوده ۰/۲۶۵۰ تا ۰/۲۸ دلار نوسان می‌کند، امروز هم ترک عادت نکرده است. کندل روزانه ریپل در روز یکشنبه با قیمت ۰/۲۷۹۹ دلار بسته شد و امروز با کمی کاهش در محدوده ۰/۲۷۶۰ دلار معامله می‌شود.

همانطور که مشخص است، ریپل در حال حاضر با مقاومت ۰/۲۸ تا ۰/۲۸۱۲ دلاری روبرو است و با اینکه چندین بار برای عبور از آن تلاش کرد موفق به عبور کامل از آن و تثبیت موقعیتش بالای آن محدوده نشد.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از ۰/۲۸ دلار شود می‌تواند خودش را به مقاومت ۰/۲۹ دلار برساند، البته در این مسیر یک مقاومت دیگر در قیمت ۰/۲۸۳۰ دلار انتظار ریپل را می‌کشد.

در صورتی که ریپل موفق به شکست مقاومت نشود، باید خودش را بالای سطح پیوت ۰/۲۷۳۲ دلار حفظ کند، در غیر این صورت انتظار داریم کاهش دیگری را در نمودار قیمت ریپل مشاهده کنیم.

در صورتی که ریپل سطح پیوت ۰/۲۷۳۲ دلاری را از دست بدهد، اولین حمایت در محدوده ۰/۲۶۵۰ تا ۰/۲۶۳۳ دلاری شکل گرفته است. هر گرونه ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را تا محدوده ۰/۲۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل روز ۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال گرفتن مومنتوم محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط نزولی در محدوده عدد ۴۹ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۸ تا ۰/۲۸۱۲ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۶۳۶ دلار و پس از آن ۰/۲۵ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۵ بهمن (۲۴ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل در ۲۴ ساعت گذشته اغلب اوقات بین قیمت‌های ۰/۲۶۵۹ تا ۰/۲۸۰۸ دلار در حال نوسان بود و هیچ حرکت مهمی به سمت بالا یا پایین را نشان نداد. در ۲۴ ساعت گذشته هم ارزش ریپل بیش از ۱ درصد کاهش داشت و اکنون در قیمت ۰/۲۷۵۰ دلار معامله می‌شود.

ریپل که ۵ روز پیش موفق شده بود تا محدوده ۰/۳۲۸۰ دلار صعود کند با فشار فروش مواجه شد و تا ۰/۲۳۷۵ دلار سقوط کرد. پس از آن اما موفق شد بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند و به محدوده ۰/۲۸ دلاری برسد و در دو روز گذشته در این محدوده در حال نوسان بود و موفق به عبور از مقاومت ۰/۳ دلاری نشد.

ریپل تا زمانی که در بالای محدوده پیوت ۰/۲۶۳۶ دلاری قرار دارد می‌تواند برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند، در مسیر صعودی اولین سطح مقاومت ۰/۲۸ دلار است در صورتی که ریپل از این مقاومت عبور کند می‌تواند خودش را به مقاومت بسیار مهم ۰/۳۱۰۵ دلاری برساند. در صورت تحقق این امر انتظار داریم دوباره ریپل برای شکستن مقاومت ۰/۳۲۸۰ دلاری تلاش کند و شانس خود را برای رسیدن به ۰/۳۵ دلار امتحان کند.

اما در صورتی که ریپل حمایت ۰/۲۶۳۶ دلاری را از دست بدهد و به زیر این محدوده سقوط کند، سطح حمایت بعدی برای ریپل در محدوده ۰/۲۵ دلار خواهد بود. ریزش بیشتر می‌تواند ریپل را به محدوده زیر ۰/۲۴ دلار و تا ۰/۲۲۵۶ دلار هم حمایت کند.

در نمودار قیمت ریپل مثلث بسیار فشرده‌ای شکل گرفته است که باید ببینیم ریپل این مثلث را به کدام سمت خواهد شکست.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط صاف در محدوده عدد ۴۹ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۸ تا ۰/۲۸۷۲ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۶۳۶ دلار و پس از آن ۰/۲۵ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۴ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل پس از سقوط ۹ درصدی در روز پنجشنبه، روز جمعه موفق شد نزدیک به ۲ درصد رشد را تجربه کند و قیمت روزانه رپیل روز جمعه در محدوده ۰/۲۷۲۸ بسته شد. امروز هم ریپل نزدیک به ۴ درصد افزایش قیمت داشت تا در زمان نگارش این مطلب ریپل ۰/۲۷۸۷ دلار قیمت داشته باشد، البته امروز ریپل موفق شده بود از ۰/۲۸ دلار هم فراتر رود ولی موفق به حفظ موقعیت خود در این محدوده نشد. در ۲۴ ساعت گذشته ریپل در یک محدوده نسبتا بزرگ ۰/۲۴۴۹ تا ۰/۲۸۰۳ دلاری معامله شد.

ریپل برای اینکه دوباره به سمت قیمت‌های بالاتر حمله کند باید موقعیتش را بالای محدوده ۰/۲۶۳۶ دلار حفظ کند. در این صورت انتظار داریم دوباره برای رسیدن به مقاومت ۰/۲۸۷۲ دلاری تلاش کند. در صورت موفقیت ریپل، مقاومت بعدی در محدوده ۰/۲۹ دلاری قرار دارد و ایستگاه بعدی ریپل در مسیر صعودی ۰/۳۱۰۶ دلار خواهد بود.

اما اگر ریپل موفق به حفظ موقعیت خود نشود و سطح پیوت ۰/۲۶۳۶ دلاری را از دست بدهد انتظار ریزش دیگری را از ریپل داریم. در این صورت اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۵ و سپس ۰/۲۴۹۲ دلار خواهد بود. اگر ریپل این محدوده را از دست بدهد و به زیر ۰/۲۴ دلار سقوط کند، ممکن است حتی قیمت‌های ۰/۲۲۵۶ دلار و پایین‌تر را هم ملاقات کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال پس گرفتن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۹ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۸ تا ۰/۲۸۷۲ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۶۳۶ دلار و پس از آن ۰/۲۵ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲ بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل به خوبی موفق شد در روز گذشته خودش را بالای محدوده ۰/۲۸ دلاری حفظ کند هرچند برای لحظاتی به ۰/۲۷۹۰ دلار هم رسید اما خیلی زود موفق شد دوباره به بالای ۰/۲۸ دلار برسد. البته ریپل روز گذشته و پس از برخورد با حمایت ۰/۲۸ دلاری، روند صعودی گرفت و تا محدوده ۰/۳ دلار هم صعود کرد، اما موفق به عبور از این مقاومت نشد. اما امروز ریپل شروع خوبی نداشت و تا ۰/۲۸۵۲ دلار ریزش کرد. در زمان نگارش این مطلب ریپل با قیمت ۰/۲۸۸۵ دلار در بازار معامله می‌شود.

ریپل برای اینکه دوباره به روند صعودی باز گردد باید موقعیت خود را بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری تثبیت کند، در این صورت انتظار داریم برای شکست مقاومت ۰/۳۲ دلار شانس خود را امتحان کند. در صورتی که موفق به این کار شود، مقاومت بعدی برای ریپل در محدوده ۰/۳۵ دلاری شکل گرفته است.

اما در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری نشود، روند کاهشی آن دور از انتظارنیست، در این مسیر اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۸۵۰ یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در صورتی که ریپل این حمایت را از دست بدهد، امکان سقوط دوباره آن به محدوده ۰/۲۶ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۹۸۸ تا ۰/۳۲ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۸۵۵ دلار و پس از آن ۰/۲۶ دلار قرار دارد.


تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱ بهمن (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل که روز گذشته موفق شده بود افزایش بیش از ۱۰ درصدی را تجربه کند و به محدوده بالاتر از ۰/۳۰ دلار برسد، امروز بیش از ۲ درصد سقوط کرد و دوباره به زیر ۳۰ سنت بازگشت. در زمان نگارش این مطلب ریپل با قیمت ۰/۲۹۵۰ دلار معامله می‌شود.

ریپل روز گذشته همراه با اغلب ارزهای بازار با جهش قیمتی بسیار خوبی روبرو شد و حتی موفق شد تا محدوده ۰/۳۲۹۶ دلار هم صعود کند، اما با سد محکم مقاومت ۰/۳۲ دلاری روبرو شد و تا محدوده ۰/۲۷۵۰ عقب نشینی کرد.

در صورتی که ریپل قصد بازگشت به مسیر صعودی را داشته باشد، ابتدا باید خودش را به ۰/۳ دلار برساند و موقعیتش را در بالای این محدوده تثبیت کند. البته پیش از رسیدن به آن با یک مقاومت نسبی در قیمت ۰/۲۹۸۸ روبرو شده است. در صورت عبور از ۰/۳۰۲۷ دلار، ریپل دوباره می‌تواند برای شکست مقاومت ۰/۳۲ دلاری تلاش کند. اگر ریپل موفق به این کار شود، دست یابی به قیمت ۰/۳۵ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اما اگر ریپل موفق به حفظ موقعیت خود بالای ۰/۳۰۲۷ نشود و حمایت ۰/۲۹۴۲ دلاری را از دست دهد، ممکن است دوباره ریپل را در محدوده ۰/۲۷۵۷ دلار ببینیم. در صورت شکست این حمایت، محدوده حمایتی ۰/۲۵۷۲ دلار وارد عمل خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل روز ۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در وضعیت صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۳  را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده ۰/۲۹۸۸ تا ۰/۳۲ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۹۴۲ دلار و پس از آن ۰/۲۷۵۷ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۳۰ دی (۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل پس از اینکه یک سطح حمایتی خوب در قیمت ۰/۲۵۵۰ دلار تشکیل داد، دوباره روند صعودی به خود گرفت و به نظر می‌رسد قصد دارد دوباره به روزهای خوب گذشته باز گردد.

ریپل امروز نسبت به روز گذشته افزایش نزدیک به ۱۵ درصدی را تجربه کرد و از مقاومت‌های ۰/۲۸ و ۰/۲۸۲۰ دلاری به خوبی عبور کرد. در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمتی ۰/۳۰۷۵ دلاری معامله می‌شود. به این ترتیب می‌توان گفت ریپل امروز از بیت کوین و اتریوم که به ترتیب ۳ و ۱۰ درصد افزایش قیمت داشتند، عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر ریپل با مقاومت ۰/۳۴۲۰ دلاری روبرو است که در صورت شکست آن درهای ورود به محدوده قیمتی بالاتر از ۰/۳۵ دلار برای ریپل باز خواهد شد. ایستگاه‌های ریپل در مسیر صعودی به ترتیب ۰/۳۵۵۰، ۰/۳۶ و ۰/۴ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر اگر ریپل موفق به حفظ موقعیت خود در بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری نشود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم ریپل دوباره به محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یا ۰/۲۸۲۰ دلاری سقوط کند، در صورت شکست آن حمایت بعدی برای ریپل در محدوده ۰/۲۸ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل روز ۳۰ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در وضعیت صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۶۶ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۳۲ دلار  است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۳۰ دلار و پس از آن ۰/۲۸۲۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل در پایان یک هفته نزولی، روزهای شنبه و یکشنبه را هم با کاهش خفیف ادامه دارد تا در پایان هفته نزدیک به ۱۲ درصد کاهش را تجربه کند و به ۰/۲۷۷۲ دلار برسد. اما با شروع هفته و باز شدن بازارهای جهانی در روز دوشنبه ریپل بیش از ۳ درصد رشد داشت و در زمان نگارش این مطلب به ۰/۲۸۵۰ دلار رسیده است.

در حال حاضر ریپل با مقاومت ۰/۲۸۵۵ دلاری روبرو شده است که در صورت شکست آن می‌تواند شانس خود را برای عبور از مقاومت ۰/۲۹۴۱ و ۰/۳۰ دلاری امتحان کند.

اما در صورتی که موفق به حفظ موقعیت خود نشود و سطح پیوت ۰/۲۷۷۱ دلاری را از دست دهد، اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۲۶۸۷ دلاری شکل گرفته است. در صورت شکست این حمایت می‌توانیم انتظار داشته باشیم ریپل تا محدوده ۰/۲۶ تا ۰/۲۵ دلار هم سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمت ریپل ۲۹ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در وضعیت نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۲۸۸۵ دلار  است.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۲۷۷۱ تا ۰/۲۶۸۷ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۷ دی (۱۶ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل که روز پنجشنبه نزدیک به ۳ درصد ریزش کرده بود، روز جمعه هم با افت ۵ درصدی مواجه شد تا به محدوده قیمت ۰/۲۷ دلار برسد. اما ساعت‌های اولیه امروز موفق شد  کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند و به ۰/۲۸ دلار برسد. در زمان نگارش این مطلب ریپل با قیمتی در حدود ۰/۲۸۴۰ دلار در بازار معامله می‌شود.

اگر ریپل موفق شد موقعیت خود را بالای سطح پیوت ۰/۲۸۱۹ دلاری حفظ کند می‌تواند دوباره به محدوده بالای ۰/۳ دلاری صعود کند. در حال حاضر اولین سطح مقاومت در مسیر صعودی ریپل در قیمت ۰/۳۰۸۸ دلار قرار دارد. در صورت عبور ریپل از این مقاومت، می‌تواند برای رسیدن به ۰/۳۱۷۲ و ۰/۳۲ دلاری تلاش کند.

اما اگر ریپل موفق به حفظ موقعیت خود نشود و از سطح ۰/۲۸ دلار پایین‌تر کشیده شود، ممکن است تا محدوده حمایتی ۰/۲۶۰۶ دلار ریزش کند. در صورت شکست این حمایت، سطح حمایتی بعدی برای ریپل محدوده ۰/۲۴۰۵ دلار خواهد بود.

برخی از تحلیلگران عقیده دارند ارز XRP ممکن است مدتی را در محدوده ۰/۱۹۸۱ تا ۰/۲۵۶۱ دلار نوسان کند تا وضعیت شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از ریپل مشخص شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل روز ۲۷ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در وضعیت نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۴ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۳ دلار  است.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۲۶۰۶ تا ۰/۲۸ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۵ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱)

ارز دیجیتال ریپل که روز گذشته تا محدوده ۰/۲۸۳۵ دلار هم پایین کشیده شده بود امروز موفق شد دوباره با بیش از ۱ درصد افزایش قیمت خودش را به محدوده شنای ۰/۳ دلاری نزدیک کند. به نظر می‌رسد ریپل در محدوده ۰/۲۹ دلاری از حمایت بسیار خوبی برخوردار است. با این حال هنوز احساس بازار نسبت به ریپل نزولی است چرا که ۱۲ اندیکاتور از ۲۸ اندیکاتور تکنیکال سیگنال فروش را نشان می‌دهند و سایر اندیکاتورها در وضعیت خنثی به سر می‌برند. همچنین ۱۱ مورد از ۱۷ میانگین متحرک هم در وضعیت فروش هستند و ۵ مورد وضعیت خرید را نشان می‌دهد و تنها یک میانگین متحرک در وضعیت خنثی است.

در حال حاضر ریپل در حال تلاش برای عبور از مقاومت ۰/۳ دلاری است در صورت موفقیت می‌تواند برای شکست مقاومت‌های ۰/۳۲ و ۰/۳۶ دلاری تلاش کند. در صورت عبور ریپل از این موانع می‌توانیم امیدوار باشیم، ریپل دوباره قیمت‌های بالاتر از ۰/۳۸۵۰ و ۰/۴ دلار را هم ببیند.

در صورتی که ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و حمایت ۰/۲۹ دلاری را هم از دست بدهد، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۰/۲۸۴۵ دلار است، در صورت شکست این حمایت ممکن است دوباره تا محدوده ۰/۲۵ و حتی ۰.۲۳ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل در روز ۲۵ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در وضعیت خنثی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۷ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۳ دلار  است.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۲۸۴۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۴ دی (۱۳ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل که  در ۲۴ ساعت گذشته موفق شده بود روند سعودی بگیرد و از محدوده ۰/۲۵ دلار خودش را به ۰/۳۰ دلار رساند در عبور از مقاومت ۰/۳۲  دلار ناموفق بود تا برای مدت بیشتری در محدوده ۰/۳ دلاری نوسان کند.

البته ریپل در ساعت‌های ابتدایی امروز تا محدوده ۰/۲۸۷۵ دلار هم ریزش کرد ولی موفق شد دوباره خودش را به محدوده ۰/۳ دلاری برساند و در زمان نگارش این مطلب هم در همان محدوده قرار دارد.

نمودار قیمت ریپل الگوی مثلث منظمی را تشکیل داده است که سطح مقاومتی این الگو در مجاورت میانگین متحرک ۲۰۰ ساعته یعنی ۰/۳۶۷۰ دلار قرار دارد. در صورت ادامه روند صعودی تارگت‌های بعدی ریپل در قیمت‌های ۰/۳۸۵۰ و ۰/۴۳۸۰ دلار قرار دارد. البته پیش از آن ریپل باید از ۰/۳۲۶۷ دلاری عبور کند.

اما اگر ریپل موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود ممکن است تا سطح حمایتی الگو یعنی ۰/۲۶۷۳ دلار سقوط کند. در صورت ریزش بیشتر ریپل، قیمت‌های ۰/۲۱ و ۰/۲ دلاری هم دور ازانتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل ۲۴ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۰/۳۲۶۸ دلار  است.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۲۶۷۳  تا ۰/۲۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۳ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل پس از اتفاقات ناخوشایندی که در چندوقت اخیر برایش رخ داد، به خوبی نشان داده است که از تحمل بسیار خوبی برخوردار است. ریپل که در روز گذشته و همزمان با ریزش کل بازار به منطقه ۰/۲۵ دلاری سقوط کرده بود، در این محدوده با حمایت خوبی همراه شد و دوباره موفق شد با ۱۰ درصد افزایش قیمت خودش را به بالای ۳۰ سنت بکشاند. در زمان نگارش این مطلب ریپل با قیمت ۰/۳۰۲۲ در بازار معامله می‌شود.

برای اینکه ریپل بتواند دوباره روند صعودی خود را به سمت قیمت‌های ۰/۷ و ۰/۸ دلاری پیش بگیرد، ابتدا باید موقعیت خود در بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری تثبیت کند و سپس برای شکست مقاومت ۰/۳۶۸۶ یا همان میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه تلاش کند. در صورت موفقیت ریپل می‌توانیم انتظار داشته باشیم، این ارز حتی قیمت‌های ۰/۴ دلاری و در نهایت ۰/۵۱۳۰ دلاری را در آینده ملاقات کند.

اما در صورتی که ریپل موفق به انجام این کار نشود احتمالا شاهد ریزش دوباره ریپل به محدوده زیر ۰/۳۰ دلار خواهیم بود. حمایت‌های ریپل در این مسیر ابتدا در محدوده قیمتی ۰/۲۸۲۰ و سپس ۰/۲۵۸۰ دلاری قرار دارد. در صورت ادامه ریزش ریپل حمایت بسیار مهم ۰/۲ دلاری وارد عمل خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل روز ۲۳ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۰/۳۲۶۸ دلار  است.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۲۸۵۰  تا ۰/۲۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۲ دی (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و در حالی که روز یکشنبه برای شکست مقاومت ۰/۳۵ دلاری تلاش می‌کرد، در اوایل روز دوشنبه به محدوده حمایت ۰/۲۵ دلاری رسید.

خوشبختانه ریپل در این منطقه با حمایت خوبی مواجه شد و موفق شد تا محدوده ۰/۲۹ دلاری صعود کند، در زمان نگارش این مطلب ریپل ۰/۲۸۲۱ دلار ارزش دارد.

ریپل برای اینکه دوباره به روند روزانه خود باز گردد باید به میانگین متحرک ۱۰۰ روزه یعنی ۰/۳۵ دلار باز گردد البته در این مسیر ابتدا باید از ۰/۳۲ دلار عبور کند، در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم ریپل برای شکست مقاومت‌های ۰/۴ و ۰/۴۵ دلاری تلاش کند.

در صورتی که ریپل موفق نشود در ادامه روز بالاتری از پیوت روزانه ۰/۲۷۸ دلار به اندازه کافی دوام بیاورد ممکن است به زیر حمایت ۰.۲۵ دلاری سقوط کند و حتی حمایت ۰/۱۹۷۵ دلار تا ۰/۲ را دوباره لمس کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل ۲۲ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده نزولی شدید است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۲ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۳۲دلار است.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۲۴۵۰  تا ۰/۲۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۱ دی (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل در روزهای اخیر موفق شده است تا حدی هواداران خود را خوشحال کند و دوباره به ارز محبوب طرفداران خود تبدیل شود. ریپل که روز پنجشنبه موفق شده بود از مقاومت ۰/۳۵ دلاری عبور کند در روز جمعه با ریزش مواجه شد و حتی تا محدوده ۰/۲۸ دلار هم سقوط کرد، اما امروز ریپل دوباره با جهش ۱۰ درصدی موفق شد خودش را به مقاومت ۰/۳۵ دلاری برساند.

در زمان نگارش این مطلب هر واحد ریپل در محدوده ۰/۳۵ دلاری معامله می‌شود که رشد ۶۰ درصدی در یک هفته اخیر را نشان می‌دهد.

ریپل برای اینکه دوباره مانند ماه نوامبر سال گذشته به محدوده ۰/۷ تا ۰/۸ دلاری نزدیک شود ابتدا باید از مقاومت ۰/۳۶ دلاری و سپس ۰/۳۹ دلاری عبور کند و موقعیت خودش را در بالای محدوده ۰/۴ دلار تثبیت کند.

اما اگر ریپل موفق به انجام این کار نشود ممکن است دوباره تا محدوده ۰/۳ دلاری و حتی ۰/۲۸ دلاری سقوط کند. البته در مسیر نزولی ریپل یک حمایت نسبتا مهم در قیمت ۰/۳۲ دلاری قرار دارد.

مهمترین چیزی که در نمودار قیمت ریپل مشاهده می‌شود، شکل گرفتن الگوی فنجان و دسته است که یک سیگنال صعودی مهم را نشان می‌دهد و ممکن است قیمت ریپل را تا ۰/۵۳ دلار پامپ کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل ۲۱ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۶۸ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای ریپل ۰/۳۶ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل در محدوده ۰/۳۲ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

اگر به نمودار قیمتی ریپل در چند هفته اخیر نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد ریپل (XRP) تنها ارز دیجیتالی است که از روند صعودی بازار پیروی نمی‌کند و مسیر خودش را می‌رود. البته یکی از مهمترین دلایل این امر، مشکلاتی است که در چند وقت اخیر از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و صرافی‌های ارز دیجیتال برای آن رخ داده است و موجب سقوط قیمت ریپل شده بود.

تریدرها این موضوع را یک فرصت تلقی کردند و موفق شدند در روز پنجشنبه قیمت ریپل را تا محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۰/۳۰ دلار بالا ببرند، این روند تا محدوده ۰/۳۵۸۲ دلار ادامه داشت و فشار فروش در این قیمت مانع از افزایش بیشتر ریپل شد و ریپل دوباره به محدوده ۰/۳ بازگشت.

در زمان نگارش این مطلب ریپل در محدوده قیمتی ۰/۳۱۶۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد خرس‌های بازار در تلاش برای پایین کشاندن قیمت ریپل به زیر محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند و همچنان احساس بازار نسبت به جفت ارز ریپل / دلار منفی است و با هر بار رالی صعودی تریدرها بخشی از دارایی خود را به فروش می‌رسانند.

در صورتی که ریپل موفق به حفظ موقعیت خود در بالای سطح پیوت ۰/۳۱۶۰ شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره برای شکست مقاومت ۰/۳۵۱۳ دلار تلاش کند. البته پیش از آن باید از ۰/۳۴۶۲ به سلامت عبور کند. در صورت موفقیت ریپل، پیش از رسیدن به ۰/۴ دلار تنها یک مقاومت دیگر در محدوده ۰/۳۸۱۵ دلار پیش‌روی آن قرار دارد.

اما اگر قیمت ریپل توسط خرس‌های بازار از محدوده ۰/۳۱۶۰ دلاری پایین‌تر کشیده شود، اولین سطح حمایت در محدوده ۰/۳ دلار و پس از آن در محدوده ۰/۲۸۵۸ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای ریپل در حال از دست دادن ناحیه صعودی است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۶۲ قرار گرفته است.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای ریپل در محدوده قیمتی ۰/۳۴۶۲ تا ۰/۳۵ دلار قرار دارد.
  • حمایت: ریپل در محدوده ۰/۳ تا ۰/۲۸۵۸ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل (XRP) در ۲۴ ساعت گذشته یکی از ارزهای دیجیتال خوشبخت بازار بود، چرا که با جهش ۳۰ درصدی موفق شد دوباره به محدوده ۳۰ سنت نزدیک شود.

ریپل که در روزهای اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، روز گذشته با شکایت تازه‌ای از سوی سرمایه‌گذارش یعنی گروه مالی تتراگون مواجه شده بود. علاوه بر این والت و صرافی مشهور بلاک چین هم اعلام کرد از ۱۴ ژانویه مبادلات ریپل را متوقف خواهد کرد. این اتفاقات باعث شده بود که لایت کوین جای ریپل را به عنوان چهارمین ارز دیجیتال مهم جهان از نظر ارزش بازار بگیرد.

با این حال ریپل نشان داد همچنان در بین کاربران ارزهای دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است. با این جهش قیمتی ۳۰ درصدی موفق شد جایگاه چهارم خود را از لایت کوین پس بگیرد.

تحلیل قیمت ریپل

ریپل که روزهای اخیر حتی تا ۰/۲۱۵۰ دلار هم سقوط کرده بود، از این ناحیه با حمایت خوبی همراه شد و موفق شد خودش را به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی ۰/۲۵ دلار برساند.

ریپل برای اینکه به روزهای خوبش باز گردد باید موقعیت خودش را در محدوده ۰/۳۰ دلار تثبیت کند و سپس برای شکست مقاومت ۰/۳۵۵۰ دلاری تلاش کند. البته در این مسیر مقاومت ۰/۳۲ دلاری هم قرار گرفته است.

اما در صورتی که ریپل موفق به تثبیت موقعیتش بالای میانیگن متحرک ساده ۱۰۰ ساعته نشود، ممکن است دوباره ریپل را در محدوده قیمتی ۰/۲۱۹۰ دلار ببینیم. البته در این مسیر حمایت ۰/۲۷۵۰ دلاری قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل

نمودار تغییرات قیمتی ریپل ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال ریپل

  • مکدی: شاخص مکدی (MACD) چهار ساعته برای ریپل در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای ریپل در محدوده ۸۷ یا خرید بیش از حد قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقامت برای ریپل قیمت ۰/۳۲ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای ریپل ۰/۲۷۵۰ و سپس ۰/۲۵ دلار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل ۱۷ دی (۶ ژانویه ۲۰۲۱)

ریپل که بدون شک ناامیدکننده‌ترین ارز در بین ۱۵ ارز مهم بازار در هفته‌های اخیر بوده است، امروز هم نزدیک به ۲ درصد از ارزش خود را از دست داد تا به این ترتیب جایگاه چهارمی خود به عنوان مهمترین ارز دیجیتال بازار را هم از دست بدهد.

خبرهای بد برای ریپل پایان ندارد و روز گذشته والت و صرافی معروف بلاک چین (Blockchain.com) هم اعلام کرد که از هفته آینده از معاملات ریپل پشتیبانی نخواهد کرد.

در زمان نگارش این مطلب ریپل با قیمت ۰/۲۲۵۵ دلار معامله می‌شود. در صورت ریزش بیشتر اولین سطح حمایت برای لایت کوین ۰/۲۱۵۵ دلار است و اگر کاری از دست این حمایت برنیاید، ممکن است ریپل تا مرز ۰/۲۰ دلار هم سقوط کند.

اما ریپل برای اینکه به وضعیت خود سر و سامان دهد باید تا سطح پیوت ۰/۲۲۹۱ دلار خودش را بالا بکشد در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم ریپل یکبار دیگر مقاومت ۰/۲۴ دلاری را امتحان کند.

بازار ارزهای دیجیتال ۱۷ دی

نمودار تغییرات قیمت ریپل ۱۷ دی (۶ ژانویه ۲۰۲۱)

منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.