از زمانی که بیت کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد، بسیاری از اعضای حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به قیمت آینده این دارایی خوشبین هستند. همان طور که توسط اکثر سرمایه‌گذارها پیش‌بینی شده بود، ارزش بیت کوین افزایش یافت و از مرز ۵۲۰۰۰ دلار در صرافی‌های بزرگ عبور کرد و به بالاترین قیمت ۵۲۶۱۸ دلار رسید. در حال حاضر حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به عدد ۸۱٫۴۷۷٫۰۳۹٫۵۵۷ دلار رسیده است.

ارزش بیت کوین از ۵۲۰۰۰ دلار عبور کرد

در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال در یک ساعت گذشته ۱/۱٪ و در بازه زمانی روزانه ۵/۳۷٪ افزایش یافته است.

چارت ۴ ساعته تغییرات قیمت BTC/USDT

چارت ۴ ساعته قیمت BTC/USDT

موسسات مالی جریان اصلی به دقت عملکرد بیت کوین را پیگیری کرده و هیچ علامتی از توقف نشان نمی‌دهند، زیرا به نظر می‌رسد شرکت‌های بیشتری منافع خود را در این دارایی می‌بینند.

با این حال‌، استراتژیست‌های بانک جی پی مورگان اظهار داشته‌اند که قیمت فعلی بیت کوین «ناپایدار» خواهد بود، مگر اینکه نوسان قیمت این دارایی «به سرعت از این سطح فروکش کند». این تحلیلگران بر این باورند که برای حفظ قیمت‌های فعلی بیت کوین، این دارایی به افزایش جریان پول واقعی نیاز دارد.

خرید بیت کوین

طبق داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار بیت کوین ۹۷۰ میلیارد دلار تخمین زده شده که این ارز دیجیتال را به ششمین دارایی بزرگ از لحاظ ارزش بازار در جهان تبدیل می‌کند.

به نظر شما افزایش ارزش بیت کوین تا کجا ادامه خواهد یافت؟ آیا به زودی شاهد یک اصلاح قیمت خواهیم بود؟ ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و نظرات خود را در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: ambcrypto