ریپل لبز (Ripple Labs) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با نزدیک شدن به کنفرانس پیش از دادگاه، گزارش وضعیتی را منتشر کردند. بیانیه مشترک ریپل و SEC در مورد احتمال عدم دستیابی به یک توافق است.

بیانیه مشترک ریپل و SEC در مورد عدم رسیدن به توافق پیش از دادگاه

SEC و ریپل در یک نامه مشترک گفته‌اند که بعید به نظر می‌رسد به این زودی این پرونده قضایی را حل کنند. SEC ادعا می‌کند شرکت ریپل، XRP را برای سال‌ها به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده فروخته است. در این بیانیه آمده:

مشاور طرفین که ملاقات و رایزنی کرده و قبلاً در مورد حل و فصل این پرونده بحث کرده‌اند، اعتقادی ندارند که در حال حاضر این پرونده حل و فصل شود. با این وجود، در صورت رسیدن به هر نوع توافق اصولی، طرفین به سرعت دادگاه را مطلع خواهند کرد.

همچنین، ریپل خاطرنشان کرده که مذاکرات قبلی در مورد حل و فصل این پرونده با اعضایی از SEC بوده که با تشکیل دولت جدید دیگر در این سازمان حضور ندارند. ریپل گفته:

وکلای مدافع این بیانیه را تأیید می‌کنند، اما توجه داشته باشید که بحث‌های قبلی در مورد توافق در دولت قبلی انجام شد و اصلی‌ترین آنها با مدیران بخش‌هایی بوده که از آن زمان SEC را ترک کرده‌اند.

نلاش مدیر عامل ریپل برای حل و فصل شکایت SEC در دولت جدید

مدیر عامل ریپل در تلاش است تا این پرونده را در دولت جدید آمریکا حل و فصل کند.

تلاش ریپل با سرکار آمدن دولت جدید آمریکا

در اوایل سال جاری، حدود دو هفته پس از شکایت SEC، مدیر عامل ریپل، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) گفته بود که این شرکت بلاکچین سعی در حل و فصل این پرونده با این نهاد قانونگذار دارد. وی در این باره گفته بود:

نمی‌توان وارد جزئیات شد، اما بدانید که ما سعی کردیم و در دولت جدید نیز تلاش خواهیم کرد تا این مشکل حل‌وفصل شود به گونه‌ای که جامعه XRP بتواند به نوآوری خود ادامه داده، از مصرف‌کنندگان محافظت شود و بازارهای منظم حفظ شود.

این مطلب را هم مطالعه کنید: ماجرای شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از ریپل چیست؟

ماه گذشته، وکیل ارزی بلاکچین و ارز دیجیتال، استفن پالی (Stephen Palley) پیش بینی کرد که متهمان در دادخواست SEC (ریپل، گارلینگهاوس و رئیس اجرایی ریپل کریس لارسن) احتمالاً در طولانی مدت به توافق خواهند رسید. وی در این باره گفت:

ریپل می‌بازد. گارلینگهاوس و لارسن در حال شکست خوردن هستند … آنها می‌بازند و احتمالاً این پرونده را حل و فصل می‌کنند.

کنفرانس اولیه پیش از دادگاه این دادخواست در تاریخ ۲۲ فوریه برگزار می‌شود.

نظر شما در مورد این بیانیه مشترک ریپل و SEC در مورد عدم توافق چیست؟ نتیجه دادگاه چه تأثیری در قیمت ارز دیجیتال ریپل خواهد داشت؟ فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک می‌توانید با ما در میان بگذارید.

منبع: dailyhodl