به گزارش خلیج تایمز، Kiklabb، رابط سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) متعلق به دولت دبی، اکنون ارزهای دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت برای مجوزهای تجاری و کارمزدهای ویزا می‌پذیرد. حوزه‌های بلاکچین و فین تک بخشی از جامعه Kiklabb را تشکیل می‌دهند. این تصمیم دولت دبی برای پذیرش پرداخت ‌های بیت کوین راه را برای ورود شرکت‌های خارجی به این کشور تسهیل می‌کند.

به گزارش اولین روزنامه انگلیسی زبان امارات، کارآفرینان از سراسر جهان می‌توانند به راحتی در دبی و امارات متحده عربی (UAE) مستقر شده و گسترش یابند.

Kiklabb اعلام کرد که مشتریان می‌توانند با استفاده از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و تتر (USDT) هزینه خدمات را پرداخت کنند. مشتریان می‌توانند از راه دور برای مجوزهای تجاری دبی ثبت نام کرده و با استفاده از ارز مجازی هزینه‌ها را پرداخت نمایند.

خرید بیت کوین

ادغام در دوبی و امارات متحده عربی

علاوه بر مسائل معمول مهاجرت، کسب‌وکارهای علاقمند به فعالیت در امارات متحده عربی باید برای یک مجوز تجاری خاص، منطقه آزاد یا onshore  (مشمول نرخ معمول مالیات)، ثبت نام کنند. مناطق آزاد معمولاً انتخاب بیشتر صاحبان کسب‌وکارهای خارج از کشور هستند.

این کسب‌وکارها در مناطق آزاد می‌توانند ۱۰۰٪ مالکیت خارجی شرکت‌های خود را حفظ کنند. همچنین، هیچ گونه عوارض گمرکی برای تجارت در بین خود ندارند. با این حال، مشاغل علاقمند به تجارت در بازارهای محلی به دنبال مجوز onshore هستند.

Kiklabb، رابط سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی دوبی رمز ارزها به عنوان گزینه پرداخت می پذیرد

Kiklabb، رابط سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی دوبی ارزهای دیجیتال را برای پرداخت می پذیرد.

Kiklabb به ارائه این مجوزها و سایر خدمات محلی‌سازی برای کسب‌وکارهای خارجی کمک می‌کند. تاساور الهاک (Tasawar Ulhaq)، مدیر عامل شرکت Kiklabb  در این باره چنین توضیح می‌دهد:

ما شاهد علاقه روز افزون به ارزهای دیجیتال هستیم و چندین مشتری در بخش‌های بلاکچین و فین تک داریم که بخشی از جامعه Kiklabb هستند. بنابراین به رسمیت شناختن بیت کوین، اتریوم و تتر دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد، این امر تنها مستلزم کمی زمان است.

وی افزود:

ما در حال مذاکره با شرکت‌های برجسته حوزه ارزهای دیجیتال هستیم که به دنبال راهی برای ورود به دبی هستند.

مسلماً این تصمیم دولت دبی برای پذیرش پرداخت ‌های بیت کوین باعث تشویق بسیاری از شرکت‌ها برای ورود به این کشور خواهد شد. شما برای تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور ایران چه راهکاری پیشنهاد می‌کنید. نظرات خود را در سایت و شبکه های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: beincrypto