به نظر می‌رسد بیت کوین در یک محدوده قیمتی کوچک در حال تقویت خودش است و تریدرها برای سطح مقاومتی ۱۰٫۵۰۰ دلار آماده می‌شوند. ظاهرا بیت کوین پس از یک جمعه نسبتا آرام و بدون‌حادثه، شنبه را خوب آغاز کرده است و در محدوده قیمتی ۱۰٫۲۰۰ تا ۱۰٫۴۰۰ دلار در حال نوسان است. با تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ شهریور همراه کوین نیک باشید.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ شهریور

نمای کلی بازار ارز دیجیتال – ۲۲ شهریور

در زمان نوشتن این مطلب، نمودار قیمت روزانه بیت کوین نشان می‌دهد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان وارد یک الگوی پرچم سه گوش شده و در سطح قیمتی ۹٫۸۳۸ دلار یک کف مزدوج ساخته است. بیت کوین در این الگو از کف‌های قیمتی بزرگتر شروع کرده و حالا وارد یک محدوده قیمتی باریک‌تر شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ شهریور

نمودار قیمت روزانه بیت کوین

درحالیکه حجم معاملات هنوز با میزان تقاضا فاصله دارد، شاخص میانگین متحرک همگرا واگرا نشان می‌دهد که مکدی (MACD) به خط سیگنال نزدیکتر شده و میله‌های کوتاه‌تر نمودار حاکی از کاهش حجم فروش است.

شاخص قدرت نسبی اما هنوز زیر خط میانی باقی مانده و حتی با اینکه میزان شاخص میانگین متحرک بیشتر از۱۰۰ واحد است، تریدرهای منتظر آنند که طبق الگوی پرچم سه گوش بیت کوین سطح مقاومتی ۱۰٫۵۰۰ دلار را بشکند.

اگر قیمت بیت کوین از سطح ۱۰٫۵۰۰ دلار عبور کند، گاوها به سمت شکاف بین ۱۰٫۵۰۰ تا ۱۱٫۰۰۰ دلار یورش خواهند برد، اما بیت کوین قبل از آنکه به سمت ۱۱٫۳۰۰ دلار حرکت کند، سطح مقاومتی ۱۰٫۹۰۰ دلار (با شاخص میانگین متحرک ۲۰) را پیش روی خود خواهد دید.

تحلیل قیمت بیت کوین ۲۲ شهریور

عملکرد روزانه بیت کوین

همزمان با اینکه بیت کوین درحال تقویت خود برای یک حرکت قاطع و روبه‌جلو است، آلت کوین ها مشغول تست سطوح مقاومتی کلیدی‌ای هستند که هفته‌های قبل سطوح حمایتی قدرتمندی بودند.

بیشتر بخوانید: مزایای بیت‌کوین نسبت به دارایی‌های دیگر چیست؟

طی ۲۴ ساعت گذشته یرن فایننس (YFI) عملکرد درخشانی از خود نشان داده و با یک رالی فوق‌العاده ۲۲/۵ درصدی توانست تا قیمت ۳۸٫۳۳۳ دلار بالا برود، بایننس کوین نیز (BNB) ۱۱/۳۰ درصد افزایش قیمت داشته و اونتولوژی (ONT) ۱۳/۱۹ درصد رشد کرده است.

طبق داده‌های سایت CoinMarketCap، ارزش کلی بازار ارز دیجیتال ۳۳۴ میلیارد دلار و سهم بیت کوین از این بازار در حال حاضر ۵۶/۸ درصد است.

تحلیل شما از قیمت بیت کوین ۲۲ شهریور چیست؟ آیا بیت کوین می‌تواند در یک بازه کوتاه‌مدت قیمت ۱۱ هزار دلا را رد کند. منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.

منبع: CoinTelegraph