میزان هش ریت شبکه بیت کوین به بالاترین مقدار تاریخ خود رسید و رکورد تازه‌ای را ثبت کرد. بر اساس داده‌های شبکه بیت کوین، میانگین ۷ روزه تعداد تراهش در ثانیه شبکه بیت کوین به ۱۳۱/۷۰۷ میلیون رسید. در ادامه این مطلب درباره جزئیات افزایش هش ریت شبکه بیت کوین بیشتر صحبت می‌کنیم.

افزایش هش ریت شبکه بیت کوین

با وجود توقفی که در بازار گاوی ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر به‌وجود آمده، نرخ هش یا همان هش ریت بیت کوین به رشد خود ادامه داد و در ۲۴ ساعت گذشته رکورد تازه‌ای برای میانگین ۷ روزه میزان هشت ریت شبکه بیت کوین ثبت شد.

این موضوع نشان می‌دهد روند کلی آینده بازار ارزهای دیجیتال به خصوص در مورد بیت کوین صعودی است.  از آنجایی که میزان هش ریت شبکه بیت کوین نشان‌دهنده امنیت این شبکه است، می‌توانیم نتیجه بگیریم شبکه بیت کوین هیچ‌گاه به این اندازه امن نبوده است.

در دوره‌های افزایش قیمت، معمولا نرخ هش هم به طور منظم افزایش می‌یابد، برخلاف وقتی که ریزش قیمت بیت کوین رخ می‌دهد. در حالیکه درآمد ماینرها به اندازه چند ماه پیش نیست، اما نسبت به دسامبر سال ۲۰۱۸ که قیمت بیت کوین در حدود ۳٫۲۰۰ دلار بود بسیار بالاتر است.

افزایش هش ریت شبکه بیت کوین

افزایش هش ریت شبکه بیت کوین به بالاترین مقدار تاریخ

این مطلب راهم مطالعه کنید: همبستگی بیت کوین و بازار سهام امریکا چه تاثیری روی قیمت بیت کوین دارد؟

نه تنها بیت کوین نرخ هش بسیار بالایی را در روزهای اخیر ثبت کرده است، نرخ هش لایت کوین هم از ابتدای اکتبر سال ۲۰۱۹ در بالاترین نقطه خود قرار گرفته است. این در حالی است که قیمت لایت کوین نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی را در این مدت تجربه نکرده است.

جالب است بدانید با جهش ناگهانی پولکادات (Polkadot) که از بیشتر ارزهای دیجیتال پیشی گرفت، لایت کوین نزدیک بود برای اولین بار از جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار خارج شود.

با این حال، توسعه‌دهندگان لایت کوین در حال حاضر در تلاشند تا یک ویژگی حریم خصوصی را منتشر کنند که به کاربران امکان می‌دهد، ارزهای  LTC  را بدون به اشتراک گذاشتن اطلاعات خصوصی خود ارسال و دریافت کنند. این امر باعث می‌شود لایت کوین به بزرگترین سکه با حفظ حریم خصوصی در جهان از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در محدوده ۱۰٫۳۵۰ دلار و ارزش کل بازار آن بیش از ۱۹۱ میلیارد دلار است. همچنین لایت کوین با قیمت هر واحد تقریبا ۴۹ دلار و ارزش بازار ۳/۲ میلیارد دلار نهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان محسوب می‌شود. باید ببینیم جامعه ارز دیجیتال به خصوص لایت کوین چه واکنشی در قبال ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی آن که به زودی به بازار ارائه می‌شوند نشان خواهد داد.

نظر شما درباره افزایش هش ریت شبکه بیت کوین چیست؟ آیا می‌تواند نشانه‌ای برای ادامه افزایش قیمت بیت کوین باشد؟ فراموش نکنید سوالات و نظرات خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: usethebitcoin