شاهدانه، گیاهی که از بخش‌های مختلف آن مواد مختلفی نظیر الیاف، روغن، و مواد روانگردانی مانند ماری جوانا و حشیش به دست می‌آید، به شکل قانونی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است. صنعت دارویی شاهدانه، با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، اولین ارز دیجیتال خود با نام Blockcannan را روانه بازار کرده است تا با این کار بتواند شفافیت و امنیت را برای این صنعت به ارمغان بیاورد.

این ارز دیجیتال چه مشکلاتی را رفع خواهد کرد؟

صنعت قانونی شاهدانه یا صنعت قانونی حشیش که در حال حاضر با اهداف پزشکی و درمانی مشغول به کار است، به دلیل عدم عدم داشتن یک دیتابیس امن، رمزنگاری شده و غیر متمرکز، هیچگاه نمی‌تواند عملکرد شفاف و کاملی را تضمین کند. این مسئله باعث مشکلاتی برای تایید هویت و چگونگی تولید محصولات این صنعت شده است و کشاورزانی که در این زمینه به شکل قانونی فعالیت می‌کند، دائما با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند.

استفاده از بلاک چین و قرار دادهای هوشمندی که این صنعت در اختیار می‌گذارد، به کشاورزان اجازه می‌دهد تا بدون مشکل، وارد بازار بین المللی شوند. با این کار، شرکت‌ها و افراد واسطی که معمولا بیشترین سود را از پروسه بازار صنعت شاهدانه به دست می‌آوردند، از بین خواهند رفت.

از آن جایی که بلاک چین یک فضای غیر متمرکز را در اختیار قرار می‌دهد، این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا تمامی تراکنش‌ها ثبت شوند. به منظور راحتی این کار، توکن‌هایی با نام Blockcannan CBD ایجاد شد تا شفافیت و امنیت ذخیره اطلاعات این صنعت را تضمین کند.

گسترش تقاضای شاهدانه‌ها و مواد مخدر درمانی و پزشکی، و پشتیبانی شدن آن توسط یک توکن واقعی، باعث افزایش فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها هم خواهد شد. همچنین قیمت پایین‌تر توکن Blockcannan نسبت به قیمت بازار بین‌المللی شاهدانه‌های پزشکی، باعث می‌شود تا چه در زمینه صنعت حشیش و چه در زمینه تبادل ارزهای دیجیتال، شاهد رشد و گسترش قابل توجه‌ای باشیم.

همچنین این اتفاق، یک طرح وسوسه‌انگیز برای سرمایه‌گذاران است. چرا که به دلیل اکوسیستم تبلیغاتی موجود در صنعت حشیش و ارزهای دیجیتال، «رمزارز بلاک کنان» می‌تواند در بازار صنعت حشیش قانونی، به ارزش بازار بالایی دست پیدا کند و کشاورزان می‌توانند به شکلی راحت‌تر و گسترده‌تر در بازار بین المللی حاضر شوند.

منبع: cryptonewmedia.press