به تازگی صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) اعلام کرد که ۲ ویژگی جدید را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به جای استفاده از آدرس‌های رایج بلند، با آدرس‌های ساده و کوچک ارسال کنند.

در جدیدترین اخبار کوین بیس مشخص شده است که این صرافی در نظر دارد تا با ادغام اپلیکیشن موبایل خود با سرویس‌های اتریوم، کار را برای کاربران خود بیش از پیش ساده کند. این آپگرید قابل توجه اپلیکیشن موبایل کوین بیس، اجازه خواهد داد تا کاربران قادر باشند ارزهای دیجیتال خود را به سادگی با آدرس‌هایی که بر اساس اتریوم هستند، ارسال یا دریافت کنند. این آدرس‌ها معمولا با حروف eth. تمام می‌شوند.

ارسال و دریافت هر چه راحت‌تر از دیجیتال با اپلیکیشن کوین بیس

در بخش دیگری از این خبر، این صرافی اعلام کرده که اپلیکیشن موبایل کوین بیس، به پشتیبانی از سرویس‌ Ethereum Name Service خواهد پرداخت. این سرویس، یک سیستم متن باز نام گذاری بر اساس شبکه بلاک چین اتریوم است. ENS از تمامی ارزهای دیجیتالی که در کیف پول کوین بیس قابل استفاده هستند پشتیبانی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید آدرس eth. خود را خریداری کنید.

این کار برای سادگی هر چه بیشتر ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. این صرافی اعلام کرده که کاربران قادر خواهند بود تا ارزهای دیجیتال خود را تنها با نام کاربری خود که با علامت @ آغاز می‌شود جابه‌جا کنند.

کوین بیس بر این باور است که با ایجاد چنین قابلیتی، استفاده از ارزهای دیجیتال بسیار پیشرفت خواهد کرد. با این ویژگی اپلیکیشن کوین بیس، کاربران حالا راحت می‌توانند برای دوستان یا شرکای تجاری خود همانند یک جا به جای ساده پول در بانک‌های سنتی، ارز دیجیتال ارسال کنند.

البته کاربران می‌توانند با استفاده از تنظیماتی که اپلیکیشن در اختیار آن‌ها می‌گذارد، نام‌های خود را از دید عموم پنهان کنند.

کوین بیس، به عنوان یکی از پیشگامان بازار و صنعت ارزهای دیجیتال، همیشه در تلاش بوده تا با ارایه سرویس‌های قدرتمند و خلاقانه برای کاربران خود در سرتاسر جهان، تبدیل به انقلاب ارزهای دیجیتال شود.