دیروز اتریوم شاهد یک روند کاهشی قابل توجه بود و به زیر خط پشتیبان ۳۵۵ دلاری رسید. حرکت این ارز حتی سطح ۳۴۰ دلار را هم شکست. این دارایی دیجیتال حالا برای بازیابی به بالاتر از قیمت‌های ۳۴۵ دلار و ۳۵۰ دلار، شرایط سختی را در پیش دارد. حرکت این رمزارز در نمودارها نشان می‌دهد که احتمال کاهش قیمت اتریوم به زیر ۳۳۰ دلار وجود دارد. تنها در صورتی اتریوم می‌تواند از سطح ۳۳۰ دلار فاصله بگیرد که شرایط خود را تا سطح ۳۵۵ دلار بهبود ببخشد.

کاهش قیمت اتریوم می‌تواند ضررها را تسریع ببخشد

قیمت اتریوم شرایط سختی را برای ادامه حرکت به سمت نقطه مقاومت ۳۵۰ دلاری تجربه کرده است و در زیر سطح مقاومت حرکت می‌کند. اتریوم در این شرایط، یک عکس‌العمل تازه خرسی را هم از خود نشان داده است که در نمودار ETH/USD با شکست مثلث کلیدی تنظیم قرارداد با سطح پشتیبان نزدیک به ۳۴۰ دلار همراه بود. تا زمان نگارش این مطلب، این دارایی در کمتر از قیمت ۳۴۰ دلار دست به دست می‌شود و شاهد یک افزایش فشار فروش است.

کاهش قیمت بیت کوین و ایجاد یک حرککاهش قیمت اتریوم و ایجاد یک حرکت خرسی جدیدت خرسی جدید
کاهش قیمت اتریوم و ایجاد یک حرکت خرسی جدید

اگر قیمت‌های این ارز دیجیتال همچنان به روند کاهشی خود ادامه دهند، ریسک ضرر پایین‌تر از ۳۳۱ دلار و ۳۳۰ دلار وجود دارد. سطح پشتیبان قابل توجه بعدی اتریوم، خط ۳۳۲ دلار است و کمتر از آن سطح پشتیبان ۳۱۰ دلار وجود دارد.

اگر اتریوم یک الگوی ریکاوری جدید را شروع کند، ممکن است با یک سری مانع در سطح ۳۵۰ دلار رو به رو شود. سطح مقاومت قابل توجه بعدی، نزدیک به خط ۳۵۵ دلار است، سطحی که آخرین منطقه فروریزش حیاتی این ارز دیجیتال است.

یک توقف موفق در بالای خط مقاومت ۳۵۵ دلار ممکن است قادر باشد اتریوم را به سمت بالا حرکت دهد. اگر مسئله این باشد، می‌توان انتظار داشت که قیمت اتریوم به بالاتر از سطح ۳۶۵ و ۳۷۰ دلار هم برسد.

نظر شما در خصوص کاهش قیمت اتریوم چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cryptogazette