برخی رویدادهای باورنکردنی طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر در دنیای اتریوم روی داده است که به همراه رویدادهای خبری عجیب و غریب آغاز سال ۲۰۲۰ زمینه افزایش قیمت انواع رمزارزها و به ویژه اتریوم را فراهم آورد است.


بازار گاوی اتریوم به رغم افت اندک برخی روزهای بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده ادامه دارد و توانسته موقعیت فعلی خود در کانال ۱۸۰ دلار را حفظ کند. تحلیگران معتقدند وضعیت بازار اتریوم به شکل شگفت انگیزی در حال رشد است و این تغییرات چند هفته اخیر نشانه اوج یافتن این رمز ارز رو به ترقی است.


با توجه به اینکه Ethereum به قیمت بیش از ۱۸۰ دلار دست یافته است، چشم انداز آتی بازار افزایش قیمت را نشان می‌دهد. قیمت فعلی اتریوم در ۲۴ ساعت ۲ درصد کاهش را نشان داده و به قیمت ۱۸۱ دلار رسیده‌است. درحالی‌که پیشتر قیمت ۱۸۶ دلار را هم تجربه کرده بود.


تحلیل‌گران چشم انداز نزولی این بازار را کوتاه مدت می‌بینند و در دراز مدت انتظار افزایش قیمت‌ این رمز ارز را دارند.
Galaxy یک کاربر مطرح توییتر در زمینه رمزارزها پیش‌بینی کرده که قیمت‌ها از مرز ۱۸۰ دلار عبور کرده و تا ۳۵۰ دلار افزایش می‌یابد. این تحلیل‌گر برجسته رمزارز در توییتر در زمینه قیمت آتی اتریوم معتقد است:


«نقطه فعلی خرید اتریوم ۱۸۰دلار است و به فروش ۳۵۰ دلار می‌رسد.»

نظر می‌رسد برخی نمودارها شکستن یک سطح مقاومت نزولی چند ساله نشان می‌هند، آیا می توان این صعود بزرگ را مهار کرد. آیا ETH می تواند به بالاترین سطح قیمت خود در طول تاریخ برسد؟

Satoshi Flipper یکی دیگر از تحلیلگران برجسته Cryptocurrency در توییتر در توییت اخیر خود توضیح داد که نمودار هفتگی کریپتو نشان می‌دهد که ETH در آینده تا چه حد می‌تواند رشد کند.

وی معتقد است که نقطه اوج بازار در آینده نه چندان دور رقم خواهد خورد. وی افزود:

«باید به جداول هفتگی ETH نگاه کنید تا امکان تغییرات چرخه را بررسی کنیم. Ethereum در آیند نزدیک یک ATH دیگر خواهد بود و می‌تواند به تغییر چرخه زندگی آن منجر شود. من روی این موضوع شرط می‌بندم.»

اگر اتریوم نوع حرکت کوتاه مدت را که Galaxy منتظر دیدن آن است، تجربه کند، این حرکت در واقع می‌تواند در مراحل اولیه صعود پارابولیکی (انفجاری) بعدی باشد که اتریوم را به چرخه رشد قیمت جدید می‌فرستد.