سوروجیت چاترجی، یکی از مدیران اجرایی شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت، به عنوان مدیر ارشد تولید شرکت کوین بیس مشغول به کار شد.

کوین بیس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا، اعلام کرد که سورجیت چاترجی به عنوان مدیر ارشد تولید این صرافی شروع به کار کرده است. او ۱۱ سال در شرکت آلفابت در پست‌های مختلف مشغول به کار بوده و قبل از آن هم به عنوان یک فرد ارشد در فروشگاه آنلاین هندی Flipkart کار کرده است. در سال ۲۰۱۹، چاترجی مسئول بازطراحی بخش Google Shopping بوده است، سرویسی که سعی دارد با غول فروشگاه آنلاین دنیا یعنی آمازون به رقابت بپردازد.

هدف بلند مدت اصلی چاترجی در کوین بیس، گسترش و تبلیغ ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از مدل‌های اصلی پرداخت محصولات و کالاها است. چاترجی اعلام کرده بود که او شاهد رشد قابل توجه گوشی‌های هوشمند و نفوذ آن در دنیای اقتصاد و چگونگی تغییر خرید و فروش محصولات و سرویس‌ها بوده است. حالا او بر این باور است که ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین کمک خواهد کرد تا سیستم اقتصادی دنیا بیش از پیش گسترده‌تر شوند و شیوه تبادلات سرتاسر دنیا را تغییر خواهند داد. در عین حال این تکنولوژیی‌ها کمک خواهند کرد تا هزینه‌ها کاسته شود، امنیت بالاتری ایجاد شود و مردم کنترل بهتری روی سرمایه خود داشته باشند.

چاترجی در بلاگ خود اعلام کرده است که سعی دارد بازاری برای ارزهای دیجیتال توسعه دهد که به شکل‌گیری، استفاده و شیوه‌های مختلف موجود در دنیای اقتصاد و اینترنت کمک کند همچنین شاهد غیرمتمرکز بودن و امن‌تر بودن هر چه بیشتر اینترنت و سرمایه شویم. طبق گفته‌های او، بلاک چین و ارزهای دیجیتال به ۱.۷ میلیارد نفر در دنیا که به درستی به سرویس‌های بانکی دسترسی ندارند، قادر نیستند انتقال پول بین کشورهای مختلف انجام دهند و دولت آن‌ها موانع زیادی در سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است، کمک شایانی خواهد کرد.

او دلیل اصلی حضور در کوین بیس را همین کمک بلاک چین و ارزهای دیجیتال به مردم اعلام کرده است. در سال ۲۰۱۸، صرافی کوین بیس به ارزش بیش از ۸ میلیارد دلاری رسید.