روز ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ و در اجلاس جهانی مالی بلاک چین و ارز دیجیتال (Global Blockchain and Crypto Finance Summit)، جانی لیو (Johnny Lyu) مدیرعامل کو کوین (KuCoin)  از جزئیات مراسم جشن سومین سالگرد تاسیس رسمی کو کوین صحبت کرد.

جشن سومین سالگرد تاسیس کو کوین (KuCoin)

کو کوین قصد دارد سومین سالگرد راه‌اندازی‌اش را با برپایی کمپین‌های متعدد به همراه اهدای جوایز هیجان انگیز از جمله  خودروی پورشه ۹۱۱، آیفون، محصولات و توکن کو کوین به کاربرانش جشن بگیرد. همچنین هشتمین رویداد مهم کو کوین یعنی پرواکل ولو (Velo Protocol) در طول جشن سومین سالگرد تاسیس آن، راه‌اندازی خواهد شد.

ولو یک پروتکل مالی باز است که هدف آن ایجاد یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز است که به شرکا اجازه می‌دهد به صورت ایمن، به موقع و شفاف به نقل و انتقال مالی بپردازند. انتظار می‌رود ولو با پشتیبانی ده‌ها شرکت آسیایی بزرگ از جمله، لایت نت (Lightnet)، شرکت سرمایه‌گذاری یواوبی (UOB Ventures) سون بانک (Seven Bank) و شرکت سرمایه‌گذاری هش‌کی (HashKey Capital) اولین پروژه بلاک چین باشد که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را برای کاربران زیاد فراهم کند.

فروش توکن ولو به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد. کاربران می‌توانند به روش‌های مختلف می‌توانند بلیط این قرعه‌کشی را به دست بیاورند. از جمله با استفاده از توکن KCS و مشارکت در لاک دراپ کراتوس (Kratos (KTS) Lockdrop) در کمیپن سومین جشن تاسیس کو کوین. نتایج این قرعه کشی ۱۵ سپتامبر مشخص خواهد شد.

علاوه بر این شبکه آزمایشی کراتوس (testnet Kratos) هم توزیع اولیه توکن‌های خود را در طول این جشن انجام خواهد داد. کو چین (KuChain) و کراتوس بلاک چین‌های عمومی هستند که در جهت رفع نیازهای دیفای فعالیت می‌کنند و محیط‌های پایدارتری را برای اپلیکیشن‌های غیر متمرکز از جمله DeFi و DEX فراهم می‌کنند.

جانی لیو، مدیرعامل کو کوین درباره سومین سالگرد تاسیس این ارز دیجیتال می‌گوید:

سومین سالگرد تاسیس کو کوین، نقطه عطف مهمی برای ما محسوب می‌شود. ما از یک تیم ۷ نفره به یک شرکت جهانی با بیش از ۳۰۰ کارمند تبدیل شده‌ایم. از محدوده فعالیت در چند کشور آسیایی حالا بیش از ۶ میلیون کاربر در ۲۰۷ کشور جهان داریم.

سومین سالگرد تاسیس همچنین یک شروع تازه برای کو کوین محسوب می‌شود. ما همواره در تلاشیم تا به قابل اطمینان‌ترین برند فین‌تک در جهان تبدیل شویم و برای هم کاربران فرصت برابر برای فعالیت در زمینه‌های مالی ارز دیجیتال فراهم کنیم. پذیرش عمومی بلاک چین و ارز دیجیتال هنوز راه درازی در پیش دارد، ما به عنوان یک صرافی برای همه‌گان به تلاش خود برای ارائه محصولات بهتر از طریق نورآوری‌های فناورانه ادامه خواهیم داد.

جشن سومین سالگرد تاسیس کو کوین (KuCoin)

جشن سومین سالگرد تاسیس کو کوین (KuCoin) همراه با جوایز ویژه مانند خودروی پورشه

این مطلب راهم مطالعه کنید: بهترین ارز دیجیتال ارزان

جالب است بدانید کو کوین ابتدا یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال به ارز دیجیتال بود، اما حالا به یک صرافی ارز دیجیتال بزرگ با ارائه خدماتی مانند قراردادهای آتی، Pool-X، شبکه کو چین و خدماتی نظیر آن تبدیل شده است.

کو کوین با پردازش بیش از ۶۷۰ میلیون تراکنش، حجم تراکنش‌های تجمعی آن به بیش از ۸۰ میلیارد دلار رسیده است.

کو کوین در دنیای ارز دیجیتال به عنوان گنج پنهان شناخته می‌شود، در بیش از ۲۵۰ پلتفرم بلاک چین سطح بالا لیست شده و از ۴۵۰ جفت ارز پیشتیبانی می‌کند. کو کوین در همان مراحل اولیه محبوبیت حوزه دیفای از مشهورترین پروژه‌های دیفای مانند AMPL ،AKRO ،DIA و COMP پشتیبانی کرد. در عین حال کو کوین پلتفرم معامله دیفای مخصوص خودش را هم راه‌اندازی کرد تا موانع سرمایه‌گذاری کاربران در این حوزه را کاهش دهد.

اگر شما اطلاعات بیشتری درباره کو کوین دارید می‌توانید از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و به کامل‌تر شدن این مطلب کمک کنید.

منبع: newsbtc