سایت آمار ارزهای دیجیتال CoinMarketCap که مرجعی برای دنبال کردن لحظه‌ای قیمت‌های ارزهای دیجیتال و دیگر دارایی‌های و پلتفرم‌های مرتبط بود، در تاریخ ۱۳ آگوست به صورت موقت آفلاین می‌شود و سرویس‌ها آن چند ساعت بعد دوباره شروع به کار می‌کنند. همین مدت زمان کوتاه کافی بود تا کاربران عادی سریعا به این سایت مشکوک شوند و به دنبال یک جایگزین بهتر باشند.

در همین چند ساعت خاموشی سایت آمار ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ، بسیاری از کاربران به سراغ سایت Market Bitcoin رفتند و با مزایای جذابی که این پلتفرم ارائه می‌دهد آشنا شدند. در بسیاری از موارد، سایت مارکت بیت کوین حتی قادر است نسبت به سایت CoinMarketCap برتری داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمودارهای حرفه‌ای TradingView و داده‌های Onchain اشاره کرد.

با کمک این سایت نه تنها می‌توانید قیمت به‌روز و لحظه‌ای ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده را مشاهده کنید، بلکه تعداد زیادی از داده‌های معتبر دنیای ارزهای دیجیتال هم در این سایت موجود است.

تجربه کاربری عالی سایت آمار ارزهای دیجیتال مارکت بیت کوین

زمانی اوضاع برای سایت آمار ارزهای دیجیتال مارکت بیت کوین نسبت به رقیب بهتر می‌شود که صحبت از تجربه کاربری منحصر به فرد در زمینه معاملات،‌ کسب درآمد و تحلیل‌های ارزهای دیجیتال باشد.

برای مثال، سایت مارکت بیت کوین برای بیش از ۵۰۰ توکن و کوین برتر موقعیت‌های معامله و داده‌های تحلیلی ارائه می‌کند.

ارائه نمودارهای حرفه‌ای در سایت آمار ارزهای دیجیتال مارکت بیت کوین

ارائه نمودارهای حرفه‌ای در سایت آمار ارزهای دیجیتال مارکت بیت کوین

یکی از ویژگی‌های جذاب مارکت بیت کوین این است که سرمایه‌گذاران،‌ علاقه‌مندان و حتی خوره‌های آماری ارزهای دیجیتال می‌توانند به صورت یکپارچه و در آن واحد، به خرید و فروش توکن‌ها بپردازند و با کیف پول خود در سایت بیت کوین معاملات خود را تکمیل کنند.

ارائه قیمت‌های به‌روز در سایت مارکت بیت کوین

ارائه قیمت‌های به‌روز ارزهای دیجیتال در سایت مارکت بیت کوین که به صورت زنده نمایش داده می‌شود.

در طرف مقابل سایت کوین مارکت کپ فقط روی دنبال کردن قیمت‌های دارایی‌های دیجیتال متمرکز بود. بسیاری از کاربران بر این باور هستند که پس از خرید سایت کوین مارکت کپ توسط پلتفرم بایننس (Binance) دچار اختلال و کاهش سرعت شده است. البته پس از این خرید بود که ویژگی‌های جدیدتری هم به این پلتفرم آماری اضافه شد.

ارائه داده‌های Into the Block توسط سایت آمار ارزهای دیجیتال مارکت بیت کوین

ارائه داده‌های Into the Block توسط سایت آمار ارزهای دیجیتال مارکت بیت کوین

با این حال، سایت مارکت بیت کوین توانسته نسبت به رقیب خود برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال سرویس‌های بهتری ارائه دهد. چرا که این سایت تحت نظر گروه بزرگ‌تری از ارائه دهندگان سرویس‌های ویژه خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار دارد. سرمایه‌گذاران در این سایت نه تنها دسترسی مستقیم به کیف پول ارز دیجیتال، پلتفرم معاملات و داده‌های به‌روز رمزارزها دارند، بلکه به صورت مستقیم و زنده جدیدترین اخبار دنیای ارزهای رمزنگاری شده را هم دریافت می‌کنند.

نظر شما در خصوص پلتفرم آماری ارزهای رمزنگاری شده مارکت بیت کوین چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: News Bitcoin