اخیرا سامسونگ اعلام کرده است برای توسعه کیف پول بلاکچین با صرافی ارز دیجیتال جمینی (Gemini) همکاری می‌کند و کیف پول بلاکچین سامسونگ با این صرافی نیویورکی یکپارچه خواهد شد. این یکپارچگی نه تنها گوشی‌های گلکسی سامسونگ را تبدیل به یک کیف پول سخت‌افزاری می‌کند، بلکه کاربران می‌توانند از طریق صرافی جمینی ارز دیجیتال خرید و فروش کنند.

سابق بر این، کاربران کیف پول بلاکچین سامسونگ می‌توانستند در گوشی‌هایشان ارز دیجیتال ذخیره، ارسال و دریافت کنند و از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز استفاده کنند. با اضافه شدن قابلیت جدید، کاربران سامسونگ می‌توانند از طریق صرافی جمینی نیز به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. این خبر برای افراد تازه‌وارد به دنیای ارز دیجیتال خبر خوشحال‌کننده‌ای است، چرا که مسیر خرید ارز دیجیتال بسیار راحت‌تر می‌شود.

سامسونگ و جمینی، هردو امیدوارند با این همکاری فرایند فراگیری ارز دیجیتال را تسهیل کنند و موانعی را که در مسیر پذیرش جهانی ارز دیجیتال وجود دارد، از بین ببرند. تایلر وینکلواس، مدیر عامل جمینی در نشست خبری تاکید کرده است:

ارز دیجیتال فقط یک تکنولوژی نیست، یک جنبش است. باعث افتخار ماست که با سامسونگ بلاکچین همکاری می‌کنیم تا چشم‌انداز، استقلال و فرصت‌های بزرگتر ارز دیجیتال را به افراد بیشتری در جهان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: ورود سامسونگ به دنیای ارز دیجیتال و بلاک چین با گوشی های جدید

همکاری سامسونگ و صرافی جمینی می‌تواند ارز دیجیتال را به مردم نزدیک‌تر کند

درست است که ریاضیات ارز دیجیتال بسیار سخت و پیچیده است و برای کاربران درک این تکنولوژی مشکل باشد، اما سودی که در آن نهفته است اصلا اینگونه نیست. با همکاری جمینی و سامسونگ، مسیر پذیرش گسترده ارز دیجیتال هموارتر از قبل شده است.

برخلاف صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر مانند بایننس، بیترکس یا پولونیکس، جمینی بجای یک پلتفرم پیچیده‌ی ترید حرفه‌ای، سعی کرده است روی یک فرایند خرید و فروش ساده و راحت تمرکز کند. از این نظر جمینی را می‌توان با کوین بیس مقایسه کرد که دارای یک پلتفرم آماتورپسند است و استراتژی سرمایه‌گذاری آن خرید و هودل است.

با همکاری این دو شرکت مسیر برای ورود تازه‌واردها به دنیای ارز دیجیتال بسیار راحت‌تر و امن‌تر می‌شود و می‌توانند سرمایه‌شان را بسیار ساده در کیف پول‌های سخت‌افزاری ذخیره کنند.

اگرچه این همکاری به تنهایی برای تغییر چشم‌انداز ارز دیجیتال کافی نیست، اما می‌تواند صحنه را برای توسعه‌های پیشگامانه آماده کند.

فراموش نکنید که همیشه می‌توانید نظرها و تحلیل‌های خودتان را با کوین‌نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph