آشیش بیرلا (Asheesh Birla) مدیر کل ریپل‌نت (RippleNet) در پادکست متعلق به «Lend Academy»  از بیت کوین به عنوان یک جایگزین نوآورانه برای طلا نام برد، اما در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد در حوزه ارزهای دیجیتال جا برای سایر ارزهای دیجیتال از جمله ریپل هم وجود دارد. در ادامه این مطلب درباره صحبت‌های بیرلا و روند صعودی قیمت ریپل بیشتر صحبت می‌کنیم.

بیرلا در ادامه صحبت‌هایش توضیح داد که او اعتقاد دارد بیت کوین از یک روش پرداخت فراتر رفته است و از آنجایی که پروژه‌های مختلف با موارد کاربرد مختلف روی کار آمده‌اند، دامینانس یا سهم ببیشتر در بازار برای بیت کوین ممکن است دیگر قطعیت نداشته باشد.

من فکر می‌کنم دورانی که مردم فقط بیت کوین را می‌شناختتد دیگر سپری شده است و واضح است که دارایی‌های دیجیتال بیشماری در بازار وجود دارد و هر روز دارایی‌های سنتی بیشتری توکنیزه شده و رمزگذاری می‌شوند.

با وجود بازار راکد ریپل در زمان صحبت‌های بیرلا او تاکید کرده بود بازار ارزهای دیجیتال پس از سقوط سال ۲۰۱۸ دوباره داغ خواهد شد.

زمانی که مدیر کل ریپل نت این نظرات را ارائه داده بود، قیمت ریپل در حدود ۰/۲۵ دلار بود جالب اینجاست از آن زمان ارزش ریپل چند برابر شده است و حتی هفته گذشته به ۰/۹۲ دلار هم رسیده بود.

روند صعودی قیمت ریپل

اشیش بیرلا مدیرعامل ریپل‌نت از کاهش دامینانس بیت کوین در آینده می‌گوید

این مطلب راهم مطالعه کنید: پیش بینی قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵

کریس لارسن (Chris Larsen) هم‌بنیانگذار و برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل ریپل، اخیرا درباره عدم شفافیت قانون‌گذاری برای ریپل در ایالات متحده ابراز ناامیدی کرده‌اند. ماه گذشته، یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kitao) مدیرعامل هلدینگ SBI و عضو هیئت مدیره ریپل گفته بود پرداخت‌های مبتنی بر بلاک چین ممکن است به دفتر مرکزی ریپل در ژاپن منتقل شود.

لارسن معتقد است که سازمان‌های نظارتی در ایالات متحده از سیاست «مقررات از طریق اعمال فشار» پیروی می‌کنند و از نظر آماده سازی برای نسل بعدی سیستم مالی جهانی مبتنی بر ارزهای دیجیتال سخت عقب هستند.

گفتنی است در زمان نگارش این مطلب ریپل با قیمتی در حدود ۰/۶۳ دلار در بازار معامله می‌شود  که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد و نسبت به یک هفته گذشته ۳۸ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

نظر شما درباره روند صعودی قیمت ریپل در روزهای اخیر چیست؟ به نظر شما ریپل می‌تواند دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند؟ منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.

منبع: cointelegraph