بکت (Bakkt)، استارت‌آپ ارز دیجیتال با پشتیبانی بورس اوراق بهادار نیویورک که معاملات آتی و قراردادهای آپشن بیت کوین را ارائه می‌دهد، یک اپلیکیشن ردیابی چندمنظوره را معرفی کرده که از طریق آن می‌توان امتیازات وفاداری، کارت‌های هدیه یا هر نوع پاداش دیجیتال را ردیابی کرد. اپلیکیشن جدید بکت به کاربران امکان می‌دهد تا پاداش‌ها و امتیاز وفاداری خود را به پول نقد یا حتی به یکدیگر تبدیل کنند. این شرکت در توییتر خود نوشت:

ما در حال ارائه سطح جدیدی از قابلیت تبدیل در بازار هستیم. به ما بپیوندید و همین امروز در اپلیکیشن جدید بکت ثبت نام کنید!

اپلیکیشن جدید بکت

عضویت در برنامه‌های وفاداری و پاداش‌های دیجیتال به بخشی اصلی از استراتژی بازاریابی تبدیل شده‌اند و بر اساس یک برآورد، بیش از ۳ میلیارد نفر در برنامه‌های مختلف وفاداری عضو هستند که توسط شرکت‌های زیادی ارائه شده‌اند. با این حال، بیشتر این جوایز قابل تبدیل نیستند. به عنوان مثال، پاداش‌های کارت اعتباری لزوماً نمی‌توانند به عنوان کوپن برای سفرهای هوایی و بالعکس استفاده شوند. این امر پیگیری و ردیابی سبد پاداش‌های دیجیتال را برای افراد بسیار دشوار می‌کند.

بکت، بر اساس داده‌های برنامه‌های وفاداری، بازار ارزهای دیجیتال، کارت‌های هدیه و دارایی‌های دیجیتال بازی‌های ویدیویی، در میان سایر دسته‌ها، تخمین می‌زند که بازار دارایی‌های دیجیتال بیش از ۱/۲ تریلیون دلار است.

اپلیکیشن جدید Bakkt با قابلیت تبدیل امتیازات به ارزهای دیجیتال و پول نقد

اپلیکیشن جدید بکت با قابلیت تبدیل امتیازات به ارزهای دیجیتال و پول نقد

بیشتر بخوانید: حجم معاملات روزانه قراردادهای آتی بکت رکورد زد

بکت در صدد ایجاد نقدینگی برای انواع برنامه‌های وفاداری است

صدها برنامه عضویت در وفاداری وجود دارند و میلیون‌ها مشتری از یک روش یا به طریق دیگری استفاده می‌کنند. با این وجود، عرضه نقدینگی در این صنعت پراکنده است. بکت قصد دارد یک مدل تجاری مبتنی بر نقدینگی برای امتیازات وفاداری و سایر پاداش‌های دیجیتالی مشابه ایجاد کند. این استارت‌آپ ارز دیجیتال با تعدادی از شرکت‌هایی که امتیازات وفاداری و پاداش‌های دیجیتال ارائه می‌دهند و همچنین ارائه‌دهندگان کارت اعتباری مانند American Express و Chase، رستوران‌هایی مانند Chipotle و شرکت‌های هواپیمایی مانند JetBlue همکاری کرده است.

هدف این اپلیکیشن

اپلیکیشن جدید بکت در حال حاضر تنها برای اعضای محدودی فعال است، که سبد دیجیتالی کاربران از جمله دارایی‌های بیت کوین و سایر امتیازات برنامه وفاداری آنها را جمع‌آوری می‌کند.

آدام وایت (Adam White)، رئیس بکت در حالی که در مورد این اپلیکیشن جدید صحبت می‌کرد، اعلام کرد که هدف آنها این است که  برای کاربران دارایی‌ها هیچ تفاوتی با هم نداشته باشند و توضیح داد،

تمام این دارایی‌های مجزا و مختلف هر کدام زیرساخت‌های مخصوص به خود را در بازار دارند. هدف ما این است که این دارایی‌ها برای کاربران ما هیچ تفاوتی با هم نداشته باشند و به آنها این امکان را می‌دهد که خرید، فروش، ارسال، دریافت و پرداخت هر کدام از این دارایی‌ها را مانند پول نقد انجام دهند.

نظر شما در مورد کاربردهای این اپلیکیشن و قابلیت تبدیل آن چیست؟ نظرات خود را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: coingape