اگر می‌خواهید همه کارها را با اتریوم ۲ انجام دهید، بهتر است با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای به دست آوردن توکن‌های جدید و کسب پاداش‌ها آشنا شوید. در حال حاضر، چند صرافی برای پشتیبانی از سهام‌ گذاری اتریوم ۲ اعلام آمادگی کرده‌اند که در ادامه معرفی خواهند شد.

راه‌اندازی موفقیت آمیز فاز صفر اتریوم ۲ اولین گام به سوی یک شبکه با مقیاس‌پذیری، کارآمدی و سودآوری بیشتر است. حرکت از اثبات کار به اثبات سهام نشان‌دهنده پایان استخراج اتریوم به روشی است که ما با آن آشنا هستیم. اکنون، هرفردی که بخواهد از طریق مشارکت در این شبکه درآمد کسب کند باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام داده و حدود دو سال سرمایه خود را در یک قرارداد هوشمند قفل کند که با گذشت زمان به او پاداش داده خواهد شد.

سهام‌گذاری اتریوم ۲

شبکه اتریوم ۲ برای شروع پاداش دادن به یک کیف پول خاص، به واریز حداقل ۳۲ اتر (ETH) نیاز دارد. از آن پس، هرچه اترهای بیشتری سپرده‌گذاری شوند، بازده بیشتری نیز خواهند داشت.

با این حال، همه افراد ۱۹۱۵۰ دلار بلا استفاده ندارند که بخواهند با آن ریسک کنند. آیا می‌توان بخشی از این مبلغ را سرمایه‌گذاری کرد؟ برای این منظور، برخی صرافی‌های ارز دیجیتال راه حلی ارائه کرده‌اند. با ایجاد یک استخر سهام‌گذاری (استیکینگ)، جایی که سرمایه‌گذاران خرده‌فروش پول خود را واریز می‌کنند، صرافی آنها را جمع‌آوری کرده و در قرارداد هوشمند قرار می‌دهد. سپس سود را به طور متناسب بین همه کاربران توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: یک میلیون اتر در شبکه اتریوم ۲ سهام‌گذاری شد

برخی از بهترین صرافی‌ها که از سهام‌ گذاری اتریوم ۲ پشتیبانی می‌کنند

صرافی بایننس 

بایننس از نظر حجم معاملات بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال است. بنابراین، به طور طبیعی، یکی از اولین گزینه‌هایی است که از سوی سرمایه‌گذاران در نظر گرفته می‌شود.

در تاریخ ۳ دسامبر سال ۲۰۲۰، این صرافی اعلام کرد که از سهام‌گذاری توکن‌های اتریوم ۲ پشتیبانی می‌کند. این صرافی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا حداقل ۰/۰۰۰۱ اتر (ETH) را واریز کرده و متعهد به یک بازده ۵ تا ۲۰ درصدی در سال است.

در همین راستا، این صرافی تبلیغاتی را آغاز کرده که در آن کاربران برای مدت زمان محدودی سود دو برابر کسب خواهند کرد.

صرافی بایننس \شتیبان ساهم گذاری اتریوم ۲

صرافی بایننس از سهام گذاری اتریوم ۲ پشتیبانی می کند

صرافی هیوبی

صرافی Huobi Global نیز از سهام ‌گذاری اتریوم ۲ پشتیبانی خواهد کرد.

صرافی ارز دیجیتال برتر چین ویژگی‌ای را اعلام کرده که به کاربران امکان می‌دهد ETH 2.0 را به راحتی سهام‌گذاری کرده و توکن‌های اتریوم استاندارد (ETH) خود را به نسبت ۱:۱ به BETH (توکن‌های اتریوم بیکن) تبدیل کنند.

این صرافی اعلام کرده:

«با این عملکرد، شما می‌توانید با یک کلیک ETH را به عنوان BETH به وثیقه گذاشته و در استخراج اثبات سهام ETH 2.0 شرکت کنید. Huobi Global در هر فرصتی با توجه به وضعیت شبکه امکان تراکنش BETH را فراهم خواهد کرد.»

در این صرافی، حداقل میزان سهام‌گذاری ۰/۱ اتر (ETH) است، اما تعهد بازده آن کمی بیشتر از صرافی بایننس است، شروع بازده از ۶٪ در سال تا ۲۰٪.

صرافی اوککس و پشتیبانی از سهام گذاری اتریوم ۲

صرافی اوککس کمی دیرتر از همه وارد این عرصه شد، اما از سهام‌ گذاری اتریوم ۲ نیز پشتیبانی خواهد کرد. مانند صرافی هیوبی، حداقل مقدار قابل قبول ۰/۱ اتر (ETH) است و پرداخت بازده بین ۶ تا ۲۰ درصد در سال را متعهد شده که روزانه پرداخت می‌شود.

همچنین، صرافی اوککس یک برنامه پاداش‌های USDT را برای افرادی که تصمیم به استفاده از خدمات سهام ‌گذاری اتریوم ۲ از این صرافی دارند، راه‌اندازی کرده است.

صرافی کراکن

طبق گفته کراکن، کاربرانی که توکن‌های ETH2 خود را در این صرافی سهام‌گذاری می‌کنند، می‌توانند یک بازده بین ۵ تا ۱۷ درصد در سال داشته باشند، علاوه بر مزایای دیگر از جمله امکان سهام‌گذاری کمتر از ۳۲ اتر (ETH).

این صرافی اشاره‌ای نکرده که حداقل مقدار قابل قبول چقدر خواهد بود. پاداش‌ها نیز به صورت هفتگی توزیع می‌شوند.

صرافی کراکن و پشتیبانی از سهام گذاری

صرافی کراکن پشتیبان سهام گذاری اتریوم ۲

همچنین، کراکن قول پشتیبانی معاملات بین توکن‌های ETH و ETH2 در آینده را داده است. این امر به تعامل‌پذیری شبکه کمک کرده و انتقال از یک بلاکچین به بلاکچین دیگر را تسهیل می‌کند.

اگرچه این صرافی در آمریکا و کانادا به عنوان MSB (کسب‌وکارهای مربوط به خدمات ارسال پول) ثبت شده است، سهام‌‌گذاری ETH2 در این دو کشور فراهم نیست.

اعلام پشتیبانی صرافی کوین بیس از سهام گذاری اتریوم ۲

این صرافی پیشرو در ایالات متحده سازگاری خود را با سهام‌ گذاری اتریوم ۲ بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد. این صرافی به مشتریان خود قول داده است که در آینده اطلاعیه‌های بیشتری خواهد داد.

یکی از ویژگی‌هایی که این صرافی فعال خواهد کرد، تبادل توکن‌های ETH و ETH2 و همچنین مبادله این توکن‌ها با رمز ارزهای دیگر است.

آیا شما صرافی دیگری سراغ دارید که از سهام‌ گذاری اتریوم ۲ پشتیبانی کند؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato