پس از اینکه اعلام شد قدیمی‌ترین بانک امریکا یعنی «BNY Mellon» قرار است از خدمات نگهداری ارز دیجیتال پشتیبانی کند، بیت کوین رکورد قیمتی تازه‌ای را به ثبت رساند. بر اساس داده‌های سایت کوین‌دسک بیت کوین روز گذشته موفق شد به قیمت ۴۸٫۲۹۷ دلار دست پیدا کند که ۷۰ دلار بیش از رکورد قبلی است.

پشتیبانی از خدمات بیت کوین و ارز دیجیتال توسط بانک BNY Mellon

در حالی که روز گذشته بیت کوین (BTC) در حوالی قیمت ۴۶٫۷۰۰ دلار در نوسان بود، طی خبری اعلام شد قدیمی‌ترین بانک امریکا یعنی «Bank of New York Mellon Corp» از خدمات، نگهداری و انتقال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد.

الکس کروگر (Alex Kruger)، تریدر و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال پس از این اعلام این خبر در توییتی نوشت که بیت کوین از خبر BNY Mellon سود خواهد برد.

دقیقا بعد از انتشار این خبر بیت کوین با جهش قیمتی ۱۳۰۰ دلاری موفق شد یک بالاترین قیمت تاریخ جدید را به ثبت برساند.

بانک BNY Mellon و بیت کوین

بانک BNY Mellon قدیمی ترین بانک امریکا از ارائه خدمات ارز دیجیتال به مشتریان خود خبر داد

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

در هفته گذشته، موج جدید ورود سرمایه‌گذاری‌های سازمانی به بازار بیت کوین باعث افزایش قیمت ۲۲ درصدی پادشاه ارزهای دیجیتال شد.

دوشنبه هفته گذشته هم شرکت خودروسازی تسلا متعلق به ایلان ماسک اعلام کرد ۱/۵ میلیارد دلار از دارایی‌های خود را روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است که همین موضوع باعث شتاب گرفتن روند صعودی بیت کوین شده بود. همچنین روز پنجشنبه مسترکارت یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیک در جهان اعلام کرده بود خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

تحلیل شما از ورود بانک‌ها و موسسات مالی مانند BNY Mellon به بازار بیت کوین و ارز دیجیتال چیست؟ آیا این یک اتفاق مثبت است یا می‌تواند منجر به قوانین سختگیرانه‌تری برای معاملات ارز دیجیتال شود؟ منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.

منبع: coindesk