تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

همراهان گرامی کوین نیک، برای دنبال کردن ادامه تحلیل‌های روزانه قیمت دوج کوین می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

تحلیل روزانه قیمت دوج کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین که روز دوشنبه موفق شده بود از روند نزولی جدا شود، امروز با یک جهش ۲۰ درصدی موفق شد دوباره به بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری بازگردد. دوج امروز حتی موفق به لمس محدوده ۰/۳۴۸۰ دلاری هم شد اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد. در زمان نگارش این مطلب دوج کوین در محدوده ۰/۳۲۷۰ دلاری معامله می‌شود.

در حال حاضر دوج با مقاومت ۰/۳۳ دلاری روبرو شده است، در صورتی که موفق به عبور از این مانع شود این فرصت را دارد تا شانس خود را برای رسیدن به محدوده ۰/۳۸ و سپس ۰/۴۰ دلاری امتحان کند. در صورتی که دوج بتواند از محدوده ۰/۴۰ دلاری عبور کند، انتظار داریم بتواند رکورد قیمتی تازه‌ای را ثبت کند.

در طرف دیگر در صورتی که دوج کوین موفق به عبور از محدوده ۰/۳۳ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمتی برای این ارز وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای دوج کوین در محدوده قیمت ۰/۳ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۰/۲۷ دلار می‌تواند جلوی ریزش بیشتر قیمت را بگیرد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند دوج کوین را تا محدوده ۰/۲۲ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۸ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده صعودی قرار دارد
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۳۳ دلار است،  پس از آن ۰/۳۸  و ۰/۴۰ دلار و  بعد از آن ۰/۴۳ دلار مقاومت‌های بعدی خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۳ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۲۷ و ۰/۲۶ دلار قرار دارد. حمایت بعدی در محدوده ۰/۲۲ و ۰/۱۵ دلار شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین پس از عملکرد خیره کننده خود، هفته گذشته را نزولی پشت سر گذاشت و از محدوده ۰/۴۴ دلار تا ۰/۱۶ دلار پایین کشیده شد. دوج پس از برخورد به محدوده ۰/۱۵ تا ۰/۱۶ دلار موفق به تغییر روند شد و خیلی زود خودش را به بالای محدوده ۰/۲۰ دلاری رساند. دوج کوین حتی به محدوده ۰/۲۹ دلاری هم نزدیک شد  اما موفق به عبور از آن نشد. در زمان نگارش این مطلب دوج در محدوده ۰/۲۶۳۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت دوج نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که دوج در هفته اخیر با یک خط روند نزولی رودر رو بوده است که به نظر می‌رسد امروز با عبور از محدوده ۰/۲۶ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته موفق به شکست این خط روند نزولی شده باشد. در صورتی که دوج بتواند موقعیتش را بالای این خط روند تثبیت کند، این فرصت را خواهد داشت تا دوباره به روزهای خوب باز گردد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای دوج در محدوده ۰/۲۷ دلاری قرار گرفته است. در صورت عبور از این مانع، مقاومت بعدی در محدوده ۰/۲۹ و سپس ۰/۳۰ دلاری قرار دارد.

در صورتی که دوج بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری تثبیت کند این فرصت را خواهد داشت تا شانس خود را برای رسیدن به قیمت‌های ۰/۳۵ و ۰/۳۸ دلاری امتحان کند. در صورت عبور از این موانع، دستیابی به قیمت ۰/۴۰ دلاری دور از انتظار نیست.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج موفق به عبور از محدوده ۰/۲۷ و ۰/۲۹ دلاری نشود، ادامه روند نزولی بسیار محتمل خواهد بود.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای دوج در قیمت ۰/۲۶ دلار و بعد از آن در قیمت ۰/۲۴ قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت‌ها، انتظار داریم محدوده ۰/۲۲ دلاری مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت دوج را دوباره تا محدوده ۰/۱۶ و ۰/۱۵ دلار پایین بکشاند.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۶ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۲۷ دلار است،  پس از آن ۰/۲۹  و ۰/۳۰ دلار و سپس ۰/۳۳  دلار و بعد از آن ۰/۳۸ دلار مقاومت‌های بعدی خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۲۶ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۲۴ و ۰/۲۲ دلار قرار دارد. حمایت بعدی در محدوده ۰/۱۶ تا ۰/۱۵ دلار شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین که در روزهای اخیر با وجود  ریزش بیت کوین عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده بود، بالاخره روز گذشته متوقف شد و کاهش قیمت  ۲۰ درصدی را تجربه کرد و تا محدوده ۰/۳۱۵ دلاری پایین کشیده شد. این در حالی است که در یک هفته اخیر دوج کوین بیش از ۱۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد و اصلاح قیمت آن اتفاق عجیب و نگران کننده‌ای نخواهد بود. امروز هم دوج به روند نزولی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۳ دلاری معامله می‌شود.

روز گذشته گفتیم که دوج در یک مثلث به دام افتاده است و روند بعدی آن وابسته به این است که از کدام ضلع مثلث عبور خواهد کرد. دوج کوین روز گذشته با از دست دادن حمایت‌های ۰/۳۷ و ۰/۳۵ دلاری از ضلع پایین مثلث خارج شد تا روند نزولی را در پیش بگیرد.

دوج حتی حمایت ۰/۳۳ دلاری میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را هم از دست داد.

در حال حاضر اولین حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۳۰ تا ۰/۳۱ دلاری قرار دارد، در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی در قیمت ۰/۲۸ و سپس ۰/۲۶ تا ۰/۲۵ دلاری قرار گرفته است.

اگر دوج حمایت مهم ۰/۲۵ دلاری را هم از دست بدهد، ملاقات دوباره با محدوده ۰/۲۲ دلار و حتی پایین‌تر دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا دوج با مقاومت بسیار مهمی در قیمت ۰/۳۳ دلاری روبرو شده است که محل تلاقی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. در صورتی که دوج بتواند خودش را به بالای این محدوده برساند و موقعیتش را تثبیت کند این شانس را خواهد داشت تا روند را تغییر دهد و دوباره به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند.

در مسیر صعودی مقاومت مهم بعدی در محدوده ۰/۳۵ دلاری و بعد از آن محدوده ۰/۳۷ دلاری قرار دارد. در صورت عبور از مانع ۰/۳۷ دلاری دوج کوین می‌تواند دوباره خودش را در محدوده ۴۰ سنتی ببیند.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰  قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۳۳ دلار است،  پس از آن ۰/۳۵  و ۰/۳۷ دلار و سپس ۰/۳۹  دلار و بعد از آن ۰/۴۴ دلار مقاومت‌های بعدی خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۳۱ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۲۶ تا ۰/۲۵ دلار قرار دارد. حمایت بعدی در محدوده ۰/۲۲ تا ۰/۲۰ دلار شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین از جمله ارزهایی است که در روزهای اخیر راه خود را از بیت کوین جدا کرده است و در زمانی که اقلب ارزهای دیجیتال در وضعیت قرمز هستند، دوج کوین وضعیت سبز را نشان می‌دهد. دوج روز جمعه موفق شده بود با ثبت قیمت ۰/۴۴ دلار بالاترین قیمت تاریخ را برای خود ثبت کند و در بین ۱۰ ارز برتر بازار از نظر ارزش بازار قرار بگیرد. دوج پس از آن با یک اصلاح قیمت ۲۰ درصدی تا محدوده ۰/۲۸ دلار اصلاح شد. روز یکشنبه که بازار تحت تاثیر ریزش بیت کوین قرار داشت، دوج به روند صعودی خود ادامه داد و به بالای محدوده ۰/۳۰ دلاری بازگشت. روند صعودی دوج روز دوشنبه هم ادامه پیدا کرد و موفق شد به بالای محدوده ۰/۴۰ دلاری برسد. امروز اما دوج نتوانست سقف قیمتی را بشکند و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۳۸۵۰ دلار معامله می شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت دوج کوین نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که دوج با یک خط روند نزولی در محدوده ۰/۴۲ دلار روبرو شده است که برای ادامه روند صعودی نیاز به عبور از آن دارد.

در صورتی که دوج موفق به عبور از این محدوده شود، انتظار داریم با یک پولبک به سطح شکسته شده موقعیت خود را تثبیت کند و به سمت مقاومت ۰/۴۵ دلاری حرکت کنند. در صورت عبور از این محدوده، دستیابی دوج به قیمت‌های ۰/۵۵ و ۰/۶۹ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج موفق به عبور از مانع ۰/۴۲ دلاری نشود، ادامه روند اصلاحی دور از ذهن نیست. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۰/۳۷ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۰/۳۵ دلار که ضلع پایین مثلث محسوب می‌شود از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری خواهد کرد.

در صورتی که قیمت دوج کوین به زیر ضلع پایینی مثلث سقوط کند، حمایت‌ بعدی در محدوده ۰/۳۳ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند دوج را تا محدوده ۰/۳۰ و سپس ۰/۲۶ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۳۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۴۲ دلار است،  پس از آن ۰/۴۵  و ۰/۵۰ دلار و سپس ۰/۵۵  دلار و بعد از آن ۰/۶۹ دلار مقاومت‌های بعدی خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۳۷ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۳۵ دلار قرار دارد. حمایت بعدی در محدوده ۰/۳۳  دلار و سپس ۰/۳۰ و ۰/۲۶ دلار شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین در یک جهش قیمتی استثنایی روز گذشته افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد و به محدوده قیمت ۰/۴۵ دلار رسید. البته فراموش نکنید که روزهای پیش از آن هم دوج کوین افزایش قیمت ۴۵ درصدی و ۳۰ درصدی را ثبت کرده بود. به این ترتیب دوج کوین در طی یک هفته اخیر بیش از ۳۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار گرفت. با این حال دوج کوین امروز را با روند اصلاحی آغاز کرد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۲۶ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت دوج کوین نگاه کنیم متوجه می‌شویم دوج کوین از ابتدای ماه آوریل روند صعودی را آغاز کرد که با عبور از مقاومت ۰/۰۶ دلاری شتاب بیشتری گرفت. به این ترتیب دوج کوین از مقاومت‌های مهم ۰/۰۸ دلار و ۰/۱۴ دلار عبور کند. روز گذشته هم دوج موفق شد با افزایش قیمت بیش از ۱۰۰ درصد از مقاومت‌های ۰/۲۶ و ۰/۳۶ دلاری عبور کند. دوج حتی توانست از مقاومت ۰/۴۲ دلاری هم عبور کند و محدوده ۰/۴۵ دلاری را لمس کند اما نتوانست موقعیت خود را تثبیت کند و روز جمعه را در قیمت ۰/۳۶ دلاری به پایان برد. دوج امروز روند اصلاحی را آغاز کرد و با کاهش ۳۰ درصدی به محدوده ۰/۲۶ دلاری رسید.

اگر به نمودار قیمت نگاه کنیم شاهد تشکیل یک خط روند نزولی هستیم. در حال حاضر دوج از حمایت خوبی در محدوده ۰/۲۶ دلار در نزدیکی خط کیجونسن برخوردار است، اما با توجه به اینکه قدرت فروشندگان بیشتر است انتظار ادامه روند اصلاحی را داریم. در مسیر نزولی حمایت بعدی در محدوده ۰/۲۳ و ۰/۲۱ دلار قرار دارد.

در صورتی که این حمایت هم از دست برود، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساده در محدوده ۰/۱۸ دلار می‌تواند از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج بتواند خط روند نزولی در محدوده ۰/۲۸ تا ۰/۳۰ دلاری را بشکند و به بالای آن نفوذ کند، این شانس را دارد تا موفق به تغییر روند شود.

در مسیر صعودی مقاومت‌های دوج کوین در محدوده قیمت ۰/۳۶ و ۰/۴۲ دلاری قرار دارد. در صورت عبور از این موانع دوج کوین این شانس را دارد تا دوباره به بالاترین قمیت تاریخ خود در محدوده ۰/۴۵ دلاری دست پیدا کند و به قیمت ۰/۴۷ دلاری برسد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۲۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۴۴ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۲۸ تا ۰/۳۰ دلار،  پس از آن ۰/۳۶  و ۰/۴۲ دلار و سپس ۰/۴۵  دلار و بعد از آن ۰/۴۷ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۲۶ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۲۳ تا ۰/۲۱ دلار قرار دارد. محدوده ۰/۱۸  دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین باز هم ترک عادت نکرد و با کندل‌های سبز بزرگ همه را غافلگیر کرد. روز گذشته دوج موفق شد با یک سبز ۳۵ درصدی از محدوده ۰/۰۷ دلار خودش را به ۰/۰۹۴ دلار برساند. اما اینجا پایان کار نبود و دوج کوین امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و با افزایش قیمت ۴۰ درصدی حتی موفق به لمس محدوده ۰/۱۴ دلاری شد. هرچند موفق به حفظ موقعیتش بالای مقاومت ۰/۰۱۳۵ دلاری نشد و در حال حاضر در محدوده ۰/۱۳ دلار معامله می‌شود.

دوج کوین که اوایل ماه فوریه موفق شده بود یک جهش قیمتی ۸۰۰ درصدی را تجربه کند و به محدوده ۰/۰۸۶ دلاری دست پیدا کند. تقریبا دو ماه آرام را سپری کرد تا اینکه روز گذشته با جهش قیمتی چشمگیر از سقف قیمتی خود عبور کند و با شکستن مقاومت‌ها یکی پس از دیگری به محدوده ۰/۱۴ دلار هم دست پیدا کند. به عبارت دیگر می‌توان گفت دوج کوین در طی ۲ روز افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد.

با توجه به اینکه دوج افزایش قیمت بسیار شدیدی را تجربه کرد، انتظار اصلاح قیمت از آن می‌رود. اما با توجه به احساسات بازار و روند قیمتی بیت کوین، ادامه روند صعودی دوج دور از انتظار نیست.

در حال حاضر دوج با مقاومت ۰/۱۳۴۶ دلاری روبرو شده است. در صورت عبور از این محدوده، موانع بعدی در مسیر صعودی دوج کوین در قیمت‌های ۱/۵ و ۱/۶۵ دلار قرار گرفته است. مقاومت‌های بعدی دوج پیش از رسیدن به قیمت ۲۰ سنت در مححدوده ۰/۱۸۵ و ۰/۱۹۶ دلار قرار گرفته است.

اما در صورت نیاز به اصلاح قیمت اولین محدوده ۰/۱۲۵ و سپس ۰/۱۱۲۴ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر شود در محدوده ۰/۱۰۵۰ دلار قرار دارد.

در صورت از دست رفتن حمایت ۰/۱ دلاری محدوده ۰/۰۹۸ دلار در نزدیکی خط کیجونسن حمایت مهم بعدی محسوب می‌شود. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند دوج را تا قیمت ۰/۰۸۸ و ۰/۰۷۵ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته)  پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۲۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۹۰ قرار دارد و در محدوده ۹۲ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۱۳۴۶ دلار،  پس از آن ۰/۱۴ و ۰/۱۵ دلار و سپس ۰/۱۶۵  دلار و بعد از آن ۰/۱۸۵ و ۰/۲ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۱۲۵ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۱۱۲۴ دلار قرار دارد. محدوده ۰/۱۰۵۰  و دلاری و سپس ۰/۱ تا ۰/۰۹۸ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۸ فروردین (۷ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین پس از سه روز متوالی روند صعودی و افزایش قیمت بیش از ۱۸ درصدی به محدوده ۰/۰۶۶ دلار رسید، اما در عبور از آن ناکام ماند و امروز با یک کندل نزولی تا محدوده ۰/۰۵۸ دلاری پایین کشیده شد. دوج که در این ناحیه از حمایت خوبی برخوردار است، توانست روند را تغییر دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۰۶۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت دوج کوین نگاه کنیم متوجه خواهیم شد، دوج کوین که برای مدت نسبتا طولانی زیر یک خط روند نزولی گیر افتاده بود و سقف‌های پایین‌تر را ثبت می‌کرد، بالاخره روز اول آوریل موفق به شکست این روند نزولی شد و خودش را تا محدوده ۰/۰۷۰ دلار بالا کشید. با این حال دوج نتوانست از این محدوده عبور کند و مجبور به عقب نشینی شد و تا ۰/۰۵۵ دلار پایین امد.

دوج در این محدوده با حمیات خوبی از طرف خریداران مواجه شد و دوباره به سمت قیمت ۰/۰۶۶ دلار حرکت کرد. دوج حتی موفق به لمس محدوده ۰/۰۶۷ دلاری هم شد ولی بازهم در عبور از این محدوده ناکام ماند تا مشخص شود محدوده ۰/۶۶۸۰ تا ۰/۰۷۰ دلاری برای دوج بسیار مهم است.

دوج کوین که در عبور از محدوده ۰/۰۶۶۸۰ تا ۰/۰۷۰ دلاری ناکام مانده بود تا ۰/۰۵۸ دلار پایین کشیده شد اما در این محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط روند صعودی مانع از ریزش بیشتر قیمت شدند.

در صورتی که دوج کوین این خط روند را حفظ کند و بالای آن باقی بماند، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی دوج اولین مقاومت در محدوده قیمت ۰/۰۶۰ و سپس ۰/۶۱۵۰ دلار (خط کیجونسن) قرار دارد.

در صورت عبور دوج کوین از این محدوده، مقاومت‌های بعدی در قیمت ۰/۰۶۳ و سپس ۰/۶۶ تا ۰/۰۶۷ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع ادامه روند صعودی دوج کوین شده بود. در صورت عبور دوج از این منطقه، انتظار داریم آن را در محدوده ۰/۰۷۰ دلار ببینیم.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که موفق به حفظ خط روند صعودی و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در قیمت ۰/۰۵۸ دلار نشود، باید منتظر ادامه روند نزولی باشیم.

در مسیر کاهشی اولین حمایت برای دوج کوین در قیمت ۰/۰۵۶ تا ۰/۰۵۵ دلار خواهد بود. در صورت از دست رفتن این محدوده، حمایت بعدی برای دوج در قیمت ۰/۰۵۳ تا ۰/۰۵۲۵۰ دلار قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند دوج را تا محدوده ۰/۰۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰ و در محدوده ۴۵ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۹۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۰ و ۰/۰۶۱۵۰ دلار و سپس ۰/۰۶۲۹۰ تا ۰/۰۶۳  دلار و ۰/۰۶۶ تا ۰/۰۶۷ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۶۵۰ تا ۰/۰۵۵ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۳ تا ۰/۰۵۲۵۰ و دلاری و سپس ۰/۰۵۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۴ فروردین (۳ آوریل ۲۰۲۱)

دوج کوین که در روزهای اخیر با مقاومت ۰/۰۶۲۹۰ تا ۰/۰۶۳ دلاری روبرو شده بود، دو روز پیش با یک شدو یا سایه بلند از این محدوده عبور کرد و حتی موفق به لمس محدوده ۰/۰۷۱ دلاری هم شد ولی نتوانست موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند و دوباره به زیر محدوده ۰/۶۲۹۰ دلار سقوط کرد. روز گذشته اما دوج نزدیک به ۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و به محدوده ۰/۰۵۷ دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۸۸۵ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت دوج کوین نگته کنیم، متوجه خواهیم شد که دوج در محدوده ۰/۰۶۲۹۰ تا ۰/۰۶۳ دلاری با مقاومت سرسختی روبرو شده و بارها از این نقطه ریجکت شده است. با این حال دوج به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده قیمت ۰/۰۵۶ دلار قرار گرفته است.

تا زمانی که دوج بالای SMA 100 ساعته قرار گرفته است این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۰/۰۵۹ دلار قرار گرفته است، در صورت عبور از این مانع، مقاومت بعدی در ۰/۰۶۱۴۱ دلاری یا خط کیجونسن قرار دارد. در صورتی که از این محدوده عبور کند، مقاومت بسیار مهمی در محدوده ۰/۰۶۲۹۰  تا ۰/۰۶۳ دلاری قرار دارد که بارها مانع از ادامه روند صعودی دوج شده بود. عبور از این محدوده این فرصت را ایجاد می‌کند تا دوج برای رسیدن به قیمت ۰/۰۶۶ تا ۰/۰۷۲ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر در صورتی که دوج نتواند از محدوده ۰/۰۶۱۴۵ و سپس ۰/۰۶۳ دلار عبور کند، انتظار داری یک روند صالاحی را تجربه کند.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای دوج کوین در قیمت ۰/۰۵۶۵۰ دلاری قرار گرفته است که نزدیک به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این محدوده، حمایت بعدی برای دوج در قیمت ۰/۰۵۴۹۰ تا ۰/ ۰۵۵ دلاری قرار دارد. حمایت بعدی برای دوج کوین در قیمت ۰/۰۵۴ دلاری قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر و از دست دادن خط روند صعودی بلند مدت می‌تواند دوج کوین را تا محدوده ۰/۰۵۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای ۵۰ و در محدوده ۵۴ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۹۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۱۴۰ دلار و سپس ۰/۰۶۲۹۰ تا ۰/۰۶۳  دلار و تا ۰/۰۶۶ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۶۵۰  دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۵ تا ۰/۰۵۴۹۰ و دلاری و سپس ۰/۰۵۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۸ فروردین (۲۸ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین پس از لمس محدوده ۰/۰۴۹۵۰ دلاری در روز پنجشنبه ۲۵ مارس، همراه با سایر ارزهای بازار روند صعودی گرفت و در طی دو روز گذشته خودش را به محدوده ۰/۰۵۵۴۰ دلاری رساند. روز گذشته دوج برای عبور از مقاومت ۰/۰۵۶ دلاری تلاش کرد اما در عبور از آن ناکام ماند. امروز و در زمان نگارش این مطلب هم دوج کوین در محدوده قیمت ۰/۰۵۴۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به ۰/۰۵۶ دلار برساند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت دوج در روزهای گذشته نگاه کنید، متوجه می‌شود دوج که هفته گذشته به زیر خط کیجونسن سقوط کرده بود و تا محدوده  ۰/۰۴۹۵۰ دلاری هم پایین کشیده بود، بالاخره روز جمعه موفق شد دوباره از خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۰/۰۵۳۱۸ دلار عبور کند و خودش را به بالای محدوده ۰/۰۵۳۸۰ دلاری برساند.

دوج حتی موفق به لمس محدوده ۰/۰۵۵۴۰ دلاری هم شد اما نتوانست به مقاومت ۰/۰۵۶ دلاری برسد.

تا زمانی که دوج کوین بالای محدوده ۰/۰۵۳ دلاری قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر ادامه روند صعودی آن باشیم.

در مسیر صعودی دوج اولین مقاومت در محدوده ۰/۰۵۶ دلاری قرار دارد که کف ابر قرمز کومو هم محسوب می‌شود. در صورتی که دوج بتواند از این محدوده به طور کامل عبور کند و موقعیتش را بالای ابر کومو تثبیت کند، این فرصت را دارد تا دوباره برای رسیدن به قیمت‌های ۰/۰۵۹ و ۰/۰۶۰ دلاری تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج موفق به عبور از محدوده ۰/۰۵۶ دلاری نشود، باید منتظر شروع یک روند اصلاحی تازه باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای دوج در قیمت ۰/۰۵۳۸۰ دلاری قرار دارد. اما حمایت مهمتر که تلاقی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود در محدوده ۰/۰۵۳۱۸ دلاری قرار گرفته است که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت دوج شود.

در صورت از دست دادن این حمایت، احتمال ملاقات دوباره دوج با قیمت‌های ۰/۰۵۱۶۰ و ۰/۰۵۰ دلاری وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند دوج را تا ۰/۰۴۹۵۰ و ۰/۰۴۸۸۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰ و در محدوده ۳۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۱۶۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۳ دلار و سپس ۰/۰۵۶ و ۰/۰۵۹ تا ۰/۰۶۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۱ تا ۰/۰۵۰ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۴۸ و دلاری و سپس ۰/۰۴۴ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۵ فروردین (۲۵ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که روز سیزدهم و چهاردهم مارس در عبور از مقاومت ۰/۰۶۳ دلاری ناکام مانده بود، روند نزولی را آغاز کرد و امروز حتی تا محدوده ۰/۰۴۹۸۵ دلار هم پایین کشیده شد. با این حال دوج همچنان از حمایت در محدوده ۰/۵۰ تا ۰/۰۵۱ دلار برخوردار است. در زمان نگارش این مطلب دوج در محدوده ۰/۰۵۱۲۰ دلار معامله می‌شود.

دوج که اوایل هفته برای عبور از مقاومت ۰/۰۶۰ دلاری تلاش می‌کرد، در ادامه پنجمین کندل متوالی نزولی روزانه را به ثبت رساند تا امروز به زیر محدوده ۰/۰۵۰ دلاری هم سقوط کند. با این حال دوج که در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است خیلی زود دوباره به بالای این محدوده بازگشت.

دوج برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید خودش را به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۰/۰۵۶ دلاری برساند، البته پیش از آن موانع ضعیف‌تری در قیمت‌های ۰/۰۵۱۶۰ و ۰/۰۵۳ دلاری (خط کیجونسن) قرار گرفته‌اند.

در صورتی که دوج موفق به عبور از ۰/۰۵۶ دلار شود، ایستگاه‌های بعدی در مسیر صعودی دوج در قیمت ۰/۰۶۰ و ۰/۰۶۳ دلار و سپس ۰/۰۷۰ دلار قرار دارد.

با این حال تا زمانی بیت کوین در مسیر اصلاحی قرار دارد احتمال ریزش آلت‌کوین‌هایی نظیر دوج بیشتر است. در این سمت ماجرا دوج اگر نتواند از مقاومت‌های ۰/۰۵۱ و ۰/۰۵۳ دلاری به خوبی عبور کند باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر اصلاحی اولین حمایت در قیمت ۰/۰۵۰ دلاری قرار گرفته است، در صورتی که این حمایت برای دوج از دست برود، حمایت‌های بعدی در محدوده قیمتی ۰/۰۴۸ دلار و سپس ۰/۰۴۴ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰ و در محدوده ۳۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۱۶۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۳ دلار و سپس ۰/۰۵۶ و ۰/۰۵۹ تا ۰/۰۶۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۱ تا ۰/۰۵۰ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۴۸ و دلاری و سپس ۰/۰۴۴ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۲ فروردین (۲۲ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که هفته پیش از محدوده ۰/۰۶۳ دلاری رجکت شده بود، در طی این مدت در عبور از مقاومت ۰/۰۶۰ دلاری ناکام بود و اغلب اوقات در محدوده ۰/۰۵۶ تا ۰/۰۶۰ دلار در حال نوسان بود. روز گذشته هم دوج در عبور از مقاومت ۰/۰۶۰ دلاری ناکام بود و با از دست دادن محدوده ۰/۰۵۸ دلاری تا ۰/۰۵۶۶۶ دلار کاهش قیمت را تجربه کرد. در زمان نگارش این مطلب دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۷۴۰ دلار معامله می‌شود.

دوج کوین که روز گذشته محدوده حمایت ۰/۰۵۸ دلاری را از دست داده به زیر خط روند صعودی سقوط کرد تا روند کاهشی آن شدید‌تر شود. در این مسیر دوج تا محدوده ۰/۰۵۶۶۶ دلار سقوط کرد.

دوج کوین برای اینکه به روند صعودی باز گردد ابتدا باید خودش را به محدوده ۰/۰۵۸۱۵ دلار برساند. در این محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

در صورتی که دوج بتواند از مقاومت ۰/۰۵۸۱۵ تا ۰/۰۵۸۵۰ دلاری عبور کند و به بالای خط روند صعودی دست پیدا کند، این شانس را خواهد داشت تا دوباره برای عبور از مقاومت ۰/۰۶۰ دلاری تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۰/۰۵۹۱۷ دلاری قرار دارد. عبور از این مقاومت راه را برای رسیدن به محدوده ۰/۰۶۰ دلار و پس از آن ۰/۰۶۳ دلار باز خواهد کرد.

در طرف دیگر در صورتی که دوج موفق به عبور از محدوده ۰/۰۵۸ دلاری نشود، انتظار داریم روند کاهشی تا محدوده ۰/۰۵۶ دلاری ادامه پیدا کند. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۰/۰۵۵ دلاری که کف ابر کومو محسوب می‌شود از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری خواهد کرد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت دوج کوین را تا محدوده ۰/۰۵۳ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۸۱۵ تا ۰/۰۵۸۵۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۹۱۷ دلار و سپس ۰/۰۶۱۶۳ و ۰/۰۶۳۳۶ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۶ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۵ و ۰/۰۵۳۸۰ تا ۰/۰۵۳ دلاری و سپس ۰/۰۵۲ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۶ اسفند (۱۶ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که روز یکشنبه بعد از مدت‌های موفق شده بود محدوده ۰/۰۶۳ دلاری را لمس کند در عبور از آن ناکام ماند و همراه با ریزش بازار در روز گذشته و امروز تا محدوده ۰/۰۵۶ دلاری پایین کشیده شد. دوج که در این ناحیه از حمایت خوبی برخوردار است با برخورد به محدوده ۰/۰۵۶ دلار دوباره روند صعودی گرفت و در حال حاضر در محدوده ۰/۰۵۷ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت دوج کوین نگاه کنید، متوجه خواهید شد که دوج در محدوده ۰/۰۶۳ دلار با مقاومت سرسختی روبرو شده است. چرا که در دو هفته اخیر دوبار در عبور از آن ناکام مانده است. با این حال دوج نشان داده است که در محدوده ۰/۰۵۶ دلار از حمایت خوبی برخوردار است و هنوز این فرصت را دارد تا دوباره شانس خود را برای عبور از این مانع امتحان کند.

در صورتی که دوج بتواند به بالای محدوده ۰/۰۵۷۷۳ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته دست پیدا کند، این شانس را خواهد داشت تا دوباره برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای دوج در قیمت ۰/۰۵۸۸۹ دلاری قرار دارد که تلاقی خط کیجونسن با فیبوناچی اصلاحی ۳۸/۲ درصد است. در صورتی که دوج موفق به عبور از این مانع شود و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، درها به سمت قیمت‌های بالاتر برای دوج باز خواهد شد.

در صورت ادامه روند صعودی مقاومت بعدی در محدوده ۰/۰۶۰ دلار قرار دارد و قیمت‌های ۰/۰۶۱۶۳ و سپس ۰/۰۶۳۳۶ دلاری مقاومت‌های بعدی دوج محسوب می‌شوند.

اما در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج نتواند از مانع ۰/۰۵۷۷۳ و سپس ۰/۰۵۸۸۹ دلاری عبور کند، باید منتظر ادامه نوسان دوج در بازه ۰/۰۵۶ تا ۰/۰۵۸ دلار باشیم.

در صورتی که حمایت ۰/۰۵۶ دلار یا کف ابر کومو برای دوج از دست برود، محدوده ۰/۰۵۳ دلار اولین سطح حمایت برای دوج خواهد بود. از دست رفتن این حمایت می‌تواند دوج را تا محدوده ۰/۰۵۲ و سپس ۰/۰۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۲۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۷۷۳ تا ۰/۰۵۸۸۹ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۰ دلار و سپس ۰/۰۶۱۶۳ و ۰/۰۶۳۳۶ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۶ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۳۸۰ تا ۰/۰۵۳ دلاری و سپس ۰/۰۵۲ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۳ اسفند (۱۳ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین پس از اینکه ۵ روز پیش به محدوده ۰/۰۶۳ دلاری دست پیدا کرده بود، موفق به عبور از آن نشد و روز گذشته حتی تا محدوده ۰/۰۵۴ دلار (فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از صعود پیشین) پایین کشیده شد. با این حال دوج پس از برخورد به این محدوده موفق شد روند را تغییر دهد و امروز به محدوده ۰/۰۵۷ دلار هم دست پیدا کرد. با این حال دوج موفق به حفظ محدوده ۰/۰۵۲ دلاری شد. در زمان نگارش این مطلب دوج کوین در محدوده قیمتی ۰/۰۵۶۵۳ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند خودش را به ۰/۰۵۸ دلاری برساند.

در صورتی که دوج کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی ۰/۰۵۶ دلاری شود، انتظار داریم به ادامه روند صعودی خود ادامه دهد. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای دوج در محدوده ۰/۰۵۸۵۰ تا ۰/۰۵۹ دلاری قرار دارد. در صورتی که دوج کوین از این مانع عبور کند می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۰/۰۶۰ دلار امتحان کند. شکست کامل محدوده ۰/۰۶۰ دلاری و تثبیت بالای آن مسیر صعودی به قیمت‌های ۰/۰۶۳ و ۰/۰۷۰ دلاری هموار خواهد کرد.

در طرف دیگر در صورتی که دوج کوین موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشده و محدوده ۰/۰۵۶ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای دوج در محدوده قیمتی ۰/۰۵۳ دلار قرار گرفته است. در صورتی که این حمایت از دست برود، محدوده حمایتی بعدی برای دوج در محدوده قیمتی ۰/۰۵۱ دلاری قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند دوج کوین را تا محدوده ۰/۰۵۰ و ۰/۰۴۸ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۲۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی و پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۸ تا ۰/۰۵۹ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۰ دلار و سپس ۰/۰۶۳ و ۰/۰۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۶ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۳۸۰ تا ۰/۰۵۳ دلاری و سپس ۰/۰۵۱ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که روز دوشنبه تا محدوده ۰/۰۶۳ دلاری صعود کرده بود، با برخورد به این مقاومت مسیر نزولی را در پیش گرفت  و روز گذشته را با نزدیک به ۱۰ درصد کاهش پشت سر گذاشت. امروز هم دوج مسیر نزولی خود را ادامه داد و حتی تا محدوده ۰/۰۵۴ دلار هم سقوط کرد. دوج پس از برخورد به این ناحیه خیلی زود روند را تغییر داد و به بالای محدوده ۰/۰۵۶ دلار بازگشت. در زمان نگارش این مطلب دوج در محدوده ۰/۰۵۶۵۷ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت دوج کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم، شاهد تشکیل یک مثلث متقارن با حمایت ۰/۰۵۴ و مقاومت ۰/۰۵۸ دلاری هستیم.  در صورتی که دوج موفق شود مثلث را به سمت بالا بشکند و از مقاومت ۰/۰۵۸ دلاری عبور کند، پیش بینی می‌کنیم خیلی زود دوباره به محدوده ۰/۰۶۰ دلار برسد و حتی دوباره شانس خود را برای شکستن مقاومت ۰/۰۶۳ دلاری که روز دوشنبه در عبور از آن ناموفق بود امتحان کند.

در صورتی که دوج از این مقاومت عبور کرده و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند انتظار داریم به سمت قیمت‌های ۰/۰۵۷ و ۰/۰۷۰ دلار حرکت کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج موفق به عبور از مقاومت ۰/۰۵۸ دلاری نشده و مثلث را به سمت پایین بشکند باید منتظر ادامه روند اصلاحی دوج باشیم.

در مسیر نزولی دوج اولین حمایت در محدوده ۰/۰۵۵ دلار یا فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصد از صعود پیشین ( ۰/۰۵۰ تا ۰/۰۶۳ دلار) قرار دارد.  در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده قیمتی بعدی که مانع ریزش بیشتر قیمت خواهد شد محدوده ۰/۰۵۴ تا ۰/۰۵۳۸۰ دلار خواهد بود که پیش از این یکبار به عنوان حمایت عمل کرده بود.

این محدوده همچنین ضلع پایینی مثلث را تشکیل می‌دهد که از دست دادن آن مساوی است با سقوط دوج تا محدوده ۰/۰۵۲ و حتی ۰/۰۵۰ دلار.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۲۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ و در نزدیکی ۵۵ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۸ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۰ دلار و سپس ۰/۰۶۷ و ۰/۰۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۵ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۴ تا ۰/۰۵۳۸۰ دلاری و سپس ۰/۰۵۲ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۹ اسفند (۹ مارس ۲۰۲۱)

همانطور که پیش بینی می‌شد که دوج کوین روند صعودی خود را آغاز کند، دوج روز گذشته با جهش ۲۰ درصدی موفق شد خودش را از محدوده ۰/۰۵۲ دلار جدا کند و به ۰/۰۶۳ دلار برساند. اما موفق به عبور از این ناحیه نشد و امروز دوباره تا محدوده ۰/۰۵۶ دلار عقب نشینی کرد.  در حال حاضر در محدوده ۰/۰۵۶۹۰ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند  موقعیتش را بالای محدوده ۰/۰۵۵ دلاری حفظ کند.

دوج کوین که مدت‌ها پشت چراغ قرمز مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری گیرافتاده بود، سرانجام موفق به عبور از آن شد. عبور از مانع سخت باعث ترغیب خریداران شد و فشار خرید باعث افزایش ۲۰ درصدی قیمت دوج شد تا دوج با عبور از مقاومت‌های ۰/۰۵۴، ۰/۰۵۶ و ۰/۰۶۰ دلاری خودش را به ۰/۰۶۳ دلار برساند. با این حال موفق به عبور از آن نشد و تا فیبو اصلاحی ۶۱/۸ درصد پایین کشیده شد.

به نظر می‌رسد دوج در این محدوده از حمایت برخوردار است و با یک پولبک به این محدوده قصد دارد به روند صعودی خود ادامه دهد. در مسیر  صعودی دوج ابتدا باید از سد مقاومت ۰/۰۶۰ دلار عبور کند و خودش را به محدوده ۰/۰۶۳ تا ۰/۰۶۴ دلار برساند. دوج کوین روز گذشته موفق به عبور از این محدوده نشده بود.

در صورتی که موفق به عبور از آن شود و موقعیتش را تثبیت کند هدف بعدی برای دوج محدوده قیمتی ۰/۰۶۷ و سپس ۰/۰۷۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که دوج نتواند از مقاومت ۰/۰۶۰ دلاری عبور کند، احتمال اصلاح دوباره قیمت وجود دارد. در مسیر اصلاحی اولین حمایت در محدوده ۰/۰۵۶ تا ۰/۰۵۵۴۰ دلار قرار گرفته است.  در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی در قیمت ۰/۰۵۴ دلاری قرار دارد.

در صورت ریزش بیشتر انتظار داریم محدوده ۰/۰۵۲ دلاری که تا پیش از این به عنوان مقاومت عمل می‌کرد، این بار در نقش حمایت وارد عمل شود و جلوی ریزش بیشتر قیمت دوج کوین را بگیرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۶۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۴، ۰/۰۶۷ و ۰/۰۷۰   دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۶ تا ۰/۰۵۵۴۰ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۴ دلاری و سپس ۰/۰۵۲ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۸ اسفند (۸ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که مدت‌ها در عبور از محدوده ۰/۰۵۲ دلاری ناکام مانده بود، بالاخره امروز موفق شد با جهش ۱۵ درصدی نه تنها از مقاومت ۰/۰۵۲  و ۰/۰۵۴دلاری عبور کند بلکه محدوده ۰/۰۶۰ دلاری هم را لمس کند. با این حال موفق به عبور از آن نشد و تا ۰/۰۵۴ دلار عقب نشینی کرد. دوج کوین در حال حاضر در قیمت ۰/۰۵۶ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا موقعیتش را بالای قیمت ۰/۰۵۴ دلار تثبیت کند.

اگر به نمودار قیمت دوج کوین نگاه کنیم شاهد تشکیل یک مثلث صعودی در محدوده مقاومت ۰/۰۶۰ دلار هستیم، در صورتی که دوج موفق به عبور کامل از این محدوده شود، انتظار داریم به سمت قیمت‌های بالاتر ۰/۰۶۴۷۲ تا ۰/۰۶۴  و سپس ۰/۰۷۰ دلاری حرکت کند.

در طرف دیگر انتظار در صورتی که دوج موفق به عبور از محدوده ۰/۰۶۰ دلاری نشود، امکان بازگشت تا محدوده فیبوی ۵۰ درصد از سصعود پیشین یعنی محدوده ۰/۰۵۴ دلار وجود دارد. در صورتی که این حمایت از دست برود، محدوده ۰/۰۵۲ دلار و فیبوی ۷۸/۶ درصد که پیش از این مقاومت محسوب می‌شد، حالا به عنوان حمایت می‌تواند از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۰/۰۵۰ و حتی ۰/۰۴۸ دلار پایین بکشد. با این حال مهمترین سطح حمایت برای دوج در محدوده ۰/۰۴۰ دلار قرار دارد که از ابتدای ماه مارس تا کنون به آن نزدیک هم نشده است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۸ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۷۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۸۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۶۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۶۴و ۰/۰۷۰   دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۴ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۵۲ دلاری و سپس ۰/۰۵۰ تا ۰/۰۴۸ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۷ اسفند (۷ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین روز گذشته موفق شد با یک جهش قیمتی خودش را به محدوده مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری برساند، اما در عبور از آن ناموفق بود و تا ۰/۰۴۹ دلار عقب نشینی کرد. با این حال روز شنبه را بالای محدوده ۰/۰۵۰ دلاری به پایان برد تا هنوز شانس برای شکست مقاومت‌های بالاتر داشته باشد. امروز هم دوج یکبار دیگر برای رسیدن به ۰/۰۵۲ دلار تلاش کرد، اما ناکام ماند و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰/۰۵۱۴۱ دلار معامله می‌شود.

دوج کوین در یک هفته اخیر بارها برای شکست مقاومت  ۰/۰۵۲ دلاری تلاش کرده است اما هر بار به در بسته خورد. به این ترتیب اگر به نمودار قیمت دوج کوین در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم شاهد تشکیل یک مثلث با مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری هستیم.

در صورتی که دوج کوین موفق به عبور از مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری شود انتظار داریم خیلی زود به قیمت‌های ۰/۰۵۴، ۰/۰۵۶ و ۰/۰۶۰ دلار دست پیدا کند و به سمت بالاترین قیمت تاریخ ش حرکت کند.

در طرف دیگر در صورتی که دوج بازهم نتواند از ۰/۰۵۲ دلار عبور کند و مجبور به عقب نشنی شود، ممکن است مثلث را به سمت پایین بشکند. در مسیر نزولی دوج کوین اولین حمایت در محدوده ۰/۰۵۱ تا ۰/۰۵۰۸۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، سطح بعدی که مانع از ریزش قیمت خواهد شد در محدوده ۰/۰۵۰ تا ۰/۰۴۹ دلار قرار گرفته است.

محدوده ۰/۰۴۸، سپس ۰/۰۴۶۶۴ و در نهایت ۰/۰۴۵ دلار حمایت‌های بعدی دوج خواهد بود که انتظار داریم در کوتاه مدت مانع از سقوط قیمت دوج کوین شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۲ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۴ تا ۰/۰۵۶  و ۰/۰۶۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۱ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۴۸ دلاری و سپس ۰/۰۴۴ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۶ اسفند (۶ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که روز سوم مارس در عبور از مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری ناموفق بود مجبور به عقب نشینی شد و با از دست دادن حمایت ۰.۰۵۰ دلاری تا محدوده ۰/۰۴۸ دلاری سقوط کرد. با این حال حمایت ۰/۰۴۸ دلاری را از دست نداد تا دوباره این شانس را داشته باشد که برای شکست مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری تلاش کند. امروز این اتفاق افتاد و دوج دوباره خودش را به محدوده ۰/۰۵۲ دلاری رساند اما باز هم در عبور از این مانع ناکام ماند. در حال حاضر دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۰ دلاری معامله می‌شود.

دوج کوین که در یک هفته اخبر در محدوده ۰/۰۴۸ تا ۰/۰۵۲ دلار در نوسان است. چندین بار شانس خود را برای عبور از مقاومت مهم در محدوده ۰/۰۵۲ دلاری امتحان کرده است. اما هر بار به در بسته خورد تا نتواند در بالای ابر کومو موقعیتش را تثبیت کند.

با این حال تا زمانی که دوج کوین بالای محدوده ۰/۰۴۸ دلاری قرار دارد، این شانس را خواهد داشت تا برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در نمودار قیمت دوج کوین شاهد تشکیل یک خط روند صعودی در محدوده حمایت ۰/۰۴۸ دلاری هستیم که می‌تواند قیمت دوج را دوباره به سمت ۰/۰۵۲ و ۰/۰۵۵ دلار هدایت کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج خط روند ۰/۰۴۸ دلاری را به زیر بشکند و این حمایت را از دست بدهد، باید منتظر اصلاح دوباره قیمت باشیم.

در مسیر نزولی قیمت اولین حمایت پس از ۰/۰۴۸ دلار برای دوج در محدوده قیمت ۰/۰۴۶ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۰/۰۴۵ دلاری به عنوان سطح حمایت وارد عمل خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین درحال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۲ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۴ تا ۰/۰۵۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۴۸ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۴۶ دلاری و سپس ۰/۰۴۴ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۴ اسفند (۴ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین که روز گذشته خودش را تا محدوده ۰/۰۵۲ دلار بالا کشانده بود، در نهایت موفق به عبور از این مقاومت نشد و دوباره روند کاهش را در پیش گرفت و به زیر محدوده ۰/۰۵۰ دلار سقوط کرد. دوج امروز هم تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت و همچنان در در محدوده ۰/۰۴۹ تا ۰/۰۵۰ دلاری نوسان می‌کند.

دوج کوین به نظر می‌رسد در محدوده قیمتی ۰/۰۵۲ دلاری با مقاومت مستحکمی روبرو شده است و روز گذشته موفق به عبور از آن نشد. با این حال دوج همچنان بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و این شانس را خواهد داشت تا دوباره شانس خود را برای شکست مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری امتحان کند.

در صورتی که دوج بتواند موقعیتش را بالای ۰/۰۴۹۷۰ دلاری حفظ کند، احتمال اینکه دوباره به سمت مقاومت‌های بالاتر حرکت کند وجود دارد. در مسیر صعودی دوج، اولین مقاومت در محدوده ۰/۵۰ و سپس ۰/۰۵۲ دلاری قرار دارد.

اگر دوج موفق به عبور از ابر کومو شود و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند یعنی یک پولبک به مقاومت قبلی زده و دوباره مسیر صعودی را در پیش بگیرد، انتظار داریم بتواند قیمت‌های ۰/۰۵۴، ۰/۰۵۶ و حتی ۰/۰۶۰ دلاری را هم ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که دوج موفق به عبور از محدوده ۰/۰۵۰ دلاری نشده و حمایت ۰/۰۴۹۷۰ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال ادامه روند نزولی وجود دارد. اولین حمایت در مسیر نزولی دوج در قیمت ۰/۰۴۸ دلار وجود دارد و پس از آن محدوده ۰/۰۴۶۷۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین درحال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۰ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۲ و سپس ۰/۰۵۶ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۴۹ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۴۸ دلاری و سپس ۰/۰۴۶ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۳ اسفند (۳ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین از ابتدای ماه مارس روند نسبتا مثبت و آرامی را شروع کرده است و روز اول مارس حتی موفق شدبه محدوده ۰/۰۵۲ دلاری عهم دست پیدا کند، اما با برخورد به ابر کومو در عبور از آن موفق عمل نکرد و تا زیر ۰/۰۵۰ دلار عقب نشینی کرد. با این حال حمایت ۰/۰۴۸ دلاری مانع از ریزش بیشتر شد. امروز هم دوج در محدوده ۰/۰۵۱ دلاری معامله می‌شود و عزم خودش را جزم کرده از مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری عبور کند.

در زمان نگارش این مطلب دوج کوین با مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری روبرو است که محدوده ابر کومو هم محسوب می‌شود. در صورتی که دوج موفق به عبور از ابر کومو شود، مسیر برای ادامه روند صعودی آماده خواهد شد. در صورت تحقق این امر مقاومت بعدی برای دوج در محدوده قیمتی ۰/۰۵۶ و  سپس ۰/۰۶۰ دلار خواهد بود.

همچنین در نمودار قیمت در بازه زمانی ۴ ساعته و فاصله زمانی طولانی مدت شاهد تشکیل یک مثلث صعودی با حمایت در محدوده ۰/۰۴۴ دلار هستیم. تا زمانی که قیمت بالای این محدوده حمایتی قرار دارد، امکان برک اوت کردن از مثلث و صعود به قیمت‌های ۰/۰۶۰ دلار و بالاتر حتی تا ۰/۰۷۲ و ۰/۰۸۰ دلار وجود دارد.

اما در صورتی که دوج موفق به عبور از ابر کومو نشود، ممکن است مجبور به عقب نشینی شود، در این صورت انتظار داریم برای کوتاه مدت دوج در محدوده ۰/۰۴۸ تا ۰/۰۵۲ دلار در نوسان باشد.

در صورتی که دوج حمایت ۰/۰۴۸ دلاری را از دست بدهد، محدوده ۰/۰۴۶ و سپس ۰/۰۴۴ دلاری مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهند شد. هر گونه ریزش بیشتر قیمت به زیر ۰/۰۴۴ دلاری می‌تواند دوج کوین را تا محدوده ۰/۰۴۲ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۲ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۶ و سپس ۰/۰۶۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۰ تا ۰/۰۴۹ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۴۸ دلاری و سپس ۰/۰۴۶ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۲ اسفند (۲ مارس ۲۰۲۱)

دوج کوین روز آخر فوریه را در حالی با قیمت ۰/۰۴۴ دلار به پایان برد که چهار روز پیش از آن موفق شده بود به محدوده ۰/۶۰ دلار دست پیدا کند. با این حال دوج در محدوده ۰/۰۴۴ دلاری از حمایت خوبی برخوردار شد و در دو روز گذشته با ۱۵ درصد افزایش قیمت به محدوده ۰/۰۵۰ دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۰ دلاری معامله می‌شود و در تلاش است تا از مقاومت ۰/۰۵۲ دلاری عبور کند.

دوج کوین که سال ۲۰۲۱ را بسیار پر نوسان آغاز کرده است، هفتم فوریه موفق شده بود حتی تا ۰/۰۸۶ دلار هم صعود کند، اما پس از آن ۲۰ روز کاهشی را تجربه کرد تا اینکه در آخرین روز فوریه به ۰/۰۴۴ دلار رسید، البته پیش از این در تاریخ ۲۳ فوریه هم یکبار ناحیه ۰/۰۴۱ دلاری را لمس کرده بود. با این حال همچنان بالای محدوده حمایتی قرار داشت و موفق شد دوباره روند صعودی به خود بگیرد. علاوه بر اینکه که روز ۲۸ فوریه یک پروتکل جدید برای شبکه آن منتشر شد که باعث مثبت شدن نگاه‌ها به دوج شد.

در حال حاضر هم دوج در قیمت ۰/۰۵۰ دلاری معامله می‌شود و به کف ابر کومو برخورد کرده است. با توجه به باریک بودن ابر کومو در این محدوده، احتمال عبور دوج کوین و رسیدن به قیمت‌های بالاتر وجود داردو مقاومت مهم بعدی در مسیر صعودی دوج در قیمت ۰/۰۵۶ و پس از آن در محدوده ۰/۰۶۰ دلاری قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج کوین موفق به عبور از ابر کومو نشود، احتمال ادامه اصلاح قیمت از طرف آن وجود دارد. در مسیر نزولی دوج کوین اولین حمایت در محدوده قیمت ۰/۰۴۹ تا ۰/۰۵۰ دلاری قرار دارد که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۰/۰۴۸ و سپس ۰/۰۴۶ دلار حمایت‌های بعدی دوج کوین محسوب خواهند شد. در نهایت مهمترین حمایت که انتظار داریم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند در محدوده ۰/۰۴۳ تا ۰/۰۴۱ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمت دوج کوین روز ۱۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۲ دلار،  پس از آن ۰/۰۵۶ و سپس ۰/۰۶۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۵۰ تا ۰/۰۴۹ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۴۸ دلاری و سپس ۰/۰۴۶ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه ۲۰۲۱)

دوج کوین که دیروز در محدوده ۰/۰۵۰ دلاری معامله می‌شد، امروز همراه با سایر ارزهای دیجیتال روند نزولی را در پیش گرفت و تا ۰/۰۴۶۸۰ دلار سقوط کرد. هر چند با برخورد با این محدوده موفق شد کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند، اما همچنان زیر محدوده ۰/۰۵۰ دلاری معامله می‌شود. در زمان نگارش این مطلب ارزش هر واحد دوج کوین ۰/۰۴۸۴۰ دلار است که نسبت به روز گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

هر چند دوج کوین هنوز حمایت مهم ۰/۰۴۲ دلاری را از دست نداده است، ولی اگر موفق به عبور از محدوده ۰/۰۵۰ تا ۰/۰۵۱ دلاری نشود، همچنان زیر خط روند نزولی باقی خواهد ماند و امکان ریزش بیشتر آن وجود دارد.

اگر به نمودار قیمت دوج کوین نگاه کنیم، دوج در حال ثبت سقف‌های پایین‌تر و کف‌های بالاتر است، در صورتی که مثلث به وجود آمده از بالا شکسته شود و مقاومت ۰/۵۰ دلاری را شکست دهد انتظار داریم دوج کوین بتواند تا محدوده ۰/۰۶۱ دلاری بالا بکشد. در این محدوده یک مقاومت بسیار مهم وجود دارد که عبور از آن می‌تواند درها را به سمت قیمت‌های ۰/۰۷۰، ۰/۰۷۴ و ۰/۰۸۰ دلاری باز کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که دوج کوین موفق به عبور از مقاومت ۰/۰۵۰ دلاری نشود و مثلث شکل گفته از پایین شکسته شود، احتمال ریزش قیمت بسیار بالا خواهد بود. در مسیر نزولی دوج کوین حمایت بسیار مهمی در محدوده ۰/۰۴۲ دلاری قرار دارد. از دست دادن این حمایت می‌تواند دوج کوین را تا محدوده ۰/۰۳۰ و حتی ۰/۰۲۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی روزانه قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمتی دوج کوین روز ۱۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۵۰ دلار و پس از آن ۰/۰۶۱ تا ۰/۰۶۲ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۴۱ تا ۰/۰۴۲ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۳۰ دلاری و سپس ۰/۰۲۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین ۹ اسفند (۲۷ فوریه ۲۰۲۱)

دوج کوین (Dogecoin) ارز محبوب ایلان ماسک (مالک شرکت خودروسازی تسلا) اواخر ماه ژاونویه ۲۰۲۰ با یک جهش باورنکردنی موفق شد از ۰/۰۰۷۰ دلار تا محدوده ۰/۰۸۶ دلار صعود کند، پس از آن دوج روند اصلاحی را در پیش گرفت و تا ۰/۰۲۰ دلار سقوط کرد. در حالی که هیچ کس انتظارش را نداشت دوج کوین تنها یک هفته بعد دوباره موفق شد خودش را به محدوده ۰/۰۸۷ دلار برساند. پس از آن دوج روند نزولی را در پیش گرفت و در ۲۰ روز گذشته موفق به تکرار سقف‌های قیمتی گذشته نشد. با این حال دوج نسبت به ریزش ارزهای مهم بازار واکنش شدیدی هم نشان نداده است و بسیاری از تریدرها امیدوارند دوج دوباره همه را شگفت زده کند. در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت‌۰/۰۵۰ دلاری معامله می‌شود.

تا زمانی که دوج بالاتر از پیوت مهم ۰/۰۵۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند. در مسیر صعودی دوج، مقاومت مهمی در قیمت ۰/۰۶۰ تا ۰/۰۶۳ دلار قرار گرفته است. در صورت عبور موفقیت آمیز دوج از این مانع راه برای صعودهای بیشتر به قیمت‌های ۰/۰۷۰ دلار و سپس ۰/۰۸۱ دلار باز خواهد شد. اگر بازار مطابق میل دوج حرکت کند و ایلان ماسک هم حمایت خود را از آن دریغ نکند، دوج کوین می‌تواند دوباره شانس خود را برای رسیدن به بالاترین قیمت تاریخش امتحان کند.

اما در طرف دیگر در صورتی که دوج موفق به عبور از مقاومت ۰/۰۶۰ دلاری نشود و سطح پیوت ۰/۰۵۰ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر اصلاح بیشتری از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی دوج از حمایت بسیار خوبی در قیمت ۰/۰۴۱ تا ۰/۰۴۳ دلار برخوردار است که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود، اما اگر این حمایت برای دوج از دست برود، سقوط به محدوده ۰/۰۳۰ و حتی ۰/۰۲۰ دلار دور از انتظار نیست.

تحلیل و پیش بینی روزانه قیمت دوج کوین

نمودار تغییرات قیمتی دوج کوین روز ۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای دوج کوین در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای دوج کوین محدوده ۰/۰۶۰ تا ۰/۰۶۳ دلار و پس از آن ۰/۰۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای دوج کوین در محدوده ۰/۰۴۱ تا ۰/۰۴۳ دلار، پس از آن در محدوده ۰/۰۳۰ دلاری و سپس ۰/۰۲۰ دلاری شکل گرفته است.

فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات خود در مورد تحلیل قیمت دوج کوین را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با دیگران به اشتراک بگذارید و با سایر فعالان این حوزه بحث و تبادل نظر کنید.