تغییر آواتار توییتر ایلان ماسک به بیت کوین باعث شد بلافاصله قیمت بیت کوین افزایش یابد. مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس که همیشه در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی فعال است، با به روزرسانی پروفایل توییتر خود با آواتار بیت کوین، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را دوباره به خود جلب کرده است. همانند تعاملات قبلی که توسط ایلان ماسک انجام شده، قیمت این دارایی سریعاً با افزایشی شدید واکنش نشان داد.

تغییر آواتار توییتر ایلان ماسک به بیت کوین

انتشار پست‌های جذاب و تا حدودی بحث برانگیز ایلان ماسک در توییتر در مورد صنایع مختلف عجیب نیست و به نظر می‌رسد آخرین موضوع مورد علاقه وی اکوسیستم ارزهای دیجیتال باشد. شب گذشته، وی بار دیگر با تغییر آواتار توییتر خود باعث افزایش قیمت بیت کوین شد و در توییتی نوشت:

فقط برای یک روز

تغییر آواتار توییتر ایلان ماسک به بیت کوین باعث ثبت رکورد جدیدی شد

تغییر آواتار توییتر ایلان ماسک به بیت کوین

جالب اینجاست که ماسک قبلاً از همین آواتار در اکتبر ۲۰۱۸ استفاده کرده بود. با این حال، توییتر در آن زمان حساب او را مسدود کرد، زیرا مشکوک شده بود که حساب او هک شده باشد.

به هر حال، این بار قیمت بیت کوین در همان لحظه واکنش نشان داد و به سرعت به بالاترین قیمت ۵۶۶۰۹ دلار رسید. با این افزایش ۱۵۰۰ دلاری در عرض چند دقیقه، ارزش بازار بیت کوین بار دیگر رقم ۱ تریلیون دلار را پس گرفت.

خرید بیت کوین

تأثیر توییت‌های ایلان ماسک

این کار در واقع دومین تعامل ماسک با بیت کوین است. اوایل، او نسبت به این دارایی نظر چندان مثبتی نداشت و می‌گفت که چیزی «تقریباً در حد و اندازه ارز فیات» است.

به علاوه، این به روزرسانی آواتار دومین تغییر پروفایل است که ماسک در چند هفته گذشته انجام داده است. پیش از این، این میلیاردر عجیب و غریب تنها هشتگ بیت کوین را در بیوگرافی توییتر خود قرار داده بود، که قیمت این دارایی را به سرعت افزایش داد. در ۲۹ ژانویه، قیمت بیت کوین بلافاصله از ۳۴ هزار دلار به ۳۸ هزار دلار افزایش یافت.

علی رغم تعاملات کوتاه مدت بحث‌برانگیز ایلان ماسک در مورد بیت کوین، از آنجایی که شرکت وی، تسلا در ماه ژانویه سال جاری ۱/۵ میلیارد دلار BTC خریداری کرده، به نظر می‌رسد وی در مورد این ارز دیجیتال دیدگاه صعودی دارد.

همچنین، لازم به ذکر است که برخی از معروف‌ترین طرفداران ارزهای دیجیتال، آواتارهای توییتر خود را به روشی مشابه به BTC تغییر داده‌اند. از جمله این افراد می‌توان به مکس کیزر (Max Keiser)، مایکل سیلور (Michael Saylor) و آنتونی پامپلیانو (AnthonyPompliano) اشاره کرد.

آیا با تغییر آواتار توییتر ایلان ماسک به بیت کوین می‌توانیم به زودی شاهد ثبت رکوردهای بالاتری برای آن باشیم؟ فراموش نکنید که شما می‌توانید از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در ارتباط بوده و ما را از نظرات و پیشنهادات خود مطلع کنید.

منبع: cryptopotato