ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر اجرایی تسلا و اسپیس ایکس، در تاریخ ۲۰ دسامبر در توییتر دوباره از بیت کوین نام برد. این توییت ایلان ماسک درباره بیت کوین آخرین شوخی او در مورد حوزه گسترده ارز دیجیتال در طی چند ماه گذشته است. او مرتباً در مورد بیت کوین، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال توییت می‌کند که اغلب به صورت شوخی است.

ایلان ماسک در توییتر نوشت که “بیت کوین کلمه ایمن من است”.

نظر ایلان ماسک درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال

با این حال، او به بازار دارایی‌های دیجیتال به شدت عقیده دارد.

در مصاحبه‌ای با کتی وود (Kathie Wood) از ARK Invest، ماسک گفت که او فکر می‌کند بیت کوین دارای ساختار «درخشانی» است، اگرچه به طراحی مصرف انرژی آن انتقاداتی وارد است. او همچنین گفته که فکر می‌کند بیت کوین در جهانی که پول فیات به سرعت چاپ می‌شود، دارای ارزش است.

وی با انتقاد از بیت کوین گفته که بعید است این رمزارز به ابزاری برای پرداخت در جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: با تایید بیت کوین توسط ایلان ماسک، رمزارزها دوباره در توییتر سروصدا به پا کردند

نظر میلیاردرها درباره بیت کوین

در حالی که ایلان ماسک اظهار داشته که وی در بیت کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کند، میلیاردرهای دیگری هستند که طی ماه‌های اخیر از این دارایی حمایت کرده و افراد بیشتری نیز در حال اضافه شدن به این جمع هستند.

اخیراً و به ویژه، استن دراکن میلر (Stan Druckenmiller)، سرمایه‌دار وال استریت به مخاطبان CNBC گفته که او فکر می‌کند بیت کوین در شرایط فعلی بهتر از طلاست. دراکن میلر علت این تصور را این واقعیت دانست که بیت کوین یک دارایی کمیاب است و اینکه از حمایت‌های زیادی از سوی سرمایه‌گذاران جوان‌تر برخوردار است.

از آنجایی که این سرمایه‌گذاران جوان وارث سرمایه هستند، طبیعتاً این سرمایه باید به بیت کوین سرازیر شود.

نظر شما درباره اظهارات جنجالی و توییت ایلان ماسک درباره بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید از طریق وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در ارتباط باشید.

منبع: newsbtc