پس از ماه‌ها انتظار، ویس (Voice) که یک شبکه اجتماعی ساخته‌شده روی بلاک چین EOS است، راه‌اندازی و وارد بازار شد. حالا کاربران می‌توانند در این شبکه اجتماعی حساب کاربری ایجاد کنند و از خدمات ارائه‌شده در این شبکه اجتماعی بهره‌مند شوند. در پی انتشار این خبر ارزش EOS با رشد ۱۲ درصدی روبرو شد. در ادامه به جزئیات این خبر اشاره می‌کنیم.

راه‌اندازی شبکه اجتماعی ویس

شبکه اجتماعی ویس که پس از ماه‌ها طراحی و تلاش بالاخره راه‌اندازی شد از یک سیستم احراز هویت ویژه استفاده می‌کند که تایید می‌کند هر حساب کاربری متعلق به یک فرد است. به این معنی که در این شبکه اجتماعی هر کاربر تنها می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و از تعداد زیاد اکانت‌هایی که توسط یک کاربر ایجاد می‌شود و در نهایت باعث اسپم و محتوای بیهوده می‌شود، خبری نخواهد بود.

کاربران در این شبکه اجتماعی می‌توانند در مورد موضوعات گسترده‌ای اظهارنظر کنند، چیزهای جالب را به دوستانشان نشان دهند و همچنین صدای خود را به اشتراک بگذارند. وقتی کاربران پستی را در این شبکه ارسال می‌کنند و این پست‌ها به وسیله لایک (Like) موردپسند کاربران دیگر قرار بگیرد، فرد منتشرکننده پست، توکن ویس (Voice Token) دریافت می‌کند. به این ترتیب کاربرانی که دنبال‌کننده یا فالوئر زیادی دارند به مرور زمان می‌توانند توکن‌های زیادی کسب کنند. کاربران می‌توانند از این توکن‌ها برای دیده شدن بیشتر پست‌هایشان استفاده کنند.

شبکه اجتماعی ویس (Voice)

رونمایی از شبکه اجتماعی ویس (Voice) توسط EOS

این مطلب راهم مطالعه کنید: حمایت بوترین از بلاکچین EOS و نحوه اداره آن توسط اعضا

از موضوعات داغی که کاربران زیادی در حال حاضر مشغول اشتراک‌گذاری ایده‌ها و نظرهای خود هستند می‌توان به بلاک چین ایاس، بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت، تحلیل بازارها، حوزه دیفای و …. اشاره کرد.

در حال حاضر ۲۰ کشور در فهرست مناطق جغرافیایی که می‌توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند قرار دارد، اما در آینده به تعداد این کشورها و مناطق افزوده خواهد شد تا کاربران جدید از سراسر دنیا به عضویت شبکه اجتماعی ویس در بیایند.

بلاک چین ایاس بیش از ۱۵۰ میلیون دلار روی پلتفرم ویس سرمایه‌گذاری کرده است و امیدوار است با استفاده از مدل توکن ویس این پلتفرم به یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها در نوع خودش در جهان تبدیل شود. هدف این مدل این است که بسته به کیفیت محتوای منتشرشده توسط کاربران و لایک‌هایی که دریافت می‌کند، به وسیله این توکن‌ها پاداش داده شود تا کاربر بتوانند در صورت لزوم از این توکن‌ها برای رسیدن به مخاطبان بیشتر استفاده کند.

نظر شما در مورد شبکه اجتماعی ویس چیست؟ به نظر شما EOS با رونمایی از این پلتفرم می‌تواند به رشد خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دهد؟ فراموش نکنید نظرها و ایده‌های خود را از طریق کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: usethebitcoin