اتریوم افزایش قیمت جدیدی را از منطقه ۷۰۰ دلار آغاز کرده است. قیمت ETH مقاومت ۷۴۵ دلار را دوباره تست کرده و احتمال رالی اتریوم به بیش از ۷۵۰ دلار وجود دارد.

پوزیشن‌های اتریوم همچنان بالاتر از ۶۹۵ دلار بوده و قیمت به بالاتر از ۷۲۰ دلار صعود کرده است. اکنون قیمت کاملاً بالاتر از ۷۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. یک خط روند صعودی کلیدی وجود دارد که با حمایت نزدیک به ۷۲۰ دلار روی چارت ساعتی ETH/USD (اتریوم در برابر دلار) تشکیل شده است. (طبق داده‌های صرافی کراکن)

احتمالاً این جفت ارز در کوتاه مدت به صعود به بالاتر از سطوح مقاومت ۷۴۵ و ۷۵۰ دلاری ادامه خواهد داد.

رالی اتریوم، قیمت در حال به‌دست آوردن مونتوم

روز گذشته شاهد یک اصلاح منفی جزئی در اتریوم به زیر سطح حمایت ۷۲۰ دلار بودیم. با این حال، این کاهش‌ها به زیر سطح ۷۰۰ دلار محدود شدند. قیمت ETH همچنان بالاتر از ۶۹۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باقی مانده است.

پیش از آنکه قیمت به بیش از ۷۲۰ دلار برسد، یک swing low در نزدیکی ۶۹۳ دلار تشکیل شد. آخرین swing low نزدیک به ۷۰۳ دلار بود که قبل از حرکت اصلی صعودی به بالاتر از سطح ۷۳۰ دلار اتفاق افتاد. قیمت حتی سطح ۷۴۰ دلار را شکست، اما برای پاک کردن سطح مقاومت ۷۴۵ دلار همچنان در تلاش است.

در حدود ۷۴۷ دلار یک قله تشکیل شد و قیمت در حال حاضر در حال اصلاح است. سطح ۷۳۵ دلار را هم شکست. همچنین یک شکست قیمت در زیر سطح retracement (اصلاحی)  ۲۳/۶٪ فیبوناچی افزایش اخیر از  ۷۰۳ دلار (swing low) به  ۷۴۷ دلار (swing high) وجود دارد.

تغییرات قیمت جفت ارز اتریوم/دلار

چارت یک ساعته تغییرات قیمت ETH/USD

اولین حمایت عمده نزدیک به سطح ۷۲۵ دلار است. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی وجود دارد که با حمایت نزدیک به ۷۲۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD تشکیل شده است. این خط روند همزمان با سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی افزایش اخیر از ۷۰۳ دلار (swing low) به ۷۴۷ دلار (swing high) است.

در حالت صعودی، سطوح ۷۴۰ و ۷۴۵ دلار از موانع مهم هستند. با نزدیک شدن به بیش از ۷۵۰ دلار و رالی اتریوم، قیمت اتر احتمالاً بالاتر خواهد رفت. مقاومت عمده بعدی در برابر این حرکت ممکن است ۷۸۰ دلار باشد. هرگونه صعود بیشتر می‌تواند قیمت را به سطح ۸۰۰ دلار برساند.

بیشتر بخوانید: قیمت اتریوم به ۷۳۱ دلار رسید، بالاترین قیمت از سال ۲۰۱۸

بررسی احتمالات کاهش قیمت اتر

اگر رالی اتریوم شکست بخورد و اتریوم نتواند از مانع ۷۴۵ دلاری عبور کند، ممکن است اصلاح شود. حمایت اولیه در این نزول نزدیک به سطح پیوت ۷۲۵ دلار است و پس از آن ۷۲۰ دلار قرار دارد.

شکست نزولی به زیر سطح حمایت این خط روند می‌تواند قیمت اتر را در کوتاه مدت به سمت منطقه حمایت ۷۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سوق دهد.

شاخص های تکنیکال

MACD ساعتی: این اندیکاتور برای ETH/USD نشانه‌های مثبتی در منطقه صعودی دارد.

RSI ساعتی؛ این واگرایی برای ETH/USD در حال حاضر به سمت ۵۰ متمایل است.

سطح حمایت عمده: ۷۲۰ دلار

سطح مقاومت عمده – ۷۴۵ دلار

نظر شما در مورد رالی اتریوم به بیش از ۷۵۰ دلار چیست؟ آیا می‌توانیم تا پایان سال شاهد ثبت رکورد جدیدی باشیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: newsbtc