در روزهای اخیر به نظر می‌رسد بیت کوین در حال تثبیت موقعیت خود در سطح قیمتی ۱۹۰۰۰ دلار است و بازار منتظر است تا بیت کوین جهت گیری مشخصی را پیدا کند. در این بین اتریوم در محدوده ۶۰۰ دلار متوقف شده و فشار فروش در این محدوده قیمتی قابل توجه است. هر بار که اتریوم از این سطح عبور کرد خیلی زود دوباره به زیر ۶۰۰ دلار بازگشت. با این حال یک تریدر معتقد است تارگت قیمتی اتریوم در کوتاه مدت ۷۸۰ دلار خواهد بود. در ادامه قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم.

در یک هفته گذشته اتریوم و شاید بهتر است بگوییم کل بازار ارز دیجیتال درگیر یک دوره شدید تثبیت قیمت شده است. بیت کوین هم بیش از یک هفته است تلاش می کند تا به بالاترین قیمت تاریخ خود برسد اما موفق به انجام این کار نمی‌شود.

تغییرات قیمتی اتریوم هم کاملا شبیه به بیت کوین بوده است اما ادامه روند اتریوم بستگی زیادی به واکنش آن به مقاومت ۶۰۰ دلاری دارد.

یکی از تریدرهای اتریوم اعتقاد دارد شکست این مقاومت بسیار نزدیک است و اتریوم با یک حرکت پارابولیک به سمت ۷۸۰ دلار حرکت خواهد کرد. این در حالی است که اتریوم امروز با کاهش نزدیک به ۳ درصد به محدوده ۵۷۴ دلاری رسیده است و محدوده حمایتی ۵۶۵ تا ۵۷۰ دلاری از آن حمایت می‌کند.

از آنجایی که بازار از روند کلان بیت کوین پیروی می‌کند، تا زمانی که بیت کوین نتواند جایگاه خود را بالای ۱۹٫۸۰۰ دلار تثبیت کند احتمالا بازار نسبتا آرام باقی خواهد ماند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پس از افزایش قیمت اتریوم به ۵۸۵ دلار، یک رالی پارابولیک بسیار محتمل است

تارگت ۷۸۰ دلاری اتریوم

در همین حال یک تریدر با نام کاربری جاش راجر (Josh Roger) در حساب کاربری توییتر خود توضیح داده است که اتریوم در کوتاه مدت می‌تواند به قیمت ۷۰۰ تا ۷۸۰ دلاری صعود کند.

تارگت ۷۸۰ دلاری اتریوم

اتریوم در صورت شکست مقاومت ۶۲۰ دلاری می‌تواند به تارگت ۷۸۰ دلاری برسد

او به این موضوع اشاره می‌کند که مقاومت ۶۲۰ دلاری سطح کلیدی برای اتریوم محسوب می‌شود که در صورت شکسته شدن می‌تواند به صعود بیش از ۱۰۰ دلاری قیمت اتریوم شود.

او در توییت خود گفته است:

یک کندل هفتگی خوب دیگر برای روند صعودی اتریوم. ۶۲۰ دلار هنوز مهمترین مقاومتی است که باید شکسته شود. اگر اتریوم بتواند از این سطح عبور کند، واقعا می تواند پرواز کند. تارگت های هفتگی بعدی برای اتریوم ۷۰۰ و ۷۸۰ دلار خواهد بود.

شما هم با نظر این تزیدر موافق هستید؟ به نظر شما تارگت ۷۸۰ دلاری اتریوم در کوتاه مدت دست یافتنی خواهد بود؟ فراموش نکنید شما هم اگر در زمینه تحلیل بازار ارزهای دیجیتال تجربه دارید می‌توانید از طریق قسمت نظرات در سایت کوین نیک با سایر فعالان این حوزه بحث و تبادل نظر کنید.

منبع: bitcoinist